SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm nogal agressief als fipo
Babu wat maakt het dat je JFK aanhaalt op deze mooie dag?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:12 schreef Voxs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm nogal agressief als fipo
wooblabalurg
Dank, ik had Ja Rule even nodig in m'n leven. Anders begrijp ik er niks meer van.quote:
quote:
Cool, deze heb ik laatst ook in het echt gezien.. echt niet normaalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:17 schreef Voxs het volgende:
[..]Haal hier je hart op aan nog meer moois * Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool, deze heb ik laatst ook in het echt gezien.. echt niet normaal
Onze ogen zien altijd 2d onze hersenen maken er 3d van, thank you dear brain!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:22 schreef Voxs het volgende:
[..]Wat geweldig! Zo maf hoe ons waarnemingsvermogen werkt
Ik zou zweren dat het iets was en bleek het toch anders te zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Onze ogen zien altijd 2d onze hersenen maken er 3d van, thank you dear brain!
Deze kende ik nog niet.
Ja twijfelde even of het niet nep was, tis wel echt super ultra hd uitgeprint lijkt me. Deze wil ik ook eens in het echt zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het iets was en bleek het toch anders te zijn( cryptisch anders spoiler ik )
Waar had je die dino gezien?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja twijfelde even of het niet nep was, tis wel echt super ultra hd uitgeprint lijkt me. Deze wil ik ook eens in het echt zien.
Dragonquote:
oops Dragon ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dragonbij mn oom, je kunt m gewoon uitprinten en plakken zelf!
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
oops Dragon ja.
Dat ga ik niet doenIk heb twee dungeons & dragons draken op mijn boekenkast staan en daar blijft het bij
Papercraft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dragonbij mn oom, je kunt m gewoon uitprinten en plakken zelf!
http://www.hallsofmagic.com/comedymagic/tidbits/dragon.JPG
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
Weekend. En volgende week alleen dinsdag en woensdag werken. Nice!
Ja maar ik ben pas om half 3 vanmiddag in slaap getieft. Kon vanmorgen vroeg niet in slaap komen en ben toen maar van alles gaan doenquote:
Moet je niet eens wat aan je ritme doen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik ben pas om half 3 vanmiddag in slaap getieft. Kon vanmorgen vroeg niet in slaap komen en ben toen maar van alles gaan doen
Ook maar ben ook gestopt met bepaalde pillen en dat ga ik nu merkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je niet eens wat aan je ritme doen?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
Isax, raad eens waar ik was?
[ afbeelding ]
Die zit nu heel ergens anders toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]Was je in de buurt? Had je net zo goed even bij isax langs kunnen gaan!
Wil je nog een kind erbij?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook maar ben ook gestopt met bepaalde pillen en dat ga ik nu merken
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef Inodder het volgende:
O wacht ik zie al wat ik verkeerd deed....
Goeden avond allen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef Inodder het volgende:
O wacht ik zie al wat ik verkeerd deed....
Goeden avond allen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon doen als je echt niet wilt, is zo gebeurt bij een manquote:
FF relax....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Goedenavond Inodder. Nog niet aan het voetballen?
Yep maar zo voelt het nog niet... Ben best beetje afgepeigerdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedenavond, eindelijk weekend voor je
Als je sowieso geen kinderen wil.. een foutje is snel gebeurdquote:
Dat is minder maar gelukkig heb je wel een paar dagen vrij nu, ook al heb je het dan nog drukquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep maar zo voelt het nog niet... Ben best beetje afgepeigerd![]()
En morgen thuis nog wel druk...
Even douchen en eten kan helpenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep maar zo voelt het nog niet... Ben best beetje afgepeigerd![]()
En morgen thuis nog wel druk...
Over smaak hoef je je niet te excuseren. Tenzij je idool bent van Gordon.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ging het over het liedje![]()
Slaap tekort hiero mijn excuus
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Over smaak hoef je je niet te excuseren. Tenzij je idool bent van Gordon.
Maar jij houdt toch van rechtse muziek?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Over smaak hoef je je niet te excuseren. Tenzij je idool bent van Gordon.
oh, ja hoor, als ze maar niet gaan zingen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
nee idool niet maar vind hem soms wel vet grappig, zeker met Geer erbij
Wat heb je verder op de wallen gedaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zit nu heel ergens anders toch?
En meh, ben niet zo'n stalkert.
Slecht zingen doen ze niet, het is meer wat ze zingen wat me dan irriteertquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
oh, ja hoor, als ze maar niet gaan zingen.
En als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb dan zijn het wel krakers.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ging vroeger zelfs naar punkbands in kraakpanden.
Vaak zingen ze wel slecht hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slecht zingen doen ze niet, het is meer wat ze zingen wat me dan irriteert
Maar als ik ooit naar de toppers zou gaan ofzo (wil er niet dood gevonden worden) dan zou ik wel meezingen ivm de gezelligheid
Rita Verdonk ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ging vroeger zelfs naar punkbands in kraakpanden.
Ik ben nooit geswitched. Ik kwam als eerste met mijn rechter arm gestrekt uit de vagina van mijn moeder.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rita Verdonk ookWanneer ben je geswitched?
Ik ook niet maar soms ontkom je niet aan dat gekrakeel als je er langs zaptquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet omdat ik er niet naar luister![]()
Hoe sta je tegenover joden?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben nooit geswitched. Ik kwam als eerste met mijn rechter arm gestrekt uit de vagina van mijn moeder.
Ik kijk nooit naar de tv dus geen last vanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook niet maar soms ontkom je niet aan dat gekrakeel als je er langs zapt
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben nooit geswitched. Ik kwam als eerste met mijn rechter arm gestrekt uit de vagina van mijn moeder.
Done....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Even douchen en eten kan helpen
Ben je een Tukker of een Achterhoeker?
Ik ben er een half jaar geweest, kibbutz en lange tijd Elat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Joodse vrouwen vind ik ook erg mooi.
Grotendeels hysterisch hypocriet kutvolkquote:
Leuke tijd? En vind je joodse vrouwen ook gemiddeld knapper dan anderen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben er een half jaar geweest, kibbutz en lange tijd Elat.
Ja maar vooral die Arabisch lijken, die witte Europeaanse/Amerikaanse zijn stukken minder.. Heb daar ook een grote liefde gehadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuke tijd? En vind je joodse vrouwen ook gemiddeld knapper dan anderen?
Waarom hypocriet? En hoe komt het tot uiting dat ze verpest zijn door het leger?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Grotendeels hysterisch hypocriet kutvolkMaar leuke tijd gehad en veel vrouwen zijn inderdaad bloedje mooi, maar al snel verpest door het leger.
Ik moest ff lezen hoor. Die zin kan vreemd overkomen. Ik las eerst dat je die Arabische lijken leuk vond.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar vooral die Arabisch lijken, die witte Europeaanse/Amerikaanse zijn stukken minder.. Heb daar ook een grote liefde gehad
Gewoon bikkelhard geworden, ook veel psychische problemen en drugsmisbruik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom hypocriet? En hoe komt het tot uiting dat ze verpest zijn door het leger?
dat die kinderen nog leven zegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
Omg VanFlessa heeft de broodjes laten aanbranden![]()
En dat is dan een moeder die al 18 jaar voor haar kinderen kookt
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moest ff lezen hoor. Die zin kan vreemd overkomen. Ik las eerst dat je die Arabische lijken leuk vond.
Maar als ze niet bikkelhard waren (mannen en vrouwen) dan bestond Israel niet meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon bikkelhard geworden, ook veel psychische problemen en drugsmisbruik.
Hypocriet door het zieke geloof wat ze zelfs een ras noemen. Als je geen Joodse moeder hebt ben je al minderwaardig.. Verder zijn velen niet eens gelovig, maar veel religieuze praktijken worden gewoon opgedrongen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom hypocriet? En hoe komt het tot uiting dat ze verpest zijn door het leger?
Ik let niet op, ben nog al een dromertje..sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Done....
Weet je dat nou nog niet![]()
Let eens een beetje beter op joh!![]()
Achterhoeker...
Maar vanwaar die vraag?
Als je 40+ bent wordt het discutablequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
Even modevraagje: Spijkerbroek afknippen, mag dat weer? Als man zijnde dan he.....
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ah hopen dat nummer met isa in de uitzending komt, is er nu voor![]()
![]()
Duidelijk...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik let niet op, ben nog al een dromertje..sorry
Je onderschrift en de "oe" en de brommert
ik heb het nog niet gezien geloof ik, maar om mij mag je. misschien wordt je wel trendsetterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
Even modevraagje: Spijkerbroek afknippen, mag dat weer? Als man zijnde dan he.....
Perfect is het nergens. Als ik verplicht zou worden om in het Midden-oosten te leven dan is Israel vele malen leefbaarder dan omringende landen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hypocriet door het zieke geloof wat ze zelfs een ras noemen. Als je geen Joodse moeder hebt ben je al minderwaardig.. Verder zijn velen niet eens gelovig, maar veel religieuze praktijken worden gewoon opgedrongen.
Hoe bedoel je anti-Israel? Tegen de regering? Ik neem aan dat ze niet hun eigen land willen opheffen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef Joezi het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook alleen maar met hun geloof schermen om dat land op te eisen. Echter de echt ultra orthodoxe joden zijn zwaar anti Israël.
Nah dat valt ook wel mee hoor, ben toen ook op de Westerlijke Jordaanoever, Jordanie en Egypte geweest, vriendelijk volk.. In Israël wordt je bij de grens al uitgekotst als je niet Joods bent.. Maar gewoon heel tegenstrijdig... het is ook een heel modern land aan de andere kant met veel drugs en party'squote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Perfect is het nergens. Als ik verplicht zou worden om in het Midden-oosten te leven dan is Israel vele malen leefbaarder dan omringende landen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik let niet op, ben nog al een dromertje..sorry
Je onderschrift en de "oe" en de brommert
Ja zeker wel.. In de Thora staat dat ze geen recht hebben op een eigen land hebben ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je anti-Israel? Tegen de regering? Ik neem aan dat ze niet hun eigen land willen opheffen.
Stiekem ben ik eigenlijk maar gewoon de sponsor....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Goedenavond Inodder. Nog niet aan het voetballen?
Hahaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stiekem ben ik eigenlijk maar gewoon de sponsor....
[ afbeelding ]
Hogedrukketel daar. Onbegrijpelijke diepgewortelde strijd.quote:
Maar nu noem je 3 dictaturen waar moslimextremisme de kop ingedrukt wordt. Zouden die landen/gebieden ook zo prettig zijn als je alle krachten de vrije loop laat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah dat valt ook wel mee hoor, ben toen ook op de Westerlijke Jordaanoever, Jordanie en Egypte geweest, vriendelijk volk.. In Israël wordt je bij de grens al uitgekotst als je niet Joods bent.. Maar gewoon heel tegenstrijdig... het is ook een heel modern land aan de andere kant met veel drugs en party's
Dat is een beetje vreemd. Maar elke extremisme is een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zeker wel.. In de Thora staat dat ze geen recht hebben op een eigen land hebben ofzo
[ afbeelding ]
nieuwe sponsor van Cambuur?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stiekem ben ik eigenlijk maar gewoon de sponsor....
[ afbeelding ]
Maar toch zijn het altijd die orthodoxen die zich fel verzetten als er een nederzetting ontruimd wordt.quote:
Ik ben een dagje met mijn moeder in Amsterdam geweest. Dus, ehh, neen.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hahamet biertje in de hand langs de lijn
Alleen als de messias terugkeert zal die het ware paradijs aanwijzen ofzo. Maar je hebt zoveel extremistische stromingen daar.. Leukste zijn de volgers van Rabbi Nachman die vieren de hele dag feest dansend op psychedelische techno. De hele nacht met busjes met grote boxen door de straten. Het geloof is hun drug.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is een beetje vreemd. Maar elke extremisme is een beetje vreemd.
lol moet je eens voor de gaan doen, keppeltje op en dan door Den Haag lopenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou zo inblenden in Israel, met m'n krullen, die gaan prima door voor een jewfro.
Schiet hem er in! Of giet hem er in!quote:
Grappig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alleen als de messias terugkeert zal die het ware paradijs aanwijzen ofzo. Maar je hebt zoveel extremistische stromingen daar.. Leukste zijn de volgers van Rabbi Nachman die vieren de hele dag feest dansend op psychedelische techno. De hele nacht met busjes met grote boxen door de straten. Het geloof is hun drug.
Je moet er sowieso een keer heen gaan.. ik ben ook al 2 keer terug geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grappig.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
In den haag heb je geen schijn van kans, de immigranten denken dat je joods bent, en de Hagenaars dat je voor Ajax bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol moet je eens voor de gaan doen, keppeltje op en dan door Den Haag lopen
slecht opgevoedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom willen tieners bijna nooit wat voor hun moeder doen?![]()
Maar verwachten wel dat ik alles voor hun doe
tweede nee-fase.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom willen tieners bijna nooit wat voor hun moeder doen?![]()
Maar verwachten wel dat ik alles voor hun doe
lol dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In den haag heb je geen schijn van kans, de immigranten denken dat je joods bent, en de Hagenaars dat je voor Ajax bent.
Nu zou het wel kunnen. Nog niet zo heel lang geleden waren er regelmatig bomaanslagen. Mensen klagen wel over die muur maar sindsdien is het er redelijk veilig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet er sowieso een keer heen gaan.. ik ben ook al 2 keer terug geweest
Hoe ruim moet ik computersoftware benaderen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heeft iemand hier verstand van computersoftware
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hangt er van af wat je probleem is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nintendo heeft daar een bepaald beleid is, en dat is ook logisch, aangezien ze zich al jaren lang voornamelijk richten op families.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Er was eens een goeie pokerspeler op Pokerstars geloof ik, die heette IHateJuice. Op een gegeven moment was hij verplicht zijn screenname te veranderen. Ik weet niet of het racistisch bedoeld was (het was wel een Duitser) want je kan er verschillende betekenissen aangeven. Juice= sap en rake (fee). Juice kan ook een verbastering zijn van you. Of inderdaad jews.
Oh en ik zie dat je vandaag overleeft hebquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:35 schreef Braindead2000 het volgende:
pfff, net op tijd, ik zie dat de wodka op is, gauw naar de supermarkt.
Oooohquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van Bas dus dat valt mee.
Ranma 1/2 kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Voxs het volgende:
Hier nog amine-liefhebbers? Ik niet per se maar kwam dit tegen.
http://www.openculture.co(...)anime-1917-1931.html
"Hee anime"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Voxs het volgende:
Hier nog amine-liefhebbers? Ik niet per se maar kwam dit tegen.
http://www.openculture.co(...)anime-1917-1931.html
Hmm, misschien geen goed teken dat ik dat allemaal al heb gezienquote:And the form has spawned some clear masterpieces from Katsuhiro Otomo’s Akira to Mamoru Oishii’s Ghost in the Shell to pretty much everything that Hayao Miyazaki has ever done.
dan kies ik voor het laatstequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol moet je eens voor de gaan doen, keppeltje op en dan door Den Haag lopen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hee anime"
"Naww ik dacht dat er anime stond"![]()
*klikt link*
"Toch anime!"
[..]
Hmm, misschien geen goed teken dat ik dat allemaal al heb gezien
Volgens mij geeft je gif programmatje gewoon problemen en ik zou hem er dan afgooien en opnieuw opzetten, tenzij het een ander probleem is tuurlijk, dan weet ik het ook nietquote:
Dat had ik al gebrobeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij geeft je gif programmatje gewoon problemen en ik zou hem er dan afgooien en opnieuw opzetten, tenzij het een ander probleem is tuurlijk, dan weet ik het ook niet
Dat is kut danquote:
Wat is een gif programma?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij geeft je gif programmatje gewoon problemen en ik zou hem er dan afgooien en opnieuw opzetten, tenzij het een ander probleem is tuurlijk, dan weet ik het ook niet
Al in de settings gekeken of je browser er aan gekoppeld is?quote:
Het was zo'n emotionele rollercoast. Whehe.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:47 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik vertelde net Inodder dat ik nogal een dromertje ben..veel info opnemen=output is soms nogal warrig
Anime dus.
hihi die man heet Dickquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was zo'n emotionele rollercoast. Whehe.
Vandaag twee boekjes gehaald, omdat 6 euro per stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peter F. Hamiltonquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was zo'n emotionele rollercoast. Whehe.
Vandaag twee boekjes gehaald, omdat 6 euro per stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik er was was net de 2e intifada begonnen, elke dag wel bommen... Maar dan nog is de kans groter dat je daar onder een auto komt. Je hebt natuurlijk wel Iran die elk moment een atoombom erop gooitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nu zou het wel kunnen. Nog niet zo heel lang geleden waren er regelmatig bomaanslagen. Mensen klagen wel over die muur maar sindsdien is het er redelijk veilig.
Ik kan wel screen shot maken maar geen gifje maar oke mischien morgen weerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
soms doet gyazo het nietHeb ik ook wel eens
Ik zou het even afwachten ja, ik krijg dan ook altijd die melding.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan wel screen shot maken maar geen gifje maar oke mischien morgen weer
Space opera in het kwadraat met horror en en enquote:
Ik heb nog helemaal niets van de beste man gelezen. We hadden het er een paar nachten geleden over en ik zag hem liggen, dus heb ik hem maar gewoon meegenomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Peter F. Hamilton![]()
![]()
![]()
Al de Night's dawn trilogy gelezen? Dat eerst ook doen hoor!
in het hele Arabische gebied heb je meer kans om om te komen tijdens een auto ongeluk dan een bom aanslag, die gasten nemen tweebaansrotondes met zes autos naast elkaar tegelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toen ik er was was net de 2e intifada begonnen, elke dag wel bommen... Maar dan nog is de kans groter dat je daar onder een auto komt. Je hebt natuurlijk wel Iran die elk moment een atoombom erop gooit
Die vent is een icoon! Een respectabel aantal filmklassiekers zijn verfilmingen van zijn boekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niets van de beste man gelezen. We hadden het er een paar nachten geleden over en ik zag hem liggen, dus heb ik hem maar gewoon meegenomen.
Films ken ik zeker wel, ben alleen in een vervelende buiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die vent is een icoon! Een respectabel aantal filmklassiekers zijn verfilmingen van zijn boeken
Blade Runner, Total Recall, Minority Report en Paycheck zijn de bekendste.
Hoe komt dat? Door je slaapgebrek?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Films ken ik zeker wel, ben alleen in een vervelende bui![]()
Ja dat wel wel een beetje het thema in die winkel, ze hadden ook vier keer hetzelfde deel van de Foundation reeks liggen van Isaac Asimov, en het was niet het eerste deel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
LeukDit boek is het eerste deel van een nieuwe trilogie, maar speelt zich wel af in de confederation.
Andere boeken gaan er aan voor af. De Night's dawn trilogie heb ik gelezen. The dreaming void heb ik liggen maar nog niet in begonnen. Geen idee of die een beetje goed is.
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Door je slaapgebrek?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat wel wel een beetje het thema in die winkel, ze hadden ook vier keer hetzelfde deel van de Foundation reeks liggen van Isaac Asimov, en het was niet het eerste deel.
Maar eens even rondkijken voor de andere delen eerst dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
LeukDit boek is het eerste deel van een nieuwe trilogie, maar speelt zich wel af in de confederation.
Andere boeken gaan er aan voor af. De Night's dawn trilogie heb ik gelezen. The dreaming void heb ik liggen maar nog niet in begonnen. Geen idee of die een beetje goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze wel los te lezen zijn van elkaar hoor. Want in andere tijden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar eens even rondkijken voor de andere delen eerst dan.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat winkels systematisch, en weken achter elkaar, van veel reeksen het eerste deel niet in huis hebben. Ik heb dat ook vaak bij manga's, zie je een serie die je leuk lijkt, hebben ze alleen drie, vier en zes of zoquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Uitslag Utopia-SC Top100 mei 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kan niet, niet weer he
![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Awesome, doet me denken aan de Space Whale uit The Beast Below aflevering van Doctor Whoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel los te lezen zijn van elkaar hoor. Want in andere tijden.
Je zou het voor de zekerheid eens kunnen opzoeken.
Night's dawn heeft wel levende starships..die mis je misschien dan in de Dreaming Void.
Nee toch, nee, nee nee, nee dat kan niet. oooohh wat erg eigenlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bent de queen van heel Fok in mei.
Ik heb geen problemen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
Joezi en bacon gaan me nooit meer aardig vinden nu
Tja, ik vind het ook niet kunnen, zeker niet als ze moeten concurreren met internet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat winkels systematisch, en weken achter elkaar, van veel reeksen het eerste deel niet in huis hebben. Ik heb dat ook vaak bij manga's, zie je een serie die je leuk lijkt, hebben ze alleen drie, vier en zes of zo
Dat iets een keer op is, sure, dat is logisch, maar zo kan je toch niet door een boekenwinkel browsen om iets nieuws te vinden? Dat is de hele meerwaarde van zo'n winkel over een website
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Uitslag Top100 heel Fok mei 2014.Ik schaam me wel een beetje nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En liet het aan mijn zoon zien en die zei, ja je hebt geen leven he.![]()
Even in elkaar slaan nu![]()
Zoiets ja! De kapiteins hebben een speciale band met ze. Ze groeien zelfs in de zelfde externe artificiële baarmoeder ( als ik me goed herinner)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Awesome, doet me denken aan de Space Whale uit The Beast Below aflevering van Doctor Who
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik schaam me wel een beetje nu![]()
En liet het aan mijn zoon zien en die zei, ja je hebt geen leven he.![]()
Even in elkaar slaan nu
Uhuh. Gelukkig heb ik in Rotterdam de Donner zitten, die nog wel eens wat minder populaire dingen in huis heeft. Ze zijn groot genoeg om naast de populaire troep ook wat leuker spul te hebben. Ook al is het assortiment niet altijd even diep.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja, ik vind het ook niet kunnen, zeker niet als ze moeten concurreren met internet.
maar merk ook dat boekenwinkels steeds meer over gaan op gemakshop. Slecht ruimte voor snelle verkoop van thrillers en andere populaire dingen/cadeautjes.
Een serie aanvullen is het minste wat je kunt doen.
Het staat op de to-do list. Maar daar staat een hoop op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb geen zin om illegale links te posten, maar iedereen die geinteresserd is in manga/anime, moet Jojo's Bizarre adventure toch kunnen waarderen.
Lees de manga dan eerst, en kijk daarna de serie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het staat op de to-do list. Maar daar staat een hoop op.
Ik had mijn feiten weer eens niet op een rijtje wbt Hamilton. geen confederation, maar commonwealth..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/skittledalek
Kijk, een hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik kwam van de week een paar interessante afbeeldingen tegen van NAZO NO KANOJO. Ken je dat?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lees de manga dan eerst, en kijk daarna de serie.
http://myanimelist.net/animelist/PaRoDiUzZquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/skittledalek
Kijk, een hoop.
Ik ben vorig jaar maart pas begonnen met systematisch anime kijken. Hiervoor had ik alleen Akira, een paar Ghibli films, en Fullmetal Alchemist gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/PaRoDiUzZ
Echt waar, lolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Is Billy met een Charme-offensief bezig? Ik lees dat ze op de akker aan het werk is.
Wanneer kom je eens in mijn mandje kijken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
Leuk hoor, er kwam net een luchtballon heel dicht over mijn flatje![]()
![]()
Kon bijna in het mandje kijken
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens in mijn mandje kijken?
Doet me aangaande die schepen meteen een beetje denken aan Robin Hobb, De boeken van de Levende Schepen ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoiets ja! De kapiteins hebben een speciale band met ze. Ze groeien zelfs in de zelfde externe artificiële baarmoeder ( als ik me goed herinner)
Ja egoistischer kan je ze bijna niet vinden dan haarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Misselijk, ik lees dit in de streamverslagen:
"Charlotte baalt ervan dat niemand van de groep na de bonus van ¤50 dat geld aan haar heeft aangeboden."
Ik word niet goed van dat gezeik, same old, same old, ik ben alleen nog "geïnteresseerd" in de stemming en het mogelijke gezeik dat dat met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Misselijk, ik lees dit in de streamverslagen:
"Charlotte baalt ervan dat niemand van de groep na de bonus van ¤50 dat geld aan haar heeft aangeboden."
Ik hoop dat dat walgelijk stuk ongeluk eruit gestemd wordt en dat ruud niet meegaat. Dan wil ik die kop wel eens zien als ze het hek uitloopt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt waar, lol
En ja zei en Ruud zijn flink aan het inlikken weer![]()
Ja..een beetje wel ja. Misschien heeft zij ook Hamilton gelezen? Of beide inspiratie van weer andere bronnen. Hamilton's eerste boek kwam twee jaar eerder uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet me aangaande die schepen meteen een beetje denken aan Robin Hobb, De boeken van de Levende Schepen ..
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_boeken_van_de_Levende_Schepen
Ik wil juist dat Ruud eruit gaat en dat Billy breekt en afgevoerd moet wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat walgelijk stuk ongeluk eruit gestemd wordt en dat ruud niet meegaat. Dan wil ik die kop wel eens zien als ze het hek uitloopt.
Je hebt kans dat Ruud, Billy en Isa op de bank belanden. Als Isa er dan uitgaat dan kijk ik er nooit meer naar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word niet goed van dat gezeik, same old, same old, ik ben alleen nog "geïnteresseerd" in de stemming en het mogelijke gezeik dat dat met zich meebrengt.
Same here..ik lees soms wat mee in cos en de sv's. Voor de rest, dat gezeik in Utopia, ik heb besloten dat het niet goed is voor mijn gezondheidquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word niet goed van dat gezeik, same old, same old, ik ben alleen nog "geïnteresseerd" in de stemming en het mogelijke gezeik dat dat met zich meebrengt.
Ja, Hobb is Fantasy, ik heb ze wel gelezen. Best heel aardig maar niet één van mijn echte favorieten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja..een beetje wel ja. Misschien heeft zij ook Hamilton gelezen? Of beide inspiratie van weer andere bronnen. Hamilton's eerste boek kwam twee jaar eerder uit.
Die boeken van Hobb heb ik overigens nog niet gelezen. Of misschien een deel ervan. Ik kan het me niet zo heel goed meer herinneren.
Hamilton is in ieder geval echte SF space opera. Hobb meer Fantasy toch?
1 van de 2, als ze maar niet samen weggaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil juist dat Ruud eruit gaat en dat Billy breekt en afgevoerd moet worden![]()
Alhoewel ik Billy wel zie meegaan met Ruud als die weg gaat, andersom natuurlijk niet, gaat Billy dan blijft Ruud echt wel
Wat zijn je echte favorieten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Hobb is Fantasy, ik heb ze wel gelezen. Best heel aardig maar niet één van mijn echte favorieten.
Maar als Ruud, Billy en Isa inderdaad genomineerd worden zal de regie Isa ook niet zo makkelijk laten gaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik ben bang dat geen van 2en gaat, heb er een beetje een Brian gevoel bij uit DGK
Die kon ook alles doen daar
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Same here..ik lees soms wat mee in cos en de sv's. Voor de rest, dat gezeik in Utopia, ik heb besloten dat het niet goed is voor mijn gezondheid
Keuzes hé? Maar ooit zal je moeten kiezen.. een beetje hier een beetje daar...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, mensen die 24/7 op 100 camera's gevolgd worden kunnen en horen er ook 24/7 fris, fruitig, guitig en toch classy uit te zien he... Dat mogen wij toch verwachten. Dat doen wijzelf namelijk ook allemaal....
dat dus inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
1 van de 2, als ze maar niet samen weggaan.
En als het inderdaad deze 3 zijn dan wordt het wel spannend en dan denk ik toch wel dat of Ruud of Billy eruit gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar als Ruud, Billy en Isa inderdaad genomineerd worden zal de regie Isa ook niet zo makkelijk laten gaan.
agossie, dat kom je even melden?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Keuzes hé? Maar ooit zal je moeten kiezen.. een beetje hier een beetje daar...
Maar COS-mekkeren hier is een beetje vals hé?
En ik maar denken dat die twee strikt gescheiden waren vanwege de COS-haters hier..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
agossie, dat kom je even melden?
Ik wil best wel mekkeren in de cos hoorAlleen ik gun mensen hun pleziertje daar.
Ik heb er zelf maanden met overgave aan meegedaan en was hier in gesprek met een mede-cosser.
Dus
Ik ben nog nooit in de COS geweest, dus ik kan het ook niet haten, ik ben hier alleen maar om voor vermaak te zorgen als ik er tijd voor heb en als het onderwerp me bevalt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die twee strikt gescheiden waren vanwege de COS-haters hier..
Ik ben geen coshater in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die twee strikt gescheiden waren vanwege de COS-haters hier..
Nee hoor, het mag soms best ontopic zijn, maar dan bemoei ik me er ook niet mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus je wilt liever dat we Uto hier vermijden in de SC
Ik haat de COS niet hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik krijg de indruk dat ruud uitgespeeld is, hij wordt vaak terug gefloten met zijn grappen door de zenderkamer, en JdM weet ook wel dat bijna heel nederland hem uitkotst.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik ben bang dat geen van 2en gaat, heb er een beetje een Brian gevoel bij uit DGK
Die kon ook alles doen daar
Juist vermaak onsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de COS geweest, dus ik kan het ook niet haten, ik ben hier alleen maar om voor vermaak te zorgen als ik er tijd voor heb en als het onderwerp me bevalt.
Gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee hoor, het mag soms best ontopic zijn, maar dan bemoei ik me er ook niet mee.
Mooi mooi, dat geeft weer hoop voor de samenvoeg-discussiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben geen coshater in ieder geval![]()
Wie weet kom je me morgen zelfs weer tegen in de Cos.
Ik weet niet hoe het met de anderen zit?
Strikt gescheiden is het zeker niet. Er zijn er hier die regelmatig cossen.
Ik hoop het ook, ik hoop het zo, ik hoop hoop hoop dat ie gaat, grrrrr Ruudquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik krijg de indruk dat ruud uitgespeeld is, hij wordt vaak terug gefloten met zijn grappen door de zenderkamer, en JdM weet ook wel dat bijna heel nederland hem uitkotst.![]()
het kan ook mijn hoop zijn natuurlijk
ik denk dat boer john de koeien dan ophaalt, als isa de pineut is, die lapswans kan dat nooit bijhouden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar als Ruud, Billy en Isa inderdaad genomineerd worden zal de regie Isa ook niet zo makkelijk laten gaan.
In dat Genre, veel: George RR natuurlijk, Terry Goodkind (pakte me direct) Robert Jordan, Frank Herbert (Boeken van Duin) Raymond E Feist heeft er hele leuke tussen zitten en daaronder nog heel veel zoals Tad Williams en toch ook Margaret Lindholm (Robin Hobb) etc.quote:
samenvoegenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi mooi, dat geeft weer hoop voor de samenvoeg-discussie
hoop hoop hoopquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat dus inderdaad
[..]
En als het inderdaad deze 3 zijn dan wordt het wel spannend en dan denk ik toch wel dat of Ruud of Billy eruit gaat.
Wordt van de week in ieder geval wel een beetje spannender weer denk ik, hoop ik, zou het dan eindelijk weer een keertjezucht
Hoezo samenvoegen? zijn toch gewoon 2 totaal andere soorten topics. Gek!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi mooi, dat geeft weer hoop voor de samenvoeg-discussie
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoop hoop hoop![]()
En wat een stom woord weer, hoop, zeg het maar eens vaak achter elkaar
George RR checkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
In dat Genre, veel: George RR natuurlijk, Terry Goodkind (pakte me direct) Robert Jordan, Frank Herbert (Boeken van Duin) Raymond E Feist heeft er hele leuke tussen zitten en daaronder nog heel veel zoals Tad Williams en toch ook Margaret Lindholm (Robin Hobb) etc.
Je kunt ook sensueel bewegen op rustige muziek, maar goed dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets te rustig voor mij![]()
Ik wil bewegen
Sensueel dansen doe ik alleen als er een man in de buurt isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt ook sensueel bewegen op rustige muziek, maar goed dan.
volgensmij word de titel wel en keer of 100 in het nummer herhaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sensueel dansen doe ik alleen als er een man in de buurt is![]()
![]()
Deze is wel lekker en ik kijk lekker niet naar de titel![]()
Ja ik had het inmiddels doorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij word de titel wel en keer of 100 in het nummer herhaald
Wat zit jij nou weer allemaal te kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Hè hè hè, ik was jaren een naam kwijt van een actrice die ik vroeger erg aantrekkelijk vond. Nou net zie ik een afbeelding van haar.
[ afbeelding ]
Een aantal daarvan ken ik wel, zoals David Simmons en hoe kon ik The Night Angel van Brent Weeks vergeten, die waren tof.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
George RR check
Terry Goodking ( eerste boeken gelezen) check
Robert Jordan check
Frank Herbert check
Feist check
Tad Williams check
Aanraders:
Mistborn van Brandon Sanderson
The Malazon books of the fallen Steve Erikson
Schrijver Brent Weeks
The Lies of Locke Lamora van Scott Lynch
Nail Gaiman natuurlijk ook
Schrijver China Mieville
Schrijver Brent Weeks
David Simmons Hyperion
Julian May The many coloured land
Orson Scott Card Ender's game
hmm ik stop maar
Zo gaat dat wel vaker. Als je groot grossier in lezen bent dan vergeet je wel eens een boek hier en daarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Een aantal daarvan ken ik wel, zoals David Simmons en hoe kon ik The Night Angel van Brent Weeks vergeten, die waren tof...... de andere heb ik genoteerd (Steve Erikson had ik al genoteerd)
Gabrielle Anwarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer allemaal te kijken![]()
Maar ken haar wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |