Wat ook opvalt is dat ze situaties in een andere volgorde monteren.
B.v. de evaluatie van het zeepjesincident met Robin, Ed en Dees.
quote:Kijk eigenlijk nooit naar het tvprogramma, vertel eens...
Op 22 oktober 2000 01:47 schreef Harry het volgende:
Het is leuk om terug te zien wat wij hier zitten te verslaan.Wat ook opvalt is dat ze situaties in een andere volgorde monteren.
B.v. de evaluatie van het zeepjesincident met Robin, Ed en Dees.
En hebben ze het geklaag van Dees al uitgezonden toen ze het laatst over Annet had?
En over dat toetertje, had ik kunnen weten LionHeart Moest die Fewdie wel zijn... Hij is lekker ver heen
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 02:00]
quote:Nee, helaas niet.
Op 22 oktober 2000 01:56 schreef Qt het volgende:En hebben ze het geklaag van Dees al uitgezonden toen ze het laatst over Annet had?
Heb zelfs de streams erbij uit gezet !
quote:Die van mij staan vanzelf al een tijdje stil. Ik mis nix dus?
Op 22 oktober 2000 02:03 schreef Harry het volgende:Heb zelfs de streams erbij uit gezet !
quote:Yeah!!!
Op 22 oktober 2000 02:05 schreef trevanian het volgende:
Koos tegen Ferdi: Hou jij je bek nou 's man!
[Dit bericht is gewijzigd door Yabbah op 22-10-2000 02:12]
quote:Had je maar geen decoder moeten nemen
Op 22 oktober 2000 02:23 schreef LionHeart het volgende:
Ok, daar krijg ik straks nachtmerries van. Fewdi en Ed in hun blote leuter.
Heb het zelf niet uitgetest maar hier komt ie:
Rechtstreekse links naar de streams op je desktop... en de streams bekijken zonder reclame vooraf....het is zo gemakkelijk te realiseren.
Ik ga hier zelf niet de html-code copieren. maar wel een hint geven hoe je het zelf kan doen.
1. Als je eenmaal de streams op de bigbrother-site hebt geactiveerd (met reclame) dan gauw weer wegwezen.
2. Vervolgens met internet explorer de file "BBN1.asx" zoeken in C:\ Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5
3. De file copieren naar een eigen folder en een andere extensie geven .txt of .dat in plaats van .asx (om het met een texteditor te kunnen bekijken)
4. De file editten met Wordpad of Notepad (kladblok) Er staat 2 keer een <ENTRY> ..</ENTRY> blok in De eerste is de reclame en dat blok haal je helemaal weg De tweede is voor de stream zelf en die laat je staan
5. De file nu weer saven en vervolgens weer de naam veranderen zodat het weer een asx file wordt (bijvoorbeeld "stream1.asx") Deze file op je desktop plaatsen
6. Dezelfde file (maar dan een waarin elke "1" in een "2" is veranderd) als "stream2.asx" op je desktop plaatsen
Nu kan je snel naar de streams en heb je geen reclame vooraf en als er na verloop van tijd tijdens het kijken toch reclame opduikt... Gewoon even switchen naar de andere stream.
WOW
Sjoe Streamers Roeleren BIG TIME !!!
Sjonge het is een tijd geleden dat het zo hard liep maar ik ben echt onder de indruk van jullie allemaal.. Alle streamers die gestreamd hebben ...
Qt het maakt me ff niet uit of je vrouw of man bent maar voor jou !
Harry top !!!! sjoe roel !
Oeps vergeet ik toch bijna Cartman1:
I respect your Dinges je weet wel... euhh authority dus
LionHeart ! you truly mark the heart of a lion. Wat hebben we gelachen met de Darius chat. Steeds met de jongens van BigBrother achter ons aan.
Meer .. Meer ... MEER !!!
En voor de rest van de streamers geweldig !! ik hoop dat jullie met zijn alle het beste BB verslag van Nederland plaatsen.
Neuh ik ben niet trots om Moderator van dit forum te zijn. Ik ben zelf het slechtste voorbeeld. Ik stream niet.. Ik ben er alleen maar om slotjes te zetten.
Maar ik ben wel trots op de fanaten die hier zijn..
Ik vind jullie geweldig, in 1 woord GEWELDIG !!!!!
Sorry dat ik zo enthousiast ben maar ik vind het geweldig dat zowel de oude als de nieuwe posters het hier zo naar hun zin hebben. Geeft mij weer een extra kick om trots te zijn dat ik met jullie mee mag doen !
Enne last but not least..
Thanx Knorretje en Danny. Om telkens weer met de plaatjes voor de streamverslagen klaar te staan en zeker ook om >>> in te voegen. Knorretje en Danny nu ff officieel dan maar gelijk. Thanx ! voor de trust en de vriendschap.
Zo na de sentimentele bullshit.. STREAM ON !!!
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 22-10-2000 05:17]
HULDE!
Tenks joe. Mijn dank is weer groot.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 11:22]
Luister evt. hiernaar in het topic van R@b.
quote:zeker wel leuke Zaterdagavond gehad
Op 22 oktober 2000 05:05 schreef Havoc het volgende:
Mijn bek valt open.......
WOW
(...)
Ben het trouwens helemaal met je eens.
Grote dank aan alle streamers!!!
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 22-10-2000 17:44]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |