Ik heb ook al 5 dagen niet gekeken. Mijn internetverslaving begint steeds grotere vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:57 schreef isax het volgende:
[..]
tv zit bij mijn huur inbegrepen en mis ook niet het terug spoelen
vandaag heb ik voor het eerst in 2 weken mijn tv hier aanstaan.
Ik ook, toen ging ik in de gids kijken en deed ik een ninja edit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik "straks" hoorde.
al die gluurders die verkeerd postenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Verkeerde topic.![]()
![]()
![]()
Zit ik hier toch helemaal offtopic te lullen ..
Solly.
ik ben een boekenworm met dyslexiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook al 5 dagen niet gekeken. Mijn internetverslaving begint steeds grotere vormen aan te nemen.
ja internet neemt momenteel ook mijn leven overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook al 5 dagen niet gekeken. Mijn internetverslaving begint steeds grotere vormen aan te nemen.
Hoe lang doe je dan gemiddeld over 1 boek?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben een boekenworm met dyslexie
maar ik vind netflix stuk fijner dan tv zoiezo
Geen idee, maar ik heb me meerdere malen afgevraagd hoe pijnlijk en waardevol het voor die vriend was om dit te maken. Dus ik ga wel kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nice! Vraag me wel af of 't een beetje interessant is. Zegt de docu niet genoeg?
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
Die kutDennis neemt het hele gesprek weer over, ging net zo lekker over verduistering
Autisme
hij weet heus wel dat ik het goed bedoelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
he niet tegen mijn man beginnen he![]()
Daar hebben ze alle 15 veel last van in die baggerloodsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
Die kutDennis neemt het hele gesprek weer over, ging net zo lekker over verduistering
Autisme
Ik laat 'm ook wel op 2 staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb me meerdere malen afgevraagd hoe pijnlijk en waardevol het voor die vriend was om dit te maken. Dus ik ga wel kijken.
engels? harry potter and the goblet of fire heeft 635 paginas en daar heb ik 46 uur over gedaan de eerste keer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe lang doe je dan gemiddeld over 1 boek?
Eerst nieuwsuur en dan een andere docu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |