quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:30 schreef isax het volgende:
Ik heb 5 flesjes bier in mijn tas. Mama gaat mee proeven
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:30 schreef isax het volgende:
Ik heb 5 flesjes bier in mijn tas. Mama gaat mee proeven
Ik was aan het antwoorden en toen deed mijn browser even raar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou tijden zijn veranderd. En ik verdien nu niet zo veel meer, ik heb mazzel gehad toen ik destijds kocht hier. Nieuwbouw en permie a. Ik heb een enorm lage hypotheek. Gelukkig want ik ben mijn "goeie" baan een paar geleden kwijt geraakt na 23 jaarIk heb gelukkig een prima regeling gekregen maar het valt soms niet mee, daarom werk ik nu ik de bouw en verwijder behang
Hebben een lage water rekeningquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:34 schreef Jian het volgende:
Mensen die niet minstens 5 x in de week in bad gaan ..
Ik laat het warme water ook altijd gewoon doorlopen als ik er in lig, blijft ie lekker warm. Oprotten met die groenenquote:
Ik zou je vertellen dat ik het leuk vind. Serieus waar. Ik zoek ondertussen wel verder omdat ik lichamelijk kapot ben 's avonds . Maar ik heb er lol in en heb een toffe ploeg mensen om me heen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:36 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was aan het antwoorden en toen deed mijn browser even raar.
Mijn ouders hebben ook zoiets mee gemaakt
Huis is niet te verkopen omdat er dan teveel verlies word geleden.
Ik hoop dat je snel iets vind wat beter je ding is als behang verwijderen want daar zou ik zelfs zuur van worden
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen dat ik het leuk vind. Serieus waar. Ik zoek ondertussen wel verder omdat ik lichamelijk kapot ben 's avonds . Maar ik heb er lol in en heb een toffe ploeg mensen om me heen.
Ik hoef niet na te denken dat bevalt me echt goed
En weet je Heks ik ben met twee dagen per week al tevreden ik verdien daar goed geld mee. Hoe luxe kan je het hebben zonder stres.quote:
Hoezo alleen behang krabben dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen dat ik het leuk vind. Serieus waar. Ik zoek ondertussen wel verder omdat ik lichamelijk kapot ben 's avonds . Maar ik heb er lol in en heb een toffe ploeg mensen om me heen.
Ja klopt. Stom he?quote:
juist! en betrapt, nep-kapitalistquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
Niks mis mee, je werkt om te leven hè en niet andersom ...
nope ik ben ook totaal niet duurzaam en groenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten hoor
De mensen waarmee je werkt zijn heel belangrijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En zoals Soury zegt, dat je bijna niet hoeft na te denken erbij is ook vet handigquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef isax het volgende:
[..]
De mensen waarmee je werkt zijn heel belangrijk
Ik zie het al helemaal voor me swingend op echte bouwvak muziek dat behang eraf rukken
Best therapeutisch
Nee ik ontruim ook wel eens een woning, dat is ook leuk ;-) je komt wel eens wat tegen. Is in opdracht van woningbouw. Er word gesloopt gejekkerd (das wat minder) De hele woning wordt gestript dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is dat echt een behangkrab bedrijf dan?
Oei dan kom je ook wel eens vervuilde huizen tegenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ontruim ook wel eens een woning, dat is ook leuk ;-) je komt wel eens wat tegen. Is in opdracht van woningbouw. Er word gesloopt gejekkerd (das wat minder) De hele woning wordt gestript dus.
En ja ik ben de behang engineer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |