Dat klinkt als een TT om van te kotsen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Had net een leuke TT eindelijk
Bacon met een laagje Choco![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat klinkt als een TT om van te kotsen.
smelt wel ..quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Had net een leuke TT eindelijk
Bacon met een laagje Choco![]()
Jij kotst van elke TT die je niet zelf maaktquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat klinkt als een TT om van te kotsen.
Incorrect, de meeste TT's vind ik helemaal kicken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij kotst van elke TT die je niet zelf maakt
En het was nog gemeend ook, Soury lijkt een harde tante en soms wat bot, maar ze is in het echt reuze gezellig en liefquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En het was nog gemeend ook, Soury lijkt een harde tante en soms wat bot, maar ze is in het echt reuze gezellig en lief
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Voor werk mischien ben ik er soms
soms maar?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Voor werk mischien ben ik er soms
Het is waarquote:
Neem je de rest met je mee? Top!quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen, BDS verdiend een missing shout-out topic
Mijn kloonquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je de rest zo vervelend vind waarom ga je dan niet zelf
Ik moes juist om je lachen, kan ik het helpen dat je serieus wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ga niet zo tegen me doen he, wees eens lief
Was je me aan het uitlachenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moes juist om je lachen, kan ik het helpen dat je serieus was
tonijn is anders een stuk groter als karper...quote:
Niet in stukjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
tonijn is anders een stuk groter als karper...
Yup... klein uurtje ofzo thuis...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet in stukjes![]()
Klaar met werken weer
#202 en #203 ben ik al bij...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
Pas op mensen, Inodder is aan het teruglezen.
Bereidt u voor op een 'blast from the past'.
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....quote:
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troepquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....![]()
![]()
Smeerlappen.... Natuurlijk heeft dan niemand een excuus.... Sorry ik kan niet ik heb om 5 uur eerst nog een verjaardag
Das kut dan jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....![]()
![]()
Smeerlappen.... Natuurlijk heeft dan niemand een excuus.... Sorry ik kan niet ik heb om 5 uur eerst nog een verjaardag
Gaan we dan ons verdriet verdrinken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troep
Wel op je telefoon letten hèquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troep
Oei dan is alles wel weg en opbouwen is het moeilijkstquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb echt een half jaar niks aan me conditie gedaan![]()
![]()
Maar goed dan dat je luchtflessen bij je hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb echt een half jaar niks aan me conditie gedaan![]()
![]()
ja somsquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei dan is alles wel weg en opbouwen is het moeilijkstMaar je ging wel eens hardlopen toch ?
zuurstof genoeg jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je luchtflessen bij je hebt
Bij zwaar werk moet dat wel soms jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meestal zet ik gewoon een mentale Switch om
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
En ik dacht ik vermeld het toch maar ff
De stones zijn in nederland aangekomen![]()
Dacht dat ik alles had gezien van jiskefet maar deze ken ik niet meerquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht dat ik alles had gezien van jiskefet maar deze ken ik niet meer![]()
![]()
![]()
Lijkt wel goed hè
33 graden, ben je niet blij dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
Lees net dat het tussen de 25 en 30 graden word van het weekend
Dan ga ik weer doodquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
Lekker toch, alleen die Nederlandse 30 voelt wel eens vies aanquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
En ik dacht ik vermeld het toch maar ff
De stones zijn in nederland aangekomen![]()
Juist het is dan altijd gelijk zo benauwd, warm is niet erg maar benauwd welquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker toch, alleen die Nederlandse 30 voelt wel eens vies aan
Oh mijn god dat blijft echt een belachelijke discussiequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij voor de Stones of de Beatles, je moet een besluit nemen.
Ach gos, schijnbaar nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn Ribben net weer in orde en gelijk gebeld worden voor werk mag ik ook eens een leuke zomer![]()
Ik heb hem ook nooit begrepen maar vroeger mocht je ze echt niet allebei leuk vinden, bij mij thuis dan. nu vind ik ze allebei leuk, vroeger alleen de stonesquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh mijn god dat blijft echt een belachelijke discussie
Beatles.
Oh ok gelukkig dan maar, zolang je je telefoon maar in de gaten houdquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak wel weer plezier op de werkplek dat kan ik ook![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak wel weer plezier op de werkplek dat kan ik ook![]()
quote:
Eigen keuze of indoctrinatie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh mijn god dat blijft echt een belachelijke discussie
Beatles.
Bans worden niet besproken, maar ik had 4 monaten gekregen voor wat onschuldige gifjes. Onschuldiger als wat ze op dit moment in VBL SC aan het posten zijn in ieder geval. Maar Yvonne is een topwijf hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lansie, hoe is weer back in business? Of was je maar half weg
Pff ja kon het ook niet geloven, erg overdreven. Maar yv is helemaal TOP!quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, maar ik had 4 monaten gekregen voor wat onschuldige gifjes. Onschuldiger als wat ze op dit moment in VBL SC aan het posten zijn in ieder geval. Maar Yvonne is een topwijf hè.
Stevig vervroegd vrij uiteindelijk. Voor het WK hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pff ja kon het ook niet geloven, erg overdreven. Maar yv is helemaal TOP!![]()
![]()
Mooi. Heb je er een beetje vertrouwen in?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stevig vervroegd vrij uiteindelijk. Voor het WK hè.
Hallonquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, maar ik had 4 monaten gekregen voor wat onschuldige gifjes. Onschuldiger als wat ze op dit moment in VBL SC aan het posten zijn in ieder geval. Maar Yvonne is een topwijf hè.
Uh. Nee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi. Heb je er een beetje vertrouwen in?
quote:
Gaat hem niet worden inderdaad. Hopelijk dat België eens wat klaar speelt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met VDV en Strootje al niet, dus nu al helemaal niet.
Had je gehoord van die oefenwedstrijd. Wilmots.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden inderdaad. Hopelijk dat België eens wat klaar speelt.
Ongelofelijke droplul inderdaad. Ook leuk voor dat keepertje wat normaal nooit geen pot zou spelen bij de Duivels.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had je gehoord van die oefenwedstrijd. Wilmots.
Je zal maar denken dat je je eerste cap in the pocket hebt. Zou die wel een premie krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongelofelijke droplul inderdaad. Ook leuk voor dat keepertje wat normaal nooit geen pot zou spelen bij de Duivels.
halloquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Want is geen officiële interland.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zal maar denken dat je je eerste cap in the pocket hebt. Zou die wel een premie krijgen.
Oh kut. T9. Ik bedoelde tomaten.quote:
Fucked up.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Want is geen officiële interland.
Ik heb nog steeds nooit Utopia gezien.quote:
Houden zo. Niet beginnen. Je mist niks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nooit Utopia gezien.
jah we hebben ons ff een tijdjw zitten ergeren aan ruud en billyquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Alles goed in huize GizmoPunk land?
Ben je niet de enigequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah we hebben ons ff een tijdjw zitten ergeren aan ruud en billy [ link | afbeelding ]
Er is gister een crackhoer in haar kont geneukt, de COS stond op ploffen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nooit Utopia gezien.
Vanwege zijn huispakken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
Waarom is Roy Donders ook al weer zo populair?
Ja ik weet het, we zullen het zien volgende weekquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze willen 6 stemmen volledig op isa doen de jaloerse gladjakkers
haha jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is gister een crackhoer in haar kont geneukt, de COS stond op ploffen.
Dat is hier aan de orde van de dag eerder gezegd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is gister een crackhoer in haar kont geneukt, de COS stond op ploffen.
wij denken ruud, billy en isa op de schopstoel of marije billy en isaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet het, we zullen het zien volgende week
Nee. Dat is Henny Huispak. Hence the name.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij is de uitvinder van het huispak?
Dan begrijp ik het niet. Zal wel zijn omdat hij wit is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Dat is Henny Huispak. Hence the name.
Ik weet het echt niet meer, verandert zo vaak daarquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij denken ruud, billy en isa op de schopstoel of marije billy en isa
ja word weer spannendquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, verandert zo vaak daar![]()
We zullen het wel weer zien allemaal, toestanden ook
Spannend geloof ik niet meer in, tenzij er 2 nieuwe goede bijkomen, maar ja we weten hoe dat de laatste tijd gaatquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spannend geloof ik niet meer in, tenzij er 2 nieuwe goede bijkomen, maar ja we weten hoe dat de laatste tijd gaat
Dat wel ik hoop alleen dat ze zo wel ff doorgaan met ruzieen, ik wil rellen zienquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
was vandaag wel weer een leuk dagje [ link | afbeelding ]
jaaaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ik hoop alleen dat ze zo wel ff doorgaan met ruzieen, ik wil rellen zien
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jaaa [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist je dat ene Innertje Odder nog echt met t9 werkt
pff ik heb er geen geduld voor, lange berichten doe ik niet op de phonequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Inodder het volgende:
Maar ik type iedereen met dat achterlijke geswype en weet ik veel wat voor onzin meer er uit
Jij bent van de categorie 'zolang ik niet laatste ben is 't wel prima'.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Inodder het volgende:
Maar ik type iedereen met dat achterlijke geswype en weet ik veel wat voor onzin meer er uit
dat was pas lache geweestquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwachtte half dat hij hem een zwembad of zo in zou rijden.
nog niet gedaan. was allemaal gehaast. was pas laat binnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En vond je moeder het bier ook lekker?
Ach jee, wat een toestand, maar het is bijna 12 uur en dan heb je een extra reden om er 1 te drinken met je mamsquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef isax het volgende:
[..]
dat was pas lache geweest
[..]
nog niet gedaan. was allemaal gehaast. was pas laat binnen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Even de 5 posts sinds je vertrek lezen en je bent weer helemaal bij.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Even de 5 posts sinds je vertrek lezen en je bent weer helemaal bij.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pffff echt wel, denk dat ik maar vroeg naar bed ga....
![]()
Echt hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hoor.
Lachen. Gieren. Brullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bacon!
![]()
![]()
![]()
Bijna weekend hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Inodder het volgende:
Potverdrie.... Is Lies er mot ik weer op mn nest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bespeur een groei aan hoofdletters!
We moeten toch ergens op geilenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
OMG, jullie geilen hard op Lies. Trek me even terug.
Weet je, ik heb gewoon guavesap gehaald. Geen idee of je zat te dollen eigenlijk, nu maar hopen dat het lekker is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
Ja die had ik ook gelezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hahaha las ff een grappig stukje![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)lt_aapman_uit__.html
Ja Ja... zal me niets verbazen als ze me morgen ook weer onder druk zetten zaterdag en maandag te werken...quote:
Ik kan er niets aan doen he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
nee nog nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gelezen![]()
Heb je ook dat filmpje gezien van die politiehond in training
Wat een zeikerds dan zeg en ja ik ken de druk van doorwerken nog goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja Ja... zal me niets verbazen als ze me morgen ook weer onder druk zetten zaterdag en maandag te werken...
Collega heeft gister tot half 12 gewerkt en kreeg vanmorgen nog beschuldigende woorden dat het niet af was....
Bazig!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je, ik heb gewoon guavesap gehaald. Geen idee of je zat te dollen eigenlijk, nu maar hopen dat het lekker is.
Gewoon teruglezen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Inodder het volgende:
Potverdrie.... Is Lies er mot ik weer op mn nest...
Ik wel.... Maar jij blijkbaar ook!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik had toen straks spellingcheck op mijn mobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bespeur een groei aan hoofdletters!
was teveel gedoe om weer te verwijderen steeds.
mijn excuses
Ja maar ik wil keiharde 1 op 1 aktie!quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja maar ik wil keiharde 1 op 1 aktie!
Gods Gift. Dan had hij zeker een hekel aan iemand.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet 't. Je bent Gods Gift. Alleen speel ik dus voor 't andere team.
Niet zo jezelf afbranden hè, daar ben ik al voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gods Gift. Dan had hij zeker een hekel aan iemand.
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja maar ik wil keiharde 1 op 1 aktie!
Doe maar nietsquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen hoor.
Nee, een europarlementariër heeft dat verhaal juist de wereld in geholpen, en hij had het "van horen zeggen". Een aantal media, altijd tuk op sensatie, heeft dat zonder meer overgenomen. Daarna is pas gekeken waar de bewering van deze parlementariër op gebaseerd was. Op helemaal niets. Niks onderzoek. Ondertussen denken nu miljoenen mensen dat calamares van varkens-anus zijn gemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef rico80 het volgende:
[..]Er is zelfs een onderzoek door de EU gedaan waaruit bleek dat dit echt waar is.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet zo jezelf afbranden hè, daar ben ik al voor.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen hoor.
trustequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Inodder het volgende:
Ik ga echt proberen te slapen mensen..... wekker gaat over ruim 5 uur alweer....
Fijne avond/nacht!
Ach gossie, nou slaap lekker dan maar en werkse morgenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Inodder het volgende:
Ik ga echt proberen te slapen mensen..... wekker gaat over ruim 5 uur alweer....
Fijne avond/nacht!
Mensen geloven alles. Maar dan ook alles. Zolang 't maar op 't nieuws komt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, een europarlementariër heeft dat verhaal juist de wereld in geholpen, en hij had het "van horen zeggen". Een aantal media, altijd tuk op sensatie, heeft dat zonder meer overgenomen. Daarna is pas gekeken waar de bewering van deze parlementariër op gebaseerd was. Op helemaal niets. Niks onderzoek. Ondertussen denken nu miljoenen mensen dat calamares van varkens-anus zijn gemaakt.
Helemaal als een hoogleraar psychologie uit Tilburg de bron is van opmerkelijke "feiten".quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mensen geloven alles. Maar dan ook alles. Zolang 't maar op 't nieuws komt.
JORAN, JORAN, WAAR IS DAT MEISJE DAN??quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Al zal de bron der smileys eerder leeg zijn, gevolgd door de kleine letters.
Moeten we communiceren in caps.
Ja was toch te duur ofzo, maar er bleef wel een helikopter beschikbaar maar dan niet meer van het leger ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ow ik lees net dat de tweede kamer patientenvervoer van de waddeneilanden stop gaat zetten.
nou ja zeg. Waar bemoeien ze zich mee
Mensen als jij. De doeners.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik plant elk jaar ceremonieel een serverpark. Doe je toch nog iets terug.
vol openquote:
Maar wat vind je daar nou van, dat je genept wordt waar je bij staat?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal als een hoogleraar psychologie uit Tilburg de bron is van opmerkelijke "feiten".
LOL,quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
JORAN, JORAN, WAAR IS DAT MEISJE DAN??
Ik zou ook meer mensen zoals mezelf willen zien.quote:
Godzijdank niet nee...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou ook meer mensen zoals mezelf willen zien.
Maar niet iedereen accepteert zomaar zaad.
ja gewone traumahelicopter, maar die zijn langer onderweg geloof ik. sar is ook op vlieland gestationeerd, en kan zo heel snel patienten vervoeren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was toch te duur ofzo, maar er bleef wel een helikopter beschikbaar maar dan niet meer van het leger ofzo
Tja bezuinigingen hèquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja gewone traumahelicopter, maar die zijn langer onderweg geloof ik. sar is ook op vlieland gestationeerd, en kan zo heel snel patienten vervoeren.
Nee, Want het is niet in Comic Sans.quote:
No they didn't. Daar staat inmiddels toch wel de doodstraf op.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, Want het is niet in Comic Sans.
Ohja, dat wilde ik vandaag nog op het werk bespreken. Ik bekeek het centrum krantje eens....
heb liever dat ze dat op andere dingen doen, hier wordt geld als water uitgegeven voor stompzinnige dingen.quote:
woon jij daar?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja gewone traumahelicopter, maar die zijn langer onderweg geloof ik. sar is ook op vlieland gestationeerd, en kan zo heel snel patienten vervoeren.
Dus die 2 werken voor the Lord of Light?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb er al 2![]()
![]()
![]()
En kan ze gelukkig ook niet meer krijgen![]()
![]()
Klopt, is gewoon een hele rare tijd nu.....quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb liever dat ze dat op andere dingen doen, hier wordt geld als water uitgegeven voor stompzinnige dingen.
1tje wel bijna, heb het kunnen voorkomen gelukkigquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus die 2 werken voor the Lord of Light?
http://www.lochieaxon.com/silly/comicsans/quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, Want het is niet in Comic Sans.
Ohja, dat wilde ik vandaag nog op het werk bespreken. Ik bekeek het centrum krantje eens....
Afgewisseld met een ander lettertype. In verschillend formaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
No they didn't. Daar staat inmiddels toch wel de doodstraf op.
Jammer. Nieuwe aanwas is altijd welkom.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1tje wel bijna, heb het kunnen voorkomen gelukkig
nee in leeuwarden, de sar heli vliegt van de eilanden maar mcl (medisch centrum leeuwarden)quote:
Er zijn zelfs grafstenen met Comic Sans. Je zal er maar onder liggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Afgewisseld met een ander lettertype. In verschillend formaat.
Ik schrok er echt een beetje van.
Ik snap het, maar misschien dat mijn 2e nog die kant opgaat...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jammer. Nieuwe aanwas is altijd welkom.
waar ik vandaan heeft het ziekehuis premies. word hier daarom ook veel met helis gedaan. die kindjes komen overal vandaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee in leeuwarden, de sar heli vliegt van de eilanden maar mcl (medisch centrum leeuwarden)
we zien ze bijna iedere dag overvliegen.
nee want anders wist ik niet waar ik het heen moest slepenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt de link verder niet gelezen en op het blauwe ding geklikt? Echt?
Ligt eraan op welk vlak. Op pornosites kijk ik het liefst bij de "amateurs". Daar doen ze het best alsof het echt is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat vind je daar nou van, dat je genept wordt waar je bij staat?
Ik zag er vandaag plaatjes van. En nog veel meer erge voorbeelden. Want ik was eerst van plan te mailen dat het echt niet kon, met allemaal CS haatplaatjes erbij. Maar toen besloot ik dat ik het beter kon zeggen dan mailen, alleen vergeten. Ik herinner me dat ik het er nog wel een keer over heb gehad, dat ik het niet mooi vond en zij lekker speels. Maar geen idee dat die speelsheid ook naar de ouders ging.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn zelfs grafstenen met Comic Sans. Je zal er maar onder liggen.
Denk dat jij maar even een hartig woordje moet spreken met de makers.
Dit kan zo natuurlijk niet verder.
Dat schijnen de meeste mensen te denken ja. En na die gedachte gaan ze weer terug naar RTL Boulevard.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk vlak. Op pornosites kijk ik het liefst bij de "amateurs". Daar doen ze het best alsof het echt is.
Wat betreft het gewone harde nieuws: een beetje gezond verstand gebruiken helpt vaak al. Die calamares die van de kringspieren van varkens gemaakt zouden zijn... direct toen ik dat bericht las vroeg ik me al af hoe, en waarom. Het leek me meteen al heel onwaarschijnlijk, wat ook al snel bleek.
Het zoeken van een motief is altijd wel een goed hulpmiddel.
Maar evengoed stink ik er ook vaak zat in. Ook bij grote zaken. Dat je járen later hoort dat de vork toch effe anders in de steel zat.
Ach... ook wel fascinerend. Zonde om er paranoïde of verzuurd van te worden, toch? :
Ja, schijnt dat? Volgens meneer Stapel?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat schijnen de meeste mensen te denken ja. En na die gedachte gaan ze weer terug naar RTL Boulevard.
Geen idee. Maar ik zou zeggen ga naar buiten en kijk eens om je heen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat? Volgens meneer Stapel?
peter pan werd ook nooit volwassenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
Isax, nog een half uurtje en dan ben je een kwartje![]()
Ik heb het ook niet over volwassen worden...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
peter pan werd ook nooit volwassen
daar neem ik een voorbeeld aan.
Je gaat toch niet je verjaardag op fok vieren he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
peter pan werd ook nooit volwassen
daar neem ik een voorbeeld aan.
doe ik ook niet aanquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over volwassen worden...
Maar over ouder worden![]()
En ikke nu ook. Ik ben lang genoeg volwassen geweest, tijd voor Peter Pan leven nu
Wat?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over volwassen worden...
Maar over ouder worden![]()
En ikke nu ook. Ik ben lang genoeg volwassen geweest, tijd voor Peter Pan leven nu
"Kijk, daar loopt weer tyisch zo'n stel dat zichzelf dagelijks in de luren laat leggen door RTL Boulevard."quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik zou zeggen ga naar buiten en kijk eens om je heen.
nee dat is triest.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je verjaardag op fok vieren he?
volgens mij hier alleen sars, van de militaire vliegbasis hier en van groningen umcg wel vaak een helicopter, maar als die komt is het eigenlijk altijd foute boel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
waar ik vandaan heeft het ziekehuis premies. word hier daarom ook veel met helis gedaan. die kindjes komen overal vandaan.
Je valt weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Kijk, daar loopt weer tyisch zo'n stel dat zichzelf dagelijks in de luren laat leggen door RTL Boulevard."
Empirisch onderzoek
1 voor 12 nokken danquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
nee dat is triest.
maar ik vier eigenlijk mijn verjaardag niet
maaaaar je weet hoe dat gaat.
dan vier je het toch
Ik sta nergens meer van te kijken, ik had ook nog nooit van Alice in Wonderlandsyndroom gehoord.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Als vrouw dan
kwam door de omschrijving van Isax
Zal het anders formuleren... YOLO![]()
![]()
Maar maar maar, je blijft toch nog wel even om 12 uur zodat ik je kan feliciterenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
nee dat is triest.
maar ik vier eigenlijk mijn verjaardag niet
maaaaar je weet hoe dat gaat.
dan vier je het toch
ik ben was om 3 uur smiddags geboren ofzoquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken, ik had ook nog nooit van Alice in Wonderlandsyndroom gehoord.
Gilmore Girls wel oud maar blijft leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben was om 3 uur smiddags geboren ofzo
dus ben eigenlijk om 12 uur nog 24![]()
ik ga zo gilmore girls opzetten
zo zijn de regels nou eenmaal, je bent 24 uur jarigquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben was om 3 uur smiddags geboren ofzo
dus ben eigenlijk om 12 uur nog 24![]()
ik ga zo gilmore girls opzetten
En dan ligt ze in haar eentje op de logeerkamer bij haar ouders en kan ze zich niet eens afreageren op FOK! Niets mis mee hoor Isa, gewoon posten als je daar zin in hebt.quote:
Jij ook! Morgen zware dag toch? Wel weer met je vaste collega hè!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |