Dus als we morgen de koeien plat zien liggen kunnen we maar beter ff binnen blijven?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:59 schreef quirina het volgende:
Of de koeien leggen dood..
Ff geen biefstuk eten.
Er is voor het volk niet zo veel aan de hand.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog zou een iets fatsoenlijke berichtgeving wel op z'n plaats zijn, pas na 1,5 uur tv uitzending op Omroep Brabant, en dat zou dan regionale rampenzender moeten zijn.
Maar wel lekker chickies in het publiek.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:02 schreef Szura het volgende:
Dat #viesdikke wijf op RTL word ik niet vrolijk van
Ook als de vogels dood leggenquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dus als we morgen de koeien plat zien liggen kunnen we maar beter ff binnen blijven?
wel leuk verhaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:02 schreef Szura het volgende:
Dat #viesdikke wijf op RTL word ik niet vrolijk van
Mooi contrast idd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar wel lekker chickies in het publiek.
Klopt, maar je zou toch denken dat ze iets geleerd zouden hebben van Chemiepack qua berichtgeving.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Er is voor het volk niet zo veel aan de hand.
Ja er is een flinke fik, maar de rook stijgt recht op en is geen bedreiging voor de omwonende, dus sirene of zoiets levert alleen maar paniek op terwijl er weinig aan de hand is.
Daar hebben ze een hele avond over geteld inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:03 schreef Infection het volgende:
Nu.nl meldt ook eindelijk 2 tot 4 gewonden, of loop ik achter?
Gefeliciteerd Tomatenboer, tot morgen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik geloof het verder wel. De brand is onder controle, geen nieuwe ontwikkelingen meer en over mogelijke luchtverontreiniging horen we toch niets, dus dan maar naar bed. Over 5 uur gaat de wekker alweer.
Welke ramp?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog zou een iets fatsoenlijke berichtgeving wel op z'n plaats zijn, pas na 1,5 uur tv uitzending op Omroep Brabant, en dat zou dan regionale rampenzender moeten zijn.
Chemiepack was een andere situatie daar was de rook wel degelijk een bedreiging voor de omwonende.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, maar je zou toch denken dat ze iets geleerd zouden hebben van Chemiepack qua berichtgeving.
Ik woon op pakweg 18 kilometer afstand (gemeente Drimmelen). Maar hier is niets te zien, horen of te ruiken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:04 schreef quirina het volgende:
Welke fokker woont in de buurt van Moerdijk?
Je schrikt je eigen toch de pleuris als je ontploffingen hoort en vuur ziet?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, maar je zou toch denken dat ze iets geleerd zouden hebben van Chemiepack qua berichtgeving.
Ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:04 schreef quirina het volgende:
Welke fokker woont in de buurt van Moerdijk?
Waarschijnlijk hebben al die chemicaliėn je reukvermogen verwoest.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik woon op pakweg 18 kilometer afstand (gemeente Drimmelen). Maar hier is niets te zien, horen of te ruiken.
Leef je nog?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IkHemelsbreed zo'n 2/3 kilometer ervan af.
RIP alvastquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IkHemelsbreed zo'n 2/3 kilometer ervan af.
Waarom? Vuur en ontploffingen zijn vaak een logische combinatie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:06 schreef quirina het volgende:
Je schrikt je eigen toch de pleuris als je ontploffingen hoort en vuur ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |