quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens gelli baff te koop staan. Dat zooi absorbeert water en dan heb je een rare substantie water. In kleurtjes.
Dacht laat ik het proberen maar dacht ook aan waar het allemaal kon gaan zitten dus niet gedaan
Meer vies, zoals potjes groene slijm.quote:
Klopt wel, ik wilde persé een bad hebben toen we destijds dit huis kochten. Ik zit er nooit in. Maar soms als ik verkouden, koutje ziekjes ben ofzo is het wel lekker. Dat is dus nooitquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
Hoor je wel vaker, mensen met een bad gaan er bijna nooit in en mensen die het willen hebben er geen 1, tot ze er 1 hebben en dan gaan ze ook bijna nooit erin
Ja gadver, bleef ook aan je handen plakkenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gadver, bleef ook aan je handen plakken
Jij moet een rijke stinkerd zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt wel, ik wilde persé een bad hebben toen we destijds dit huis kochten. Ik zit er nooit in. Maar soms als ik verkouden, koutje ziekjes ben ofzo is het wel lekker. Dat is dus nooit
Ik zou hetzelfde hebben denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt wel, ik wilde persé een bad hebben toen we destijds dit huis kochten. Ik zit er nooit in. Maar soms als ik verkouden, koutje ziekjes ben ofzo is het wel lekker. Dat is dus nooit
Meh, als ik zelf een bad zou nemen zou ik toch een voldoende lang bad nemen. En er voor zorgen dat de boel snel vult, grote diameter pijpen alles.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
Hoor je wel vaker, mensen met een bad gaan er bijna nooit in en mensen die het willen hebben er geen 1, tot ze er 1 hebben en dan gaan ze ook bijna nooit erin
Voor de extra kick ofzo misschienquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:25 schreef isax het volgende:
In mijn rode bloed sinaasappel drankje zit paprika extract. Ik snap niet goed waarom.
Ik ben ook te lang om lekker in een normaal bad te liggen en inderdaad dat vullen duurt zo lang en daarna alles weer opruimen en schoonmakenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, als ik zelf een bad zou nemen zou ik toch een voldoende lang bad nemen. En er voor zorgen dat de boel snel vult, grote diameter pijpen alles.
Wij hebben een lang bad, bloedirritant met 1.70. Ik glij steeds weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, als ik zelf een bad zou nemen zou ik toch een voldoende lang bad nemen. En er voor zorgen dat de boel snel vult, grote diameter pijpen alles.
Ja nou tijden zijn veranderd. En ik verdien nu niet zo veel meer, ik heb mazzel gehad toen ik destijds kocht hier. Nieuwbouw en permie a. Ik heb een enorm lage hypotheek. Gelukkig want ik ben mijn "goeie" baan een paar geleden kwijt geraakt na 23 jaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:22 schreef isax het volgende:
[..]
Jij moet een rijke stinkerd zijn
Huis kopen bij het Vondel en dan ook nog een bad er in pleuren.
Antislipmatje erinquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben een lang bad, bloedirritant met 1.70. Ik glij steeds weg.
Voetenbankje in het einde leggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben een lang bad, bloedirritant met 1.70. Ik glij steeds weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |