En wederom begrijp je het niet. Want dat heb ik niet gezegd. Zijn jij en Gizmo toevallig zusjes?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, ben ik inmiddels al achter hoor![]()
en dat jij vind dat ik alles post zonder na te denken zegt meer over jou dan over mij
vind ik raar, zou niet eens willen dat iedereen hetzelfde denkt als ik. brrrrquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja idd,
bacon kan er niet tegen als iemand anders denkt dan hem.
ik begrijp je heel goed, ik snap alleen niet dat mensen het niet doorhebben als ik ze een keer zit te fuckenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En wederom begrijp je het niet. Want dat heb ik niet gezegd. Zijn jij en Gizmo toevallig zusjes?
ik denk dat wij normaal zijn, en op een normale manier kunnen chatten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En wederom begrijp je het niet. Zijn jij en Gizmo toevallig zusjes?
nee preciesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vind ik raar, zou niet eens willen dat iedereen hetzelfde denkt als ik. brrrr
normaal wil ik mezelf absoluut niet noemen, vind ik alleen maar saaiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik denk dat wij normaal zijn, en op een normale manier kunnen chatten.
en nee we zijn geen zusjes.
Timquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Voxs het volgende:
Lady's ( ik gooi hem er nog maar een keer in)
[ afbeelding ]
Dit gaat niet om meningen, of jij denkt dit en zij denkt dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja idd,
bacon kan er niet tegen als iemand anders denkt dan hem.
En in dit verband bedoel je met normaal 'net zo dom als de rest' toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik denk dat wij normaal zijn, en op een normale manier kunnen chatten.
en nee we zijn geen zusjes.
maar je reageert wel normaal op anderen dus ben je normaalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
normaal wil ik mezelf absoluut niet noemen, vind ik alleen maar saai
Zogenaamd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik begrijp je heel goed, ik snap alleen niet dat mensen het niet doorhebben als ik ze een keer zit te fucken![]()
hap hap hap
dan is het maar goed dat jij perfect bent, toch nog iemand hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En in dit verband bedoel je met normaal 'net zo dom als de rest' toch?
en jij bent uberslim en zit daarom ook heel de dag achter je pcquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En in dit verband bedoel je met normaal 'net zo dom als de rest' toch?
oepsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef isax het volgende:
de buurvrouw had zichzelf buiten gesloten buiten
want ik ben het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat jij perfect bent, toch nog iemand hier![]()
![]()
ja maar dat heb ik geleerd de laatste jaren. dat heet gewoon een conversatie voeren zonder gelijk te gaan schelden, huilen of gooienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
maar je reageert wel normaal op anderen dus ben je normaal
als het die met die kat is zou ik bijna zeggen laat maar zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef isax het volgende:
de buurvrouw had zichzelf buiten gesloten buiten
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als het die met die kat is zou ik bijna zeggen laat maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik had eigenlijk geen zin om open te doen maar vond het zo zielig
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:18 schreef isax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar je bent dan toch weer te lief he
Hoho! Ik ben ook perfectquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
dat doe je goed dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik geleerd de laatste jaren. dat heet gewoon een conversatie voeren zonder gelijk te gaan schelden, huilen of gooien
lekker he een beetje katten tegen elkaarquote:
gesprekstof voor de psycholoogquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]maar je bent dan toch weer te lief he
Retardius Maximus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
we hebben een beetje mot dus dan is het extra leukquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tuurlijk, ze moet er toch wat voor over hebben om binnen te komen he
De piemel van Bacon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lekker he een beetje katten tegen elkaar![]()
met jou vind ik het wel leuk
komt waarschijnlijk omdat je een man bent
Ik heb de hoop al opgegeven, valt niks te redden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lekker he een beetje katten tegen elkaar![]()
met jou vind ik het wel leuk
komt waarschijnlijk omdat je een man bent
Klopt, ik ben niet meer te reddenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al opgegeven, valt niks te redden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb tussen mannen gewerkt dus ben veel erger gewend
ik zou het ook niet wetenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef mootie het volgende:
Ik ben de definitie van normaal even kwijt. Solly.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef isax het volgende:
dat ik deel mag nemen aan dit intellectueel gesprek
nor·maal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef mootie het volgende:
Had het anders moeten verwoorden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef mootie het volgende:
En de definitie van volgens de regel?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:24 schreef isax het volgende:
[..]
nor·maal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 volgens de regel; gewoon: hij is niet normaal niet goed bij zijn hoofd; normaal gesproken gewoonlijk
De tijd van uitleggen is wel geweest dacht ik zo. It was futile.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zou het ook niet weten
misschien kan bacon ons dat even uitleggen...
Tsssk. Hoop. Je zou nu toch wel moeten weten dat ik het begrijp.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had het anders moeten verwoorden.
Iemand die je iets uit kan leggen en waarbij je enige hoop kan hebben dat het begrepen wordt.
hihiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De tijd van uitleggen is wel geweest dacht ik zo. It was futile.
Jij wel ja. Anders dacht ik dat ik de debiel was. Moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk. Hoop. Je zou nu toch wel moeten weten dat ik het begrijp.
Heb je nog niet gezien?? Oeh you are in for a treat!quote:
Ik vind het nu al niet leuk meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je nog niet gezien?? Oeh you are in for a treat!
TELL THEM U RAPED HER!!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je nog niet gezien?? Oeh you are in for a treat!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
you're all still peasants as far as I can see
You raped her! You murdered her! tell them!quote:
Why not both.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:32 schreef Jian het volgende:
We hebben het er gewoon niet meer over![]()
We gaan naar de generale repetitie van de musical van Ron
echt waar, nou muziek dan maar weer uit en streams ff volgenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:32 schreef Jian het volgende:
We hebben het er gewoon niet meer over![]()
We gaan naar de generale repetitie van de musical van Ron
Best dom voor zo'n vaardige krijger om zo dichtbij te komen. Bronn knows best.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
You raped her! You murdered her! tell them!
quote:
nee joh lul, vind je helemaal niet domquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben nu degene die dom is. Dat is de enige manier voor ze om ermee om te gaan.
Dat krijg je als je emotie niet onder controle hebt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Best dom voor zo'n vaardige krijger om zo dichtbij te komen. Bronn knows best.
er is niet zo heel veel aan op dit momentquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar, nou muziek dan maar weer uit en streams ff volgen
weet alleen niet of ik het echt wil
Emoties en aannames, mother of all fuck ups.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat krijg je als je emotie niet onder controle hebt.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee joh lul, vind je helemaal niet dom
beetje saai zoals gewoonlijk, zuchtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
er is niet zo heel veel aan op dit moment
Ja, maar als ie niet dood was gegaan dan was Tyrion vrij geweest en hadden we niet het vervolg gekregen dat we nu krijgen, heftiggggggquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Best dom voor zo'n vaardige krijger om zo dichtbij te komen. Bronn knows best.
valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
ben ook sinds een paar dagen gestopt met bepaalde pillen waardoor mijn hersens overuren draaien momenteel en ik inderdaad niet altijd 2 keer lees voordat ik terug reageer
So What
Let me
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Emoties en aannames, mother of all fuck ups.
Maar ik wil niet dat Tyrion dood gaat. Gaat Jamie 'm nu nog redden of wat? Hoop van wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar als ie niet dood was gegaan dan was Tyrion vrij geweest en hadden we niet het vervolg gekregen dat we nu krijgen, heftigggggg
zal over een paar dagen wel leuker worden, ze zijn nu alleen maar aan het konkelen, en billy jankt de hele dag door.quote:
Je wilt toch niet echt dat ik je dat nu ga vertellen hèquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat Tyrion dood gaat. Gaat Jamie 'm nu nog redden of wat? Hoop van wel.
dat is zwaar kut en volgens mij is het inmiddels afgelopenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef mootie het volgende:
Kinders, de telefoon ging, het ging regenen (dus van alles naar binnen slepen) en de buren belden aan.
Pauze aan het begin van het gevecht!
Ja, dat is over een paar dagen wel voorbij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zal over een paar dagen wel leuker worden, ze zijn nu alleen maar aan het konkelen, en billy jankt de hele dag door.
Boeken dus niet gelezen= lekker een week wachtenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat Tyrion dood gaat. Gaat Jamie 'm nu nog redden of wat? Hoop van wel.
Ergens wel, maar ergens ook weer niet. Haha.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt toch niet echt dat ik je dat nu ga vertellen hè
pffff ik kan het momenteel echt niet aan hoor die saaiheid daar. iedere keer denk ik en nu gebeurt er wat maar helaasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zal over een paar dagen wel leuker worden, ze zijn nu alleen maar aan het konkelen, en billy jankt de hele dag door.
dat kan ik niet maar je reacties hier zijn niet raar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar goed dat je niet in mijn hoofd kan kijken anders zou je wel wat anders zeggen![]()
nog nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat kan ik niet maar je reacties hier zijn niet raar.
Hahahahahhaa. Zal ik groen roepen? En dat jullie dan allemaal reageren op blauw? Lijkt me tof.quote:
middelvingersmileyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hahahahahhaa. Zal ik groen roepen? En dat jullie dan allemaal reageren op blauw? Lijkt me tof.
rond de stemming ruzies, en ik hoop dat billy dan een reden krijgt om de hele dag te janken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat is over een paar dagen wel voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |