Trustequote:Op donderdag 5 juni 2014 03:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog ff mn glaasje melk opdrinken en ik kruip onder de dekens ..
Trusten allen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog ff mn glaasje melk opdrinken en ik kruip onder de dekens ..
Trusten allen
Nou zeg gedraag jequote:Op donderdag 5 juni 2014 03:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
![]()
En als je de melk weer uit je lichaam wilt...
[ link | afbeelding ]
Solly
Welterusten.![]()
Maar in Utopia werkt dat wel altijd..quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Solly maakt het niet altijd goed hoor
Ja maar dat is Utopiaquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar in Utopia werkt dat wel altijd..
Rienk als hij er uit gaatquote:
Manquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft iemand Nymphomaniac: Vol. I gezien? Ik zie interessante plaatjes daarvan op internet.
Slechte dialogen en op het eind komt het altijd klaar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft iemand Nymphomaniac: Vol. I gezien? Ik zie interessante plaatjes daarvan op internet.
Het is een gewone film van Lars von Trier maar de seksscenes gaan behoorlijk ver zo ver ik kan beoordelen.quote:
Voor mannen zal het vast wel leuk zijn danquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is een gewone film van Lars von Trier maar de seksscenes gaan behoorlijk ver zo ver ik kan beoordelen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Slechte dialogen en op het eind komt het altijd klaar.
Wat een toestandquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:13 schreef isax het volgende:
[..]
Taxi's hebben ruzie en er staat een bankstel te partyen op straat
Dus je bloed begint een beetje te koken nu of lukt het om rustig te blijvenquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:14 schreef isax het volgende:
[..]
ze staan hier ook gewoon met zijn 5e op hoog niveau te kleppen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
Ga maar eens mijn bedje opzoeken.
Als die nog op dezelfde plaats staat als gisteren dan vind ik hem wel.
Welterusten allemaal.
Tot morgen/straks.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
Ga maar eens mijn bedje opzoeken.
Als die nog op dezelfde plaats staat als gisteren dan vind ik hem wel.
Welterusten allemaal.
Tot morgen/straks.
![]()
![]()
![]()
Ben het wel gewendquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus je bloed begint een beetje te koken nu of lukt het om rustig te blijven
Half beetje ziekjes en bizar druk op werk..quote:
Ik vrees dat je niet veel gemist heb behalve wat gefuck onderling hierquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:28 schreef Inodder het volgende:
Heb ik de afgelopen dagen nog interessante openbaring gemist? kloontjes die uit de bocht zijn gevlogen, of leuke persoonlijke mededelingen?
Oquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees dat je niet veel gemist heb behalve wat gefuck onderling hier
Teveel werk kan je ziek van worden door vermoeidheidquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
Half beetje ziekjes en bizar druk op werk..
Was er maar gesext dan was het nog leuk geweestquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
O![]()
Vertel!Wie heeft het me wie gedaan?
Wie zegt dat ik het over seks heb?quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was er maar gesext dan was het nog leuk geweest
Straks weer een dagje van 12 uur...quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Teveel werk kan je ziek van worden door vermoeidheid
Dus wel een beetje op jezelf letten dan
In jouw hoofd wel ja....quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:36 schreef ChocoFan het volgende:
Trouwens wie het met wie gedaan heeft is in mijn hoofd toch wel seksen hoor
Als je weer een keertje tijd heb moet je maar weer ff teruglezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
In jouw hoofd wel ja....![]()
Maar in de context![]()
Ik begrijp dat ik verder toch geen antwoorden krijg.... Ik ga nog even een uurtje proberen te slapen
Gaat niet lukken.... heb het wanhopig geprobeerd, maar loop steeds verder achter.... @#167 nuquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je weer een keertje tijd heb moet je maar weer ff teruglezen
Slaap lekker![]()
Korte samenvatting dan, Bacon loopt al een paar dagen te kutten tegen een aantal van onsquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.... heb het wanhopig geprobeerde, maar loop steeds verder achter.... @#167 nu
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Korte samenvatting dan, Bacon loopt al een paar dagen te kutten tegen een aantal van ons
Niets meer en niets minder
Misschien kun je dat de volgende keer erbij vermelden. Niet iedereen leeft in jouw realiteit.quote:
Niet iedereen gelukkig, wel een aantal die hetzelfde ervaren de laatste dagenquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien kun je dat de volgende keer erbij vermelden. Niet iedereen leeft in jouw realiteit.
Hou samen theekransjes, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet iedereen gelukkig, wel een aantal die hetzelfde ervaren de laatste dagen
Ik ga lekker naar mijn bed toe nuquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hou samen theekransjes, zou ik zeggen.
ik zie het hierboven al jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Korte samenvatting dan, Bacon loopt al een paar dagen te kutten tegen een aantal van ons
Absoluut! Ik heb de eerste shift er alweer opzitten en verheugde me enorm op mijn bed want het slapen was vannacht dramatisch. Zijn mijn achterburen aan het klussen.quote:
Slaap lekkerdt Liesquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb de eerste shift er alweer opzitten en verheugde me enorm op mijn bed want het slapen was vannacht dramatisch. Zijn mijn achterburen aan het klussen.
Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:17 schreef ddww het volgende:
ik zit in de billy-modus: owww ik ben zooo geil!!!!
Ondanks het klusgeweld toch nog een paar uur kunnen pakken.quote:
Ik spook elke nacht.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:18 schreef sararaats het volgende:
als ik nu ga slapen, spook ik vannacht
Ik kom hier ook al niet meerquote:Op donderdag 5 juni 2014 04:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hahaha LIFE HACK ik post jouw post zodat jouw post nooit jouw laatste post kan zijnquote:
triple bonanza quote agogoquote:
Als ik jouw mannetje was had ik gewoon de hele nacht jouw tummy gestreeld, net zolang tot het over wasquote:
zeau zeau ouwe romanticusquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik jouw mannetje was had ik gewoon de hele nacht jouw tummy gestreeld, net zolang tot het over was
tour du Fok!quote:
toevallig ik nu netquote:
jij een ban ? waarumquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
mijn eerste tour was tevens mijn eerste ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |