Na een maand of 3 gaat mijn lichaam ook de pillen vervangen, vet irritant is dat want dan moet je steeds zwaarderquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:08 schreef isax het volgende:
[..]
meeste zijn niet leuk.
ik heb van de medicatie die ik gebruikt 3 weken lopen kotsen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
20 mg geloof ik dus niet zoveel, alhoewel mijn vriendin zei dat ze er van 1tje heel lang slaapt![]()
Hoeveel gram zijn die van jou?
Die vriendin slikt bijna 10x zo zwaar ... Ja logisch dat ze slaapt .. Wordt ze ook weer gewoon wakker ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:05 schreef isax het volgende:
[..]
de lora? 2,5 mg.
maar ik ga er heel verantwoord mee om.
Valeriaanquote:
mag ook niet he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Neem je wat coke om de scherpe kantjes weg te halen.
Weet ik niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Waren daar toen ook die zandkastelen? Of bouwsels meer. Dat vond ik echt gaaf
zijn twee verschillende pillen he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die vriendin slikt bijna 10x zo zwaar ... Ja logisch dat ze slaapt .. Wordt ze ook weer gewoon wakker ?
Ja ze was weer wakker geworden en dat was voordat ze die van mij kreeg omdat ze naar de tandarts moest, ze schrok dat ze bij mij niet werktequote:Op donderdag 5 juni 2014 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die vriendin slikt bijna 10x zo zwaar ... Ja logisch dat ze slaapt .. Wordt ze ook weer gewoon wakker ?
Wel als je verliefd bent op dat momentquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Janken dat ik deed janken echt, puber zijn was niet leuk met zulke liedjes
Ja weet ik veel ... Ik slik die meuk niet ..quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:10 schreef isax het volgende:
[..]
zijn twee verschillende pillen he?
lora is sterker per mg dan oxa.
Dan word ik juist schijtmisselijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:09 schreef isax het volgende:
[..]
mag ook niet he?
god wat ben ik saai geworden.
als ik wil doen alsof ik high ben neem ik mijn pillen wel een paar dagen niet
mmmm Baleys Choco met alcoholquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk das wer geen probleem.. Wodka wisky of Baleys voor de ladies
O, echt, ik merk er weinig van, ik ben zo soft als een wattebolletjequote:
Het is schitterend alleen je kan er zo emotioneel van wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:11 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wel als je verliefd bent op dat momentMaar anders is het wel een kutliedje ja
Ben het met je eens hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:13 schreef isax het volgende:
even all jokes aside.
ik haat mijn pillen hoor.
maar kan er beter om lachen en genieten dat ik een leven heb
dan janken dat ik waarscheinlijk nooit meer piano speel.
en het is best triest als je op je 24e zoveel weet van medicatie.
beter gewoon een biertje drinken allemaal
Canesten gyno?quote:
Nee dat is waarquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:14 schreef isax het volgende:
[..]
ach daar merk je niet veel van als je psychotisch bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |