Waarom kijkt ze op een telefoonquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:44 schreef isax het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
het zijn punkman en gizmo
Maakt niet uit, als Lot maar over de zeik gaat!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens de cos waren ze aan het zoenen
Echt waar he die joey is echt een slet
Heb je vanavond nog gekeken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als Lot maar over de zeik gaat!
Absoluut, dat is hoofddoel nr 1quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vind Lot eigenlijk best wel volwassen omgaan met deze situaties.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hmmm, Kim Wilde, die vond ik vroeger erg leuk.quote:
Vaag dan, lijkt me zo niet handig heel de dag naar zo'n klein schermpje krijgen en of je krijgt pijn je nek of pijn je armenquote:
He joh, doe eens lief.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:44 schreef isax het volgende:
Helaas zien geen van de bewoners hoe ze werkelijk is. Een nieuwkomer stuurt haar zeker naar huis als ze op de schopstoel zitquote:
Waarnaar mop? Ik heb het duet met Wolter en Isa gezien toen een stukkie wedstrijd en daarna Silent witness.quote:
Waarschijnlijk wel. We zullen het wel weer zien deze maand wat er gebeurtquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:48 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Helaas zien geen van de bewoners hoe ze werkelijk is. Een nieuwkomer stuurt haar zeker naar huis als ze op de schopstoel zit
Daar ben ik niet te zeker van. Tot nu toe hebben de meeste nieuwkomers vreemde beslissingen genomen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:48 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Helaas zien geen van de bewoners hoe ze werkelijk is. Een nieuwkomer stuurt haar zeker naar huis als ze op de schopstoel zit
je denkt dat wij dat lelijke schilderij met koeienpoep hier aan de muur hebben hangen, en dat we ruud fan zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:44 schreef isax het volgende:
Ik was jaloers op Kim Wilde, die vond mijn vriend toen heel leuk. Ging ik ook mijn haar zo doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hmmm, Kim Wilde, die vond ik vroeger erg leuk.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je denkt dat wij dat lelijke schilderij met koeienpoep hier aan de muur hebben hangen, en dat we ruud fan zijn[ link | afbeelding ]
Ik vond ze beide wel lekkerquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hmmm, Kim Wilde, die vond ik vroeger erg leuk.
Dat dus, en de kift dat Wolter ineens zijn armbandjes moest betalen, normaal geeft ze alles wegquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waarnaar mop? Ik heb het duet met Wolter en Isa gezien toen een stukkie wedstrijd en daarna Silent witness.
Nee joh, ze doet net of het haar niet interesseert (het kuil incident) om het er vervolgens 4 dagen lang over te hebben!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vind Lot eigenlijk best wel volwassen omgaan met deze situaties.
Ik had ook zo'n kapsel toen... wat lelijk eigenlijk..quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik was jaloers op Kim Wilde, die vond mijn vriend toen heel leuk. Ging ik ook mijn haar zo doen![]()
Zoals ze er hier uitziet:
wie weetquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je denkt dat wij dat lelijke schilderij met koeienpoep hier aan de muur hebben hangen, en dat we ruud fan zijn[ link | afbeelding ]
Het waren de 80's het is je vergevenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:51 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n kapsel toen... wat lelijk eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |