Fewdi laat zien dat hij als een echte wino uit de fles kan drinken. Achterover leunend op de bank met z'n voeten op tafel uit de fles drinken. Vind het zelf geloof ik nogal stoer.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 00:10]
Robin gaat nu vragen stellen.
Geluid weg
Bianca is spelleidster. Iedereen mag nog 1 vraag stellen voor ze kiezen.
Geluid weg
Koos vraag brouwer A (Annet) of ze er geen moeite mee heeft dat haar vuile praatjes worden uitgezonden. A zegt iets over drank in de man wijsheid in de fles en ze weet nog precies wat ze zegt, voelt zich goed.
Geluid weg
Kim wil geen vraag stellen. Ferdi blijkt de echte bierbrouwer. Hieke is Frans Molenaar. En Annet is niet te verstaan.
Gebral van Ferdi.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 00:18]
Ferdi maakt veel herrie ondertussen. Demmmm woman...
Nu Ed, Kim en Georgie op de bank. Ze zijn L. van Gaal.
Ferdi en Annet stellen vragen over de vriendin van v G aan Ed. Hij zegt dat er voetbalvragen moeten komen want hij wil niet over zijn prive praten.
Georgie vertelt iets over voetballers, er komt een de Boer voorbij.
Veel gelach en geschreeuw.
Geluid weg
Wie de echte van Gaal was is mij ontgaan. En ze gaan alweer een spelletje doen. Gelukkig krijg ik:
Reklame...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 00:35]
Dees zit er al hele tijd maar wat bij. Doet en zegt niks. Echt opvallend. En ze is goddomme een Brabantse die toch moet weten waneer 't party-time is!
Robin gooit al zijn stemmetjes er nog 's uit
Wie is de echte Michiel Schapers?
Robin heeft zijn feestmuts nog op.
Koos krijgt het aan zijn blaas zegt ie. Ferdi heeft nog wat alcohol gepakt.
F vraagt aan Koos hoe vaak hij het met zijn vrouw doet. 4x in de week. Robin antwoord niet op deze vraag zegt ie.
Dan de keuzes bekend maken. Koos blijkt de echte Michiel Schapers.
Ze hebben het over het innemen van Ferdi. Hij drinkt gewoon sneller, dus het komt hem toe vindt hij.
F wil hints doen, ook in het Engels. De rest heeft geen zin. Bi heeft het over Wie ben ik. Ze blazen op toetertjes, fluiten, maken veel herrie dus.
Gewoon kletsen zegt Bi dat kan ook. Ed(?) oppert nu over de stellingen te praten. Ja, leuk idee wordt er gezegd.
Steeds die toetertjes. Iemand zingt. Ferdi schreeuwt.
* Qt wordt doof
Bianca gaat de stelling noemen: 'Vrouwen met een carriere..'
Niemand luistert, Hieke en Ed voeren een gesprek dat interessant klinkt niet te verstaan. We hebben het er strax nog wel over zegt ze.
Dan toch Bianca met de stelling: 'Vrouwen met een carriere komen niet aan de man'
Kim verslikt zich geloof ik in het antwoord. Snapt niet waarom mannen dan wel aan de vrouw zouden komen. Bi legt haar de stelling uit iets over vrouwen van 35 met carriere niet te combineren met kinderen.
G denkt dat de stelling niet waar is. Annet denkt van wel. Ferdi wil juist een vrouw met carriere, als ze meer verdient dan F: Lekker belangrijk!' Annet: 'Dat zeg je nu'
Hieke is het niet met de stelling eens. Koos geeft zijn mening en de rest oh-t er gewoon tussendoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 00:59]
Nu gaan ze over op Ed. Hij heeft iets vertelt in de tuin aan iemand. Hij wil het er niet over hebben en vindt het niet tof dat er nu over begonnen wordt. Het gaat over mobiliseren van Ed Ferdi blijft maar EEEEEEEDDDDD roepen.
F: 'Wie mobiliseert jouw vrouw om je eruit te krijgen?'
Ed zijn vrouw wil hem eruit hebben. Als hij genomineerd zou worden zou ze iedereen mobiliseren om Ed eruit te stemmen. Het is een beetje een gek verhaal, maar Ed zegt dattie denkt eruit te gaan. Hij wil dat niet. Ferdi zegt: 'Dan wil ik jou er juist in'
Dees begint een verhaal over vrachtwagenchauffeurs en veel van huis zijn.
Reclame...
(Shit, nu alweer serieus? Het valt me helaas toch op nu dat het vreemden voor mekaar zijn en zullen blijven. Ik wil ook te graag dat ze elkaar leuk vinden en eeuwig van elkaar blijven houden. Mijn afwijking).
De rest kletst er vrolijk doorheen. Bianca kent veel vrouwen die aan de man zijn. Dit is een stelling van kiss my assssssssss.
Ze schreeuwen allemaal tegelijk. TOETERTJE!!!!!!!!!!!
Geluid weg
TOETERTJE!!!!!!
Ferdi:'Volgende stelling, mannen met een lange penis komen niet aan de vrouw'
Geluid weg
Volgende stelling:'Vrouwen zijn ijdeler dan mannen'
Annet:'Hebben we al gehad'
Robin vindt het moeilijk.
Hieke zegt iets. Ed:'Ben jij al aan de beurt?'
Geluid weg, stream bevroren
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 01:14]
Nu zijn ze zo te zien met z'n tweeen achter de bank verdwenen. Fewdie schreeuwt steeds 'TIETE'
Ferdi en Hieke zijn het niet met elkaar eens. Hij houdt een verhaal over de hoeveelheid plamuur die de dames smeren. Hij haalt gewoon een hand door zijn haar en blabla.
Kim:'Dat komt omdat jij niet met mascara hoeft te werken!'
Ferdi:'En waarom MOET jij het dan?'
Allemaal door elkaar. Niet letterlijk te verslaan. Maar Hieke denkt dat Ferdi en Georgie hun haar goed doen in winkelruiten. Ferdi denkt dat vrouwen ijdeler zijn.
Geluid weg
Hieke vraagt Koos waarom hij zo'n kapsel heeft en niet kaal is. Omdat ie ijdel is. Ed bemoeit zich ermee en nu vraagt ze hetzelfde aan Ed.
KOOS WIL WAT ZEGGEN. Dat roept Ferdi tenminste een keer of 10. Koos zegt iets, ik heb het niet verstaan iets over mensen die zeggen dat ze niet ijdel zijn maar het wel zijn. Wat heb ik daarmee te maken vraagt Ferdi. Nix zegt Koos.
Geluid weg
Veel geschreeuw. Ferdi bespringt Annet met veel gegil.
Ze kijken of er nog bier is. Koos pakt het buiten. Er is er nog 1. Die is voor Koos zegt Ed.
Georgie mag nu zijn mening geven. Hij lacht wat. Mannen en vrouwen zijn wel gelijk. Maar mannen zijn iets makkelijker. Vertelt dattie zich wel een beetje optut als ie naar de tennisbaan gaat
Om met Robin te spreken: 'Lekker belangrijk..'
Koos praat met Dees. Bianca voert het hoogste woord. Robin biedt Annet nog een rood wijntje aan. Dan draagt hij haar naar bed. Hij denkt dat ze 2 biertjes en 3 wijntjes opheeft. Ze vinden haar sneller dronken dan ze gedacht hadden.
Nu mogen Ed en Dees hun mening geven. Ik kan het niet verstaan.
Ferdi:'Ja ik pronk ook graag met mijn fiets'
De rest zegt:'Ja ok Ferdi, volgende..'
Hij probeert het uit te leggen, verhaal over dure fietsen en ijdele vrouwen die zich opmaken. Komt er niet helemaal meer uit.
En Ferdi en Annet stoeien weer wat. Veel gelach en geschreeuw. Woman Demmmmmmm
TOETERTJES!!!!
Fewdie schreeuwt heel hard terug : 'DAT IS WEL ZO'
R: 'Neem er nog een Annetje.'
Fewdie heeft nu zo'n irritant partytoetertje in z'n mond en blaast erop. Annet heeft de andere kant in haar mond. Het ziet er vaag uit. Fewdie geeft een harde ruk en hij heeft het fluitje weer voor zichzelf. Hieke pakt het af.
Nu telt Annet af en roepen Fewdie en Annet beiden hard : 'WOMAN DEMM'
Kim is aan het woord, ik kan niet precies volgen waar het over gaat. Annet kijkt alsof de rest Swahili praat. Die is echt van de wereld.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 01:35]
Georgie: Ik maak me altijd op voordat ik uitga.
Annet: Dat hoeft toch niet. Jij bent al 'n zo'n mooie jongen.
Ed: Mannen zijn ijdeler dan vrouwen, kijk maar naar auto's.
Ed begint zich te storen aan Ferdi z'n gebral. En zegt tegen Koos dat ie zeker vannacht in de kamer blijft slapen.
Onzin wordt er geroepen. Ed kan niet tegen kritiek. Ook niet opbouwende kritiek vraagt Hieke. Nee, zegt ie. Hieke:'En je geeft wel kritiek en dan kan jij er zelf niet tegen.'
Ed denkt dat vrouwen beter tegen kritiek kunnen. Kim denkt andersom omdat vrouwen emotioneler zijn, mannen laten het sneller varen.
Hieke is het er niet mee eens. Georgie denkt dat vrouwen minder goed tegen kritiek kunnen. Geeft voorbeeld: Als een vrouw vraagt hoe ze eruit ziet en je zegt de waarheid (niet mooi oid) is ze kwaad. Hieke gaat daar tegenin.
Reclame...
Annet begint dan aan een verhaal waar niemand naar luistert.
H: Nominaties zijn een vorm van kritiek.
B: Dat is toch niet zo. Dat ligt nogal gevoelig.
H: Ja, dat ligt ook gevoelig, maar Annet, zie jij nominaties als kritiek?
A: ja
F: Ik niet hoor, kan me niks schelen. Is gelul.
Koos wil nu wat zeggen. Hieke valt hem in de reden.
K: Mag ik even uitpraten.
R: Jongens, laat Koos even wat zeggen.
H: Ik mag niet reageren?
K: Ik wil eerst even uitpraten
A: STILTE !!!!
F: DEMM WOMAN
K: Je moet mij niet zien als de gemiddelde man. Ik ben niet zo, ook niet qua sex. [..stukje gemist.. ] Ik kan niet goed tegen kritiek.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 01:46]
Kom binnen in een enorme schreeuw partij. Koos wil iets zeggen. Maar Ferdi roept steeds DEMMMM WOMANN.
Koos zegt dat ie niet de drang heeft iedere vrouw een ...
F:'orgasme te geven..'
Koos:'ja'
Hij is niet de gemiddelde man en heeft veel vrouwelijke trekjes.
Dees is aan de beurt. Ze denkt dat vrouwen 'er' minder tegen kunnen dan mannen'
F:'Pecies, volgende'
Geluid weg
Ferdi zegt ok, we zijn gelijk, jullie je zin.
Iemand schreeuwt heel hard JAAAAA. Of mijn stream hapert, of ze herhalen dit een paar keer...
Geluid weg
Beelden van de badkamer. Georgie gaat naar bed. Kim blijft zitten.
En weer gaat het over haren en mascara...
Ik neem ff pauze, word hier helemaal nuts van
F: kepum kepum kepum kepum kepum
Vrouwen worden sneller verliefd dan mannen.
A: Bullshit, ik word zelf helemaal niet snel verliefd.
F: Ok, volgende
K: Ik denk dat vrouwen sneller verliefd worden.
A: Ok, Ferdie, Keddie, oh nee, Eddie
E: Ik wou dat mooie vrouwen vaker verliefd waren. Ik denk dat mannen vaker verliefd zijn.
Annet begint wat moeilijker uit haar woorden te komen.
Nieuwe stelling: Vrouwen worden sneller verliefd dan mannen. Ferdi speelt de discussieleider.
Stelling van Ed: Vrouwen raken opgewondener van alcohol dan mannen.
Bianca geeft meteen toe. Volgens Koos is dit ook.
Ferdi: Vrouwen worden veel en veel en veel geiler!!!!
Koos tegen Ferdi: Hou jij je bek nou 's man!
In de tuin:
Annet krijgt met veel moeite Cindy in haar hok en kruipt er zelf bij
F: Echt Annet, je bent helemaal lijp. *dubbele tong*
F: Annet, zullen we in het meertje gaan?
A: Ik moet even liggen
F: Dan gaan we samen poedelen, Annet
A: Ja Ferdi, ik moet even rusten, even liggen
F: Doe niet zo stom, Annet, kom nou, Annet, zullen we samen in het water gaan.
F: Als jij zegt ik ga in het water dan ga ik in het water. Dan ga ik zelfs als eerste.
F: Zal ik maar het water in gaan?
A: Ja, doe maar
F verdwijnt uit beeld, maakt veel kreun en steun geluiden en zegt dat het water zo koud is.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 02:15]
Overigens hoorde ik tussendoor haar aan F vragen of ie het leuk vond zo, waarschijnlijk bedoelde ze samen op de bank. Speculatie, maar toch...!
Ed komt in z'n onderbroek naar buiten gerend en spring in de vijver.. AHHH ONDERBROEK UIT
Ferdi springt nu ook naakt in de vijver. Ed vliegt eruit en doet z'n onderbroek weer aan. Ferdie staat nu naakt naast de vijver.
H of B: 'Moet je kijken wat een klein slungeltje.'
Ferdie probeert z'n onderbroek weer aan te trekken maar heeft wel 3 pogingen nodig.
De rest lacht zich echt helemaal rot om hem.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 02:20]
H noemt hem dirty old man, hij verdedigd dat ze al in de 30 is.
A zit in het hok, en F flikkert later bijna in de vijver. Demm Woman!
A is eruit, R ruimt ondertussen op. De discussie gaat over waarom A zo snel zat is, terwijl ze altijd zegt zoveel te kunnen zuipen. Gesprek gaat over 10 flesjes hier, 20 daar.
Gegil, F deed iets. Trok broek uit, E mept B een bloedneus tijdens het dringen voor het raam. B toch geen bloedneus.
F kleed zich verder uit, men roept skinnydippen! D ook al der nest uit, G erbij, de hele familie. E is buiten, de rest gaat ook.
En er zit er een in, E in z'n blote reet, F ook (bloot?). Geroep 'z'on grote slungel is dat ook weer niet' 'kijk nou wat een klein slungetje!' Allemaal volk buiten in en om de vijver, A komt het hok uit. (Zat die daar met die geit?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |