abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140673320
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ *O* :D www.wefut.com :D *O* _O_
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_140673339
Veel te veel tekst voor iedereen die dat terug moet gaan lezen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_140673349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Vind dat wel meevallen eigenlijk. In het begin even wennen, maar nu totaal geen last van. Het is ook iets waarmee de topspelers zich nu meer kunnen onderscheiden. Vorig jaar had je allemaal vage handicapshit en won ik met OP silvers en low rated spelers makkelijker dan met topteams omdat er toch maar een paar stats belangrijk waren. Dit jaar is dat een stuk beter imo.

Nu de vage eaids en momentum shit er nog uit slopen..Mijn Bergkamp is 9 vd 10 keer precies wat je ervan verwacht, maar er is altijd ineens dat random potje waarbij het lijkt alsof de dozen nog om zijn schoenen zitten.
Kom op man, topspelers? 90% in divisie 1 speelt alleen maar de bal door de lucht. In Fifa 13 speelde ik wedstrijden met 90%+ passing op het einde en speelde ik op de helft van mijn tegenstander. Dat is nu gewoon onmogelijk. Spelers verliezen de bal gewoon veel te vaak en hoe vaak je wel niet een bal naar een speler speelt die 5 meter naast je staat die niet aankomt, verschrikkelijk.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_140673382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef Kiid het volgende:

[..]

Kom op man, topspelers? 90% in divisie 1 speelt alleen maar de bal door de lucht. In Fifa 13 speelde ik wedstrijden met 90%+ passing op het einde en speelde ik op de helft van mijn tegenstander. Dat is nu gewoon onmogelijk. Spelers verliezen de bal gewoon veel te vaak en hoe vaak je wel niet een bal naar een speler speelt die 5 meter naast je staat die niet aankomt, verschrikkelijk.
Nooit last van, miss ben jij wel gewoon slecht geworden
Elke dag
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:14:09 #5
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_140673413
Thad: als ik hier reacties lees, kan ik maar 1 conclusie trekken: WC op de Xbox is totaal anders dan op de PS. Het lijkt bij mij in ieder geval veel meer op H2H en FUT13.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140673437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat veel mensen zo spelen is omdat het OP is en ze dus voor de exploit route kiezen. De echt goede spelers in div 1 spelen ook anders, maar dat zijn er relatief weinig. Maar dat is ook wat die gasten goed maakt..

Ik speel nu ook gewoon bijna altijd op de helft van mijn tegenstander met altijd 80-85% passing...Ook in div1.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:15:42 #7
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140673457
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mijn Bergkamp is 9 vd 10 keer precies wat je ervan verwacht, maar er is altijd ineens dat random potje waarbij het lijkt alsof de dozen nog om zijn schoenen zitten.
Haha je doelt zeker op dat potje van gister? Dat was overduidelijk Schweini die Bergkamp in zijn broekzak had. Allemaal effectief verdedigen van mij en het gevaar uitschakelen. Idem met blauwe hazard
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Thad: als ik hier reacties lees, kan ik maar 1 conclusie trekken: WC op de Xbox is totaal anders dan op de PS. Het lijkt bij mij in ieder geval veel meer op H2H en FUT13.
We moeten iemand inschakelen met beide consoles die het wel wil testen.

Mathijs leg die worstenbroodjes weg, ga naar Eindhoven en pak die xbox 360 van je ouders.
pi_140673460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nooit last van, miss ben jij wel gewoon slecht geworden
Dat zou zo maar kunnen hoor, maar ik ben ook niet zo maar tevreden.

Ik zal eens een video posten van Fifa 13 waarbij ik de hoop heb dat jullie er normaal op kunnen reageren. En dan heb ik het met name over mijn Engels :+

Had hem al eens eerder laten zien, dus hij kan bekend voorkomen. Maar dit is in Fifa 14 onmogelijk. Zeker in divisie 1 :)
Dag knapste man van FOK!
pi_140673470
quote:
Dit heb je nou al 1 miljoen miljard keer gezegd, maar er zijn ook zoveel mensen die op de PS3 spelen en hetzelfde zeggen als Thad :')

Het is gewoon een andere beleving blijkbaar bij verschillende mensen, aangezien ik het wel hetzelfde zie als jij
Elke dag
pi_140673477
quote:
Wel opvallend dat de PS3 users veel positiever zijn dan xbox ja..al verschilt jouw spel ook als dag en nacht met dat van Toefjes als ik het zo lees en vinden jullie het allebei goed (op de disconnects na)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140673504
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Haha je doelt zeker op dat potje van gister? Dat was overduidelijk Schweini die Bergkamp in zijn broekzak had. Allemaal effectief verdedigen van mij en het gevaar uitschakelen. Idem met blauwe hazard
Hij wint ook eens een potje en heeft meteen een grote bek :D

Maar dat soort potjes komen vaker voor. Bij seasons zit er ook altijd wel eentje tussen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140673514
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat veel mensen zo spelen is omdat het OP is en ze dus voor de exploit route kiezen. De echt goede spelers in div 1 spelen ook anders, maar dat zijn er relatief weinig. Maar dat is ook wat die gasten goed maakt..

Ik speel nu ook gewoon bijna altijd op de helft van mijn tegenstander met altijd 80-85% passing...Ook in div1.
Ja, 80%-85% lukt mij ook wel, dat is niet zo lastig.
Dag knapste man van FOK!
pi_140673518
Ik speel alleen FUT WC omdat ik dan nog wel met enigszins gelijkwaardige teams kan spelen. :D (t.o.v de rest)
Feyenoord Rotterdam
pi_140673522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wel opvallend dat de PS3 users veel positiever zijn dan xbox ja..al verschilt jouw spel ook als dag en nacht met dat van Toefjes als ik het zo lees en vinden jullie het allebei goed (op de disconnects na)
De wedstrijden tegen POTS waren eigenlijk altijd best wel leuk
pi_140673536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik zal eens een video posten van Fifa 13 waarbij ik de hoop heb dat jullie er normaal op kunnen reageren. En dan heb ik het met name over mijn Engels :+

Had hem al eens eerder laten zien, dus hij kan bekend voorkomen. Maar dit is in Fifa 14 onmogelijk. Zeker in divisie 1 :)
fut13 _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_140673540
Ben nou al 20 minuten langer op het werk door jullie. Snel naar huis _O-
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:18:13 #17
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140673546
quote:

[..]

Leuk lied :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij wint ook eens een potje en heeft meteen een grote bek :D

Maar dat soort potjes komen vaker voor. Bij seasons zit er ook altijd wel eentje tussen.
uhuhm 2
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:18:27 #18
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_140673556
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Leuk lied :D
Vast zelf gezongen.
pi_140673566
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik speel alleen FUT WC omdat ik dan nog wel met enigszins gelijkwaardige teams kan spelen. :D (t.o.v de rest)
Ik vind het gewoon wel lekker om van de 4-1-2-1-2 teams met Eto'o en Sturridge af te zijn. Een keer is niet erg, maar 50% van de teams die je in FUT tegenkomt zien er zo uit. En het zijn allemaal vervelende blagen die er mee spelen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:19:59 #20
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140673595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon wel lekker om van de 4-1-2-1-2 teams met Eto'o en Sturridge af te zijn. Een keer is niet erg, maar 50% van de teams die je in FUT tegenkomt zien er zo uit. En het zijn allemaal vervelende blagen die er mee spelen.
Dat is waar. Maar bij dat WC krijg je nu al en anders binnenkort alleen maar teams met Neymar en Messi etc. Het is bij die mode een kwestie van tijd tot iedereen zo'n super team heeft.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:20:21 #21
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_140673608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De wedstrijden tegen POTS waren eigenlijk altijd best wel leuk
Klopt. En zonder enige vorm van abuse of exploits imo.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140673613
quote:

[..]

Zo speel ik ook min of meer ( op basis van minuut 1). Misschien wat minder skills of wat meer zakelijke skills maar dat is het. Kan echt prima imo..

Maar ik begrijp oprecht niet hoe je ook maar enig plezier uit FUT kan halen met hoe je nu speelt, als het spel uit dit filmpje is wat je eigenlijk WIL spelen. Zo'n groot verschil..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140673633
quote:

[..]

Eens.

En ik vind het gewoon leuk om packs te openen en dan weer keihard gaan zitten schelden als je een pack vol tering spelers hebt. _O_
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:22:20 #24
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140673664
Al die coaches in WC Fut tellen ook mee voor je contracts%, dus dat gaat ook hard nu :P
Elke dag
pi_140673686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:17 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ja, 80%-85% lukt mij ook wel, dat is niet zo lastig.
Alsof het verschil tussen 85 en 90 dan zo groot is :P
quote:

[..]

Dat is het leukste onderdeel van het spel ja. Al standaardiseren de teams met de dag meer waarschijnlijk, maar zo erg als de normale FUT zal/kan het niet worden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')