abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 oktober 2000 @ 00:07:03 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_406766

Dag 39 in het BB huis. En het nieuwe plaatje zal kort vast volgen

I'm getting too old for this....
  zondag 22 oktober 2000 @ 00:08:51 #2
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406769
Fewdi heeft een brilletje opgedaan. Zo, hij ziet er ineens nerdy uit. Iedereen wordt wat rustiger, nog steeds WvdD.

Fewdi laat zien dat hij als een echte wino uit de fles kan drinken. Achterover leunend op de bank met z'n voeten op tafel uit de fles drinken. Vind het zelf geloof ik nogal stoer.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 00:10]

pi_406776
En wie van de 3 is alweer een sexquiz geworden. Er wordt de brouwers gevraagd of ze hun werk mee naar huis nemen. Annet wel, zw doet het met een bierflesje als haar man niet thuis is. Ferdi legt een standje uit oid. Koos klinkt lichtelijk geschokt. Annet legt nog iets uit over pijpjes, beugels en de onderkant die er eerst in gaat.

Robin gaat nu vragen stellen.

Geluid weg

Bianca is spelleidster. Iedereen mag nog 1 vraag stellen voor ze kiezen.

Geluid weg

Koos vraag brouwer A (Annet) of ze er geen moeite mee heeft dat haar vuile praatjes worden uitgezonden. A zegt iets over drank in de man wijsheid in de fles en ze weet nog precies wat ze zegt, voelt zich goed.

Geluid weg

Kim wil geen vraag stellen. Ferdi blijkt de echte bierbrouwer. Hieke is Frans Molenaar. En Annet is niet te verstaan.

Gebral van Ferdi.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 00:18]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_406787
Annet danst de sirtaki, zingt erbij. Ik kan de rest niet verstaan. Ze gaan geloof ik nog een spelletje Wvd3 doen. Robin doet een de Boer na.

Ferdi maakt veel herrie ondertussen. Demmmm woman...

Nu Ed, Kim en Georgie op de bank. Ze zijn L. van Gaal.

Ferdi en Annet stellen vragen over de vriendin van v G aan Ed. Hij zegt dat er voetbalvragen moeten komen want hij wil niet over zijn prive praten.

Georgie vertelt iets over voetballers, er komt een de Boer voorbij.

Veel gelach en geschreeuw.

Geluid weg

Wie de echte van Gaal was is mij ontgaan. En ze gaan alweer een spelletje doen. Gelukkig krijg ik:

Reklame...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 00:35]

pi_406801
Bianca lacht veel en hard. Ben er voor mezelf nog niet uit of ik dat nou leuk of irritant vind.

Dees zit er al hele tijd maar wat bij. Doet en zegt niks. Echt opvallend. En ze is goddomme een Brabantse die toch moet weten waneer 't party-time is!

Robin gooit al zijn stemmetjes er nog 's uit

Wie is de echte Michiel Schapers?

pi_406806
Koos, Dees en Robin zijn Michiel Schapers. Ze gaan nog lekker ff verder. Pfff, nix leuks eigenlijk.

Robin heeft zijn feestmuts nog op.

Koos krijgt het aan zijn blaas zegt ie. Ferdi heeft nog wat alcohol gepakt.

F vraagt aan Koos hoe vaak hij het met zijn vrouw doet. 4x in de week. Robin antwoord niet op deze vraag zegt ie.

Dan de keuzes bekend maken. Koos blijkt de echte Michiel Schapers.

Ze hebben het over het innemen van Ferdi. Hij drinkt gewoon sneller, dus het komt hem toe vindt hij.

F wil hints doen, ook in het Engels. De rest heeft geen zin. Bi heeft het over Wie ben ik. Ze blazen op toetertjes, fluiten, maken veel herrie dus.

Gewoon kletsen zegt Bi dat kan ook. Ed(?) oppert nu over de stellingen te praten. Ja, leuk idee wordt er gezegd.

Steeds die toetertjes. Iemand zingt. Ferdi schreeuwt.

* Qt wordt doof

Bianca gaat de stelling noemen: 'Vrouwen met een carriere..'

Niemand luistert, Hieke en Ed voeren een gesprek dat interessant klinkt niet te verstaan. We hebben het er strax nog wel over zegt ze.

Dan toch Bianca met de stelling: 'Vrouwen met een carriere komen niet aan de man'

Kim verslikt zich geloof ik in het antwoord. Snapt niet waarom mannen dan wel aan de vrouw zouden komen. Bi legt haar de stelling uit iets over vrouwen van 35 met carriere niet te combineren met kinderen.

G denkt dat de stelling niet waar is. Annet denkt van wel. Ferdi wil juist een vrouw met carriere, als ze meer verdient dan F: Lekker belangrijk!' Annet: 'Dat zeg je nu'

Hieke is het niet met de stelling eens. Koos geeft zijn mening en de rest oh-t er gewoon tussendoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 00:59]

pi_406818
Koos is voor een vrouw met een baan. De rest denkt dat een baan niet hetzelfde is als een carriere en geven voorbeelde, overwerk, zakenreizen. Koos blijft het schitterend vinden. Hij maakt zich vrij voor deze vrouwen zegt hij. De rest lacht.

Nu gaan ze over op Ed. Hij heeft iets vertelt in de tuin aan iemand. Hij wil het er niet over hebben en vindt het niet tof dat er nu over begonnen wordt. Het gaat over mobiliseren van Ed Ferdi blijft maar EEEEEEEDDDDD roepen.

F: 'Wie mobiliseert jouw vrouw om je eruit te krijgen?'

Ed zijn vrouw wil hem eruit hebben. Als hij genomineerd zou worden zou ze iedereen mobiliseren om Ed eruit te stemmen. Het is een beetje een gek verhaal, maar Ed zegt dattie denkt eruit te gaan. Hij wil dat niet. Ferdi zegt: 'Dan wil ik jou er juist in'

Dees begint een verhaal over vrachtwagenchauffeurs en veel van huis zijn.

Reclame...

pi_406819
Georgie wordt moe, lijkt zowat in slaap te vallen. Serieuze discussie over werkende vrouwen.

(Shit, nu alweer serieus? Het valt me helaas toch op nu dat het vreemden voor mekaar zijn en zullen blijven. Ik wil ook te graag dat ze elkaar leuk vinden en eeuwig van elkaar blijven houden. Mijn afwijking).

pi_406820
.

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 22-10-2000 01:13]

pi_406822
Ferdi bralt tegen Ed hoe leuk een vrouw met carriere hem lijkt. TOPPIEEEEEEEEEEEEE. (..) TOPPIEEEEEEEEEE

De rest kletst er vrolijk doorheen. Bianca kent veel vrouwen die aan de man zijn. Dit is een stelling van kiss my assssssssss.

Ze schreeuwen allemaal tegelijk. TOETERTJE!!!!!!!!!!!

Geluid weg

TOETERTJE!!!!!!

Ferdi:'Volgende stelling, mannen met een lange penis komen niet aan de vrouw'

Geluid weg

Volgende stelling:'Vrouwen zijn ijdeler dan mannen'

Annet:'Hebben we al gehad'
Robin vindt het moeilijk.
Hieke zegt iets. Ed:'Ben jij al aan de beurt?'

Geluid weg, stream bevroren

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 01:14]

zondag 22 oktober 2000 @ 01:23:06 #11
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406830
Nou, Ferdie is een aardig end heen. Lalt wat zo nu en dan. Klimt nu bovenop Annet, en maakt wat bewegingen met z'n heupen.. 'WOMAN DEMM'.

Nu zijn ze zo te zien met z'n tweeen achter de bank verdwenen. Fewdie schreeuwt steeds 'TIETE'

pi_406835
Kim ligt lekker bij Georgie op de bank.

Ferdi en Hieke zijn het niet met elkaar eens. Hij houdt een verhaal over de hoeveelheid plamuur die de dames smeren. Hij haalt gewoon een hand door zijn haar en blabla.

Kim:'Dat komt omdat jij niet met mascara hoeft te werken!'
Ferdi:'En waarom MOET jij het dan?'

Allemaal door elkaar. Niet letterlijk te verslaan. Maar Hieke denkt dat Ferdi en Georgie hun haar goed doen in winkelruiten. Ferdi denkt dat vrouwen ijdeler zijn.

Geluid weg

Hieke vraagt Koos waarom hij zo'n kapsel heeft en niet kaal is. Omdat ie ijdel is. Ed bemoeit zich ermee en nu vraagt ze hetzelfde aan Ed.

KOOS WIL WAT ZEGGEN. Dat roept Ferdi tenminste een keer of 10. Koos zegt iets, ik heb het niet verstaan iets over mensen die zeggen dat ze niet ijdel zijn maar het wel zijn. Wat heb ik daarmee te maken vraagt Ferdi. Nix zegt Koos.

Geluid weg

Veel geschreeuw. Ferdi bespringt Annet met veel gegil.

Ze kijken of er nog bier is. Koos pakt het buiten. Er is er nog 1. Die is voor Koos zegt Ed.

Georgie mag nu zijn mening geven. Hij lacht wat. Mannen en vrouwen zijn wel gelijk. Maar mannen zijn iets makkelijker. Vertelt dattie zich wel een beetje optut als ie naar de tennisbaan gaat

Om met Robin te spreken: 'Lekker belangrijk..'

Koos praat met Dees. Bianca voert het hoogste woord. Robin biedt Annet nog een rood wijntje aan. Dan draagt hij haar naar bed. Hij denkt dat ze 2 biertjes en 3 wijntjes opheeft. Ze vinden haar sneller dronken dan ze gedacht hadden.

Nu mogen Ed en Dees hun mening geven. Ik kan het niet verstaan.

pi_406836
Annet:'Luxe zegt mij niets, maar een mooie auto wel'

Ferdi:'Ja ik pronk ook graag met mijn fiets'

De rest zegt:'Ja ok Ferdi, volgende..'

Hij probeert het uit te leggen, verhaal over dure fietsen en ijdele vrouwen die zich opmaken. Komt er niet helemaal meer uit.

En Ferdi en Annet stoeien weer wat. Veel gelach en geschreeuw. Woman Demmmmmmm

TOETERTJES!!!!

zondag 22 oktober 2000 @ 01:33:12 #14
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406837
1.30
Fewdie geeft z'n mening over de plamuur van vrouwen. Annet schreeuwt ineens heel hard in z'n oor: 'DAT IS NIET ZO'

Fewdie schreeuwt heel hard terug : 'DAT IS WEL ZO'

R: 'Neem er nog een Annetje.'

Fewdie heeft nu zo'n irritant partytoetertje in z'n mond en blaast erop. Annet heeft de andere kant in haar mond. Het ziet er vaag uit. Fewdie geeft een harde ruk en hij heeft het fluitje weer voor zichzelf. Hieke pakt het af.

Nu telt Annet af en roepen Fewdie en Annet beiden hard : 'WOMAN DEMM'

Kim is aan het woord, ik kan niet precies volgen waar het over gaat. Annet kijkt alsof de rest Swahili praat. Die is echt van de wereld.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 01:35]

pi_406839
Party animal Ferdi voert het hoogste woord al tijdje. Laat anderen zelden uitpraten, die dat irritant vinden. (Zal 'm wel punten gaan opleveren bij volgende nominatie)

Georgie: Ik maak me altijd op voordat ik uitga.
Annet: Dat hoeft toch niet. Jij bent al 'n zo'n mooie jongen.
Ed: Mannen zijn ijdeler dan vrouwen, kijk maar naar auto's.

Ed begint zich te storen aan Ferdi z'n gebral. En zegt tegen Koos dat ie zeker vannacht in de kamer blijft slapen.

pi_406843
Volgende stelling:'Mannen kunnen beter tegen kritiek dan vrouwen'

Onzin wordt er geroepen. Ed kan niet tegen kritiek. Ook niet opbouwende kritiek vraagt Hieke. Nee, zegt ie. Hieke:'En je geeft wel kritiek en dan kan jij er zelf niet tegen.'

Ed denkt dat vrouwen beter tegen kritiek kunnen. Kim denkt andersom omdat vrouwen emotioneler zijn, mannen laten het sneller varen.

Hieke is het er niet mee eens. Georgie denkt dat vrouwen minder goed tegen kritiek kunnen. Geeft voorbeeld: Als een vrouw vraagt hoe ze eruit ziet en je zegt de waarheid (niet mooi oid) is ze kwaad. Hieke gaat daar tegenin.

Reclame...

zondag 22 oktober 2000 @ 01:40:38 #17
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406846
Fewdie bralt: 'Het is gewoon dat mannen beter het met elkaar kunnen vinden dan vrouwen.'
A : 'Het was mijn beurt.'
F: 'Hahaha.. wat.. wil je een beurt?'
A: 'Jij praat voor je beurt'
F: 'Oh, ik dacht dat je zei, ik wil een beurt.'
A: 'ja, dat wil ik ook wel.'

Annet begint dan aan een verhaal waar niemand naar luistert.

H: Nominaties zijn een vorm van kritiek.
B: Dat is toch niet zo. Dat ligt nogal gevoelig.
H: Ja, dat ligt ook gevoelig, maar Annet, zie jij nominaties als kritiek?
A: ja
F: Ik niet hoor, kan me niks schelen. Is gelul.

Koos wil nu wat zeggen. Hieke valt hem in de reden.
K: Mag ik even uitpraten.
R: Jongens, laat Koos even wat zeggen.
H: Ik mag niet reageren?
K: Ik wil eerst even uitpraten
A: STILTE !!!!
F: DEMM WOMAN

K: Je moet mij niet zien als de gemiddelde man. Ik ben niet zo, ook niet qua sex. [..stukje gemist.. ] Ik kan niet goed tegen kritiek.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 01:46]

pi_406858
Internetverbinding verbroken, stuk gemist dus..

Kom binnen in een enorme schreeuw partij. Koos wil iets zeggen. Maar Ferdi roept steeds DEMMMM WOMANN.

Koos zegt dat ie niet de drang heeft iedere vrouw een ...
F:'orgasme te geven..'
Koos:'ja'
Hij is niet de gemiddelde man en heeft veel vrouwelijke trekjes.

Dees is aan de beurt. Ze denkt dat vrouwen 'er' minder tegen kunnen dan mannen'
F:'Pecies, volgende'

Geluid weg

Ferdi zegt ok, we zijn gelijk, jullie je zin.
Iemand schreeuwt heel hard JAAAAA. Of mijn stream hapert, of ze herhalen dit een paar keer...

Geluid weg

Beelden van de badkamer. Georgie gaat naar bed. Kim blijft zitten.

En weer gaat het over haren en mascara...

Ik neem ff pauze, word hier helemaal nuts van

zondag 22 oktober 2000 @ 01:56:29 #19
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406862
F: Nieuw onderwerp, ik bedenk er wel denk.

F: kepum kepum kepum kepum kepum
Vrouwen worden sneller verliefd dan mannen.

A: Bullshit, ik word zelf helemaal niet snel verliefd.
F: Ok, volgende
K: Ik denk dat vrouwen sneller verliefd worden.
A: Ok, Ferdie, Keddie, oh nee, Eddie
E: Ik wou dat mooie vrouwen vaker verliefd waren. Ik denk dat mannen vaker verliefd zijn.

pi_406864
Ferdi vindt het zebra-shirt van Ed hartstikke lelijk. Ed doesn't care .Hieke wil aan 't woord maar mag niet van Ferdi. Hij zit langs haar en woelt wat nonchalant in d'r haren van achteruit. Hieke vindt 't prima. (Als Ferdi z'n best zou doen geef ik 'm een goede kans bij haar!)
Annet zit aan ander zijde langs Ferdi en probeert wat met 'm te flirten. Doet hem niks.

Annet begint wat moeilijker uit haar woorden te komen.

Nieuwe stelling: Vrouwen worden sneller verliefd dan mannen. Ferdi speelt de discussieleider.

pi_406873
Dees gaat naar bed.
Voor de 457e keer vanavond Ferdi's DEEEEMMMMMMMMMM WOMAN!!! (Oh Lord, does this ever stop?)
Ze hebben het weer over de zwarte tanden van Ferdi, waarom weet ik ook niet.
Hieke geeuwt.

Stelling van Ed: Vrouwen raken opgewondener van alcohol dan mannen.
Bianca geeft meteen toe. Volgens Koos is dit ook.
Ferdi: Vrouwen worden veel en veel en veel geiler!!!!
Koos tegen Ferdi: Hou jij je bek nou 's man!

zondag 22 oktober 2000 @ 02:08:07 #22
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406876
2.06
Kim, Bianca gaan slapen.
Annet is nog even bij Cindy aan het kijken.
Robin heeft alle bierflesjes verzamelt en is naar de keuken gelopen.

In de tuin:
Annet krijgt met veel moeite Cindy in haar hok en kruipt er zelf bij

F: Echt Annet, je bent helemaal lijp. *dubbele tong*
F: Annet, zullen we in het meertje gaan?
A: Ik moet even liggen
F: Dan gaan we samen poedelen, Annet
A: Ja Ferdi, ik moet even rusten, even liggen
F: Doe niet zo stom, Annet, kom nou, Annet, zullen we samen in het water gaan.
F: Als jij zegt ik ga in het water dan ga ik in het water. Dan ga ik zelfs als eerste.
F: Zal ik maar het water in gaan?
A: Ja, doe maar

F verdwijnt uit beeld, maakt veel kreun en steun geluiden en zegt dat het water zo koud is.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 02:15]

pi_406884
H & F zaten nog even gezellig op bank, beetje knufflen. Dronken ferdie's zijn net ruuds...

Overigens hoorde ik tussendoor haar aan F vragen of ie het leuk vond zo, waarschijnlijk bedoelde ze samen op de bank. Speculatie, maar toch...!

One day, man will look back and say that I gave birth to the twentieth century.
  zondag 22 oktober 2000 @ 02:17:57 #24
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406888
2.14
F doet nu z'n broek uit in de tuin.
Robin komt kijken.
F: Als jij er in gaat, ga ik er ook in.
R: Ik ga er zeker niet in, ik kijk wel uit
Robin lacht zich helemaal rot
Ferdi staat met z'n broek op z'n enkels. Shirt gaat uit. Broek gaat weer omhoog en sokken uit.

Ed komt in z'n onderbroek naar buiten gerend en spring in de vijver.. AHHH ONDERBROEK UIT

Ferdi springt nu ook naakt in de vijver. Ed vliegt eruit en doet z'n onderbroek weer aan. Ferdie staat nu naakt naast de vijver.

H of B: 'Moet je kijken wat een klein slungeltje.'

Ferdie probeert z'n onderbroek weer aan te trekken maar heeft wel 3 pogingen nodig.

De rest lacht zich echt helemaal rot om hem.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 02:20]

pi_406892
E baalt dat het feest stopte en ze moesten discuseren. Had liever stiekem bianca versierd.

H noemt hem dirty old man, hij verdedigd dat ze al in de 30 is.

A zit in het hok, en F flikkert later bijna in de vijver. Demm Woman!

A is eruit, R ruimt ondertussen op. De discussie gaat over waarom A zo snel zat is, terwijl ze altijd zegt zoveel te kunnen zuipen. Gesprek gaat over 10 flesjes hier, 20 daar.

Gegil, F deed iets. Trok broek uit, E mept B een bloedneus tijdens het dringen voor het raam. B toch geen bloedneus.

F kleed zich verder uit, men roept skinnydippen! D ook al der nest uit, G erbij, de hele familie. E is buiten, de rest gaat ook.

En er zit er een in, E in z'n blote reet, F ook (bloot?). Geroep 'z'on grote slungel is dat ook weer niet' 'kijk nou wat een klein slungetje!' Allemaal volk buiten in en om de vijver, A komt het hok uit. (Zat die daar met die geit?)

pi_406893
Hieke zegt dat Annet voor pampus in het geitenhok zit, alleen 1 schoentje steekt er nog uit.

Mijn geluid valt nog steeds weg

Dan zegt Hieke:'Die gaat erin... (de vijver)

(..)

Veel gelach, ze hangen voor het raam. Oooo, wat erg, liggen ze er allebei in wordt er gevraagd.

(..)

Ze roepen Ferdi toe, broek uit en skinnydip

Ferdi staat zich uit te kleden bij de vijver.

Iedereen komt uit bed om te kijken.

Ik krijg het washok te zien

Aan het gelach te horen is hij erin gegaan. Alleen zijn kroontje heeft hij nog op. Ze hebben het over zijn slungeltje. Zelfs Annet komt ervoor haar hok uit zegt Hieke.

Grote hilariteit! Koos:'Jezus hee, dat zou ik nou noooooit doen!'

Geluid weg

pi_406898
Echt overal blote mensen, de algemene consensus is dat als je zat bent dat dat niet uitmaakt. Koos buiten, hij houdt voor de zekerheid z'n broek maar vast.

Koud. (Dôh!) Ed gilt wat (en die was toch niet zat??) Danst emt B en F door de keuken. HeeHoo enzo.

A zit weer in d'er hok. E vindt de dames niet dapper, dacht dat ze emt z'n allen de vijver in gingen. Knuffelt met B omdat ie het koud heeft. (remember z'n voornemen haar sneaky te verleiden? Succes, Ed!)

E lult over dat ie al de hele tijd erin wou, R opeens ook. En D(arius) is de enige die het ooit gedaan had.

Het gaat weer over A en haar hoeveelheid wijn. H zoekt aansteker. manisch. E vindt het jammer dat de dames bier gingen drinken, zonde van het bier. Hij vond het wel gezellig.

R "Jullie zijn apart, jullie zijn niet doorsnee meisjes. Jullie zijn niet te vergelijken met de meisjes die ik in de kroeg tegenkom." Hij komt tot deze conclusie omdat ze bier dronken.
K's kinderen drinken ook bier, in de Bob's saloon. R kent die plek, vond het niks.

pi_406899
R "ik vind het publiek te boers" (over Bob's saloon)
pi_406901
Ed vond het lekker, het water was warmer dan een koude douche.

Ed vraagt waarom de dames niet kwamen. Bi zegt dat ze dat nooit beloofd hadden. Bianca wrijft Ed warm.

(..)

Bianca zegt dat de wijn wel bewaard moet worden. Hieke:'Ja voor het eten' H zoekt haar aansteker en zegt dat de kippen in the beans zijn.

TOETERTJE

Ed zit naast Bi op de bank. Robin op de schommelstoel. Koos ligt op een bank en heeft het over Bob's saloon. Grote boerentent vindt Robin.

Ed vertelt dat bij Normaal al die wijven ook bier drinken.

Koos vraagt waarom Robin vanuit Houten naar Uitgeest gaat om te stappen. Robin komt overal. Waarom R het niet leuk vindt bij Bob wil Koos weten. Te boers zegt Robin. Koos vindt hoe boerser hoe beter, hij denkt dat er ook veel yuppen komen. Robin zegt dat het gewoon zijn publiek niet is, boers is misschien geen goed woord.

Koos:'Maar als je in zo'n tent je vrouw ontmoet vind je het wel een te gekke tent'

Deze discussie sleept nog ff voort..

Bianca biedt Ferdi nog wat wijn aan.

pi_406902
Zelfs Dees komt er voor uit bed. Consternatie alom. Lachen en schreeuwen.
Bianca lacht om 't kleine slungeltje van Ferdi gok ik.
Koos: Ik zou het nooit doen.

beide streams op binnen

Ferdi weer binnen, koud koud koud

Bianca knuffelt Ed omdat ie 't koud heeft

Weer discussie tussen Robin en Koos over tent waar Koos graag uitgaat. Robin vindt 't een grote boeretent. Bianca em Ed samen op bankje luisteren. In verte schreeuwt Ferdi. Verder zie ik niemand.

Ferdi heeft kleren aangetrokken en voegt zich bij gezelschap. Is nog hyper.

zondag 22 oktober 2000 @ 02:31:26 #31
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406903
Kim en Georgie liggen heel innig op bed. Kim zegt dat ze een vriendje nog nooit zoveel uur heeft gezien als Georgie.

Andere stream op Desiree, ze ligt alleen in het grote bed voor zich uit te staren. Desiree lijkt een traantje weg te pinken. Maar aangezien ze aan haar hele gezicht loopt te frunniken nu en aan haar haar zal dat wel niet zo geweest zijn.

pi_406909
Koos "Het kan mij niet boers genoeg zijn"

R "Ik vind arnhem bijvoorbeeld hartstikke leuk". (Luhhul!!!!! Arnhem sucks! !!Nijmegen!!)

B vraagt iets over A, vind dat ze daar niet kan liggen. Wat nou vraagt E, wil je der dan in de slaapkamer hebben?

E "als koos een vent was geweest was ie ook in die vijver gesprongen" Hij vertelt over in de singel springen op de studentensocieteit. (die dekselse jeugd uit 1930 toch!) R ging niet mee omdat het niet zijn humor is. Hij ziet er de lol niet van in.

Dom gelul over discotheken, Darius op het podium. Het BB-lied van Gordon vonden ze niks, van Darius wel.

Als R zoveel als F had gezopen had ie liggen kotsen. F legt uit: hij heeft te veel door elkaar gezopen, hij gaat toch door. K zou ook gaan kotsen.

F ruikt aan z'n shirt, vind dat het stinkt. (hey, it's your shirt dude!)

F wil met B zoenen, dat vraagt ie tenminste. B herinnert hem eraan dat ie dat al met A achter de bank heeft gedaan, hij gelooft er niks van!

A ligt nog in het geitenhok, B (of H?) wil gaan kijken.

zondag 22 oktober 2000 @ 02:37:54 #33
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_406910
Ruud
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_406911
Ferdi vraagt een zoentje aan Bianca. Dat gaat wel snel vindt ze, eerst zoenen met Annet achter de bank en nu met mij...

Ed mompelt iets over een geitenhok. En als Ferdi naar Robin z'n mening vraagt:'Jaaaa hoor Fer...'

Reclame...

zondag 22 oktober 2000 @ 02:40:56 #35
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406915
2.38
Fewdi is naar buiten gegaan en is nu ook in het geitehok gekropen. Hij lalt wat af, niet te verstaan. Volgens mij probeert hij dialect te praten.
Annet lalt vrolijk met hem mee.

Binnen:
E: Als je allemaal dronken bent is het leuk. Maar als Ferdi in die vijver wil springen dan doe ik mee. Dat doe je als mannen onder mekaar.
R: Dat doe JIJ als mannen onder mekaar. We gaat hier niet op.

Buiten:
A+F: Cindly ils ok oleee oleee
A: Nu iets zachter.
F fluistert het nog een keer.

F: 'Samen zulle we alles delen, ikke beetje meer dan jij.'
A: 'NEEEE, suikergoed en marsepein.'

Nu Zie ginds komt de stoomboot. Alles met dubbele tong.

Annet heeft nu iets in haar oog gekregen. Oh, wat bijt het, wat bijt het. Ferdi.
F: Demm Woman.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 02:47]

pi_406916
H wil een dekentje over A heen leggen.

Schetenhumor nu. Grappig...¿?¿

--reclame, en hij hangt...--

R is weg. Hallo, robin? Mooi shot van een lege schommelstoel...

Ze vragen zich af of ze F met z'n blote tokus zouden filmen. R denk van wel, deden ze bij ruud ook. E vindt dat juist leuk. Deed het omdat anders F voor lul zou staan. (staan ze nu toch met z'n tweeen voor lul?)

E "ik ben echt blij dat ik niet zo'n grote heb"
B "ik vind dat wel belangrijk ja, als iemand zich zo profileert met zo'n megaslungel!" (gaat over F)
R vind dat ze er veel drukte over maakte, B vind van niet. Volgens B is dat omdat F er zo veel over lulde ().

E wringt zich in allerlei bochten om tegen B aan te liggen, maar hij is niet zo elastisch.

R weet nog alles als ie dronken is. Volgens E wilde F gewoon heel erg dronken worden.

B wou dat ook, maar is zich nog heel bewust van de cameras. E vindt dat onzin. K valt B bij. E vindt het jammer dat ze anders doen omdat er cameras bij zijn. Het gaat B om het ziek worden, in bed kotsen voor de cameras.
Ed weer "ik ben anders, wat dat betreft." (afmaken die gozer!!!)
E vindt het een beetje stom onderwerp.

pi_406917
Bianca:'Denk je nou echt dat ze Ferdi zijn blote leuter zullen filmen?'

Robin denkt zo wel, niet in de douche of badkamer. Maar zo vraag je er wel om.

Ed heeft het over het naakstrand. Daar gaat Robin nooit heen.

(..)

Ed is echt blij dat hij niet zo'n grote heeft. Robin lacht om Bianca die iets riep over het formaat van de slungel van Ferdi. Het ding klapperde als een zeehond en ze dacht dat het ding wel op zijn knie zou hangen. Viel dus wel mee.

Bianca had al van F gehoord dat hij dronken vaak zijn broek laat zakken.

F wilde graag dronken worden. Ed zegt dat er ook dames waren die dat wilden. Bi wilde het ook, maar niet ziek worden. Niet kotsen voor de camera. Ed zegt dat ze heel slim weet wanneer ze moet stoppen.

Ed zegt dat hij het jammer vindt dat ze hier dus anders zijn dan thuis. Bi legt nog eens uit dat ze zichzelf is. Thuis wil ze gewoon wel kotsen van de apfelkorn maar hier niet.

Koos roept ook zoiets, hij wil hier niet ziek worden maar lust wel meer bier. In elk geval zou Koos nooit in de vijver springen. Ed zegt dattie dat ook nuchter zou doen.

Robin vertelt iets over een dronken vriend die op een rotonde ging liggen.

zondag 22 oktober 2000 @ 02:51:29 #38
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406919
2.49
A vraagt iets over Hieke.
F: Ik vind Hieke een hele leuke meid, en ik zou er best verliefd op kunnen worden, maar ik hou het tegen omdat ze een man heeft.
pi_406922
Bi vertelt over mannen met een blote slungel op de bar. Ze heeft achter de bar gewerkt.

Ed zegt dat een kwade dronk veel erger is en gaat een verhaal vertellen.

Ferdi roept iets over het geitenhok.

Geluid weg

Ed:'Die heeft wel eens een keer een hele kroeg in elkaar geramd'
Bi:'Schitterend'

Ed vindt het nix. Zegt dat die mensen wel aggressief worden maar nix meer kunnen.

Ferdi gaat tekeer buiten volgens Ed. Dees slaapt al zeggen ze, Ed wil ook wel naar bed.

Robin vertelt iets over een toeter buiten.

pi_406923
Verhaaltje over dronken avonturen met R. K vindt dat je dan een vervelende dronk over je hebt. R kan er wel om lachen, maar met die auto was link.? (heb verder niet geluisterd...) Iets met in de waal rijden, begint nu wel een heel sterk verhaal te worden...

Sterke verhaaltjes van E. Boeien...

Buiten een bak met herrie van F, niet op de streams helaas...

Iedereen nu buiten, behalve de slapers.
Streams op de slaapkamer...

Ik ook dan maar, mzzl.

zondag 22 oktober 2000 @ 02:58:19 #41
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406926
2.50
Koos komt buiten kijken en luistert naar het gebral.

A: Wie is er nog wakker?
K: Hieke, Ed, Robin, Bianca
A: Die allemaal nog?
K: Tuurlijk, in dit huis slaapt niemand voor 5 uur.
F: Geitevoer, kun je dat eten?
K: Tuurlijk, heel gezond.

B komt buiten, en zegt 'Annet lieverd, ga je mee slapen?'
B: 'Dat moet je niet eten Ferdi, da's niet goed voor je'
F: Wil je me niet zoenen Bianca?
B: Waarom zou ik in vredesnaam met jou willen zoenen?

Bianca helpt Annet uit het hokje komen en met opstaan. Annet begint te zingen, 'En ik ben boer Harms en ik kom oet Drent en ik hol van disco.' Ze staat onvast op de benen. Blijft nog even buiten en lult tegen Robin aan.

In de woonkamer deed Ferdi of hij flauwgevallen was. Bianca schrikt even, maar zegt dan 'Dat is niet leuk, mastert' Ferdi kan z'n lachen niet inhouden.
B: 'Ik ga slapen'
Ferdi blijft plat op de grond liggen. Krabbelt nu moeizaam omhoog en loopt zwalkend weg.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 03:00]

pi_406928
Kim ligt bij Georgie in bed.

Ondertussen halen de anderen Ferdi naar binnen. Bi legt een dekentje over hem heen. Hij vindt het lief maar kan nog best naar bed zegt ie. Ze stoeien wat en hij roept iets over haar plat zoenen. Hij ligt nu naast de bank. Bi noemt hem een basterd en een creep. Ze dollen wat, kan ik niet helemaal volgen.

Ik stop er ff mee, verbinding is

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 03:04]

zondag 22 oktober 2000 @ 03:03:59 #43
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_406932
Ferdi is de slaapkamer ingelopen en duikt bovenop Kim en Georgie en blijft zo een minuut in die positie. Staat dan op en lijkt na te denken. Neemt ineens een duik en spring bovenop Hieke. Ze stoeien even en Hieke rolt hem op de grond waar Ferdi blijft liggen.

Net als hij wil opstaan komt Bianca en geeft hem een douw zodat hij weer valt. Koos komt kijken. Bianca verschuilt zich achter Koos.

Ferdi krijgt het voor elkaar om op te staan en ploft eerst op bed. Daarna staat hij op en loopt weer naar de woonkamer waar hij op een bank gaat liggen.

Alleen Robin loopt nog rond, hij is aan het opruimen.

Koos komt ook nog even bij Ferdi kijken en legt een dekentje over hem heen. Ferdi lijkt al in diepe slaap te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 03:11]

zondag 22 oktober 2000 @ 03:30:38 #44
909 Num
Núm dus!
pi_406953
Iedereen ligt op bed maar ik zie nog overal beweging dus [bijna] niemand slaapt nog.

geen geluid maar dat komt door mijn pc'tje niet door VOO of endemol

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 22-10-2000 03:31]

pi_406954
Koos, Bianca en Hieke kletsen nog wat na in slaapkamer.

Hieke: Goh, nu zijn er toch al twee paartjes geweest in dit huis.
Bianca: En als jij vrijgezel was...met Ferdi
Hieke: Neeeeee, hij is 22! (beetje met spijt in stem)
Koos: ik zou het wel leuk vinden als iemand hier verliefd op mij zou worden

Kim en Georgie praten nu ook mee
Kim gaat in eigen bed liggen

Kim tegen Koos: Denk je echt dat het nog iets zou kunnen worden tussen Robin en Desiree?
Koos: Nee, Robin is zo'n lomperik en Dees is zo gevoelig.

Annet komt binnen! Zing even. Lijkt toch weer wat nuchter. Ferdi blijft in woonkamer slapen

Annet: Goh die blote piemel van Ferdi zeg

Iedereen ligt nu op zijn plek. Kim, Hieke en Annet vonden het 'n leuke avond. Koos vond wel dat de feestavond te vroeg, 8 uur, begonnen was...verplicht dansen..

Annet wil van iedereen weten of ze nog van haar houden. Allen bevestigen.

pi_406959
Hieke, Bianca, G&K en Koos bespreken de kus van Dees en Robin. Was in de 1e week al. Hieke is verbaasd dat zij het pas zo laat wisten, terwijl de mensen thuis het kunnen zien.

Ze denken dat Dees nog wel wil zoenen met Robin. Koos:'Ze zat vanavond ook weer aan hem te plukken' Hij denkt dat Robin te bot is en Dees te gevoelig om een stel te zijn.

Hieke vindt het een leuk stel.

Bi polst Hieke over Ferdi. H:'Nee man, die is 22...' Bi is op haar 29ste wel met iemand van 22 geweest. Hieke zegt dat ze zelf geen vrijgezel is maar Bi wel. Waarom doet Bi dan nix. Bianca mompelt iets van:'Nee dat niet...'

Koos vertelt weer dat ze hem gevraagd hebben wattie zou doen als iemand verliefd op hem zou worden in het huis. Hetzelfde als altijd, Annet is zijn type niet, zijn type zit niet in het huis. Hij is ook geen vrijgezel maar ook dan, er zit gewoon niemand bij waarvan hij denkt... En Koos nog eens in de herhaling.

Hieke over 2 stelletjes in het huis is veel. En 1 stelletje is er nu nog. Bianca en Hieke liggen al in bed. Koos zit op de rand van zijn bed weer te vertellen hoe gevoelig Dees is en dat R te bot is.

G doet ook een duit in het zakje. Hij ligt alleen in bed, Kim ligt in haar eigen bed. Annet komt net binnen. Koos vertelt dat G Kim voor zijn karretje spant. Haar het zout vvor hem laat pakken ofzo.

Annet zegt iets over back to basic als Hieke vraagt hoe ze zich voelt. A begint een tune te zingen van 007. Met Cindy gaat alles goed zegt A en ze blert ff als een geit. Doet de pink panther tune. Heeft het over Ferdi's piemel (het formaat ofzo).

Ondertussen vragen de anderen zich af of Ferdi nog op de bank ligt.

G zegt iets tegen Kim. Annet noemt dan Kim eenkennig.

Koos gaat nog ff naar de wc. Hij was net ook al bezig maar moest stoppen omdat een dame nodig naar het toilet moest.

Annet vond het een hele leuke avond:'Wat jij Kim' Ze lachen. Annet zou dit wel elke zaterdag willen. Koos wil dan niet om 8 uur verplicht moeten dansen. Je gaat toch niet naar de kinderdisco.

Koos zeurt nog wat over verplicht dansen. En het doorspoelen van zijn nummertje. Georgie zegt: 'Ik drukte hem niet door.' Koos vindt het zo'n mooi nummertje.

Annet mompelt wat over witte en rode wijn. Ze vraagt aan Hieke en Bianca of ze nog van haar houden. Iedereen houdt van elkaar.

Annet vindt het wel jammer dat K&G apart liggen. Dat hebben we besloten zegt Kim. Nee, dat heb jij besloten zegt Georgie. Annet vraagt waarom.

Kim:'BeriBeri heeft ook aandacht nodig'
Georgie:'Die mag je meenemen'

Kim zegt nog iets over een 1persoonsbed.

Annet gaat nog ff door op K&G in bed. Ze vindt het een beetje een zwakke reden maar ze respecteren het wel. Kim lacht wat.

Annet vraagt of Kim bij G gaat liggen als Annet bij Koos gaat liggen.

Koos komt terug en zegt dat Ferdi errug wit ziet, gossie. Zelf ging Koos bijna op zijn plaat, er lagen allemaal rode druppels. Iemand een bloedneus gehad vraagt Koos. Ze denken rode wijn. Hieke zegt dat er ook iemand ongesteld kan zijn.

Koos zegt dat je vroeger liters bloed verloor, hele lapppen aan de lijn. En tegenwoordig... Hij had een vriendin die had een tussendag, dat had ze er geen last van. Ze had dan wel zin hoor (in sex denk ik).

Annet zegt alvast welterusten. Georgie vraagt of ze niet bij Koos gaat liggen. Dan komt Kim vast bij Georgie liggen.

Koos heeft Els beloofd bij niemand in bed te kruipen. Georgie:'Maar als zij nou bij jou in bed kruipt..'

Annet zegt iets over misschien volgende week afscheid nemen. Koos zegt dat hij de nominaties 2x overleefd heeft. Annet:'Maar was je daar dan elke x bij? Ja sorry hoor, ik heb een black out'

Ze leggen het haar uit en op de 1 of andere manier is haar conclusie dat Georgie dan wel eens kan winnen.

Reclame...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-10-2000 03:49]

pi_406960
Koos zegt welterusten en Annet ook. Er wordt gegaapt door Georgie.

Het is stil, stream 1&2 op de slaapkamer.

zondag 22 oktober 2000 @ 10:47:03 #48
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_407090
10.30
Bianca is als eerste wakker zo te zien en loopt de tuin in. Gaat kijken bij Cindy en de kippen.

10.50
Ook Annet is waaker en gaat richting badkamer met kleren en schoenen in de hand. Binaca zit in haar eentje buiten naast de deur en kroelt met de geit.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 10:55]

pi_407143
De ernstig verwaarloosde Cindy op zoek naar iets eetbaars

ex-Graz stalker
  zondag 22 oktober 2000 @ 12:30:53 #50
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_407160
12.28
BBmevrouw: 'Annet, wil je naar de DBK komen?'

Annet gaat gehoorzaam en komt even later terug.

A: 'Direct van shirt [red. St. Aap] verwisselen. Ik zeg nog, het is toch voor een goed doel, maar vanaf nu mag het niet meer.'

12.36
Annet buiten in de tuin waar Ed ook zit.
A: 'Heb je meegekregen dat ik m'n shirt moest inleveren, van St. Aap?'
E: 'Ja?'
A: 'Was van Leo [..] hij heeft ze hier achtergelaten, maar dan moesten wij ze zo af en toe dragen. Georgie een sweatshirt, Robin ook. Maar die heeft 'm al moeten inleveren vanwege het kip-incident. Maar nu moeten we ze allemaal inleveren.'
E: 'Tja, St. Aap shirts inleveren' *sarcastisch richting camera* 'LEKKER BELANGRIJK'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 12:41]

zondag 22 oktober 2000 @ 12:50:23 #51
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_407174
12.48
Fewdi is wakker en zit nu in de badkamer naast het bad te wachten op iets. Waarschijnlijk iemand die hem voor was bij de WC.

In de tuin zitten Ed en Annet te fantaseren over op het strand zijn.
E: 'Weet je wat me gister gebeurde? Ik was in het hotel, in de sauna, stond ik gewoon even m'n tanden te poetsen. Komt er ineens een meisje uit de douche, poedelnaakt en ze vraagt of ze even dat stukje zeep mocht.'
A: 'Echt?'
E: 'Ja, ik stond helemaal perplex. Ik kende haar geeneens. Als ik haar nou nog had gekend. Dat doe je toch niet? Als ze dan zo op je af komt, dan ga je toch denken dat ze iets van je wil.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 12:58]

zondag 22 oktober 2000 @ 13:24:36 #52
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_407205
13.19
Dees: 'Ik hoorde vanochtend een stem, iets over Cindy bij de vijver. Wat was dat? En hoe laat?'
Ed: 'Dat was mijn droom, dat droomde ik.'
D: 'Maar ik hoorde jou en Robin opstaan.'
Ed: 'Ja, Robin droomde het ook' (?)
D: 'Maar in mijn herinnering hoor ik de intercom opengaan en zegt Anoek, of wie dan ook dat Cindy bij de vijver staat en dat we even moeten gaan kijken?'
Ed: 'Ja dat was mijn droom. Er was niks aan de hand. Robin en ik hadden het er vanochtend ook over.'
D: 'Hebben we alledrie hetzelfde gedroomd. Hoe creepy.' *perplext*

red. Volgens mij nemen ze Dees hier in de maling, alhoewel Ed en Robin heel serieus blijven. Eerder op de ochtend vertelde Ed dat hij dacht dat hij droomde, zichzelf toen maar kneep. Wakker was en toen maar samen met Robin bij Cindy ging kijken die de klimop aan het opvreten was.

zondag 22 oktober 2000 @ 17:16:02 #53
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_407475
Weinig bijzonders de laatste tijd.

Beeld badkamer.

Kim ligt met badpak in bad.
B. zit op een stoel in haar badjas.
G. scheert zich.

G. : ik werd vroeger vaak gepest door oudere jongens.
G. : zat later op school als 13-jarige bij 11-jarigen, omadt ik net als Kim in september ben geboren en 1 jaar ben blijven zitten.
K. : ik vind dat je je haar een beetje omhoog moet doen, dat staat veel cooler.
G. : voordat je in bad gaat moet je eerst je make up af doen.
K. : ik heb alleen mascara.
G. : sta ik bij 2 vrouwen die elkaar staan te verwennen.
B. geeft K. een masker.
K. : ik kan zo in slaap vallen.
B. : moet ik alweer plassen.
G. neemt zo te horen een koude douche.
G. : tsjesus !
G. : vorig jaar hadden ze toch warm water ?
B. gaat nu in bad, met bikini, en zit nogal te kreunen.
B. zingt 'schele Harry'

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 22-10-2000 17:16]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 22 oktober 2000 @ 20:05:22 #54
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_407858
19.51
stream 1 op de eettafel, geschuif met borden, de tafel wordt gedekt door annet die aan het neurieen is
hieke:ik ruim het aanrecht nog even op
Ferdie: womenn (ook als hij nuchter is?)
19.54
dees: koos wil je nog koffie, annet jij nog?
Hieke: (tegen annet) onze relatie was een beetje in de beans, jij met die geit
Annet: ik kon niet meer overeind want ik was zo beroerd als een geit.
De tafel is gedekt op de achtergrond hoor ik punten tellen (kaarten?)
Hieke: wie is er aan het winnen, who is winning
Bianca: we are honey
19.58
annet: (aan de afwas) de borstel is te zacht
Hieke: ik heb donderdagavond al om een nieuwe gevraagd
20.00
Over de niewe weekopdracht
annet: het zal wel iets om te knutselen zijn
hieke: ja of iets groepsgebonden
Annet: (over de borstel) je kan hem ook in het bleekwater leggen, dan is ie gedesinfecteerd
hieke dekt verder de tafel, gerommel met pannen en gespetter van water.
20.02
hieke roept naar ed hoe lang het nog duurt (voordat het eten klaar is?)
nog 20 minuten
reklame

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 22-10-2000 20:10]

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  zondag 22 oktober 2000 @ 20:28:22 #55
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_407953
20.11
stream 1 gaat even naar een lege slaapkamer
hieke is trots op een schone pan
annet: zo schoon is ie nog nooit geweest
hieke: zo ook weer schoon, wat heerlijk he als je straks weer thuis kan koken
hieke: jammer dat het brood mislukt is
bianca: ja het ging zo goed maar werd toch te koud
hieke: doe er iets leuks mee
koos: (op de achtergrond) we hebben niet gewonnen, op 2 puntjes na
Hieke: ed? zijn ze klaar? what a surprise, de rijst moet je goed kouwen deze keer
Hieke: allemaal een klein hapje van alles want anders is het op
bianca: wat ziet het er heerlijk uit
iedereen komt binnen en gaat aan tafel
ferdie: wat een zootje, demmmm
20.20
gepraat door elkaar, bloed?, bloody potato
robin: vorige week was het donderdag toen hij (ed) binnen kwam)
ferdie: ja hij is er al anderhalve week
koos: zit ik hou van jou te zingen
ferdie: het zijn super aardappels
ed: zijn ze gewassen?
hieke: ja
bianca: eet smakelijk
koos: blijft neurieen
hieke: van onderaf scheppen
even een bord in beeld: sla met tomaat en verder kan ik het niet goed zien
ed: alles uit eigen tuin
hieke: die boontjes zijn heel lekker
20.25
bianca: wat zijn we weer stil (inderdaad veel geschraap van bestek
  zondag 22 oktober 2000 @ 20:42:00 #56
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_407994
20.29
koos: ik heb eens een stagiere gehad die kwam uit het buitenland, hij deed niet veel.
ed: waarvoor was dat dan?
koos: hij betaalde ervoor, al was dat minimaal, het was wel een aardige jongen
ed: die ogen he, van dat meisje, ik heb er 12 dagen van mogen genieten en toen zei ik tegen haar; ik weet niet wanneer ik weer terug ben het is een televisie programma (over zijn dochtertje blijkbaar)
bianca: het zijn hele leuke mensen
koos; hyperactief
ferdie: is dat niet per kind verschillend
reclame
20.35
ed: ik vond kooten en de bie zo leuk, dat ze lieten zien hoe handig het was als ze chinees gingen halen
georgie: probeert vieze man na te doen, uh lekkuah
koos: moet lachen
ed: die bie als leraar duits was ook leuk
georgie: de tegenpartij was ook leuk (gaat meteen zingen)
Koos: Juinen, juinen, juinen
georgie: keek op de week was ook altijd leuk, werden ze gezocht had de een roos in zijn haar
koos: hij gaat al weer het 3e seizoen in, eerst had hij er een vrouw bij
bianca en hieke bespreken ondertussen de boodschappen, twee tubes of zoiets
koos: ze zijn allebei erg goed

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 22-10-2000 20:43]

zondag 22 oktober 2000 @ 20:46:32 #57
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_408005
20.44
georgie: (tegen annet) ik zal je maar niet zeggen wat je met bierflesjes doet, met of zonder beugel
gelach over afgelopen nacht, ferdie in zijn blootje
ed: ik dacht nog dat moet ik niet doen want dan worden mijn medebewoners boos (hint naar dees) dus hou ik mijn broek maar aan
bianca: ziet cindy van de klimop eten, discussie of dat nou wel of niet goed is voor haar
verbazing over de prefect gelukte spagetti
bianca: ik heb hem soepeler gehouden, nu wil ik hem uitleggen, anders gaat het aan elkaar plakken zoals de vorige keer
georgie: maar gaat het dan niet loslaten?
ed leg het bij ferdie dan is het morgen gaar
hieke: volgens mij moet je het gewoon over de stokjes hangen honey
bianca: dat wilde ik ook doen
ferdie: wie wil er met mij tafeltennissen
(niemand reageert)
nog gedoe met het spagetti deeg, het moet nog door de molen
bianca: zo gaat het perfect
stream 1: spagetti molen met deeg
bianca: kan je het uitleggen op een bord als je wil
Kim: wat?
annet: gaan we tegenwoordig alleen zitten roken hier?? (ws tegen hieke)
robin begint over het huwelijk van een zoon van margriet met annet sekreve (of zo)
niemand reageert
robin ruimt de tafel af (zingend: he hello you are the greatest lover)

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 22-10-2000 21:00]

zondag 22 oktober 2000 @ 22:00:40 #58
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_408240
21.57
Hieke, Bianca, Koos en Georgie aan het kaarten.

Ferdi en Robin aan het tafeltennissen.

Kim leest, Desiree zit op de bank en kijkt naar het tafeltennissen.

Annet breit en Ed leest. D'r wordt weinig gezegd in het huis.

zondag 22 oktober 2000 @ 22:47:27 #59
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_408374
Bianca, Hieke, Koos en Georgie zitten nog steeds te klaverjassen.
Dit duurt ook nog wel even, want ze zijn net aan een nieuwe ronde begonnen.

Hoor en zie half ( op stream 2 ) 2 personen tafeltennissen.

>Niet boeiend !<

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 22 oktober 2000 @ 22:58:22 #60
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_408417
23.00 (stream 3+4)
Gesprek buiten bij de kachel. Annet, Dees, Kim en Fewdi.

A: 'Ik ging naar buiten, en ik dacht, ik kruip even bij die geit in.'
F: 'Hahah.. kruip even bij die geit in..'
A: 'Maar toen zag ik ineens 2 geiten. Ik dacht ik blijf zitten, ik blijf zitten. Net zolang tot het over is.'

F komt met sterke verhalen uit Australie.

A vertelt een verhaal van een vakantie op Rhodos. Wou uitgaan, had zich helemaal opgemaakt. Gaat nog even op bed liggen en wordt volgende morgen om 7 uur worden.

F: 'Daarom blijf ik altijd wakker. Ik ga nooit als eerste slapen, ik ben altijd bang dat ik wat mis. Hoe moe ik ook ben.'
F: 'Ik ging vannacht niet in bed liggen met de intensie gelijk te gaan slapen.'
D: 'Je stootte je knie, lachtte en ineens was het stil. Toen sliep je.'

A: 'Ik heb nog even wat opgeruimd gisternacht hier in dit hoekje, dat herinner ik me nog wel.'
F: 'Jij spoort niet hoor Annet.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 23:02]

zondag 22 oktober 2000 @ 23:17:31 #61
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_408487
23.14 klassieker
F probeert eerst plat te praten, maar met z'n ewr lukt dat natuurlijk niet.

F: 'Kim praat nog wel een beetje normaal hollands, maar wat jullie praten, dat is geen nederlands meer hoor. Desiree da's bijna belgisch.'

stream 4 staat ineens op een poster van Ernie die z'n veter strikt ?!?!?!

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-10-2000 23:20]

pi_408496
Desiree, Ferdi en Annet bij de oven.
Annet heeft 10 minuten met Cindy in haar hok gezeten.
Ferdi's geheugen moet worden opgefrist over afgelopen nacht.
Hij weet nog dat hij in de vijver is gesprongen, rest is weg.
Annet schaamde zich dood toen ze vanmorgen de verhalen hoorde.
Ze zag iedereen dubbel maar wilde niet opgeven; bang dat ze iets zou missen.
Kim komt er ook bij, vraagt waar Cindy is; in haar hok.

Ferdi: wijn is zuur, gaat je maag van krimpen. Is niet goed na bier.

Ferdi weet nog dat er 2 geiten in het hok zaten
En dat 'ie heeft gezegd: ik flats 'm er straks nog ff in.
F vertelt verhaal over mooie vrouw tijdens vakantie, was toen zo dronken. Vrouw zei de volgende ochtend dat ze 'm nog wakker probeerde te krijgen; F balen.

Annet over vakantie op Rhodos, was een avond in slaap gevallen en dus avondje stappen gemist. Shit, terwijl je toch 3 weken lang elke avond op stap gaat.

Dees tegen Ferdi: je lag zo stil.
F : ja, alleen als ik slaap, niet als ik wakker ben . Maar ik had ook wel dood kunnen zijn.

Kim is 1 keer heel ziek geweest van tequila, kon niet meer fietsen, is gevallen. Voet zat vast in de spaken, buil op de kop.
Naar de dokter geweest, die zei dat ze gewoon naar school moest gaan, niet zeuren en niet meer zoveel drinken.

Ferdi: wilde dronken op een gestolen fiets stappen. Ketting eraf, gevallen. 's Morgens deed alles zeer.

Vriend van Annet heeft fles Beerenburg leeggedronken; bij haar op de fiets, viel eraf en bleef stil liggen op straat.
politie erbij, ze konden hem met 3 agenten amper het busje in krijgen.
Annet ook mee; vriend het hele busje eronder.
Kim: dat'ie geen alcoholvergiftiging had.
Heeft Kim bij een kennis wel eens meegemaakt.

Nog meer drankverhalen met een hoog -gehalte.

Annet heeft 2 vriendinnen verloren; 1 bij een verkeersongeluk en 1 aan een hartstilstand.
Dees' neef is vorig jaar verongelukt in Duitsland. Even stilte.

Annet gaat ff kijken of ze een jongen of
een meisje is.

dees vind dat ze een lekker bedje heeft.
Ferdi: komt omdat ik erbij lig..

zondag 22 oktober 2000 @ 23:31:26 #63
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_408524
23.27
Robin staat muntjes oid te tellen.
A: Ga je iets kopen van je zakgeld?
R: Ik ben ze alleen even aan het tellen.
K: Wat zou je willen kopen dan?
R: Ik zou wel een nieuw springtouw willen hebben, maar dat zal wel hartstikke duur zijn.
A: Ja, als je kijkt naar wat de rest allemaal wel niet kost hier.

Robin gaat naar de keuken, Fewdi komt naar de woonkamer.
F: DEMM WOMAN. [red. wat een vocabulaire heeft die jongen toch.]

zondag 22 oktober 2000 @ 23:40:59 #64
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_408553
23.32
kaartclub (bianca, hieke, koos en robin
bianca: ik vind dat je naar de DK moet gaan(blijkbaar heeft georgie iets dat pijn doet)
Bianca: dat was een droomkaart
koos:ik had alle troeven en 4 azen
bianca: mooi koos, gaat meteen zingen vrije interpretatie van het BB lied
koos: moet je het eigenlijk wel uitspelen als je deze kaarten hebt
robin: ja voor de roem
het kaarten is afgelopen
dees en robin blijven aan de tafel zitten verder geloop heen en weer van anderen en gepingpong op de achtergrond
  zondag 22 oktober 2000 @ 23:41:05 #65
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_408554
23.48
stream blijft op de tafel gericht waar alleen robin zit op de achtergrong gelach en getoeter van een overgebleven feest toetertje
23.49
robin is iets aan het malen of zo. In iedergeval aan het draaien aan een apparaat (spagetti molen?)
23.54
Robin: ja dames en heren het was een spannende wedstrijd (helaas laat V er niets van zien)

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 23-10-2000 00:00]

maandag 23 oktober 2000 @ 00:06:53 #66
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_408578
En we gaan weer verder in:

http://www.fokforum.nl/showtopic/21197

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: