Ik denk het. Hoorde woensdag nog van de meiden van mijn groep dat ik niet hoefde proberen te twerken want dat kon toch niet met mijn kont.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote dan ook evenheb jij een flat ass?
En waarschijnlijk ook totaal geen ruimte om je eigen spullen kwijt te kunnen. Troep van die mensen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei dan kom je ook wel eens vervuilde huizen tegenIk werkte een tijd als hulp loodgieter, echt helse woningen gezien
Waaaaaat. Ze hebben je 'geburned'!quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk het. Hoorde woensdag nog van de meiden van mijn groep dat ik niet hoefde proberen te twerken want dat kon toch niet met mijn kont.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk het. Hoorde woensdag nog van de meiden van mijn groep dat ik niet hoefde proberen te twerken want dat kon toch niet met mijn kont.
Muziek hebben we nooit dat is prima. Herrie welquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef isax het volgende:
[..]
De mensen waarmee je werkt zijn heel belangrijk
Ik zie het al helemaal voor me swingend op echte bouwvak muziek dat behang eraf rukken
Best therapeutisch
Yep. Kreeg vandaag ook spontaan een lief cadeautje van een ouder omdat ze zo blij en dankbaar met me was. En lekker de hele middag buiten geweest want workshop freerunning.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Voel je je al iets beter dan gister?
Daarom was je dus niet te genietenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag net nog een paar van die meisjes buiten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen. Van die beginnende pubermeisjes.
Aaaah wat lief van die ouderquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Kreeg vandaag ook spontaan een lief cadeautje van een ouder omdat ze zo blij en dankbaar met me was. En lekker de hele middag buiten geweest want workshop freerunning.
Het ergste vond ik een gezin die er per direct uitgekegeld was. En ik stond een kinderbedje in elkaar te trappen en alle knuffels in de container te gooien. De tandenborstels stonden er nogquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei dan kom je ook wel eens vervuilde huizen tegenIk werkte een tijd als hulp loodgieter, echt helse woningen gezien
Dat is wel heel triest ja danquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ergste vond ik een gezin die er per direct uitgekegeld was. En ik stond een kinderbedje in elkaar te trappen en alle knuffels in de container te gooien. De tandenborstels stonden er nog![]()
Alles moest weg.
Nee joh, dat soort dingen vind ik zelfs wel grappig. En ik weet van mezelf ook dat dansen niet mijn sterkste punt is. Gewoon zo'n dag dat je zonder reden niet lekker in je vel zit.quote:
Ze dachten ook dat ik ongesteld was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, dat soort dingen vind ik zelfs wel grappig. En ik weet van mezelf ook dat dansen niet mijn sterkste punt is. Gewoon zo'n dag dat je zonder reden niet lekker in je vel zit.
Ja maar je laat het ook ver komen dan.quote:
Dat klopt zeker maar als er kinderen bij zijn vind ik het toch altijd triestquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je laat het ook ver komen dan.
Ja die kwam ik toen ook vaak tegen, met echt verwaarloosde ontspoorde kinderen die op matrassen op de grond sliepen maar ook walgelijke teksten op de muren schrevenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ergste vond ik een gezin die er per direct uitgekegeld was. En ik stond een kinderbedje in elkaar te trappen en alle knuffels in de container te gooien. De tandenborstels stonden er nog![]()
Alles moest weg.
Mooi is dat he? Op woensdag sta ik op de oudste groep, vind ik geweldig. Gister vertelde een jongen dat hij ook al bijna puber was want hij kreeg opeens veel meer beenhaar. Ik zag niets. Hij had nog wel wat vragen over de baard in de keel. Of dat niet kriebelde.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zag net nog een paar van die meisjes buiten.
Jongens wilden gelijk aandacht omdat ze de billen wel interessant vonden.
Ik heb ze expres even lachend aangekeken, zo van 'Ik heb je door'.
Soms doe ik wel mee, zoals longboarden een tijdje terug. Maar hier hielp ik vooral met kinderen vangen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze dachten ook dat ik ongesteld was.
Dat was ook erg naar. En al het speelgoed was zo smerig en vet vies. Handschoenen aan zelfs in de kinderkamers. Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat klopt zeker maar als er kinderen bij zijn vind ik het toch altijd triest
Dat is tof ja. Het zijn net mensen, alleen met weinig ervaring.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi is dat he? Op woensdag sta ik op de oudste groep, vind ik geweldig. Gister vertelde een jongen dat hij ook al bijna puber was want hij kreeg opeens veel meer beenhaar. Ik zag niets. Hij had nog wel wat vragen over de baard in de keel. Of dat niet kriebelde.
Ik houd echt van mijn werk en behandel ze eigenlijk niet echt als kinderen. Vinden ze leuk.
[..]
Soms doe ik wel mee, zoals longboarden een tijdje terug. Maar hier hielp ik vooral met kinderen vangen.
Ach ach inderdaad wel erg naar en dan druk ik me zachtjes uitquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook erg naar. En al het speelgoed was zo smerig en vet vies. Handschoenen aan zelfs in de kinderkamers. Te triest voor woorden.
Wat is je werk dan ook alweer? Ik dacht op een basisschool of naschoolse opvang ofzo, maar die doen toch niet al die toffe activiteiten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
Soms doe ik wel mee, zoals longboarden een tijdje terug. Maar hier hielp ik vooral met kinderen vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |