SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En de servers zijn dus nog steeds brak.
Krijg de tyfusnegertyfus EADit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
Idioterie ten top weer dit. Het zelfde als ruzie met je vriendin maken, en als goedmakertje een ingelijste foto van jezelf geven.![]()
quote:
Altijd al een typische speler voor Milan gevonden.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die dramaserie van KSI!!!!!!!!
Alexquote:
Mis um
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dankzij hem heb ik mijn usernamequote:. Of ja, dankzij hem kreeg ik ook als bijnaam De Tank tijdens voetballen bij gym
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
100K kost ook nog maar 4.20¤ bij FIFA4coins.
![]()
De tijden van 20 per 100Kquote:
![]()
Geoien paceOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
en dan Sex Fabregas naar sjelsie zekerquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:11 schreef Tim86 het volgende:
Rakitic wellicht naar Barca
http://www.sport.es/es/no(...)do-por-barca-3291154![]()
![]()
Voor de mensen die niet weten wat ze moeten koken: de culinaire tip van de dag.
- Kip reepjes (ik had ze ook nog gemarineerd)
- Zak wok-groenten (champignonmix)
- Rijst (panklaar)
Kip gaar bakken. Zak groenten erbij bakken. Rijst erbij. Go-Tan chilisaus erover. Boh
Zonder dollen: Ik eet vandaag bami.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:12 schreef DuTank het volgende:
- Rijst (panklaar)
Kip gaar bakken. Zak groenten erbij bakken. Rijst erbij. Go-Tan chilisaus erover. Boh![]()
Maak ik regelmatig, niks mis mee iddquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:12 schreef DuTank het volgende:
- Rijst (panklaar)
Kip gaar bakken. Zak groenten erbij bakken. Rijst erbij. Go-Tan chilisaus erover. Boh
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geen problemen gehad tot nog toe. 3x 100K gekocht daar en werd altijd binnen een half uur geleverd. Trapz heeft er ook een paar keer succesvol gekocht.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lees weinig goeds over die site op twitter
Jammer, want dit is echt goede shit. En erg makkelijk. Kind kan de was doen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dwight Howardquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan Sex Fabregas naar sjelsie zeker![]()
![]()
quote:
De tijd van het traden voorbij?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen problemen gehad tot nog toe. 3x 100K gekocht daar en werd altijd binnen een half uur geleverd. Trapz heeft er ook een paar keer succesvol gekocht.![]()
![]()
Magnetron maaltijdje bami met saté bij de Albert Heijn in de bonus. 2 Halen, 1 betalen. Scheelt toch weer 4 euroquote:![]()
![]()
Gore zooi man die magnetronmaaltijdenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Magnetron maaltijdje bami met saté bij de Albert Heijn in de bonus. 2 Halen, 1 betalen. Scheelt toch weer 4 euro
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Met een of andere high school grietje wat gehad. En wanhopige whatsapp berichtjes gestuurd, maar niet echt duidelijk of dat fake is of nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat heeft ie precies gedaan dan?
Ga je nog Spurs-Heat kijken vanavond
Ik ga wel kijken ja. Jij?![]()
Ik vind het ook niks. Dan gooi ik liever wat in de wok en duurt het 5 minuten langer.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dwight Howard, James Franco, Wilfried Bonyquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met een of andere high school grietje wat gehad. En wanhopige whatsapp berichtjes gestuurd, maar niet echt duidelijk of dat fake is of niet
Ik ga wel kijken ja. Jij?
Al kan er niets tippen aan Manti Te'o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, not bad danquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen problemen gehad tot nog toe. 3x 100K gekocht daar en werd altijd binnen een half uur geleverd. Trapz heeft er ook een paar keer succesvol gekocht.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
misschien, wordt wel een latertje danquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met een of andere high school grietje wat gehad. En wanhopige whatsapp berichtjes gestuurd, maar niet echt duidelijk of dat fake is of niet
Ik ga wel kijken ja. Jij?![]()
![]()
Begint pas om 3u vannacht toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien, wordt wel een latertje danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verjongingquote:![]()
Maar iig wel een grote vooruitgang tov wat er nu vaak op CB speelt met als dieptepunt Bonera![]()
![]()
Ja ik blijf denk ik op want mijn ritme is al verneukt, maar eigenlijk zou slapen, wekker, slapen beter zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien, wordt wel een latertje dan
Lurk je bij NBA topic?![]()
![]()
Dit ja. Wel hekel aan afwas thoughquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks. Dan gooi ik liever wat in de wok en duurt het 5 minuten langer.![]()
![]()
nee kost te veel tijdquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik blijf denk ik op want mijn ritme is al verneukt, maar eigenlijk zou slapen, wekker, slapen beter zijn
Lurk je bij NBA topic?zit niet zo vaak meer op de foks
![]()
Nou nou nou, dit is alleen voor op het werk. Thuis heb ik niet eens een magnetron. Die bami sate maaltijd is best te pruimen hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks. Dan gooi ik liever wat in de wok en duurt het 5 minuten langer.![]()
Is alleen mijn eigen mening lieverd. Ik oordeel ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit is alleen voor op het werk. Thuis heb ik niet eens een magnetron. Die bami sate maaltijd is best te pruimen hoor
Heb genoeg van die dingen naar binnen gewerkt in de loop der jaren, maar nu eigenlijk nooit meer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ewa.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Overigens zijn die Iglo diepvriesmaaltijden ook erg chill om in huis te hebben. Gewoon in zijn geheel de pan en af en toe roeren in 8 minuten. Prima porties en smaak imo. En vooral heel makkelijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die gooi je meteen de wok in. Hoef je niet meer te koken. Hoeven er maar 2 minuten bij in de wok ofzo.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die pasta met kip en boursin is gruwelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Overigens zijn die Iglo diepvriesmaaltijden ook erg chill om in huis te hebben. Gewoon in zijn geheel de pan en af en toe roeren in 8 minuten. Prima porties en smaak imo. En vooral heel makkelijk.Rijst die zo de pan in kanquote:
edit: wat Tim zegt, kan zo de wok in, in principe kan elke rijst zo de pan in, om eerst te koken jaHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Elke dag ozz opbellen voor kapsalon.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
hoe kk dik ben jij dan wel niet zegquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bedankt voor deze culinaire tips. Ik eet alleen kapsalons doorgaans.
Hmm, klinkt hendig. Ik heb van die plastic zakkies rijst die je wel moet koken eerst.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gooi je meteen de wok in. Hoef je niet meer te koken. Hoeven er maar 2 minuten bij in de wok ofzo.![]()
Ik eet ook elke dag kapsalon en ik ben gewoon volslank.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sinds ik het huis uit ben zeer zelden aardappels gegeten. Altijd rijst of volkorenpastaquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik de enige wiens vrouw nog gewoon aardappels schilt af en toe?![]()
Ga ik eens in huis halen, ziet er lekker uit inderdaadquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Overigens zijn die Iglo diepvriesmaaltijden ook erg chill om in huis te hebben. Gewoon in zijn geheel de pan en af en toe roeren in 8 minuten. Prima porties en smaak imo. En vooral heel makkelijk.![]()
Verkapte ik-heb-een-vrouw-postquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik de enige wiens vrouw nog gewoon aardappels schilt af en toe?#foreveralone
Ik eet wel 1 keer per week aardappelen met groente hoor. Schil ze alleen niet, want te grote hoeveelheden om te bewaren bij mij. Tevens vind ik het de taak van de man om ze te schillen, de vrouw mag ze dan koken. Einde bericht.![]()
Ik koop die wel eens als ze in de aanbieding zijn. Pleur je toch de vriezer inquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik eens in huis halen, ziet er lekker uit inderdaad.
Alleen kant-en-klaar-maaltijden zijn over het algemeen natuurlijk fucking slecht
Die paella is echtquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Overigens zijn die Iglo diepvriesmaaltijden ook erg chill om in huis te hebben. Gewoon in zijn geheel de pan en af en toe roeren in 8 minuten. Prima porties en smaak imo. En vooral heel makkelijk.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alsof dat nieuws wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-vrouw-post#foreveralone
Ik eet wel 1 keer per week aardappelen met groente hoor. Schil ze alleen niet, want te grote hoeveelheden om te bewaren bij mij. Tevens vind ik het de taak van de man om ze te schillen, de vrouw mag ze dan koken. Einde bericht.
Ik ben later thuis vaak, dus dan zijn ze al geschild
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind gekookte aardappelen niet lekker, ik eet gewoon rijst met groente.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dit ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sinds ik het huis uit ben zeer zelden aardappels gegeten. Altijd rijst of volkorenpastaFeyenoord Rotterdam![]()
Vast niet slechter dan XTC pillenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik koop die wel eens als ze in de aanbieding zijn. Pleur je toch de vriezer in.
Alleen kant-en-klaar-maaltijden zijn over het algemeen natuurlijk fucking slecht![]()
![]()
Valt bij die diepvriesmaaltijden van Iglo schijnbaar wel mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik koop die wel eens als ze in de aanbieding zijn. Pleur je toch de vriezer in.
Alleen kant-en-klaar-maaltijden zijn over het algemeen natuurlijk fucking slecht
De groenten worden diepgevroren bijgevoegd en bevatten derhalve net zoveel vitaminen als verse groenten.
De balans van de maaltijd is redelijk en er zitten helemaal geen conserveringsmiddelen, kleurstoffen of smaakstoffen in ( die van Iglo in elk geval )
Het gemiddelde aantal kcal ligt tussen de 500 en 600, hetzelfde als de maaltijdsalades van AH.
Prima voor een maaltijd.
Suiker is relatief laag ( 10-15 ) en vet afhankelijk van het type maaltijd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Werk jij bij Iglo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt bij die diepvriesmaaltijden van Iglo schijnbaar wel mee.
De groenten worden diepgevroren bijgevoegd en bevatten derhalve net zoveel vitaminen als verse groenten.
De balans van de maaltijd is redelijk en er zitten helemaal geen conserveringsmiddelen, kleurstoffen of smaakstoffen in ( die van Iglo in elk geval )
Het gemiddelde aantal kcal ligt tussen de 500 en 600, hetzelfde als de maaltijdsalades van AH.
Prima voor een maaltijd.
Suiker is relatief laag ( 10-15 ) en vet afhankelijk van het type maaltijd.![]()
Hier spreekt een kenner. Ik verdiep me echt zelden in wat erin zit. Laat staan dat ik calorieën ga tellen. Mijn schoonzusje weet precies hoeveel calorieën overal in zittenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima voor een maaltijd.
Suiker is relatief laag ( 10-15 ) en vet afhankelijk van het type maaltijd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jawel, want er zitten pinda's in.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Niet enorm veel zout?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima voor een maaltijd.
Suiker is relatief laag ( 10-15 ) en vet afhankelijk van het type maaltijd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je hebt mij overtuigd, Iglomeneer. Ik morgen van die kipfilet boursin uitproberen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima voor een maaltijd.
Suiker is relatief laag ( 10-15 ) en vet afhankelijk van het type maaltijd.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Nee en nee. Maar als ik iets relatief vaak eet dan wil ik graag weten of ik daar wel goed aan doequote:Op donderdag 5 juni 2014 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier spreekt een kenner. Ik verdiep me echt zelden in wat erin zit. Laat staan dat ik calorieën ga tellen. Mijn schoonzusje weet precies hoeveel calorieën overal in zitten
Had ook een tijd dat ik veel van die maaltijdsalades van de AH at en in die saus bleek al zoveel rommel te zitten dat ik net zo goed een magnetronmaaltijd naar binnen kon werken in veel gevallen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Avond vanteboren schillen Mien jongquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof dat nieuws was
Ik ben later thuis vaak, dus dan zijn ze al geschild![]()
Die saus is ook niet te eten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee. Maar als ik iets relatief vaak eet dan wil ik graag weten of ik daar wel goed aan doe
Had ook een tijd dat ik veel van die maaltijdsalades van de AH at en in die saus bleek al zoveel rommel te zitten dat ik net zo goed een magnetronmaaltijd naar binnen kon werken in veel gevallenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Belgenquote:The 5-1 victory on May 26 will not count after the home coach used too many substitutes during the tie in Genk
Belgium's 5-1 victory over Luxembourg on May 26 will not stand as an official Fifa-recognised friendly after trainer Marc Wilmots used seven substitutes during the match.
As a result, Romelu Lukaku's hat-trick and Adnan Januzaj's debut will be wiped from the records.
The Belgium coach made five alterations at half-time in Genk to give his players some game-time ahead of the World Cup, and the sixth change saw Divock Origi replace Lukaku just after the hour.
Sides are only permitted to use six substitutions in friendlies under Fifa regulations, which were broken when Nicolas Lombaerts was introduced in the 77th minute.
"This match has subsequently been declared unofficial due to Belgium exceeding the maximum number of substitutes permitted," Fifa confirmed on Wednesday.
The decision means Januzaj will have to wait until Saturday's tie against Tunisia to earn his first official international cap, having not been used in Belgium's 2-0 victory over Sweden on Sunday.![]()
Mijn moeder heeft een of andere gruwelijke dressing die ze zelf altijd maakt. Sausje vervang je gewoon met zo ietsquote:
Niet veel meer dan in de verse variant van de gerechten. Dat iets als pasta met boursin niet erg gezond is dat is weer een ander verhaal, maar dat is het ook niet als je het zelf "vers" maakt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het woord gruwelijk associeer ik met mayonaise en de saus is derhalve niet erg gezond.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een of andere gruwelijke dressing die ze zelf altijd maakt. Sausje vervang je gewoon met zo ietsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier even een informatief berichtje
Ignite Engine die op de PS4 en Xbox one zit bij FIFA 14 komt in Fifa 15 ook in de pc versie
http://www.easports.com/f(...)-15-features-info-pc
Ik ben er weer vandoor![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:56 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ignite Engine die op de PS4 en Xbox one zit bij FIFA 14 komt in Fifa 15 ook in de pc versie
Ik ben er weer vandoor![]()
![]()
![]()
Meestertactiek. Hierdoor telt de wedstrijd niet mee voor de Fifa ranking en krijgen ze dus niet minder punten omdat ze tegen Luxemburg speeldenquote:![]()
Dat hadden we niet willen missen, thanks Jeroen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:56 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer vandoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Winnen van Luxemburg = weinig puntenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Meestertactiek. Hierdoor telt de wedstrijd niet mee voor de Fifa ranking en krijgen ze dus niet minder punten omdat ze tegen Luxemburg speelden
Niet spelen = geen punten
Weinig > Geen
Of mis ik nu een loophole in die geniale Fifa ranking?![]()
gruwelijke pot dressing maakt zij altijd ja, maar niet met mayonaise enzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het woord gruwelijk associeer ik met mayonaise en de saus is derhalve niet erg gezond.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het lijkt me dat het gemiddelde telt hequote:Op donderdag 5 juni 2014 18:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Winnen van Luxemburg = weinig punten
Weinig > Geen
Ja dat is beter, als ik zelf dressing fix pak ik altijd die honing mosterd sausquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een of andere gruwelijke dressing die ze zelf altijd maakt. Sausje vervang je gewoon met zo iets
Ik ben geen Jeroen, nooit geweestquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hadden we niet willen missen, thanks Jeroen.![]()
Als je van slechte landen wint ga je omlaag in de FIFA ranking ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Winnen van Luxemburg = weinig punten
Weinig > Geen
Hey Maver.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Blijf eens godverdomme weg klootzak!quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:56 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer vandoor
Wel mooi dat Maver meteen verschijnt na het posten van de woorden gruwelijk en mayonaise. Dan gaan er sirenes af thuis.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel mooi dat Maver meteen verschijnt na het posten van de woorden gruwelijk en mayonaise. Dan gaan er sirenes af thuis.![]()
Maver gebruikt mayonaise op zijn boterham ipv boter.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik vind dat er wel eens een internationale troepenmacht die Boko Haram aan mag gaan pakken![]()
Steeds berichten over massamoorden overal
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stens-42-doden.dhtml![]()
Ben je nu definitief terug? Want je komt hier vast niet alleen om iets te posten over FUT op de PC toch?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geen idee. Oh ja, ik heb Messi en Ronaldo in de WC FUT.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je nu definitief terug? Want je komt hier vast niet alleen om iets te posten over FUT op de PC toch?![]()
Je mam zal trots op je zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Geen idee. Oh ja, ik heb Messi en Ronaldo in de WC FUT.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je krijgt voor een zege gewoon 3 punten, vermenigvuldig met allerlei factoren en voor een slecht land zullen die factoren lager uitpakken, maar je krijgt echt geen minpunten voor een overwinning.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je van slechte landen wint ga je omlaag in de FIFA ranking ja.![]()
Dat kon bijna iedereen hier inmiddels wel invullen ja, maar sommige mensen zijn helaas wat traag in die dingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die er niet meer is![]()
![]()
. Snap je nu dat ik het zat was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je krijgt voor een zege gewoon 3 punten, vermenigvuldig met allerlei factoren en voor een slecht land zullen die factoren lager uitpakken, maar je krijgt echt geen minpunten voor een overwinning.
Desondanks blijft het een zeer vreemd systeem, aangezien portugal zo'n slechte kwalificatie heeft gespeeld en toch op plek 4 staanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het werkt wel ongeveer zo hoor. Het is echt een debiel systeem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je krijgt voor een zege gewoon 3 punten, vermenigvuldig met allerlei factoren en voor een slecht land zullen die factoren lager uitpakken, maar je krijgt echt geen minpunten voor een overwinning.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=198785quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je krijgt voor een zege gewoon 3 punten, vermenigvuldig met allerlei factoren en voor een slecht land zullen die factoren lager uitpakken, maar je krijgt echt geen minpunten voor een overwinning.![]()
Blijf gewoonquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die er niet meer is![]()
![]()
. Die sukkeltjes denken gewoon niet na dat ze iemand heel erg kunnen kwetsen met moeder-grappen.
Mijn moeder kan niet koken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag![]()
Had het gewoon gelijk gezegd.. Nu weten we het in elk geval. Iedereen met een klein beetje niveau zal er vanaf nu rekening mee houden ga ik van uit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die er niet meer is![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]bohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus. Wat een anticlimax, Jeroen. Je hebt hier wel een beetje je comebackmogelijkheden maver neukt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hierbij mijn welgemeende excuses richting Maver. Het spijt me gozer.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je bent op je verkeerde account ingelogd, Tim.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
Hierbij mijn welgemeende excuses richting Maver. Het spijt me gozer.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ook niet gewoon ff eerder zeggen dat je moeder er niet meer is... Tuurlijk., de tekenen waren er maar over de moeder van Ozz mogen we ook geen grappen maken en ik heb geen idee of dat is omdat die ook niet meer onder ons is of dat ze écht een snor heeft..![]()
Als ik de Fifa reglementen lees zie ik gewoon dat je altijd punten krijgt voor een overwinning.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=198785
Sterker nog, zelfs bij een nederlaag verlies je geen punten, een negatieve score wordt afgerond naar 0.
Je raakt alleen punten kwijt doordat ze na verloop van tijd komen te vervallen en/of minder waard worden.
En het lijkt me sterk dat België bewust te veel wisselt doorvoert (want daar ging het om) om de Fifa ranking te manipuleren.![]()
Mijn moeder is net de deur uit.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik wilde eigenlijk niet lachen, maar ik moestquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:15 schreef Zhano het volgende:
Ook niet gewoon ff eerder zeggen dat je moeder er niet meer is... Tuurlijk., de tekenen waren er maar over de moeder van Ozz mogen we ook geen grappen maken en ik heb geen idee of dat is omdat die ook niet meer onder ons is of dat ze écht een snor heeft..
Oke man, laten we volgend seizoen dan maar 20 oefenwedstrijden in een maand inplannen tegen de Andorra's van deze wereld, dan staan we straks op nummer 1quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik de Fifa reglementen lees zie ik gewoon dat je altijd punten krijgt voor een overwinning.
Sterker nog, zelfs bij een nederlaag verlies je geen punten, een negatieve score wordt afgerond naar 0.
Je raakt alleen punten kwijt doordat ze na verloop van tijd komen te vervallen en/of minder waard worden.
En het lijkt me sterk dat België bewust te veel wisselt doorvoert (want daar ging het om) om de Fifa ranking te manipuleren.![]()
Ik hoorde de deur toch jong.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staak je pogingen tot humor. Het zal je nooit lukken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Moet ik jou eens een kopje kleiner maken met je scheve bek tyfes Fries.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:15 schreef Zhano het volgende:
Ook niet gewoon ff eerder zeggen dat je moeder er niet meer is... Tuurlijk., de tekenen waren er maar over de moeder van Ozz mogen we ook geen grappen maken en ik heb geen idee of dat is omdat die ook niet meer onder ons is of dat ze écht een snor heeft..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, vind het sneu. Toen je hier binnenkwam was je neerslachtig, want het was uit met je vriendin. Kwam je hier met verdrietige smileys, en hier werd begripvol gereageerd.quote:
Nu geeft iemand aan dat zijn moeder overleden is, ga je moeder gerelateerde posts doen. Om kotsmisselijk van te worden eigenlijk.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet ik jou eens een kopje kleiner maken met je scheve bek tyfes Fries.Ozz zn mam is aardig
![]()
![]()
Hadden jullie toen anders geregeerd had me dat ook niet uitgemaakt, leven is hard man.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, vind het sneu. Toen je hier binnenkwam was je neerslachtig, want het was uit met je vriendin. Kwam je hier met verdrietige smileys, en hier werd begripvol gereageerd.
Nu geeft iemand aan dat zijn moeder overleden is, ga je moeder gerelateerde posts doen. Om kotsmisselijk van te worden eigenlijk.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
leven van een hosselaar gaat niet over rozenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hadden jullie toen anders geregeerd had me dat ook niet uitgemaakt, leven is hard man.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, want je krijgt natuurlijk heel weinig punten daarvoor en andere landen pakken dan in 1 fatsoenlijke wedstrijd meer punten dan je in 10x tegen Andorra kunt pakken bij wijze van spreken, maar het is echt niet zo dat je minpunten daarvoor krijgt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oke man, laten we volgend seizoen dan maar 20 oefenwedstrijden in een maand inplannen tegen de Andorra's van deze wereld, dan staan we straks op nummer 1
Winnen van een land buiten de top 150 is dus sowieso nog minimaal 127.5 punten (en Luxemburg staat 119e). En verliezen van Lesotho is ook gewoon 0 punten.
edit. maar ik zal ongetwijfeld wel iets anders over het hoofd zien hier, want dat Nederland vs China verhaal past niet in deze logica![]()
![]()
Precies leven heeft ups en downs ja toch. Maar zwemmen veel visjes in de zeequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
leven van een hosselaar gaat niet over rozen![]()
#tufflaifWij vormen tezamen gezellig een schaar.
10 voor tentamen consumentenpsychologielol_uni
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zhano hou je bek man je mag het niet over moeders hebben. Klootzak.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Jij bent echt raarquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
Zhano hou je bek man je mag het niet over moeders hebben. Klootzak.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
10 voor tentamen consumentenpsychologielol_uni
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Als je zo hypocriet er in staat, en grapjes over overleden mensen maakt ben je echt op en top verziekt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hadden jullie toen anders geregeerd had me dat ook niet uitgemaakt, leven is hard man.![]()
Amenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zo hypocriet er in staat, en grapjes over overleden mensen maakt ben je echt op en top verziekt.![]()
Niet overdrijven. Hij is raarquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zo hypocriet er in staat, en grapjes over overleden mensen maakt ben je echt op en top verziekt.![]()
#cut4patjenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik maak geen grapjes over overleden mensen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zo hypocriet er in staat, en grapjes over overleden mensen maakt ben je echt op en top verziekt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Fuszy heb je ps4 al?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
sorry Maverrr
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat hebben ze nu weer voor nieuws bij FIFA 15 wat zo innoverend is? Waarschijnlijk zitten er net zoveel bugs in als FIFA 14
Nee, die komt er voorlopig ook niet. Heb er toen ook geen besteld.quote:
Jij had er toch wel een of niet?Feyenoord Rotterdam![]()
Jij zei dat hij op voorraad was bij Bart Smit, had hem 2 dagen laterquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, die komt er voorlopig ook niet. Heb er toen ook geen besteld.
Jij had er toch wel een of niet?
Dit topic soms.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoeveel TR's zouden er gedaan zijnquote:
wel die uit de USA, de nederlandse heeft echt weinig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
Netflix
[ afbeelding ]
Ga zelf laatste jaren ook amper naar de bios.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Fatimaquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:12 schreef Zhano het volgende:
Gertjan en Fatima
Gordon, Frans Bauer, John Williams en Kieft![]()
![]()
VI Oranje
Erik Dijkstra zal wel weer strontvervelend zijn. En zijn single komen promoten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
Erik Dijkstra zal wel weer strontvervelend zijn. En zijn single komen promoten.
Is dat die kut-Twent?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
Erik Dijkstra zal wel weer strontvervelend zijn. En zijn single komen promoten.![]()
Ja.quote:
Blijft jammer dat hij samen met die dikke Jakhals zelf heeft meegezongen, want het refrein is echt geniaal van dat nummer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat hij bekend is van de Jakhalzen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:20 schreef DePresident. het volgende:
Hoezo noemen ze hem eigenlijk altijd 'Jakhals' Erik?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doet hij nog steeds volgens mij hoor. Vast item bij DWDD.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet dat het bestaat, maar ook nog nooit gezien...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat doet hij nog steeds volgens mij hoor. Vast item bij DWDD.![]()
Ooh, ik kijk rond die tijd nooit TV.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat doet hij nog steeds volgens mij hoor. Vast item bij DWDD.
PSN: DePresident_![]()
Jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was toevallig net nog nieuws over: http://nos.nl/op3/artikel(...)a-bierflesactie.htmlquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:29 schreef Kamikazie het volgende:
Dijkstra was die gast die zon fles bier op zon oma gooideVan 5 hoog ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker teampje man alleen jammer van Ronaldo op LMquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:36 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn teampje, leuke mix gemaakt![]()
WTF moet je met die Mexicano's johquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:36 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:36 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Landenlink is weer 1,5?![]()
![]()
Jezus wat slechtquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:36 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn teampje, leuke mix gemaakt.
Ik dacht trouwens dat je weg zou blijven hier ? Niet dat je niet welkom bent maar je wordt steeds ongeloofwaardiger![]()
![]()
Nee nationaliteit 1,5 en zelfde continent 1quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
link tussen dezelfde nationaliteit is 2.5![]()
![]()
En dus onvermijdelijk samen 2,5 ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee nationaliteit 1,5 en zelfde continent 1![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus wat slecht.
Ik dacht trouwens dat je weg zou blijven hier ? Niet dat je niet welkom bent maar je wordt steeds ongeloofwaardigerquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:56 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer vandoor
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Geen idee. Oh ja, ik heb Messi en Ronaldo in de WC FUT.Dit gemist allemaal?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die er niet meer is![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Mijn team.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik zou dr raken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kut team.quote:
Inderdaadquote:
Maver en Ozz, niet klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef Zhano het volgende:
Maver en Ozz, niet klikken.Sukkeltje ben je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge, ik zeg toch niet klikkenTis ook nooit goed.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu geeft iemand aan dat zijn moeder overleden is, ga je moeder gerelateerde posts doen. Om kotsmisselijk van te worden eigenlijk.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Afstuderen op het hboquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:50 schreef Freire het volgende:
Ik heb echt het idee dat DS2 niets anders doet dan afstuderen & fappen..
![]()
Wees blij dat ik die filmpjes deel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:50 schreef Freire het volgende:
Ik heb echt het idee dat DS2 niets anders doet dan afstuderen & fappen.![]()
Filmpjes dat je aan het studeren bent?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik die filmpjes deel.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Mijn deductieve vermogen zegt mij dan dat je het plaatje beter gewoon niet had kunnen posten. Maar dat slaat eigenlijk ook nergens op. Timing is gewoon niet zo sterkquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maw als ik dat plaatje gewoon post ben je over de zeik en als ik m in een spoiler post ook?![]()
![]()
Tsjah, zo kan er niet vee meer natuurlijk...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn deductieve vermogen zegt mij dan dat je het plaatje beter gewoon niet had kunnen posten. Maar dat slaat eigenlijk ook nergens op. Timing is gewoon niet zo sterk![]()
Het moet eens over zijn met dat gekut van jou.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maw als ik dat plaatje gewoon post ben je over de zeik en als ik m in een spoiler post ook?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
HOOIVORKEN, FAKKELS! NAMEN EN RUGNUMMERS DE BARRICADE OP DIT KAN NIET LANGER!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het moet eens over zijn met dat gekut van jou.
GRAAIERS, ZHANO EN PEDO'S IN DIT LAND MOETNE WE IS AANPAKKEN.![]()
Nee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Filmpjes dat je aan het studeren bent?![]()
Je maakt spelvouten!quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
HOOIVORKEN, FAKKELS! NAMEN EN RUGNUMMERS DE BARRICADE OP DIT KAN NIET LANGER!!
GRAAIERS, ZHANO EN PEDO'S IN DIT LAND MOETNE WE IS AANPAKKEN.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Klopt je hebt mijn dag zojuist iets beter gemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik die filmpjes deel.![]()
![]()
Komt door de woede. Heel Nederland gaat naar de kloten. Het kan zo niet langer!quote:
C'est ca.
E; 3000 euro schuld, vriendin heeft het uitgemaakt , godverdomme. IK BEN PSV.![]()
Filmpjes dat je met Pjotr aan het 'spelen' bent?quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Was die niet goed dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt je hebt mijn dag zojuist iets beter gemaakt![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Filmpjes dat je met Pjotr aan het 'spelen' bent?![]()
![]()
Maar je post er nooit over.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah ik heb lekkerdere wijven gezien op de websz![]()
Geen idee wat dat isquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jullie kunnen met zijn alle blacktop gaan doen, dat is lachen![]()
![]()
splatquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klinkt als een of ander porno genre...![]()
![]()
Lijkt op een alpaca met dat kapselquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die goal trouwensquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Matige wedstrijd Nieuw Zeeland - Nederland.
#wereldkampioenschap #watisvoetbal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat Ancilla aanheeft is ook weinig flatteus. Beter doet ze het uitquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleding draagt Hugo toch![]()
![]()
Hugo heeft het shirt van Ancilla aanquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat Ancilla aanheeft is ook weinig flatteus. Beter doet ze het uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En waar zijn de screenshots als ze van shirt aan het wisselen zijn?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hugo heeft het shirt van Ancilla aan
[ afbeelding ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Toen ging het beeld op zwartquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En waar zijn de screenshots als ze van shirt aan het wisselen zijn?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Petr Cheat is zo kut om tegen te spelen.3v3 op het pleintje. Erg makkelijk dunken en alley oops.quote:![]()
Zometeen tetten op Veronica bij American Pie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blink182![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blijven epische tetters ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Zometeen tetten op Veronica bij American Piequote:![]()
![]()
Sinds 2 dagen ofzo geloof ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:31 schreef Maver24 het volgende:
Sinds wanneer werkt dat niet meer dat je een gratis pakje krijg wanneer je een potje verlaatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht, laat ik het eens een keer doen. Had het nog niet eerder gedaan maar het gaat dus niet meer. Beetje jammerquote:
Kreeg net wel Lahm in een gratis 5k pakje![]()
Hij is terugquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:31 schreef Maver24 het volgende:
Sinds wanneer werkt dat niet meer dat je een gratis pakje krijg wanneer je een potje verlaat
Welcome back Jeroentje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is terug
Welcome back Jeroentje![]()
![]()
Dat was ik nooit. Geen idee wie dat moet zijn geweest
![]()
Ook niet stiekem, een keertje?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was ik nooit. Geen idee wie dat moet zijn geweest
Nou, dan had Jeroentje ons toch mooi beet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neuh, ik ben het echt nooit geweest. Geen idee wie dat moet zijn geweest hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook niet stiekem, een keertje?
Nou, dan had Jeroentje ons toch mooi beet![]()
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dan had Jeroentje ons toch mooi beet![]()
![]()
Als jij het niet was kan het zo ongeveer iedereen zijn geweestquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben het echt nooit geweest. Geen idee wie dat moet zijn geweest hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laat het nou gewoon jongequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij het niet was kan het zo ongeveer iedereen zijn geweest
Het was LompeHork die kutmod, altijd aan het trollen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nopequote:.
Oh wacht, ik bedoel ja. Dan zijn we ook gelijk van dat gezeik weer af.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat is het probleem nou eigenlijk?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nope.
Oh wacht, ik bedoel ja. Dan zijn we ook gelijk van dat gezeik weer af.![]()
![]()
Waarom moet jij nou iedereen altijd even komen doorprikken?quote:![]()
Ik heb toch gewoon een gesprek met Mavertje, maar dat mag dus blijkbaar ook niet meer ofzo? Nou, dan kunnen je klasgenoten je de tank noemen, maar ik ben niet bang voor je hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik koop nog 1 spel dit jaar voor de xbox360 en dat is deze einde van de maand
http://www.bol.com/nl/p/g(...)on/9200000027545514/![]()
Ik was serieus hoor; ik dacht echt dat jij het was. Dus niet, maar een klopjacht op die persoon begint gaat me net te verquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga er verder ook niet op in hoor ofzo. helemaal geen zin in.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zal me ook echt een worst wezen wie het was. Schijnbaar leuk proberen te doen door te doen alsof ik het was want zo zag het er wel naar uitquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was serieus hoor; ik dacht echt dat jij het was. Dus niet, maar een klopjacht op die persoon begint gaat me net te ver![]()
Misschien was het wel geen troll. Ook nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het zal me ook echt een worst wezen wie het was. Schijnbaar leuk proberen te doen door te doen alsof ik het was want zo zag het er wel naar uit
Denk nou volgende keer wel ff na voor je roept dat je nooit meer terugkomt: je credibility neemt niet echt toe, zeg maar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Servers doen het al de hele dag niet goed hier hebben meer mensen dat ? Op twitter staat dat het opgelost is maar hier nog steeds veel disconnects ,![]()
flikker op rijstquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Jeroen38 het volgende:
Servers doen het al de hele dag niet goed hier hebben meer mensen dat ? Op twitter staat dat het opgelost is maar hier nog steeds veel disconnects ,![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik koop nog 1 spel dit jaar voor de xbox360 en dat is deze einde van de maand
http://www.bol.com/nl/p/g(...)on/9200000027545514/
ga je nog voor Forza Horizon 2?![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:52 schreef Jeroen38 het volgende:
nou echt aardig zijn jullie ook niet naar nieuwe mensen
Welkom!![]()
Verkeerde account Maverquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
Denk dat ik aan Grid wel genoeg heb voorlopig![]()
![]()
Was vast een bewussie. Van jou dus. TR gemacht.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kloons maken is niet verboden hoor. Dan was het halve topic inmiddels wel verbannenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was vast een bewussie. Van jou dus. TR gemacht.![]()
![]()
Whehe eindelijk weer eens een grappig filmpje van KSIBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik heb ook helemaal geen TR gemacht hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kloons maken is niet verboden hoor. Dan was het halve topic inmiddels wel verbannenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Whehe eindelijk weer eens een grappig filmpje van KSIMaar dit gaat nog wel ja. Echter nog steeds: Deji >>>>> KSIquote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was vast een bewussie. Van jou dus. TR gemacht.Ik heb nog nooit een kloon aangemaakt van wie dan ook, zou graag zien dat een mod dit kwam bevestigen want ik was het echt nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kloons maken is niet verboden hoor. Dan was het halve topic inmiddels wel verbannenNooit geweest ook.
![]()
mwah weet niet, ziet er wel leuk uit maar alleen FH vond ik echt heel tof, dus hoop dat FH2 ook zo goed wordtquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Project Cars, gat moet het gaan worden![]()
Gelukkig, ik was even bang dat jij ook al zon nsb'er was. TR's maken is wel het ergste wat je deze in wereld kan doen imo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen TR gemacht hoor.![]()
Forza Horizon 1 vond ik nogal snel gaan vervelen. Speelwereld was ook niet al te groot dus misschien komt het daar wel doorquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah weet niet, ziet er wel leuk uit maar alleen FH vond ik echt heel tof, dus hoop dat FH2 ook zo goed wordt![]()
Ja, alleen bij een ban mag het dus niet. Duidelijkquote:.
Wat zou ons record zijn geweest als ik van begin af aan normaal internet had gehad?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met wie?
Verder niet zo'n geweldig record![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk ik bestel wat bij bol.com. normaal is het voor 23.00 besteld morgen in huis. Is het goffer ineens 21.00 uur ipv 23.00![]()
![]()
30-2-4 ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat zou ons record zijn geweest als ik van begin af aan normaal internet had gehad?![]()
![]()
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk ik bestel wat bij bol.com. normaal is het voor 23.00 besteld morgen in huis. Is het goffer ineens 21.00 uur ipv 23.00![]()
erikquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met wie?
Verder niet zo'n geweldig record![]()
niet haten, je kent mijn kwaliteiten he![]()
Trek je niks van die pestkoppen aan, ze zijn jaloers op jouw skills.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
erik
niet haten, je kent mijn kwaliteiten he
Forum Opties Forumhop: Hop naar: