Slechte ervaringen?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet elke Lidl heeft precies hetzelfde vers assortiment. Sowieso andere batches kersen bijv. en maar net wat via de handel te krijgen is.
valt wel mee toch? Iets van 30ct. De cherry cola is wel echt stukken voordeliger. Jammer dat die maar tijdelijk is.quote:
Hebben ze die weer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
valt wel mee toch? Iets van 30ct. De cherry cola is wel echt stukken voordeliger. Jammer dat die maar tijdelijk is.
Wow die laatste zin maakt het verwarrendquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef bierjoost het volgende:
Die cherry coke smaakt echter totaal niet zoals 'echte'. Terwijl ik die cola best in de buurt vind komen voor nep cola.
je woont niet toevallig in 010 ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:58 schreef Aventura het volgende:
Hier verbouwen ze ook, maar het was me niet duidelijk wat er ging gebeuren. Het duurde even voordat ik doorhad dat de hele achterwand was beplakt met een levensgrote reclameposter vol broodjes en andere gebakken lekkernijen en de tekst 'hier komt een bakkerij'.
Weet niet waar je in 010 woont, maar Lidl aan de mgr nolenslaan in Schiedam heeft een bakkerij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je woont niet toevallig in 010 ?
Hier ook, vandaag weer een bakje noodles meegenomen en saté chips. Ben benieuwd! Van de Amerika weken heb ik jelly beans, neo chocolade (hoewel het nu in vaste assortiment zit net als het ijs wat ik heb kocht) en pizza. Vond het in het echt toch wat tegenvallenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:21 schreef JaneDoe het volgende:
Hier overigens ook nog heel veel over uit de aziatische week
Nee hoor, vaak prima hier. Maar ze kopen markt/veiling partijen op. En die komen van verschillende telers, dus per definitie verschil in soorten en in kwaliteit en smaak. Dat is gewoon een feit, geen kritiek.quote:
Waar??quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Recentelijk verhuisd en ik woon nu praktisch naast een grote lidl
quote:
lekker filliaal ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
Dichtstbijzijnde LIDL voor mij is bij de Haagsche Markt, ongeveer bijna 6 km van waar ik woon.
neequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
lekker filliaal ook![]()
weet je zeker dat er geen andere is dichterbij?
ik ook net verhuisd. Loop vanuit de achtertuin zo de Lidl binnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Recentelijk verhuisd en ik woon nu praktisch naast een grote lidl
ik nu ook zo'n beetjequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik nu ook zo'n beetje
Alle diepvries vd Aziatische weken in de aanbieding
2 dozen prawn shrewers.
Pineapple fritters
3 dozen wok meat sweet and sour
Chicken kalkutta wedges
Vegetable sticks
Chicken Bombay sticks
Vriezer vol voor het gigantische bedrag van ¤6.70
Nee, Lidl heeft een volledig eigen statiegeldsysteem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je kratten bier van een niet Lidl merk bij de Lidl inleveren?
Negers die problemen hebben met Lidl Wayne.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:03 schreef Tamabralski het volgende:
Kan die getinte figuur niet uit de openingspost. Wat een afzichtelijke foto is dat.
Waar zie je dat als ik vragen mag? Op de website zie ik nog de Amerikaanse weekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:37 schreef Spanky78 het volgende:
Zo Griekse week. Noten in honing, goede olijfolie en tahin. Al die diepvriesmeuk is erg ongezond, dus dat koop ik maar niet... Samengestelde vleesproducten... Brrrr.
Dan lopen ze vast achter op de website. Ik was gewoon benieuwd wat er nieuw was in het assortimentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb gisteren toch echt Grieks gekocht. Alles lag er al. Ook van die lekkere sesamkoekjes etc.
Ik vond ze gisteren oooook!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:03 schreef Tamabralski het volgende:
Kan die getinte figuur niet uit de openingspost. Wat een afzichtelijke foto is dat.
ontopic, ik heb vandaag 8 keer shogetten strawberry-yoghurt uit de dozen gevist. mijn voorraad was op.
die kipdingen met sesamzaad vond ik niet lekker. Nja niet lekker, het smaakte gewoon nergens naar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik nu ook zo'n beetje
2 dozen prawn shrewers.
Pineapple fritters
Chicken kalkutta wedges
Vegetable sticks
Chicken Bombay sticks
Heb je de helft gejat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik nu ook zo'n beetje
2 dozen prawn shrewers.
Pineapple fritters
Chicken kalkutta wedges
Vegetable sticks
Chicken Bombay sticks
Den haag heeft inderdaad een gigantisch tekort aan lidl's.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
Dichtstbijzijnde LIDL voor mij is bij de Haagsche Markt, ongeveer bijna 6 km van waar ik woon.
Waarom zo weinig LIdl's inderdaad?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Den haag heeft inderdaad een gigantisch tekort aan lidl's.
Ik heb ook echt geen zin om naar de haagsche markt te gaan en Nootdorp of Mozartlaan vind ik helemaal te ver weg
alles met 75% korting hier zo'n beetje. Wokvlees was bijv maar 1 euro per doosquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je de helft gejat?
Alleen die sticks zijn hier al 2,39
Hier niet...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef loecje het volgende:
tzatziki zit in de zomer al in het assortiment. daarvoor hoef je niet te wachten op de griekse weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |