SPOILER: Alle DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema
Friday June 6
Afternoon Session (2pm-6pm local time, 1pm-5pm BST)
First Round
Finland (12) v Poland
USA (16) v Hungary
Hong Kong (13) v Norway
Austria (10) v China
Sweden (14) v Gibraltar
Canada (11) v Japan
Germany (9) v South Africa
Spain (15) v New Zealand
Evening Session (8pm-12am local time, 7pm-11pm BST)
First Round
Republic of Ireland (8) v Singapore
Wales (5) v France
Belgium (7) v India
Northern Ireland (6) v Malaysia
Scotland (3) v Russia
England (1) v Thailand
Netherlands (2) v Italy
Australia (4) v DenmarkSPOILER: Za, Zo en formatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL7 zal live verslag doen van de PDC World Cup of Darts. De uitzendingen rondom deze World Cup zien er als volgt uit:
Vrijdagavond 6 juni vanaf 22.00 uur
Zaterdagavond 7 juni vanaf 18.00 uur
Zondagavond 8 juni vanaf 18.00 uur
Game On
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Oke want rtl7 darts meld alleen hun tv uitzendtijden en daar word ik niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:55 schreef borisz het volgende:
Via Rtl7darts.nl idd. En natuurlijk overige streams via de streamboeren.
hmm das mooi, de link die eerdere op de dag op de website stond, geeft alleen testbeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:02 schreef borisz het volgende:
Beeld op http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)47-5417-475417475417
Andree Welge kan er vrij weinig van. Bij Artut is het vaak wel goed maar heeft ook van die dagen dat er helemaal niets in valt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:36 schreef icloud het volgende:
Lijkt me een enorme verassing die laatste partij
De twee hoogst geplaatste spelers op de ranglijst mogen alleen meedoen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:40 schreef icloud het volgende:
Oh oke, heb de laatste partij niet gezien.
Ik zou als duitsland zijnde max mee hebben genomen
Tja dat is ook zo, blijft jammer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De twee hoogst geplaatste spelers op de ranglijst mogen alleen meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |