Het is de zus van die klapjostiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Die woordvoerder, godver
Lijkt wel een FOK!er...
Ach... zij is waarschijnlijk de derde keus die de nacht-shift krijgt.quote:
Wie weetquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Die woordvoerder, godver
Lijkt wel een FOK!er...
Matig wel dat ze het niet aankonden..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hulpverleningsforum.nl is weer online
Ja zo blijft je bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:47 schreef Queller het volgende:
[..]
En toen weer wel. Ik dus nét alles dicht, nét weer alles open, nu weer alles dicht...
Nou ja, ik wilde toch al niet meer naar bed...
Radiostream http://www.omroepbrabant.nl/Live.aspx?mode=liveradioquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef kwiwi het volgende:
bij omroep brabant zie ik ze bbq-en, die stream zet ik maar uit
Meer geluk dan wijsheid dat daar niets écht misgegaan is. Eens in de hondervijftig jaar gaat er bij een raffinaderij iets goed mis. Dus hier in Spijkenisse is het wachten op een goede klap...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:47 schreef StM het volgende:
[..]
Daar is heeeeeel veel mis, maar boem hebben ze niet gedaan....
Tja, komt het door brakke servers of door echt een behoorlijke aanloop van ramptoeristen? Wel slechtste moment om down te gaanquote:
De hoeveelheid schuimmakend middel dat toegevoegd wordt is vaak niet afdoende voor het blussen van petrochemische branden. Chemie-Pack had ook vele malen effectiever bestreden kunnen worden als niet elke brandweerorganisatie vooral zou willen laten zien dat ze de grootste (spuit) hebben.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
Maar wel bijzonder (mooi) als er echt geen enkele gewonde is
Vooral als er zoveel mensen aanwezig waren juist ivm wisseling van de ploegen.
Wat een wonder...
Denk iets met load balancers oid, waren iets van 1200 mensen in het topic.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tja, komt het door brakke servers of door echt een behoorlijke aanloop van ramptoeristen? Wel slechtste moment om down te gaan
Daar tegenover heb je Justin Bieber. Dat is geluid zonder nieuws.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In de regiekamer van het RTL-nieuws is de paniek momenteel groter dan in moerdijk denk ik.
Tja, je moet maar kwaliteit willen bieden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In de regiekamer van het RTL-nieuws is de paniek momenteel groter dan in moerdijk denk ik.
hehehquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar tegenover heb je Justin Bieber. Dat is geluid zonder nieuws.
Daar geven ze elkaar high fives voor de fail van de woordvoerster in de uitzendingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wacht maar tot het spul uit 010 daar ter plaatse komt; die hebben serieus materieel voor dat soort fratsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
De hoeveelheid schuimmakend middel dat toegevoegd wordt is vaak niet afdoende voor het blussen van petrochemische branden. Chemie-Pack had ook vele malen effectiever bestreden kunnen worden als niet elke brandweerorganisatie vooral zou willen laten zien dat ze de grootste (spuit) hebben.
Lijkt het wel op inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Goed voorbereidddd?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:50 schreef CookieSlikker het volgende:
Mensen, ik heb examen om 8 uur. Maar dit wil ik niet missen
Les 1 is toch als je iets niet weet, geen uitspraak doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach... zij is waarschijnlijk de derde keus die de nacht-shift krijgt.
Krijgt het arme vrouwtje deze shit voor de kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |