Mannen vinden zichzelf nooit stinkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet je als je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig moet he en er is geen plee in de buurt is het zoooooooooooo fijn als je thuis komt nog ff snel een donald duckie pak een een goede ouderwetsche kegel neer legt, man man man echt.
maar ik stink nietecht serieus
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Boffert dat je dat al een beetje mag
ik vraag me dat eigenlijk afquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet je als je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig moet he en er is geen plee in de buurt is het zoooooooooooo fijn als je thuis komt nog ff snel een donald duckie pak een een goede ouderwetsche kegel neer legt, man man man echt.
maar ik stink nietecht serieus
je moest eensch wetenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Eén groot feest, en tegenwoordig FOK erbij. Mijn leven kan niet meer stuk
ik stink geweaun niet omdat ik gezond eet (meestal) en omdat mijn anus bloemetjes geur afgeeftquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef isax het volgende:
[..]
ik vraag me dat eigenlijk af
waarom mensen hun eigen poep en al niet vinden stinken.
nog geen lik over der anus krijgen ze van mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef truushangmat het volgende:
Ze denken daar BN ers te zijn die 10 euro voor een handtekening kunnen krijgen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik stink geweaun niet omdat ik gezond eet (meestal) en omdat mijn anus bloemetjes geur afgeeft
Truuskequote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef truushangmat het volgende:
Ze denken daar BN ers te zijn die 10 euro voor een handtekening kunnen krijgen
picsquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:51 schreef isax het volgende:
ik vind het best knap dat ik blind kan tikken zo als ik nu lig
quote:
ze doen maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pics
Roep ik maar voordat de heren het weer doen
ff nog en broodje pakken, heb net getraind en heb beren honger uhm trekquote:
wat voor kaas?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff nog en broodje pakken, heb net getraind en heb beren honger uhm trek
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:54 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Voor feestjes ben ik altijd in..
heb sambalkaas stokbrood en surinaamse eiersaladequote:
sambalkaasje is niet verkeerd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb sambalkaas stokbrood en surinaamse eiersalade
nee ben ff naar de keuken aan het hollen, misschien wel een plasje onderwegquote:
is niet goed voor je he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef Pavement het volgende:
ow en een blow denk ik, dus ik zal zo wel ineens inkakken
weten jullie het alvast
nou weet je, ik heb best een druk leven en moet altijd hier heen daar heen denken denken en maar denken en dan is af en toe niet denken best fijn. op keihard trainen na is er weinig wat me zo relax ontspant mmmm ja seks dan maar dat is weer een ander verhaalquote:
geniet er van danquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:58 schreef Pavement het volgende:
nou weet je, ik heb best een druk leven en moet altijd hier heen daar heen denken denken en maar denken en dan is af en toe niet denken best fijn. op keihard trainen na is er weinig wat me zo relax ontspant mmmm ja seks dan maar dat is weer een ander verhaal
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Flikker ook nog maar ff wat onzin neer
[ afbeelding ]
bloementjes in vergaande staat van ontbinding dan welquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik stink geweaun niet omdat ik gezond eet (meestal) en omdat mijn anus bloemetjes geur afgeeft
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bloementjes in vergaande staat van ontbinding dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |