SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm nogal agressief als fipo
Babu wat maakt het dat je JFK aanhaalt op deze mooie dag?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:12 schreef Voxs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm nogal agressief als fipo
wooblabalurg
Dank, ik had Ja Rule even nodig in m'n leven. Anders begrijp ik er niks meer van.quote:
quote:
Cool, deze heb ik laatst ook in het echt gezien.. echt niet normaalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:17 schreef Voxs het volgende:
[..]Haal hier je hart op aan nog meer moois * Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool, deze heb ik laatst ook in het echt gezien.. echt niet normaal
Onze ogen zien altijd 2d onze hersenen maken er 3d van, thank you dear brain!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:22 schreef Voxs het volgende:
[..]Wat geweldig! Zo maf hoe ons waarnemingsvermogen werkt
Ik zou zweren dat het iets was en bleek het toch anders te zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Onze ogen zien altijd 2d onze hersenen maken er 3d van, thank you dear brain!
Deze kende ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |