dat ik daar nou niet aan gedacht heb.. Dat ga ik is proberen.. zijn wel andere nietjes als van een gewoon nietmachine, maar zou toch ook moeten werken lijkt me!quote:
je hebt ook grotere ontnieters, niet alleen de burovariantquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:06 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
dat ik daar nou niet aan gedacht heb.. Dat ga ik is proberen.. zijn wel andere nietjes als van een gewoon nietmachine, maar zou toch ook moeten werken lijkt me!
haha okee!quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:07 schreef trovey het volgende:
Gewoon zo'n ontnieter inderdaad, liefst wel eentje met een handvat, is wat fijner voor de handen, ben er zelf ook mee bezig.
Ik ben al tijden bezig, schiet zo lekker op hier.quote:
geprobeerd, maar de nietjes zijn erg klein dus kon ze steeds niet goed vastpakken.. en dan duurt t wel erg langquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:32 schreef awiebo het volgende:
[ afbeelding ]
Vastklemmen en dan over de ronde kant van een bek vouwen, dan trekken ze er wel mee uit lijkt mij
ze zijn best lang, maar ze zijn maar een halve centimeter breed gok ik.. Dus het is priegelwerk!quote:
ooh hahaquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben al tijden bezig, schiet zo lekker op hier.
En dan een beetje 2-K epoxyplamuur erover.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef hoas het volgende:
Ik weet niet wat je met de trap gaat doen maar je kunt ze er ook inslaan.
Jij ook succes dan maarquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:41 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
ooh haha
Wij hebben gisteren een poging gedaan, maar ga t nu met zo'n ontnieter proberen dus ben benieuwd hoe snel dat gaat..
Er zitten alleen wel een stuk of 40 nietjes in per trede, dus ik denk dat ik ook nog wel even bezig ben
Daar zaten we inderdaad ook aan te denken..quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef hoas het volgende:
Ik weet niet wat je met de trap gaat doen maar je kunt ze er ook inslaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |