ik moet em troosten hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hij weet heus wel dat ik het goed bedoel![]()
![]()
Ik had het 2e boek in 1 vliegreis uitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
engels? harry potter and the goblet of fire heeft 635 paginas en daar heb ik 26 uur over gedaan de eerste keer.
nederlands is niet te doen. zelfde boek doe ik er dan een week over.
leedvermaakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh,. maar dat vind ik dan wel weer lekker ..![]()
![]()
![]()
![]()
Dus als je dyslexie heb dan kan je wel gewoon op een normaal tempo lezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
engels? harry potter and the goblet of fire heeft 635 paginas en daar heb ik 26 uur over gedaan de eerste keer.
nederlands is niet te doen. zelfde boek doe ik er dan een week over.
vergevenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja ach gossie, sorry punkieen gizmo
Ik snap er nu vrij weinig meer van, maar ik laat 'm wel op 2 staan en dan zie ik 't wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ze die docu bedoelt. Het heet sporen.
ik kan 4 zinnen op teletekst lezenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik had het 2e boek in 1 vliegreis uit![]()
Maar dat was 1 van de dunste geloof ik? Ik lees namelijk juist bizar langzaam.... Teletekst paginas kon ik vroeger ook nooit af lezen voordat ze oversprongen naar de volgende pagina... had vaak wel 3 rotaties nodig
Geen wonder dan dat je achterloopt in de SC.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik had het 2e boek in 1 vliegreis uit![]()
Maar dat was 1 van de dunste geloof ik? Ik lees namelijk juist bizar langzaam.... Teletekst paginas kon ik vroeger ook nooit af lezen voordat ze oversprongen naar de volgende pagina... had vaak wel 3 rotaties nodig
Ow..mijn fout. Ik dacht dat Sporen over geheel iets anders ging.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ze die docu bedoelt. Het heet sporen.
Om 23uur begint Sporen, de docu over het maken van de regels van Mathijs.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap er nu vrij weinig meer van, maar ik laat 'm wel op 2 staan en dan zie ik 't wel.
nee zweepje lenen voor punkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben al voorzien![]()
![]()
![]()
maar bedankt voor het aanbod
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen wonder dan dat je achterloopt in de SC.
Als het een meerkeuze-vraag was zou ik dat ook gegokt hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om 23uur begint Sporen, de docu over het maken van de regels van Mathijs.
ligt er aan. nederlands gaat als een kleuter toen ik 17 was had ik tijd oppaskindjes en die wilde niet dat ik voorlas meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus als je dyslexie heb dan kan je wel gewoon op een normaal tempo lezen?
Jij?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
waker worden op een ehbo post met 3 gebroken ribben en oogkas![]()
![]()
echt waar, wtf heb je gedaan danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
waker worden op een ehbo post met 3 gebroken ribben en oogkas![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |