quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
achteraf hoor je altijd dat er geen gevaar is voor de omgeving
Helaas gaat het inderdaad wel zo meestal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zwarte wolken zijn volkeren blije bijen. Niks aan de hand mensen. Lekker slapen, en vooral verse groenten uit de tuin eten.
Ligt eraan wat het precies is wat er in de fik staat. Voordeel bij zulke fikkies is dat het vaak redelijk zuivere brandstoffen zijn, en dat er zuurstof zat voorhanden is, en dus een goede complete verbranding. Maar echt gezond is het natuurlijk niet. De ellende begint pas als ze de boel gaan smoren tijdens het blussen. ( if possible)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
Vraag me af wat voor nasty shit daar allemaal bij vrijkomt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Niks aan de hand, gewoon een NL-alert test
Hm, oké. Heb er totaal geen verstand van verder, maar zou toch niet echt goed kunnen slapen vannacht als ik daar in de buurt zou wonen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het precies is wat er in de fik staat. Voordeel bij zulke fikkies is dat het vaak redelijk zuivere brandstoffen zijn, en dat er zuurstof zat voorhanden is, en dus een goede complete verbranding. Maar echt gezond is het natuurlijk niet. De ellende begint pas als ze de boel gaan smoren tijdens het blussen. ( if possible)
Oei, dat is de fabriek zelf dus, en dat fikkie is zeker 70 - 80 meter hoog. Daar gaat nog meer ellende bij komen; geen houden aan.quote:
Dumdumdummm.... Ik zet m'n aluhoedje vast op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef Evertjan het volgende:
wel grappig dat vandaag Wim Denie vandaag een boekje heeft gepresenteerd met zijn ervaringen bij de laatste brand bij Moerdijk
http://www.omroepbrabant.(...)and+Chemie-Pack.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |