abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:01:13 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140805166
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:11 schreef zeepjeh het volgende:

[..]

ik zoek ook bij mezelf, ik kom er alleen niet helemaal uit .
Misschien heb je iets aan mijn ervaring. Ook omdat cliches vaak wel opgaan in dit soort situaties maar goed. Als kind viel ik altijd buiten de boot thuis en in de klas, ik was een loner, elke dag ruzie met iemand in het gezin (kamp seven. en kamp 'de rest' bij ons thuis). Ik kreeg dus, omdat ik anders was, veel afwijzing te verwerken.

Later in mijn liefdesleven zocht ik vaak mannen uit waarmee ik doorgaans de eerste avond seks had opdat ze me dan niet meer wilden omdat ik te makkelijk was. Maar ik werd in ieder geval niet afgewezen omdat ze mij een raar wijf vonden. Dus makkelijk zijn was deels een masker en in veel gevallen wilde ik gewoon een leuke nacht, beetje aandacht en een keer niet alleen wakker worden. Prima. Tot je er een tegenkomt die je echt wel heel erg leuk vindt (en soms maak je jezelf ook graag wijs dat je iemand meer dan leuk vindt).

Je neukt met deze persoon en ondanks de snelle wip, hij blijft terugkomen. Hmmm, misschien wil hij meer dan seks. Hmm, misschien is hij toch heel wat leuker dan ik oorspronkelijk dacht. Hmmm, binnen een maand maak je je eigen kop zo gek met zulke analyses dat je er knetter verliefd door wordt.

BAM. Hij heeft je waar hij je hebben wil. Hij blijkt helemaal niet die leuke vent op dat voetstuk maar omdat je zelf in de war bent door zijn gedrag, blijf je zoeken naar tekenen dat hij WEL bij je blijft. Deze kerel gaat je NIET afwijzen omdat je anders bent. En hoe afhankelijker jij je opstelt, hoe gemener de kerel in kwestie wordt.

En dan heeft hij genoeg van het spelletje en dumpt je, als hij die moeite al neemt. Jij bent hem netjes trouw gebleven, je hebt je van je beste kant laten zien in het begin en TOCH heeft iemand je weer gedumpt (onbewust zoek je de oorzaak vast weer bij jezelf want eigenlijk kun je jezelf niet vertrouwen!)

Bovenstaand is mij een paar keer overkomen. Onbetrouwbare mannen WETEN welke vrouwen onzeker genoeg zijn om zichzelf wat wijs te maken. En in 100% van de gevallen is het een kwestie van een man die zelf beschadigd is (al dan niet in zijn jeugd), beiden niet in staat om een normale relatie aan te gaan.

En vergis je niet, dit hoeft absoluut niks met leeftijd te maken te hebben. Er zijn genoeg mensen die hun hele leven zo doorgaan. Keerpunt voor mij was eigenlijk pas toen ik besefte hoe bovenstaand werkt. Toen pas begon ik betrouwbare mannen leuk te vinden en toen was ik binnen twee jaar zover dat ik een normale relatie aan durfde te gaan.

Het komt er op neer, snelle seks of niet, foute mannen zullen als ze de eerste keer niet slagen in hun doel, gewoon terugkomen. Net zolang tot jij gelooft dat het een leuke vent is, net zo lang tot jij 'verliefd' bent. 100% van de slachtoffers zijn onzekere vrouwen die makkelijk te manipuleren zijn, 100% van de slachtoffers van foute mannen zijn eigenlijk slachtoffers van zichzelf.
Resistance is futile.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:06:51 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140805326
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 04:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Misschien gaat het soms ook om lol maken en niet gelijk een toekomst? :')
En dat ook vaak, ja. *O* .

YOLO!
Resistance is futile.
pi_140805475
Wanneer is een man "fout" in jullie ogen?
pi_140806356
Ik ben lief en heb heel veel geld TS.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 18:01:10 #105
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140811260
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het is gewoon een gevoel. Ik wist altijd binnen 5 minuten of een kerel snel klaar zou zijn met mij of niet. Vaak een soort van arrogantie waarvan ze zichzelf amper bewust zijn, sterk gericht op seks/scoren, niet de moeite nemen om betrouwbaar over te komen. Grote mond, veel bravoure en binnen x aantal minuten zinspelen op een gezellige nacht. Maakte mij in de meeste gevallen niet uit trouwens, soms ging ik er in mee, soms niet maar ik wist het wel ALTIJD als het geen relatiemateriaal was.

En ik wist het ook precies wanneer iemand wel oprecht geinteresseerd was en wanneer ze oprecht afgeknapt waren. Die kerels doen namelijk hun best om je voor zich te winnen door juist hun beste kant te laten zien. Ze besteden meer aandacht aan je, lijken oprecht verbaasd als blijkt dat er 'meer in zit' die nacht. En soms zijn dat van die mannen die 's morgens wakker worden, aardig blijven maar wel denken 'shit, ik wil geen relatie met een slet'. Dus bij de betrouwbare mannen kun je alsnog teleurgesteld worden als vrouw. Ik was vaker teleurgesteld in dit soort mannen om eerlijk te zijn. Of nee, teleurgesteld in mezelf omdat ik het niet aan zag komen of omdat ik zogezegd te makkelijk was.

Maar ik geloof zelf niet in 'te makkelijk'. Het klikt, of het klikt niet en seks doet daar geen afbreuk aan want het zegt weinig over iemands karakter en loyaliteit in relaties. Het zegt iets over impulsiviteit en drankgebruik vaak (sletten, zowel man als vrouw, neuken het vaakst met drank op), maar niet over hoe iemand in relaties staat.
Sterk betoog. Zelf ben ik de betrouwbare type en ik heb ook weleens in zo'n situatie gezeten. Je hebt gelijk dat seks niets zeg over loyaliteit in relatie. Een meisje (of jongen) dat veel partners heeft gehad, kan heel betrouwbaar zijn. Ik denk dat het te maken heeft met onzekerheid. Tenminste zo ervaar ik het als ik een meisje heb met meer ervaring dan ik.

Maar ik begin het steeds meer los te laten. Nu ik zelf meer ervaring heb, zoek ik iemand waar ik op zoveel mogelijk gebieden mee klikt en verder maakt het mij niks uit.
pi_140812385
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef Seven. het volgende:
Waarom denkt men dat alpha's foute mannen zijn?

Zelfverzekerde mannen zijn niet per definitie onbetrouwbaar.
De relatie tussen het woord 'alpha' en het woord zelfverzekerd zie ik niet echt.
pi_140814817
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Misschien heb je iets aan mijn ervaring. Ook omdat cliches vaak wel opgaan in dit soort situaties maar goed. Als kind viel ik altijd buiten de boot thuis en in de klas, ik was een loner, elke dag ruzie met iemand in het gezin (kamp seven. en kamp 'de rest' bij ons thuis). Ik kreeg dus, omdat ik anders was, veel afwijzing te verwerken.

Later in mijn liefdesleven zocht ik vaak mannen uit waarmee ik doorgaans de eerste avond seks had opdat ze me dan niet meer wilden omdat ik te makkelijk was. Maar ik werd in ieder geval niet afgewezen omdat ze mij een raar wijf vonden. Dus makkelijk zijn was deels een masker en in veel gevallen wilde ik gewoon een leuke nacht, beetje aandacht en een keer niet alleen wakker worden. Prima. Tot je er een tegenkomt die je echt wel heel erg leuk vindt (en soms maak je jezelf ook graag wijs dat je iemand meer dan leuk vindt).

Je neukt met deze persoon en ondanks de snelle wip, hij blijft terugkomen. Hmmm, misschien wil hij meer dan seks. Hmm, misschien is hij toch heel wat leuker dan ik oorspronkelijk dacht. Hmmm, binnen een maand maak je je eigen kop zo gek met zulke analyses dat je er knetter verliefd door wordt.

BAM. Hij heeft je waar hij je hebben wil. Hij blijkt helemaal niet die leuke vent op dat voetstuk maar omdat je zelf in de war bent door zijn gedrag, blijf je zoeken naar tekenen dat hij WEL bij je blijft. Deze kerel gaat je NIET afwijzen omdat je anders bent. En hoe afhankelijker jij je opstelt, hoe gemener de kerel in kwestie wordt.

En dan heeft hij genoeg van het spelletje en dumpt je, als hij die moeite al neemt. Jij bent hem netjes trouw gebleven, je hebt je van je beste kant laten zien in het begin en TOCH heeft iemand je weer gedumpt (onbewust zoek je de oorzaak vast weer bij jezelf want eigenlijk kun je jezelf niet vertrouwen!)

Bovenstaand is mij een paar keer overkomen. Onbetrouwbare mannen WETEN welke vrouwen onzeker genoeg zijn om zichzelf wat wijs te maken. En in 100% van de gevallen is het een kwestie van een man die zelf beschadigd is (al dan niet in zijn jeugd), beiden niet in staat om een normale relatie aan te gaan.

En vergis je niet, dit hoeft absoluut niks met leeftijd te maken te hebben. Er zijn genoeg mensen die hun hele leven zo doorgaan. Keerpunt voor mij was eigenlijk pas toen ik besefte hoe bovenstaand werkt. Toen pas begon ik betrouwbare mannen leuk te vinden en toen was ik binnen twee jaar zover dat ik een normale relatie aan durfde te gaan.

Het komt er op neer, snelle seks of niet, foute mannen zullen als ze de eerste keer niet slagen in hun doel, gewoon terugkomen. Net zolang tot jij gelooft dat het een leuke vent is, net zo lang tot jij 'verliefd' bent. 100% van de slachtoffers zijn onzekere vrouwen die makkelijk te manipuleren zijn, 100% van de slachtoffers van foute mannen zijn eigenlijk slachtoffers van zichzelf.
goede post wel. Wat bedoel je met de laatste alinea met de zin ' dat de foute man terug blijft komen totdat de vrouw verliefd is' is dat zijn doel? Ervoor zorgen dat ze verliefd word en haar dan dumpen of verliest hij dan onbewust interesse?
pi_140814920
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

wat zit er dan voor psychische schade bij die mannen achter dat ze dit spelletje spelen? Verder wel iets om over na te denken wat je zegt
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:23:51 #109
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140817731
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 20:44 schreef madeliefff het volgende:

[..]

goede post wel. Wat bedoel je met de laatste alinea met de zin ' dat de foute man terug blijft komen totdat de vrouw verliefd is' is dat zijn doel? Ervoor zorgen dat ze verliefd word en haar dan dumpen of verliest hij dan onbewust interesse?
Ik denk dat een " foute" man niks kan uitmaken wat de vrouw denkt of vindt. Met andere woorden als de vrouw hem afwijst of laat weten dat ze niet geïnteresseerd is, ziet hij dat niet als een reden om contact te kappen of op te geven. Die bedenkt verander gewoon zijn versiertactiek tot hij een manier vindt om dat meisje zover te krijgen om alsnog af te spreken. Voor de seks of voor de ego boost of iets anders.

Een "goede" man voelt zich klote dat een vrouw hem niet ziet zitten of alleen als vriend ziet, maar die wil niet opdringerig overkomen of als creep gezien worden dus hij zal het snel laten zitten als het meisje laat weten dat ze niet geïnteresseerd is. Of als hij doorzet zal hij het oprecht doen omdat hij verliefd is, en niet berekend en manipulatief. Hij zoekt niet naar een opening of een manier om alsnog het meisje zover te krijgen, want hij wilt het meisje niet beledigen of afschrikken. Een foute man vind het niet erg als het meisje een negatieve mening over hem heeft, want heeft nooit echt om haar gegeven.

Tenminste dat is wat ik ervan maak.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:25:15 #110
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140817770
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 20:48 schreef zeepjeh het volgende:

[..]

wat zit er dan voor psychische schade bij die mannen achter dat ze dit spelletje spelen? Verder wel iets om over na te denken wat je zegt
Van alles natuurlijk. Misschien was hij vroeger een "goede" man die veel liefdesverdriet heeft meegemaakt waardoor hij moeite heeft met echt geven voor een meisje. Misschien trauma's in de jeugd.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:39:24 #111
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140818189
Mooi, dit. Een kennisje van me was altijd dol op bad boys. Nu is ze achterin de dertig en alhoewel ze best lekker is, hebben al haar vriendinnen een leuke relatie en/of huis of kindje met een techneut met een goeie baan.

Onlangs verklapte ze tegen mij dat ze erg spijt had van haar houding, en dat ze het gevoel had dat ze de trein had gemist.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 8 juni 2014 @ 00:49:45 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140821393
quote:

[..]

Het doel van de man in deze.. ik weet het niet. Het is een enorme egoboost voor sommige mensen als iemand veel aandacht aan je besteedt. Ik denk dat dat voor vrijwel iedereen opgaat, maar voor onbetrouwbare types.. op de een of andere manier krijgen ze een extra kick van iemand anders slecht behandelen. Daar zijn ze zich niet eens bewust van denk ik, omdat ze niet anders kennen denken ze dat het normaal is. En zo ook mensen die zich zo laten behandelen.
Resistance is futile.
  zondag 8 juni 2014 @ 00:51:54 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140821450
quote:

[..]

Jij zou eens na moeten denken over de psychische schade jij hebt ondervonden waardoor je je zo laat behandelen.

Bij onbetrouwebare mannen kan daar van alles achter zitten, gescheiden ouders, mishandeling, (seksueel) misbruik, afwezige vader, weet ik het. Feit is dat ze allemaal beschadigd zijn en alleen mensen die zelf beschadigd zijn, zijn gevoelig voor dit soort types.
Resistance is futile.
  zondag 8 juni 2014 @ 00:52:35 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140821466
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Ik denk dat een " foute" man niks kan uitmaken wat de vrouw denkt of vindt. Met andere woorden als de vrouw hem afwijst of laat weten dat ze niet geïnteresseerd is, ziet hij dat niet als een reden om contact te kappen of op te geven. Die bedenkt verander gewoon zijn versiertactiek tot hij een manier vindt om dat meisje zover te krijgen om alsnog af te spreken. Voor de seks of voor de ego boost of iets anders.

Een "goede" man voelt zich klote dat een vrouw hem niet ziet zitten of alleen als vriend ziet, maar die wil niet opdringerig overkomen of als creep gezien worden dus hij zal het snel laten zitten als het meisje laat weten dat ze niet geïnteresseerd is. Of als hij doorzet zal hij het oprecht doen omdat hij verliefd is, en niet berekend en manipulatief. Hij zoekt niet naar een opening of een manier om alsnog het meisje zover te krijgen, want hij wilt het meisje niet beledigen of afschrikken. Een foute man vind het niet erg als het meisje een negatieve mening over hem heeft, want heeft nooit echt om haar gegeven.

Tenminste dat is wat ik ervan maak.
Klopt.
Resistance is futile.
  zondag 8 juni 2014 @ 00:54:00 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140821493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:39 schreef Hallmark het volgende:
Mooi, dit. Een kennisje van me was altijd dol op bad boys. Nu is ze achterin de dertig en alhoewel ze best lekker is, hebben al haar vriendinnen een leuke relatie en/of huis of kindje met een techneut met een goeie baan.

Onlangs verklapte ze tegen mij dat ze erg spijt had van haar houding, en dat ze het gevoel had dat ze de trein had gemist.
Het is NOOIT te laat voor een fijne relatie.
Kinderen is een ander verhaal.
Resistance is futile.
pi_140822532
quote:

[..]

Het heeft niets met psychische schade te maken. Mannen willen seks en blijven vervolgens hangen als ze je een tof wijf vinden. Dat "spelletje" dat gespeeld wordt is niet meer dan een gevolg van het spelletje dat vrouwen spelen voordat ze aan seks doen.
pi_140822673
quote:

[..]

Een vrouw die moeilijk doet is een uitdaging. Op het moment dat je haar krijgt is het doel bereikt. Dat ze je zo lang laat wachten werkt dan alleen tegen haar.

Het is een misvatting om te denken dat mannen niet vallen op makkelijke vrouwen of dat ze perse een uitdaging willen. Mannen zijn eerder klaar met je als je makkelijk bent en veel andere gebreken hebt (geen persoonlijkheid, niet aantrekkelijk, gebrekkig zelfvertrouwen). Wachten betekent dan niet meer dat je op een later tijdstip wordt "gedumpt/gekwetst".
  zondag 8 juni 2014 @ 08:42:06 #118
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140824634
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 01:55 schreef samirz het volgende:

[..]

Een vrouw die moeilijk doet is een uitdaging. Op het moment dat je haar krijgt is het doel bereikt. Dat ze je zo lang laat wachten werkt dan alleen tegen haar.

Het is een misvatting om te denken dat mannen niet vallen op makkelijke vrouwen of dat ze perse een uitdaging willen. Mannen zijn eerder klaar met je als je makkelijk bent en veel andere gebreken hebt (geen persoonlijkheid, niet aantrekkelijk, gebrekkig zelfvertrouwen). Wachten betekent dan niet meer dat je op een later tijdstip wordt "gedumpt/gekwetst".
Dit is wel waar eigenlijk. Het maakt niet uit of een vrouw makkelijk is of niet, dat heeft geen invloed of de man haar wel als potentiële lange termijn relatie ziet.
pi_140824703
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 01:46 schreef samirz het volgende:

[..]

Het heeft niets met psychische schade te maken. Mannen willen seks en blijven vervolgens hangen als ze je een tof wijf vinden. Dat "spelletje" dat gespeeld wordt is niet meer dan een gevolg van het spelletje dat vrouwen spelen voordat ze aan seks doen.
Dit en ik heb nog een toevoeging:

Als de vrouw er een spelletje van maakt voordat er seks/relatie in het spel is, dan kan ze de bal terug verwachten d.m.v. een spelletje met haar gevoelen als de interesse van de man afneemt.
  zondag 8 juni 2014 @ 09:05:18 #120
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140824802
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het is NOOIT te laat voor een fijne relatie.
Kinderen is een ander verhaal.
Nee, ben ik met je eens.

Waar TS volgens mij naar toe moet, is dat ze een kerel ontmoet die aantrekkingskracht heeft, maar dat ze ook qua verstand denkt "ja, dit is goed voor mij". En als niet hart en verstand niet allebei in dezelfde richting staan, dan gewoon overslaan.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_140826950
Ga toch koken mens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2014 11:39:20 ]
  zondag 8 juni 2014 @ 11:58:43 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140827339
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:42 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Dit is wel waar eigenlijk. Het maakt niet uit of een vrouw makkelijk is of niet, dat heeft geen invloed of de man haar wel als potentiële lange termijn relatie ziet.
Kom op mensen, mannen knappen vaak wel af op vrouwen die makkelijk zijn, waar meiden die netjes afwachten in de regel veel makkelijker in een relatie rollen met de juiste vent.

Mannen houden van de uitdaging en de jacht, en ze laten wachten geeft ze de kans om verliefd te worden. Of ze worden niet verliefd, in welk geval ze vroeg of laat vanzelf hun pijlen op een andere chick richten.

En er zijn natuurlijk mannen die niet op makkelijke wijven afknappen.
Resistance is futile.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:06:32 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140827517
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit en ik heb nog een toevoeging:

Als de vrouw er een spelletje van maakt voordat er seks/relatie in het spel is, dan kan ze de bal terug verwachten d.m.v. een spelletje met haar gevoelen als de interesse van de man afneemt.
Het gaat hier echter niet om de spelletjes die vrouwen spelen. Het gaat om de spelletjes die mannen spelen. En daarom haat ik het als samirz meepost want je gaat a) direct offtopic en b) het is altijd de schuld van de vrouwen.

Vieze hoeren. Zijn ze te makkelijk: :r . Zijn ze te moeilijk: :r .
Resistance is futile.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:08:26 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140827561
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:05 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Nee, ben ik met je eens.

Waar TS volgens mij naar toe moet, is dat ze een kerel ontmoet die aantrekkingskracht heeft, maar dat ze ook qua verstand denkt "ja, dit is goed voor mij". En als niet hart en verstand niet allebei in dezelfde richting staan, dan gewoon overslaan.
Inderdaad. Maar ze blijft d'r kop in het zand steken, ook in dit topic weigert ze ook maar iets van na te denken over waarom zij steeds kerels uitzoekt die haar respectloos behandelen. En zolang ze blijft ontkennen dat zijzelf het probleem is, zal ze dit patroon nooit doorbreken.
Resistance is futile.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:22:40 #125
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140827846
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kom op mensen, mannen knappen vaak wel af op vrouwen die makkelijk zijn, waar meiden die netjes afwachten in de regel veel makkelijker in een relatie rollen met de juiste vent.

Mannen houden van de uitdaging en de jacht, en ze laten wachten geeft ze de kans om verliefd te worden. Of ze worden niet verliefd, in welk geval ze vroeg of laat vanzelf hun pijlen op een andere chick richten.

En er zijn natuurlijk mannen die niet op makkelijke wijven afknappen.
Zo kan je het ook bekijken, voor het laatste speelt een rol. Ze laten wachten geeft ze de kans om verliefd te worden. Maar zoals je al zei, er zijn veel mannen waar het totaal niet uitmaakt. Ook is het zo dat er regelmatig mannen zijn die op "makkelijke" meisjes verliefd worden.

Helaas is het ook vaak zo dat "makkelijke" meisjes een bepaald soort karakter of instelling hebben. En dan spreek ik uit ervaring, maar makkelijke meisjes zijn vaak ook beschadigd net als foute mannen. En dat kan natuurlijk een afknapper zijn als ze niet weet hoe ze daarmee om moet gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door KingKloon op 08-06-2014 12:38:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')