En wederom begrijp je het niet. Want dat heb ik niet gezegd. Zijn jij en Gizmo toevallig zusjes?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, ben ik inmiddels al achter hoor![]()
en dat jij vind dat ik alles post zonder na te denken zegt meer over jou dan over mij
vind ik raar, zou niet eens willen dat iedereen hetzelfde denkt als ik. brrrrquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja idd,
bacon kan er niet tegen als iemand anders denkt dan hem.
ik begrijp je heel goed, ik snap alleen niet dat mensen het niet doorhebben als ik ze een keer zit te fuckenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En wederom begrijp je het niet. Want dat heb ik niet gezegd. Zijn jij en Gizmo toevallig zusjes?
ik denk dat wij normaal zijn, en op een normale manier kunnen chatten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En wederom begrijp je het niet. Zijn jij en Gizmo toevallig zusjes?
nee preciesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vind ik raar, zou niet eens willen dat iedereen hetzelfde denkt als ik. brrrr
normaal wil ik mezelf absoluut niet noemen, vind ik alleen maar saaiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik denk dat wij normaal zijn, en op een normale manier kunnen chatten.
en nee we zijn geen zusjes.
Timquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
Lady's ( ik gooi hem er nog maar een keer in)
[ afbeelding ]
Dit gaat niet om meningen, of jij denkt dit en zij denkt dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja idd,
bacon kan er niet tegen als iemand anders denkt dan hem.
En in dit verband bedoel je met normaal 'net zo dom als de rest' toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik denk dat wij normaal zijn, en op een normale manier kunnen chatten.
en nee we zijn geen zusjes.
maar je reageert wel normaal op anderen dus ben je normaalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
normaal wil ik mezelf absoluut niet noemen, vind ik alleen maar saai
Zogenaamd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik begrijp je heel goed, ik snap alleen niet dat mensen het niet doorhebben als ik ze een keer zit te fucken![]()
hap hap hap
dan is het maar goed dat jij perfect bent, toch nog iemand hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En in dit verband bedoel je met normaal 'net zo dom als de rest' toch?
en jij bent uberslim en zit daarom ook heel de dag achter je pcquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En in dit verband bedoel je met normaal 'net zo dom als de rest' toch?
oepsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef isax het volgende:
de buurvrouw had zichzelf buiten gesloten buiten
want ik ben het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat jij perfect bent, toch nog iemand hier![]()
![]()
ja maar dat heb ik geleerd de laatste jaren. dat heet gewoon een conversatie voeren zonder gelijk te gaan schelden, huilen of gooienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
maar je reageert wel normaal op anderen dus ben je normaal
als het die met die kat is zou ik bijna zeggen laat maar zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef isax het volgende:
de buurvrouw had zichzelf buiten gesloten buiten
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als het die met die kat is zou ik bijna zeggen laat maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik had eigenlijk geen zin om open te doen maar vond het zo zielig
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:18 schreef isax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar je bent dan toch weer te lief he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |