taalnazi cursus gehad?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En nog gratis ook hè. Altruïstisch van mij.
zo liefquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En nog gratis ook hè. Altruïstisch van mij.
Is goed te doen als je ook nog eens alle plastic apart houdt.quote:
daar let ik meestal op..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, als ze iets van post oid in je zak vinden sturen ze je een boete.
in het dorp waar ik opgroeide worden klikos gebruiktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is goed te doen als je ook nog eens alle plastic apart houdt.
Nadeel in de zomer is dat het vuilnis wel erg lang in de bakken zit, want het hoeft minder geleegd te worden.
Hebben we hier dus ook. Erg fijn. Zakken goed afsluiten en géén vlees in groenbak. Maar dan nog. brrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
in het dorp waar ik opgroeide worden klikos gebruikt
die made in zomer
Woman, u need some hard dick in yo life!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begin er niet over dit keer maar zou wel lekker zijn
Absolutlyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Woman, u need some hard dick in yo life!
ajakkes in handen van de Chinezen! hahahha !!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Woman, u need some hard dick in yo life!
Is gewoon een sponsor. Niet gelijk lopen soppen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
ajakkes in handen van de Chinezen! hahahha !!!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben er zo een die dan gaat googele maar ik weesta de verleiding deze keer.
Ik ook! Maar ben net een salade aan het eten..en dat leek me geen geschikte combiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben er zo een die dan gaat googele maar ik weesta de verleiding deze keer.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ben net een salade aan het eten..en dat leek me geen geschikte combi
lampies!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is gewoon een sponsor. Niet gelijk lopen soppen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |