Iets in mij verplicht mij dat.... Ben er ook niet blij meequote:
Veel bagger ja. Soms echter ineens een interessant onderwerp.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
De laatste tientallen topics wel ja![]()
Stuk of 10 interessante posts en verder een hoop bagger...
nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
Iets in mij verplicht mij dat.... Ben er ook niet blij mee
Hoeveel goedkoper denken we (onderbouwd met cijfers uit het verleden wellicht... anyone?) dat de televisies gaan worden na het WK?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel bagger ja. Soms echter ineens een interessant onderwerp.
Zelf misschien wat te vertellen waar we op kunnen inhaken?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Smoke even een blamba en maak je niet zo druk.
In een SC gaan zitten voor de interessante posts? Wat wil je kernfysica, politiek, psychologie, filosofie? Het is allemaal te vinden op Fok hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
De laatste tientallen topics wel ja![]()
Stuk of 10 interessante posts en verder een hoop bagger...
Regels van Matthijs. Wacky wake up.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat die regel ... 1 zin of meer dan dat ?
ja voor interesante dingen moet je volgens mij toch ergens anders zijn op fokquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
In een SC gaan zitten voor de interessante posts? Wat wil je kernfysica, politiek, psychologie, filosofie? Het is allemaal te vinden op Fok hoor.
Waar zit jij op Fok?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
In een SC gaan zitten voor de interessante posts? Wat wil je kernfysica, politiek, psychologie, filosofie? Het is allemaal te vinden op Fok hoor.
?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat die regel ... 1 zin of meer dan dat ?
Geen idee..misschien 20%? Of zeg ik nu iets totaal onnozel? Heb je het idee dat ze nu duurder zijn dan een aantal maanden geleden? Zijn er nu nieuwe modellen uitgekomen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoeveel goedkoper denken we (onderbouwd met cijfers uit het verleden wellicht... anyone?) dat de televisies gaan worden na het WK?
nee doe maar nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen. Lijm snuiven schijnt ook lekker te zijn.
Allemaal deze week voorbij gekomen in de SCquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |