Hopelijk blijft de wind een beetje zuidelijk danquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:11 schreef quirina het volgende:
Morgen gaat het regenen komt al die shit naar beneden met de regen.
Maar gelukkig ging de rook hoog de lucht inquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:11 schreef quirina het volgende:
Morgen gaat het regenen komt al die shit naar beneden met de regen.
Sterkte ermee joh. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk meevalt maar ik vind het wel creepy hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Het was echt wel ff gek. Je weet inderdaad op zo'n moment niet wat je nou moet doen. Mijn buurman sprak de verlossende woorden: "Zolang de sirene niet klinkt, dan kunnen we thuisblijven!"
Ja ja, we maken wat mee!
Ik zat lekker op de bank, hoorde de eerste ontploffing, gelijk de lamellen open en toen de tweede, zag ook allemaal zooi omhoog vliegen. Chemiepack was gewoon een chemische brand waar af en toe een container ontplofte.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Je schrikt je eigen toch de pleuris als je ontploffingen hoort en vuur ziet?
Duidelijke en eerlijke berichtgeving lijkt me dan wel noodzakelijk.
Paniek is er dan toch wel, of paniek komt juist als je niks weet.
Het is verder weer prima hoor, maar die eerste twee minuten is echt gek.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:13 schreef quirina het volgende:
Sterkte ermee joh. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk meevalt maar ik vind het wel creepy hoor.
Kan me voorstellen dat je je auto in wil stappen en elders wil gaan overnachten.
Ik had als ik jou was nu allang op de boot van Calais naar Dover gezeten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat lekker op de bank, hoorde de eerste ontploffing, gelijk de lamellen open en toen de tweede, zag ook allemaal zooi omhoog vliegen. Chemiepack was gewoon een chemische brand waar af en toe een container ontplofte.
Maar gelukkig gaat de rook net als vorige keer weer richting randstad
Hoe dichtbij zit je? waarschijnlijk heb je het wel gezegd maar ik heb geen zin om 240 reacties terug te lezenquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is verder weer prima hoor, maar die eerste twee minuten is echt gek.
En bij Shell waar ze zwaar chemische halffabricaten maken komt er geen rotzooi vrijquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Chemiepack was een andere situatie daar was de rook wel degelijk een bedreiging voor de omwonende.
Vliegtuig naar Bora Boraquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had als ik jou was nu allang op de boot van Calais naar Dover gezeten.
Waarschijnlijk zelf ook een stagiairequote:Op woensdag 4 juni 2014 01:15 schreef Szura het volgende:
Oh Icloud, er klopte toch geen tering van het Twitteraccount he?
2 gewonden, aldus de burgemeester.
Lapzwans.
Wees toch maar voorzichtig met al die chemische zooi.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen een hoop vuur en ontploffingen zijn niet genoeg om iets een ramp te noemen inderdaad. Gelukkig ontbreken de doden (voorlopig)
Hij wil eigenlijk zeggen: jullie worden later allemaal heel ziek en gaan daarna dood. Maar dat mag hij niet zeggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:16 schreef quirina het volgende:
Die man kijkt alsof hij het zelf niet gelooft
Beetje afhankelijk van waar bij Shell: ik gok op 1,5 à 2 km.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:14 schreef roislecxe het volgende:
Hoe dichtbij zit je? waarschijnlijk heb je het wel gezegd maar ik heb geen zin om 240 reacties terug te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |