Is het scherm gelig wanneer het wit moet zijn?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef Flitskikker het volgende:
Iemand nog vragen die ik wellicht kan beantwoorden?
Dat bleek een software probleem te zijn. Dus als dat is bij hem zal het waarschijnlijk binnenkort wel verholpen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef zoz het volgende:
[..]
Is het scherm gelig wanneer het wit moet zijn?
Toch ben ik benieuwd wat flits zijn bevindingen hierover zijn. Bij sommige htc's en de Nexus 5 was het niet softwarematig.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat bleek een software probleem te zijn. Dus als dat is bij hem zal het waarschijnlijk binnenkort wel verholpen zijn.
Wat ik heb gezien is dat het ook bij ieder toestel anders uit valt. maar de vraag is of het opvalt. De witten van mijn G2 is ook niet volledig WOW spierwit, maar het is meer dan prima.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:57 schreef zoz het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd wat flits zijn bevindingen hierover zijn. Bij sommige htc's en de Nexus 5 was het niet softwarematig.
Er was een thread waar ze lieten zien dat als er color os op de telefoon stond dat het scherm dan spierwit was. En als er cm11s op werd gezet dat het gelig was. Bij hetzelfde toestel. Dus ik hoop maar dat de admin niet heeft zitten liegen.quote:
Heb ergens gelezen dat er al invites worden uitgedeeld aan de mensen die de telefoon al hebben, heb jij ook al invites om weg te geven ontvangen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef Flitskikker het volgende:
Nog even geduld hebben jongens:
[ afbeelding ]
Iemand nog vragen die ik wellicht kan beantwoorden?
Een invite of via externe partij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb er net eentje besteld, de 64GB versie. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik 'm heb met het express verzenden.
Ik heb ze nog niet helaas.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat er al invites worden uitgedeeld aan de mensen die de telefoon al hebben, heb jij ook al invites om weg te geven ontvangen?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Een invite of via externe partij?
[..]
Ik heb ze nog niet helaas.
---
Ik zal morgen of van het weekend even naar het scherm kijken. Nogal druk gehad de afgelopen dagen.
Ik kreeg een invite van iemand van XDA Developersquote:
Hmm.. Chromecast hoef je denk ik niet bang voor te zijn. De G Watch, geen idee, maar mij dunkt Android = Android, zal wel prima samenwerken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:37 schreef Catch22- het volgende:
Ben alleen bang dat hij niet zo lekker samenwerkt met mijn g watch en chromecast
Ja kloptquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:42 schreef Catch22- het volgende:
Je kan nog even sparen want die komt pas eind augustus geloof ik.
Ja, ik heb ook de 64 GB-versie. Donderdag 26 juni besteld, vrijdag 4 juli binnen, dus iets meer dan een week. De adapter (outlet > USB) kwam wat later.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg een invite van iemand van XDA Developers
Flitskikker, jij hebt ook de 64GB? Hoe lang duurde het eer jij 'm had? Hoe is de camera, en zijn de hardware knoppen zichtbaar als je ze uit hebt staan (en dus de softbuttons gebruikt)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |