Ik had toen nog haarquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:51 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n kapsel toen... wat lelijk eigenlijk..
Ik denk het niet, Lot is die spin in het web van intriges, die gaat er never niet uit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:48 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Helaas zien geen van de bewoners hoe ze werkelijk is. Een nieuwkomer stuurt haar zeker naar huis als ze op de schopstoel zit
Jij hebt dat ranzige poep schilderij van Ruud gekocht he geef maar toequote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij hebt dat ranzige poep schilderij van Ruud gekocht he geef maar toe
Haha ja, maar hij kreeg ze voor een "vriendenprijsje" want ipv 15 hoefde hij maar 10 euro te betalen! Mannetje had net 3000 euro gevangen voor een half uurtje dus het kon eraf!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat dus, en de kift dat Wolter ineens zijn armbandjes moest betalen, normaal geeft ze alles weg
Vrouwen eigenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee joh, ze doet net of het haar niet interesseert (het kuil incident) om het er vervolgens 4 dagen lang over te hebben!
Alleen als ik hem zo hard in zijn ballen mag trappen dat de stront uit zijn reet spuit, ja dan misschien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alleen als ik hem zo hard in zijn ballen mag trappen dat de stront uit zijn reet spuit, ja dan misschien.
mooie toupet van makenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |