quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sorry Johannes. Zeg die nasi van jou, die eet je toch oorspronkelijk met stokjes? Is dit allemaal een aanloop naar een nieuw culinair hoogstandje?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn nasi wordt ook wel omschreven als "hollandse"nasi, en dus eet je dat gewoon met bestek, geen gedoe met stokjes.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
AHA! AHA!
Wie maakte er "echte" nasi? Nou? Nou? Niet jij, zeker niet ik, niet gripper, niet alle andere luitjes. Neeeeee, het was IWANIUS![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel BNW voor het vele denkwerk, ben blij dat deze affaire nu voorbij is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn houten stokjes zijn verbrand in een poging zijn eigen gasstel boven de honderd graden te krijgen en in zijn zoektocht naar vervangend eetgerei zag hij het FOK!Stok topic.
De rest is geschiedenis.
Zaak opgelost.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:00 schreef xcachet het volgende:
Spatieloos
Die is er in maanden amper geweest. Tevens mis ik bij de harde kern.
Vast LMI..
Tjacka mist in die rij met namen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij toevallig medeplichtig?
Dus je bent een insider?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:06 schreef xcachet het volgende:
Ik ken GRTD erg goed, met name de namen die erin staan.
Ken ook niemand die die schrijfwijze heeft.
Bedoelt hij met 'wij' cookieslikker en hijzelf?quote:"Wat zitten wij te lachen op TinyChat met elkaar"
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedoelt hij met 'wij' cookieslikker en hijzelf?
Dan is het gefliptekoelkast.
Die is al een tijd niet aanwezig in GRTD, en bekend als het vriendje van Cookie.
Koelkast zat regelmatig op TC. Tuurlijk ken je dat welquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:14 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ik ken heel tinychat niet en die koelkast moet je met rust laten.
Wat ik verdacht vind is dat je megalomanie niet kan spellen zonder mani.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het vooral verdacht dat johannes het maar steeds heeft over "nasi" een woord dat verdacht veel lijkt op "Nazi". Is er hier misschien een verband? Heeft johannes de stok gejat en hulp gekregen van de Nazi's om het bewijsmateriaal te laten verdwijnen?
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik verdacht vind is dat je megalomanie niet kan spellen zonder mani.
Denk daar maar eens over na.
Daar ben ik niet mee bekend hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Koelkast zat regelmatig op TC. Tuurlijk ken je dat wel
Klinkt leuk, houdt ze van nasi?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf misleidend.
Misleidend, verdacht. Miss Leiden. Wie is Miss Leiden?
Anders ga je de boel weer helemaal opstoken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Koelkast zat regelmatig op TC. Tuurlijk ken je dat wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |