Wat?quote:en we hoogstens nog vrienden zouden kunnen blijven. ...
Dat is toch precies wat je wilt..quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:
Nu moet ik kiezen tussen twee jongens, en ik heb er totaal geen zin in. Want m'n soulmate zei dat als ik voor die andere jongen kies, hij dus altijd zich tweede keus zou voelen en we hoogstens nog vrienden zouden kunnen blijven. ...
Je hebt je keuze al gemaakt. Alhoewel spanning en knap zijn niet direct een basis is voor een relatie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:
Hoiii !
Ik moet even mijn hart luchten! Allereerst, ben 18, en op dit moment single. Ik daar vrede mee. Ik heb super leuke mensen om mij heen en ik denk dat mensen in het algemeen te veel naar liefde op zoek zijn.
(...)
Ik besloot op m'n 13e gaan te gaan gamen. . Daar kon ik met mensen praten. En daar waren ook heel veel aardige mensen.
Ik had met een iemand een speciale connectie.
We hebben op msn wel eens dagen meer dan 12 uur achter elkaar gepraat. Ik was blij dat ik bij hem alles kwijt kon. We hadden precies dezelfde gedachten... echt ook heel eng soms.
Ik heb in september vorig jaar die jongen in het echt ontmoet. We praten echt nog steeds met elkaar hij is mijn soulmate. We zijn naar een pretpark geweest, vaker in de stad wat gegeten. We hebben het altijd leuk gehad. Nu heeft hij gezegd dat hij me heel erg leuk vind. En hij het liefste echte soulmates wil zijn.
Het probleem is dat ik niks met hem wil. Ik hou van hem, alsof ik al 10 jaar getrouwd met hem ben, maar ik ben niet verliefd. Hij voelt voor mij veel meer aan als een vriend. Het heeft niks speciaals meer. Geen spanning. Terwijl ik wel eigenlijk nu iemand anders leuk begin te vinden.. Een oud-collega van me... Super aardig en in mijn ogen best knap. Het is veel uitdagender. En ik wil eigenlijk hem eigenlijk veel meer zien... en hij vind mij ook leuk!
Nu moet ik kiezen tussen twee jongens, en ik heb er totaal geen zin in. Want m'n soulmate zei dat als ik voor die andere jongen kies, hij dus altijd zich tweede keus zou voelen en we hoogstens nog vrienden zouden kunnen blijven. ...
Zijn mijn gedachtes raar? Ik weet het even niet. Het liefste zou ik even willen ontsnappen aan de werkelijkheid. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou best heel graag een relatie willen met die andere jongen. Maar dat kan niet. Op dit moment hou ik ze allebei aan het lijntje. En dit vind ik heel erg oneerlijk voor beiden.
Ik weet dat ik zelf een keuze moet maken, maar toch moet ik dit even allemaal kwijt. Ik wil graag weten hoe mensen er over denken. Misschien hebben ze het ook meegemaakt, of een beetje advies. Bedankt voor het lezen in ieder geval!
:-)
Geneukt dus. Dat zou je aan je soulmate moeten vertellen. Dan wil ie geen vriend meer met je zijn en in alle eerlijkheid is dat het beste voor hem.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:11 schreef ijsblokje95 het volgende:
<Update>
Ik heb hem het verteld, en hij was echt heel erg verdrietig..
Gewoon eigenlijk kut omdat ik de oorzaak ben, en ik voel me daarom heeel schuldig,..
Gisteren wel naar de bios geweest en nog wat gaan drinken met de ander.
Dat was wel echt een hele leuke, mooie gezellige avond...
Mwah hoeft toch niet? Ik zou hem gewoon als een vriend behandelen en die vertel je toch ook niet al je seksuele escapades?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geneukt dus. Dat zou je aan je soulmate moeten vertellen. Dan wil ie geen vriend meer met je zijn en in alle eerlijkheid is dat het beste voor hem.
a) is gewoon helemaal niet jouw schuld enquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:11 schreef ijsblokje95 het volgende:
<Update>
Ik heb hem het verteld, en hij was echt heel erg verdrietig..
Gewoon eigenlijk kut omdat ik de oorzaak ben, en ik voel me daarom heeel schuldig,..
Gisteren wel naar de bios geweest en nog wat gaan drinken met de ander.
Dat was wel echt een hele leuke, mooie gezellige avond...
Maarja.. hmm.. Ik weet niet wat ik met die andere jongen moet doen.. Ik wil hem zo graag troosten..
Maar misschien ben ik de verkeerde persoon om dat te doen?
Kom op, deze gozer zal er aan onderdoor gaan, haar zien met een ander. Als ze inderdaad het beste voor hem wil dan kan ze de vriendschap beter ook laten verwateren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mwah hoeft toch niet? Ik zou hem gewoon als een vriend behandelen en die vertel je toch ook niet al je seksuele escapades?
Tsja, hangt er een beetje van af hoe sterk zijn gevoel is. Kijk sowieso zou ik echt bruut duidelijk maken dat het "soulmaten" gewoon over is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kom op, deze gozer zal er aan onderdoor gaan, haar zien met een ander. Als ze inderdaad het beste voor hem wil dan kan ze de vriendschap beter ook laten verwateren.
Dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:23 schreef samirz het volgende:
Je "soulmate" een beurt geven zou voor die jongen het beste zijn. Dat jij je niet tot hem aangetrokken voelt heeft te maken met het feit dat je hem al helemaal te pakken hebt en kent. Je hoeft alleen maar ja te zeggen en hij is van jou en dat is (voor een vrouw) een grote afknapper. Maar het ligt niet aan jou, die jongen moet beter snappen hoe het werkt.
Waarheid.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:23 schreef samirz het volgende:
Je "soulmate" een beurt geven zou voor die jongen het beste zijn. Dat jij je niet tot hem aangetrokken voelt heeft te maken met het feit dat je hem al helemaal te pakken hebt en kent. Je hoeft alleen maar ja te zeggen en hij is van jou en dat is (voor een vrouw) een grote afknapper. Maar het ligt niet aan jou, die jongen moet beter snappen hoe het werkt.
dan worden het tweelingzielen las ik netquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarschijnlijk denken mensen na hun 20e niet meer in termen als soulmate.
en ditquote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef zovty het volgende:
Jouw soulmate jokt. Hij wil niet het liefste echte soulmates zijn, hij wil het liefste in jouw broekje.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
. Het gaat namelijk niet om een relatie, het is je tweelingziel.
Kom op je bent 18.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef ijsblokje95 het volgende:
Hoiii !
Ik moet even mijn hart luchten! Allereerst, ben 18, en op dit moment single. Ik daar vrede mee. Ik heb super leuke mensen om mij heen en ik denk dat mensen in het algemeen te veel naar liefde op zoek zijn.
(...)
Ik besloot op m'n 13e gaan te gaan gamen. . Daar kon ik met mensen praten. En daar waren ook heel veel aardige mensen.
Ik had met een iemand een speciale connectie.
We hebben op msn wel eens dagen meer dan 12 uur achter elkaar gepraat. Ik was blij dat ik bij hem alles kwijt kon. We hadden precies dezelfde gedachten... echt ook heel eng soms.
Ik heb in september vorig jaar die jongen in het echt ontmoet. We praten echt nog steeds met elkaar hij is mijn soulmate. We zijn naar een pretpark geweest, vaker in de stad wat gegeten. We hebben het altijd leuk gehad. Nu heeft hij gezegd dat hij me heel erg leuk vind. En hij het liefste echte soulmates wil zijn.
Het probleem is dat ik niks met hem wil. Ik hou van hem, alsof ik al 10 jaar getrouwd met hem ben, maar ik ben niet verliefd. Hij voelt voor mij veel meer aan als een vriend. Het heeft niks speciaals meer. Geen spanning. Terwijl ik wel eigenlijk nu iemand anders leuk begin te vinden.. Een oud-collega van me... Super aardig en in mijn ogen best knap. Het is veel uitdagender. En ik wil eigenlijk hem eigenlijk veel meer zien... en hij vind mij ook leuk!
Zijn mijn gedachtes raar? Ik weet het even niet. Het liefste zou ik even willen ontsnappen aan de werkelijkheid. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou best heel graag een relatie willen met die andere jongen. Maar dat kan niet. Op dit moment hou ik ze allebei aan het lijntje. En dit vind ik heel erg oneerlijk voor beiden.
Ik weet dat ik zelf een keuze moet maken, maar toch moet ik dit even allemaal kwijt. Ik wil graag weten hoe mensen er over denken. Misschien hebben ze het ook meegemaakt, of een beetje advies. Bedankt voor het lezen in ieder geval!
:-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |