SPOILER: Alle DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema
Friday June 6
Afternoon Session (2pm-6pm local time, 1pm-5pm BST)
First Round
Finland (12) v Poland
USA (16) v Hungary
Hong Kong (13) v Norway
Austria (10) v China
Sweden (14) v Gibraltar
Canada (11) v Japan
Germany (9) v South Africa
Spain (15) v New Zealand
Evening Session (8pm-12am local time, 7pm-11pm BST)
First Round
Republic of Ireland (8) v Singapore
Wales (5) v France
Belgium (7) v India
Northern Ireland (6) v Malaysia
Scotland (3) v Russia
England (1) v Thailand
Netherlands (2) v Italy
Australia (4) v DenmarkSPOILER: Za, Zo en formatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL7 zal live verslag doen van de PDC World Cup of Darts. De uitzendingen rondom deze World Cup zien er als volgt uit:
Vrijdagavond 6 juni vanaf 22.00 uur
Zaterdagavond 7 juni vanaf 18.00 uur
Zondagavond 8 juni vanaf 18.00 uur
Game On
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Oke want rtl7 darts meld alleen hun tv uitzendtijden en daar word ik niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:55 schreef borisz het volgende:
Via Rtl7darts.nl idd. En natuurlijk overige streams via de streamboeren.
hmm das mooi, de link die eerdere op de dag op de website stond, geeft alleen testbeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:02 schreef borisz het volgende:
Beeld op http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)47-5417-475417475417
Andree Welge kan er vrij weinig van. Bij Artut is het vaak wel goed maar heeft ook van die dagen dat er helemaal niets in valt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:36 schreef icloud het volgende:
Lijkt me een enorme verassing die laatste partij
De twee hoogst geplaatste spelers op de ranglijst mogen alleen meedoen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:40 schreef icloud het volgende:
Oh oke, heb de laatste partij niet gezien.
Ik zou als duitsland zijnde max mee hebben genomen
Tja dat is ook zo, blijft jammer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De twee hoogst geplaatste spelers op de ranglijst mogen alleen meedoen.
Omdat het pas om 20:00 verder gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie nu alleen testbeeld op de stream, klopt dat?
Ah, dacht dat 't om 19:00 begon.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het pas om 20:00 verder gaat.
Nee. Had daar discussie met de manager van V Gerwen over ivm die Klaassen kwestie. Dan dien je gewoon te gooien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef icloud het volgende:
Kun je als darter dit toernooi weigeren als je he collega je niet aanstaat?
Je kan natuurlijk gewoon niet meedoen he.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Had daar discussie met de manager van V Gerwen over ivm die Klaassen kwestie. Dan dien je gewoon te gooien.
Dan komt de nr 3 van de ranglijst. Niet meedoen is dom, want dan gooi je de komende jaren geen WC, ze zijn niet zo moeilijk bij de PDCquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon niet meedoen he.
Dus kan je gewoon dit toernooi weigeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan komt de nr 3 van de ranglijst. Niet meedoen is dom, want dan gooi je de komende jaren geen WC, ze zijn niet zo moeilijk bij de PDC
Ja punt is ze weigeren je dan ook bij de andere toernooien. PDC eist dat je gewoon luistert naar de regels. Ze zijn ook heel makkelijk met het geven van schorsingen en boetes, is al meerdere malen voorgekomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus kan je gewoon dit toernooi weigeren.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja punt is ze weigeren je dan ook bij de andere toernooien. PDC eist dat je gewoon luistert naar de regels. Ze zijn ook heel makkelijk met het geven van schorsingen en boetes, is al meerdere malen voorgekomen.
Het lijkt me dat je niet geschorst of een boete krijgt omdat je niet meedoet aan een toernooi.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja punt is ze weigeren je dan ook bij de andere toernooien. PDC eist dat je gewoon luistert naar de regels. Ze zijn ook heel makkelijk met het geven van schorsingen en boetes, is al meerdere malen voorgekomen.
Volgens mij wilde ene G Anderson enkele jaren terug niet spelen op een PDC vloertoernooi. Werd gewoon geschorst voor een paar maanden hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Wat een lulkoek. Als je een toernooi niet wil spelen, speel je een toernooi niet. Uiteindelijk kan het je alleen je OOM kosten als je te vaak toernooien verzaakt waardoor je niet meer voor invite toernooien in aanmerking komt.
Als je meedoet aan een toernooi en dan 1 wedstrijd weigert omdat je tegenstander je niet aanstaat is wat anders dan bedanken voor een dubbeltoernooi omdat je partner je niet aanstaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ene G Anderson enkele jaren terug niet spelen op een PDC vloertoernooi. Werd gewoon geschorst voor een paar maanden hoorWilde niet spelen tegen een bepaalde tegenstander, geen idee wie (is nooit bekend gemaakt).
Niks anders aan. Klaassen is geen moordenaar of heeft jou als persoon niets misdaan dus gewoon gooien. Heeft straf gehad dan is dat ook klaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je meedoet aan een toernooi en dan 1 wedstrijd weigert omdat je tegenstander je niet aanstaat is wat anders dan bedanken voor een dubbeltoernooi omdat je partner je niet aanstaat.
Dat is heel iets anders andersson wilde de wedstrijd niet uitspelen tegen een bepaalde tegenstander, dat is wat anders dan helemaal niet meedoenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ene G Anderson enkele jaren terug niet spelen op een PDC vloertoernooi. Werd gewoon geschorst voor een paar maanden hoorWilde niet spelen tegen een bepaalde tegenstander, geen idee wie (is nooit bekend gemaakt).
Joh helder licht. Niemand kan je verplichten aan een toernooi mee te doen. Als je er voor kiest WEL aan dat toernooi mee te doen moet je de regels volgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks anders aan. Klaassen is geen moordenaar of heeft jou als persoon niets misdaan dus gewoon gooien. Heeft straf gehad dan is dat ook klaar.
PDC bepaalt dat de 2 hoogst genoteerde spelers uit een land spelen, klaar punt. Dan moet je naar de BDO zo simpel is het. Dat weet je dat het zo werkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders andersson wilde de wedstrijd niet uitspelen tegen een bepaalde tegenstander, dat is wat anders dan helemaal niet meedoen
Hoi paaseiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Joh helder licht. Niemand kan je verplichten aan een toernooi mee te doen. Als je er voor kiest WEL aan dat toernooi mee te doen moet je de regels volgen.
Jij denkt dat ze alle toernooien spelen? Van Barneveld is wel het beste voorbeeld, die speelde de laatste jaren nauwelijks vloertoernooien en werd echt niet gestraft daarvoor.
En als de hoogst geplaatste speler kan je gewoon zeggen "Dank je wel PDC< maar ik sla een toernooi over, want <verzin een reden>" En dan zegt de pdc "Ok dan nemen we de nummer 3".quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PDC bepaalt dat de 2 hoogst genoteerde spelers uit een land spelen, klaar punt. Dan moet je naar de BDO zo simpel is het. Dat weet je dat het zo werkt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoi paasei
Dit is een INVITATIE toernooi. De PDC nodigt landen/spelers uit. Heel wat anders dan gewoon een toernooi.
Dat kan maar wat als het meerdere keren gaat gebeuren? Dan zeggen ze krijg jij lekker de tering, andere invitatie toernooien nodigen we ook andere spelers uit. En aangezien deze spelers darten om brood te kunnen kopen kun je dat als speler niet zo makkelijk veroorloven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als de hoogst geplaatste speler kan je gewoon zeggen "Dank je wel PDC< maar ik sla een toernooi over, want <verzin een reden>" En dan zegt de pdc "Ok dan nemen we de nummer 3".
Dus het kan wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan maar wat als het meerdere keren gaat gebeuren? Dan zeggen ze krijg jij lekker de tering, andere invitatie toernooien nodigen we ook andere spelers uit. En aangezien deze spelers darten om brood te kunnen kopen kun je dat als speler niet zo makkelijk veroorloven.
Stond destijds op Dartfreakz. Hij speelde wel, kwam voorbij de eerste ronde en trok zich toen terug, tja dat kan dus niet zomaar. Schema helemaal in de war, partijen die over moesten etc.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar een bewijs waarbij een speler geschorst werd omdat hij een toernooi niet speelde.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stond destijds op Dartfreakz. Hij speelde wel, kwam voorbij de eerste ronde en trok zich toen terug, tja dat kan dus niet zomaar. Schema helemaal in de war, partijen die over moesten etc.
Een TOERNOOI niet starten is wat anders dan TIJDENS een toernooi opeens een wedstrijd weigeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je meedoet aan een toernooi en dan 1 wedstrijd weigert omdat je tegenstander je niet aanstaat is wat anders dan bedanken voor een dubbeltoernooi omdat je partner je niet aanstaat.
Dat is compleet anders dan ruim van te voren weigeren mee te doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stond destijds op Dartfreakz. Hij speelde wel, kwam voorbij de eerste ronde en trok zich toen terug, tja dat kan dus niet zomaar. Schema helemaal in de war, partijen die over moesten etc.
Wat was er met Klaassen dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Had daar discussie met de manager van V Gerwen over ivm die Klaassen kwestie. Dan dien je gewoon te gooien.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De grootste vraag is of de Thailanders man of vrouw zijn.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:46 schreef Sportex het volgende:
Even uitleggen hoe je moet lopen. Godverdomme
Jawel joh. Met z'n eerste beurt nog.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:48 schreef Sportex het volgende:
Die gast heeft ook nog geen triple geraakt volgens mij
Okquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel joh. Met z'n eerste beurt nog.
Die zou je terug kunnen vinden op een surfbord aan de Thaise zee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:53 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die dikke die niet goed kon lopen
Met die vage stijl
Voor zijn gevoel gaat het dan vast beterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
Zo nauw kijken en dan nog niks in het juiste vak krijgen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:57 schreef Sportex het volgende:
Thailand is niet echt een dartland denk ik
In dat soort landen word het gespeeld in herenclubs, dus geen verenigingen, geen competitie, geen oefen mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:57 schreef Sportex het volgende:
Thailand is niet echt een dartland denk ik
Wel minstens een leg denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef icloud het volgende:
Levert een 9 dart nog wat op in dit soort koppelwedstrijden?
Pik ik toch even mee dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef icloud het volgende:
[..]
In dat soort landen word het gespeeld in herenclubs, dus geen verenigingen, geen competitie, geen oefen mogelijkheden.
Ze speelde niet slecht puur cijfermatig gezien
wat was er.quote:
okquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
8 pijlen missen op de dubbel in leg vijf.
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 23:51:461 done, 4 to go! We scored ok but our doubles need improvement! It's all about getting in the rhythm in pairs. Thanks for the support! reageer retweet
en nu in het Nederlandsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef hafcfan het volgende:
Australië wint toch nooit. Nicholson verliest alle een tegen eens tegen toppers.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 00:01:02RvB en MvG over dartswedstrijd tegen Spanje zaterdagavond: "Ik denk dat Louis van Gaal banger is voor Spanje dan wij. Haha." #rtl7darts reageer retweet
"Australië wint dit toernooi niet. Nicholson verliest namelijk al zijn singlepartijen tegen topspelers."quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:20 schreef clavier het volgende:
[..]
"Australië wint dit toernooi niet. Nicholson verliest namelijk al zijn singlepartijen tegen topspelers."
Wel toevallig dat ze dat allebei zeggenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 00:01:02RvB en MvG over dartswedstrijd tegen Spanje zaterdagavond: "Ik denk dat Louis van Gaal banger is voor Spanje dan wij. Haha." #rtl7darts reageer retweet
Wel de enige die wat gooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:25 schreef Max23 het volgende:
Wat een achterlijke drol is die Burnett zeg
twitter:PDCResults twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 16:51:21(R): World Cup, Second Round, Webster/Burnett (WAL) (78.56) 4 (7) 3 (85.85) Chmielewski/Strozyk (POL) #WorldCupDarts reageer retweet
Zuid-Afrika deed het goed gisteren. En Paul Lim is het darten ook nog niet verleerd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:49 schreef Monolith het volgende:
Singapore tegen zuid Afrika, dat wordt vast een topper.
Nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:53 schreef icloud het volgende:
Kan iemand mij quoten en de uitslag vertellen als nederland heeft gespeeld?
De Australische Co.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat hij in een vrije val zit.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nee die hedde ik wel een kindje gegund
Gooi er moar een waterstofbom op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
relln in de buurtsupert met buurtje
Wij halen de gemiddeldes omhoog.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Jullie gesprek is interessanter dan de pot.
al die potjes gaan vanavond zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Jullie gesprek is interessanter dan de pot.
PDC moet eens niet zoveel bullshitlanden uitnodigen .quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen het zeiken op Barney blijft leuk
Maar ja geen #MarcelgrasMaaijer vanavond.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PDC moet eens niet zoveel bullshitlanden uitnodigen .
maarja geld weer
anders was het de hel geworden met die stinkclownquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar ja geen #MarcelgrasMaaijer vanavond.
Mafkees zit nu in Rio. Hoop dat ze 'm verkrachten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
anders was het de hel geworden met die stinkclown
eerst verkrachtn en dan onderpissen met commentaar van Derksenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mafkees zit nu in Rio. Hoop dat ze 'm verkrachten.
La eMe weet er wel raad mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eerst verkrachtn en dan onderpissen met commentaar van Derksen
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kriegt al aids van zijn kaulodomme lach
#DeBusHalte heeft een strippenkaart bij Mantingh gekocht. Lult 5 zones bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Manting lult ook weer stront. Thornton ijzersterk op de dubbels
Idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Wat lullen ze raar over dat Wright in het begin van de PL een beetje het lachertje was
Heeft toch gewoon de WK-finale (!!) gehaald..
Hij staat!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:02 schreef wimderon het volgende:
Butler is de verloren tweelingbroer van Hans van Zetten.
[ afbeelding ]
Hansquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:02 schreef wimderon het volgende:
Butler is de verloren tweelingbroer van Hans van Zetten.
[ afbeelding ]
Zo ging dat vorig jaar ook. Lewis ook het rommelen in de finale vet veel geluk gehad.quote:
Lewis loopt al heel het seizoen te sukkelen, een wonder dat die man nog meedoet met toernooienquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo ging dat vorig jaar ook. Lewis ook het rommelen in de finale vet veel geluk gehad.![]()
![]()
Pis Taylor moest de rotzooi weer opruimen.
Nou ja, als je er toch nog dit niveau mee zou halen, zou niet verkeerd zijn!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Na deze post snap ik waarom ik zo kut dart.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Na deze post snap ik waarom ik zo kut dart.
Hoe zit dat trouwens met wie tegen wie speelt? Is het automatisch zo dat de hogere geplaatste van het land tegen elkaar moeten?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Zipportal het volgende:
Kwartfinale
Zondagmiddag 8 juni (start: 14.00 uur)
Noord-Ierland - Schotland
Brendan Dolan - Peter Wright
Michael Mansell - Robert Thornton
Dolan/Mansell - Wright - Thornton
Nederland - België
Michael van Gerwen - Kim Huybrechts
Raymond van Barneveld - Ronny Huybrechts
Van Gerwen/Van Barneveld - Huybrechts/Huybrechts
Wales - Australië
Mark Webster - Simon Whitlock
Richie Burnett - Paul Nicholson
Webster/Burnett - Whitlock/Nicholson
Engeland - Zuid-Afrika
Phil Taylor - Devon Petersen
Adrian Lewis - Graham Filby
Taylor/Lewis - Petersen/Filby
Halve Finale
Zondagavond 8 juni (start: 20.00 uur)
Engeland/Zuid-Afrika - Australië - Wales
Nederland/België - Schotland/Noord-Ierland
Finale
Zondagavond 8 juni (start: omstreeks 22.30 uur)
Winnaar Halve finale 1- Winnaar Halve finale 2
Eens. Wales- Australië nog het meest denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De eerste drie wedstrijden gaan zeer spannend worden.
Hier heb je een dikke Haagse arrogante Barney.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Daar was Barneveld écht #viesdik, holy shit.
Tegenwoordig is MVG ongeveer vetter...
Dat is ook 50 kilo geleden voor Vincentquote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Daar was Barneveld écht #viesdik, holy shit.
Tegenwoordig is MVG ongeveer vetter...
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier heb je een dikke Haagse arrogante Barney.
Ik had sterk de indruk dat het niet klikte tussen de twee Schotten. Verder was Dolan zeer sterk.quote:
Thornton was wel goed. Wright minder.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had sterk de indruk dat het niet klikte tussen de twee Schotten. Verder was Dolan zeer sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |