Het is het vierde wereldkampioenschap op Nederlandse bodem. In 1973 had het WK voor mannen plaats in Amstelveen. De stad organiseerde ook in 1986 het WK bij de vrouwen.quote:De NOS zendt tijdens de Rabobank Hockey World Cup dagelijks twee wedstrijden live uit op de televisie. Eén van deze duels is de wedstrijd van de Oranjemannen of –vrouwen. Het WK staat van 31 mei tot en met 15 juni in het Kyocera Stadion in Den Haag op het programma.
De ontmoetingen die live op te tv te zien zijn worden gepresenteerd en geanalyseerd vanuit het stadion. Alle overige wedstrijden van het mondiale evenement worden live uitgezonden op de website: nos.nl.
Omroep West verslaat tijdens het toernooi alle 76 duels live op haar kanaal. Daarnaast wordt TV West gedurende het WK een evenementenkanaal bij Ziggo (kanaal 999), waardoor de duels voor alle Ziggo-klanten te zien zijn. De wedstrijden worden afgewisseld met nieuws- en wedstrijdanalyses. De dag wordt afgesloten met een achtergrondprogramma.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Australisch nog wel..quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zelfs de Australische vlag afgedrukt op de tandenbeschermer
oh nieuw zeeland sorryquote:
Waarom dat?quote:
Waren 4e op de OS. Maar bakken er echt niks van nu.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dit, waarom ineens zo slordig
[..]
Waarom dat?
Dus omdat ze een keer boven zichzelf stegen moet het nu weer goed?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waren 4e op de OS. Maar bakken er echt niks van nu.
Grappig hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net alle opmerkingen hier terug. Valt me op dat er niemand iets heeft gezegd over die Nieuw-Zeelandse die Cocks heette
Wij zijn gelukkig niet zo vulgair en laagquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net alle opmerkingen hier terug. Valt me op dat er niemand iets heeft gezegd over die Nieuw-Zeelandse die Cocks heette
Wist je dat er een Nieuw-Zeelandse tienkamper is die Brent Newdick heet? Wat een grap.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef Max23 het volgende:
Dat is ook wel een heel lullig gekozen voornaam vind ik altijdquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wist je dat er een Nieuw-Zeelandse tienkamper is die Brent Newdick heet? Wat een grap.
Nederland
Off-topic: die moet je supporteren bij z'n volgende 10-kamp! Deed hij eigenlijk mee in Götzis?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook wel een heel lullig gekozen voornaam vind ik altijd
Ja, daar deed ie mee. Ik kende m ook allang natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Off-topic: die moet je supporteren bij z'n volgende 10-kamp! Deed hij eigenlijk mee in Götzis?
On-topic: heerlijke goal van Lammers zeg, boh.
Als ze verliezen van Duitsland kunnen ze nog steeds aardig in de problemen komen, maar ze spelen best wel goed tot nu toe ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:57 schreef clavier het volgende:
Wat een mooi resultaat voor Amerika. Die halve finale mogen ze nu niet ontlopen. Niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop