Nee joh, die mensen bestaan echt. En het kan nog veel erger ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Kees. Ik heb echt het idee dat het een trol ofzo is
Vind het erg sneuquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nee joh, die mensen bestaan echt. En het kan nog veel erger ook.
Nou ja, ik heb een neefje (28 jaar) die autistisch is en twee vriendinnen van mij hebben een autistisch kindje maar zoals hem heb ik toch ook nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Als je dat denkt moet je een wel heel ernstig gebrek aan kennis hebben.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
[…]
Maar zoals Kees heb ik nog nooit gezien.
Inderdaad, en daar kan ik dan weer niet om lachen, dat is gewoon verschrikkelijk.quote:
Heeft denk ik ook met verschillende levensgebeurtenissen te maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een neefje (28 jaar) die autistisch is en twee vriendinnen van mij hebben een autistisch kindje maar zoals hem heb ik toch ook nog nooit gezien.
Ik weet dat er diverse gradaties zijn, mijn neef werkt bv, woont op zijn eigen ( wel begeleidend), heeft zijn rijbewijs en heeft zelfs een vriendin.
Terwijl dat er niet in zal zitten voor het zoontje van een van mijn vriendinnen, en de ander zit er weer net tussenin.
Maar zoals Kees heb ik nog nooit gezien.
Zeker, dan is deze docu nog wel wat indrukwekkender (De regels van Matthijs)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon ter illustratie even deze video. Kees is gewoon grappig inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar kan ik dan weer niet om lachen, dat is gewoon verschrikkelijk.
Maar zoals Kees, om zijn opmerkingen, zijn doen en laten enz. tja, daar kan ik dan wel weer de humor van inzien, misschien erg genoeg...
Het is maar hoe je het bekijkt...je zal als ouder maar zo'n kind gekregen hebben. Lijkt me zwaar!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon ter illustratie even deze video. Kees is gewoon grappig inderdaad
die gast is bezeten ofzo?quote:
Hij raakt al helemaal overstuur als zijn moeder hoest vanwege bacteriën, dus ik denk dat seks voor hem toch echt een hele grote stap te ver is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ook mooi hoe hij het onderwerp vriendin direct afkapte.
Hoop voor m' dat hij soms de dames van plezier bezoekt, al denk ik dat dat tegen zijn principes gaat en hij alleen in het huwelijk gelooft.
Gewoon dat kind voorschut zetten op youtube en hopen op veel viewss...quote:
Hoe de fuck is het "erg" dat je bepaalde opmerkingen grappig vindt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar kan ik dan weer niet om lachen, dat is gewoon verschrikkelijk.
Maar zoals Kees, om zijn opmerkingen, zijn doen en laten enz. tja, daar kan ik dan wel weer de humor van inzien, misschien erg genoeg...
Zeker tegen het einde begon dat mij ook te irriteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:
Wat een aangedikte en slechte documentaire zeg..
De tering..
Daar moest ik echt hard om lachen. Bijna niet autistisch, lolwatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:53 schreef SharQueDo het volgende:
Ik vind dit niet echt iets om te lachen, eigenlijk. Kijk die ouders alleen al. Dat zijn echt gezichten van gebroken mensen, 40 jaar lang. Niks met pensioen en samen leuke dingen doen zodra de koters uit huis zijn, maar tot je dood voor een groot klein kind zorgen.
Te triest voor woorden, eigenlijk. Die moeder durft zelfs met een recht gezicht te beweren dat Kees bijna niet meer autistisch is. Dat mens is helemaak gek geworden.
Ik wil nog steeds echt geen nakomelingen. De kans dat ze iets naars van mij erven is mij dat echt niet waard. En dit filmpje bevestigt dat alleen maar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |