Jij?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
waker worden op een ehbo post met 3 gebroken ribben en oogkas![]()
![]()
Dat is ook vreemd dat je in het engels minder problemen hebt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef isax het volgende:
[..]
ligt er aan. nederlands gaat als een kleuter toen ik 17 was had ik tijd oppaskindjes en die wilde niet dat ik voorlas meer.
omdat hun sneller waren.
engels gaat iets sneller maar in het engels is mijn dyslexie ook minder.
Maar ik neem alles dan wel goed tot me..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan 4 zinnen op teletekst lezen![]()
dat boek is iets van 300 paginas geloof ik.
Mathijs had ook iets met paddenstoelen begreep ik toen ze bij die vriend gingen eten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als het een meerkeuze-vraag was zou ik dat ook gegokt hebben.
Engels is grammaticaal veel eenvoudiger en heeft veel minder woorden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd dat je in het engels minder problemen hebt.
Daar sta ik zelf ook idd totaal niet van te kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen wonder dan dat je achterloopt in de SC.
komt vaker voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd dat je in het engels minder problemen hebt.
huh heb je een ongeluk gehad of zo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
waker worden op een ehbo post met 3 gebroken ribben en oogkas![]()
![]()
Dat is niet zo mooi, wat had je uitgespookt als ik zo brutaal mag wezenquote:
Paddo's.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mathijs had ook iets met paddenstoelen begreep ik toen ze bij die vriend gingen eten.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow oeps, nou die jat die van mij wel
Volgas een berg af op een moutenbike in schotlandquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi, wat had je uitgespookt als ik zo brutaal mag wezen
Het ergste in een snel lopend forum is dat je dus wel selectief moet gaan lezen. Maar ik kan het dan vaak niet laten toch terug te scrollen om het toch nog een keer goed te lezen..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen wonder dan dat je achterloopt in de SC.
Ja wie gaat dan ook dan doen, volgende keer gewoon een opoefiets nemen he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgas een berg af op een moutenbike in schotland![]()
![]()
het bordje "severe dip" gemist?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
![]()
tja beetje eigen schuld danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
![]()
Ja ik melde het ff omdat ik allemaal formulieren moet invullenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wie gaat dan ook dan doen, volgende keer gewoon een opoefiets nemen he.
Hoop dat alles nu wel weer goed met je is.
Okequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ik melde het ff omdat ik allemaal formulieren moet invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |