Is het niet met elk gevoel dat je het niet continu kan voelen als je niet ook de keerzijde van dat gevoel kent?quote:
Het licht dat jij bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:26 schreef Parlay het volgende:
Vrijheid zit in je hoofd, altijd, waar je ook bent. Nemen ze je nooit af.
er zijn anders behoorlijk wat lui die nergens wonenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
We kunnen allemaal gelukig wonen op deze planeet
ach joh kan me er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En wil jij in een illusie leven, is dat een probleem voor je of?
Maar niets is onmogelijk. En zou je het per se moeten voelen? Is het niet belangrijker dat het er is, ook al voel je het niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het niet met elk gevoel dat je het niet continu kan voelen als je niet ook de keerzijde van dat gevoel kent?
Wat heb ik er aan dat iets er is als ik het niet voel?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar niets is onmogelijk. En zou je het per se moeten voelen? Is het niet belangrijker dat het er is, ook al voel je het niet?
quote:
Momenten dat je je vrij voelt wel. Vrij van zorgen, vrij van verantwoordelijkheden, gewoon vrij.quote:
Dat maakt het nog geen vrijheid.. Je hebt niet de vrijheid om vrij van zorgen, vrij van verantwoordelijkheden te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Momenten dat je je vrij voelt wel. Vrij van zorgen, vrij van verantwoordelijkheden, gewoon vrij.
Je kan ook geld in je zak hebben. Dat voel je wrs niet, maar het is wel handig en fijn dat het er is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan dat iets er is als ik het niet voel?
HIER IN DAT KLEEEEEEEEEEEEEEINE CAFEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:33 schreef isax het volgende:
kan iemand me helpen?
oud liedje(70's?), kroeg, amsterdam, amsterdams accent.
en het is een vrolijk liedje.
kan er echt even niet op komen en ik hoor het deuntje steeds in mijn hoofd
nee niet die.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
HIER IN DAT KLEEEEEEEEEEEEEEINE CAFEEEEEEEEEEE
ofzo
De hints die je geeft helpen niet echt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
nee niet die.
een man en een vrouw geloof ik.
gaat best snel wat ze zingen.
Wat is vrijheid voor iedereen is dat welicht weer andersquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan ook geld in je zak hebben. Dat voel je wrs niet, maar het is wel handig en fijn dat het er is.
Of je kan een geliefde aan de andere kant van de wereld hebben. Die kan je dan ook niet voelen, maar je vindt het wel fijn dat ie er is. Of zou je liever willen hebben dat je geen vrijheid hebt, maar denkt dat je alle vrijheid hebt? Dat kan ook.
In een gevangenis met 1 raampje kan het zien van een vogeltje al een enorm vrijheidsgevoel geven. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat is vrijheid voor iedereen is dat welicht weer anders
Vrijheid voor zover het kan dan in deze tijd. Je bent altijd wel ergens slaaf van. Liefde, genot, geld, overheid.... Wanneer al die dingen even weg vallen ervaar je een gevoel van vrijheid, ik heb dat bijvoorbeeld op een citytrip. En zelfs daar heb ik momenten dat ik denk hoe het bijvoorbeeld met mijn katten is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen vrijheid.. Je hebt niet de vrijheid om vrij van zorgen, vrij van verantwoordelijkheden te zijn.
ik kan ook op geen enkele zin van de tekst herrinerenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De hints die je geeft helpen niet echt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |