abonnement Unibet Coolblue
pi_140983943
Rob Maas is persoon nummer zoveel met een rkc-verleden die richting Vitesse gaat aldus VI.
pi_140991731
Adviseur Jordania daagt Vitesse voor rechter

ARNHEM - Marcell Ham, adviseur van voormalig Vitesse-eigenaar Merab Jordania, heeft Vitesse en Jordania gedagvaard. De zakenman is van mening dat hij voor onbepaalde tijd recht heeft op 35 procent van de transferopbrengsten van spelers van Vitesse.

Ham beroept zich op een overeenkomst, die is gesloten tussen Vitesse en zijn vennootschap, getekend zeven dagen nadat Jordania de aandelen van de Arnhemse club had overgenomen van Maasbert Schouten in 2010.

Vitesse bestrijdt de rechtsgeldigheid van het contract. Volgens de Arnhemmers mist de handtekening van Paul van der Kraan, de toenmalig algemeen directeur. Jordania heeft het document wel ondertekend, maar was op dat moment als aandeelhouder volgens de advocaat van Vitesse, Harro Knijff, niet tekenbevoegd.

De zaak dient maandag in Amsterdam.

(Bron: Gelderlander)

En bij deze is dan ook duidelijk waarom Merab eruit gegooid is.
pi_141161683
quote:
De zakenman is van mening dat hij voor onbepaalde tijd recht heeft op 35 procent van de transferopbrengsten van spelers van Vitesse.
:D :X :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141294435
Yeheees, kaartje Vitesse - Chelsea binnen.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:13:54 #30
104871 remlof
Europees federalist
  Forum Admin dinsdag 1 juli 2014 @ 11:54:47 #31
35723 crew  GGMM
pi_141758973
quote:
Speelde is een groot woord natuurlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:01:38 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_141759133
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Speelde is een groot woord natuurlijk.
Had kunnen spelen :')
pi_141861006
Morgen gaan ze eindelijk weer tegen een balletje trappen.

Overigens ook Levante UD en VfL Osnabrück toegevoegd aan deze voorbereiding.
pi_141904729
1-1 :')
pi_141926541
Aardig wat jeugd getest en een tegensatnder die twee weken al bezig is.
Prima resultaat dus tegen Cercle.
pi_141926774
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:19 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aardig wat jeugd getest en een tegensatnder die twee weken al bezig is.
Prima resultaat dus tegen Cercle.
Dat is ook wel weer zo.

Ben heel benieuwd hoe het team vorm gaat krijgen voor volgend seizoen. Heb sinds de zomerstop de transfers niet echt meer gevolgd en de namen die ik tegenkwam zeiden mij niet heel veel.
pi_141927360
Er is ook nog weinig gebeurd. Prima om eerst wat jeugd te testen en kijekn of daarvan al wat dit seizoen kan aansluiten. Dan kan je je ook beter richten op de posities waar de grote problemen zijn.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:13:26 #38
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_142842538
Rustig hier...

Er is inmiddels een nieuwe spits, voor 5 ton gekocht uit Belgrado.

Ander nieuws:

'Marvelous' langer bij Vitesse
De Zimbabwaanse testspeler met de fraaie naam Marvelous Nakamba blijft langer op proef bij Vitesse. Omroep Gelderland meldt op basis van 'doorgaans goed geïnformeerde bronnen' dat de 20-jarige middenvelder een contract gaat tekenen in Arnhem. Vorig jaar speelde Nakamba bij AS Nancy in de Franse Ligue 1.

en

Peter Gansler vertrekt bij Vitesse. De commercieel directeur gaat per 1 september een nieuwe uitdaging aan, meldt de club.

Gansler was sinds november 2012 werkzaam voor Vitesse, waar hij onder vuur lag omdat het hem lange tijd niet lukte een hoofdsponsor te strikken. Voor komend seizoen heeft de Amerikaan met Truphone alsnog een hoofdsponsor weten vast te leggen.

Wie Gansler opvolgt in de directie van Vitesse is nog niet bekend. 'De directie neemt de tijd om de positie op een juiste manier in te vullen', laat de club weten in een statement.

Morgen oefenpot tegen chelsea
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_142874227
quote:
Kopers in beeld voor Vitesse

ARNHEM - Wordt Vitesse op korte termijn verkocht? Londen, het voetbalimperium waartoe clubeigenaar Alexander Tsjigirinski behoort, onderhandelt momenteel met 2 partijen die wel geïnteresseerd zijn in de overname van de enige eredivisionist van Gelderland.

Londen wilde aanvankelijk een bedrag van 47 miljoen euro ontvangen voor het totale aandelenpakket van Vitesse. Inmiddels is de prijs gezakt naar 30 miljoen euro. Dat bevestigen meerdere bronnen van De Gelderlander.

​Jordania
Merab Jordania, tot eind vorig jaar eigenaar van Vitesse, hoort niet tot de 2 partijen die nu nadrukkelijk in beeld zijn. Jordania wil dolgraag terugkeren bij Vitesse, maar de Georgiër ontbeert de financiële middelen om de club zelf te kopen en is er tot dusver niet in geslaagd een suikeroom te vinden.

Verlies
Londen wil al maanden af van Vitesse, dat jaarlijks een kleine 20 miljoen euro verlies lijdt. Om de club wat beter verkoopbaar te maken, heeft Londen Truphone naar voren geschoven als nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. Met die deal voor de komende 3 seizoenen is een bedrag van ruim 7 miljoen euro gemoeid.

Fabel
De clubleiding van Vitesse in Arnhem is niet op de hoogte van de plannen van Londen. 'Volgens mij is dit een fabelverhaal’, zei algemeen directeur Joost de Wit in De Gelderlander in de eerste publicatie over de door Londen gewenste clubverkoop. Daar denkt De Wit nog steeds zo over. Dinsdagavond zei de directeur tegen De Gelderlander: „Ik sta er nu hetzelfde in als toen.”

http://www.gelderlander.n(...)or-vitesse-1.4469370
Nooit rust in Arnhem
pi_142874286
quote:
4s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nooit rust in Arnhem
Volgens mij willen ze schoon schip maken en cashen voor de KNVB op gaat treden. Uiteindelijk komt er weer een andere schimmige constructie.
  Forum Admin woensdag 30 juli 2014 @ 11:05:32 #41
35723 crew  GGMM
pi_142876230
Moet fijn voelen voor supporters, deze berichten. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:12:28 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142876397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:05 schreef GGMM het volgende:
Moet fijn voelen voor supporters, deze berichten. :)
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers. Vitesse is heul geen handelshuis zonder ook maar enige identiteit hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 juli 2014 @ 18:05:40 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_142890554
quote:
4s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nooit rust in Arnhem
Heb ik net Schijt van Marcel van Roosmalen binnen, denk ik dat hij weer aan de gang kan voor een nieuw boek :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_142899114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Heb ik net Schijt van Marcel van Roosmalen binnen, denk ik dat hij weer aan de gang kan voor een nieuw boek :')
Die gast is zo'n held _O_
pi_142899615
Chelsea thuis was nog best een leuke wedstrijd trouwens
pi_142899648
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Chelsea thuis was nog best een leuke wedstrijd trouwens
Heb het eerste half uur gezien, speelde Vitesse wel aardig. Die 0-2 was zeer geflatteerd.
pi_142899851
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heb het eerste half uur gezien, speelde Vitesse wel aardig. Die 0-2 was zeer geflatteerd.
Chelsea speelde natuurlijk wel veel op de counter waardoor Vitesse redelijk wat mocht doen, maar desondanks zaten er wel een paar leuke combinaties tussen en had Vitesse nog wel eentje meer mogen scoren.

Als Vitesse de bal kwijt was zie je wel meteen het klasseverschil, dan staat Chelsea in twee of drie passes voor de goal.

Op het einde gooide die blauwen wel alles helemaal dicht, dus dat Vitesse toch nog scoorde was best verrassend nog.
pi_142900558
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Chelsea speelde natuurlijk wel veel op de counter waardoor Vitesse redelijk wat mocht doen, maar desondanks zaten er wel een paar leuke combinaties tussen en had Vitesse nog wel eentje meer mogen scoren.

Als Vitesse de bal kwijt was zie je wel meteen het klasseverschil, dan staat Chelsea in twee of drie passes voor de goal.

Op het einde gooide die blauwen wel alles helemaal dicht, dus dat Vitesse toch nog scoorde was best verrassend nog.
Beetje vertrouwen in het komende seizoen?
pi_142903677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Beetje vertrouwen in het komende seizoen?
Jazeker, denk dat het wel een leuk seizoen wordt. Heb de voorbereidingen niet heel goed gevolgd, maar ik hoop dat de eigen jeugd langzamerhand een beetje klaar is om in het eerste te gaan spelen, zodat er wat meer aan de toekomst gewerkt kan worden.
pi_142903763
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jazeker, denk dat het wel een leuk seizoen wordt. Heb de voorbereidingen niet heel goed gevolgd, maar ik hoop dat de eigen jeugd langzamerhand een beetje klaar is om in het eerste te gaan spelen, zodat er wat meer aan de toekomst gewerkt kan worden.
Vind wel dat de defensie zeer zwak is. Wie heeft het verzonnen om Arnold Kruijswijk binnen te halen? Vrij matige speler. Kashia en Van der Heijden deden ook meer fout dan goed, had ik het idee.

Overigens vertelt Mourinho dat er nog een speler van Chelsea naar Vitesse zal komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')