abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6382120
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:53 schreef itsme het volgende:

[..]

nee kijk je eigenlijk wel

Samen met het feit dat Mustapha continu beschermt word door BB verwacht ik nu toch dat hij gaat winnen.

En als het alleen maar negatief zou zijn, zou je dan ook piepen??
Ik vind eigenlijk dat iedere bewoner redelijk evenwichtig in beeld wordt gebracht.
quote:
Hij is populair bij veel Nederlanders en ik denk dat als ik zelf een Marokkaanse was dat ik toch een voorkeur voor hem zou hebben.
Ik heb voorkeur voor Mustapha en Margriet.
  Moderator zondag 20 oktober 2002 @ 22:41:02 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6382255
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:28 schreef kavu het volgende:
[..]
tuurlijk is dat zo .. ik heb ook nooit gezegd dat het niet zo is .. maar waarom hoor ik het hier wel over mus en niet over martijn ..
Omdat "Twentenaar zijn" minder binding geeft dan "Marokkaan zijn".

Overigens denk ik niet het voordeel zo groot is voor Moes. En ik denk ook niet dat hij gaat winnen. Hij wordt tweede achter Margriet.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 20 oktober 2002 @ 22:43:51 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6382330
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:41 schreef Gert het volgende:
Overigens denk ik niet het voordeel zo groot is voor Moes. En ik denk ook niet dat hij gaat winnen. Hij wordt tweede achter Margriet.
Dat zou heel goed kunnen, omdat Mustapha ook veel tegenstanders heeft.... meer dan Margriet. En al die tegenstanders gaan dan voor Mustapha bellen natuurlijk (ja, ik ga er nog steeds van uit dat het eerlijk gebeurt)
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6390252
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:25 schreef kavu het volgende:

[..]

Hij is ook bovenal nederlander.

Even offtopic, maar ik moet even op dit zinnetje reageren.

Waarom kan hij dan niet gewoon normaal Nederlands praten???

Ik heb ook een Spaanse vriend, spaanse vriendinnen, een turkse collega, allemaal opgevoed hier in Nederland. En ze spreken allemaal PERFECT nederlands. Waarom kunnen Mustapha en de meeste marokanen dat dan ook niet gewoon.

Voor mij is iemand pas een Nederlander, als hij goed de taal spreekt, en als hij zich aanpast aan de Nederlandse cultuur. Dan pas ben je voor mij een echte Nederlander!

En ik weet zeker dat ik nu neer gezet word door jullie, als een racist. Maar dat is gewoon mijn mening.

Als ik in Marokko ga wonen, dan moet ik me ook aanpassen aan hun cultuur, dus al die buitenlanders die hier in Nederland komen wonen, moeten zich ook gewoon aanpassen!

Ik bedoel, Ting spreekt ook toch perfect Nederlands.

pi_6390291
En ik wilde nog even opnieuw stemmen.

Blijven........ ARTHUR!

Tja en weg dat weten jullie allemaal wel.....Mustapha

pi_6390397
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 12:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb ook een Spaanse vriend, spaanse vriendinnen, een turkse collega, allemaal opgevoed hier in Nederland. En ze spreken allemaal PERFECT nederlands. Waarom kunnen Mustapha en de meeste marokanen dat dan ook niet gewoon.

Voor mij is iemand pas een Nederlander, als hij goed de taal spreekt, en als hij zich aanpast aan de Nederlandse cultuur. Dan pas ben je voor mij een echte Nederlander!

En ik weet zeker dat ik nu neer gezet word door jullie, als een racist. Maar dat is gewoon mijn mening.

Als ik in Marokko ga wonen, dan moet ik me ook aanpassen aan hun cultuur, dus al die buitenlanders die hier in Nederland komen wonen, moeten zich ook gewoon aanpassen!

Ik bedoel, Ting spreekt ook toch perfect Nederlands.

Ik versta Mustapha beter dan Martijn .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_6390453
Er is een error while loading de page..

Als ik had kunnen stemmen dan mocht Arthur blijven en Mustafa mag van mij thuis verder slapen.

pi_6390713
quote:
Volgens mij heb jij dat punt al veel eerder gemaakt, dus het is echt niet nodig om dat te blijven herhalen. En eerlijk waar, ik snap niet waar je het over hebt. Mustapha is voor mij prima te verstaan. Veel beter ook dan Joyce en Martijn. Bedoel je te zeggen dat die 2 ook geen echte Nederlanders zijn?

En al ben ik het met je eens dat mensen die hier komen wonen het best zo snel mogelijk Nederlands kunnen leren, heb jij wel eens geprobeerd om bv Arabisch of Chinees te leren.. zo eenvoudig is dat niet, om een andere taal perfect leren beheersen. Niet voor mensen zonder talenknobbel iig. Bovendien, Nederlanders in den vreemde klitten ook samen, hebben behoefte aan drop, haring en poffertjes. Dus ja, ik vind jou erg kort door de bocht gaan. Zou het ook waarderen als dit soort discussies over inburgering wat minder gevoerd werden hier, het is geen politiek forum.

On-topic:
Arthur mag blijven
Martijn moet weg

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  maandag 21 oktober 2002 @ 13:05:16 #84
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6390841
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 12:57 schreef Qt het volgende:

On-topic:

Martijn moet weg

Kijk, dat is pas kort door de bocht! Waarom waarom dan toch?
Laat Laurens toch vertrekken, of Stefan!
Stefan met z'n engeltjesfoto in de "er gaat een man uit" voorstelling in de uitzendingen. Moet alleen maar lachen als ik dat zie.
Elke vent, hoe lelijk dan ook is gefotografeerd als zijnde een topmodel en Stefan staat erbij als een mislukte Cherubijn!
Weg met die knakker, en Martijn meer naakt, zonder blokjes dit keer Yorin, zendt anders niks uit.
Ben te zaai voor een signature
pi_6390878
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:05 schreef Roache_ het volgende:

[..]

*knip, en Martijn meer naakt, zonder blokjes dit keer Yorin, zendt anders niks uit.

AMEN
Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_6390945
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:05 schreef Roache_ het volgende:
Kijk, dat is pas kort door de bocht! Waarom waarom dan toch?
Hihi.. ik vind Martijn helemaal niet aantrekkelijk, sorry. Hij mag van mij vertrekken omdat ik hem zo nietszeggend vind. Laurens en Stefan zijn allebei veel irritanter om naar te kijken, maar ok.. als ik jou er blij mee maak, mag Stefan ook wel vertrekken
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  maandag 21 oktober 2002 @ 13:27:58 #87
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6391171
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:14 schreef Qt het volgende:

[..]

Hihi.. ik vind Martijn helemaal niet aantrekkelijk, sorry. Hij mag van mij vertrekken omdat ik hem zo nietszeggend vind. Laurens en Stefan zijn allebei veel irritanter om naar te kijken, maar ok.. als ik jou er blij mee maak, mag Stefan ook wel vertrekken

Zo'n nietszeggende gespierde ietwat dommige jongen........ Je kunt me niet blijer maken, alsof Sinterklaas een paar maanden eerder is aangekomen. Goodies goodies...
Ben te zaai voor een signature
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2002 @ 15:25:18 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6392990
Yep, Martijn mag opzouten, Arthur moet iig blijven!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 21 oktober 2002 @ 15:28:16 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6393041
Ik ben toch meer voor de optie Stefan of Dennis te verwijderen beide spelen een heel marginale rol en zijn verder ook totaal niet grappig. Martijn kan soms... heeeeel soms.... nog wel eens een droge opmerking maken.
pi_6393378
quote:

[..]

Wat een onzin .. hij spreekt prima nederlands .. wat een degenererende opmerking !!
pi_6394171
precies sorry c.a maar ik vind Mustapha erg goed en beschaafd Nederlands spreken als ik eerlijk ben

Daar kunnen anderen nog heel veel van leren.

---Edit: lieve itsme, laat je toch niet zo gaan. Laten we het nu leuk houden en niet meer op de man spelen. Dat geldt overigens ook voor de anderen---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-10-2002 17:02]

pi_6394332
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:37 schreef schatje het volgende:

[..]

En als het alleen maar negatief zou zijn, zou je dan ook piepen??
Ik vind eigenlijk dat iedere bewoner redelijk evenwichtig in beeld wordt gebracht.
[..]

Ik heb voorkeur voor Mustapha en Margriet.

Moet je horen Mevrouw Piep in persoon
Ja dat je voorkeur had had ik al begrepen. Dat is logisch, hebben we allemaal wel eens van tijd tot tijd

Maar ben het niet met je eens dat alle bewoners redelijk evenwichtig in beeld worden gebracht
De een word toch wel wat vriendelijker in beeld gebracht als een ander.
Waarom wel de groffe woorden van Margriet maar niet die van Mustapha b.v in beeld?

Maar goed de mannen

Arthur: blijven
Mustapha (ja wel mag blijven. ik verwacht nog wel een paar ruzietjes )
Laurens vervangbaar
Martijn mag weg, ik vind hem erg nietszeggend
Dennis, vind ik eigenlijk erg tegen vallen, had meer van hem verwacht.
Stefan: sorry die mag ook weg. Zijn eros truc werkt niet meer en verder heeft hij weinig interessants in te brengen
de 2 nieuwe mogen blijven

als ik zou kunnen stemmen (grr) dan zou ik voor Arthur kiezen

pi_6394451
Poll Week 8: Wie moet blijven?

Arthur (15) 5%
Dennis (14) 5%
Laurens (17) 6%
Stefan (21) 8%
Martijn (39) 15%
Wouter (12) 4%
Marc (9) 3%
Mustapha (127) 50%
Number of votes: 254.

pi_6394953
Ik heb ook weer gestemd. Wouter blijven. Mustapha weg. Nog steeds same old reasons. Mustapha begint boring te worden. En als-ie in actie komt, dan weet je al in 9 van de 10 gevallen al hoe hij gaat reageren/wat hij gaat zeggen etc. Na weken te hebben gekeken heb ik het gevoel dat z'n vat met oneliners wel op is geraakt en om elke keer een discussie af te kappen met het feit dat iets niet boeit... tja...
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 16:21 schreef itsme het volgende:
en voor ifulikemeofzoiets.

*** KNIP *** voordat Cynix of QT gaat censureren.

Rustig Itsme!!! Denk aan je hart!

Maar ergens heb je wel gelijk hoor.

* CJ had gehoopt dat die afkoelperiode wel zou helpen, maar we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren blijkbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-10-2002 18:00]

Sex is like Nokia: Connecting People
  maandag 21 oktober 2002 @ 17:14:45 #95
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6395165
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:03 schreef CJ het volgende:

Rustig Itsme!!! Denk aan je hart!

Maar ergens heb je wel gelijk hoor.

* CJ had gehoopt dat die afkoelperiode wel zou helpen, maar we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren blijkbaar.

Wat heb ik nou weer gedaan!
Ik heb weer de neiging om te gaan schelden........,maar dan krijgen jullie je zin en dat wil ik niet.
Dus laterzzzzzz

Oh ja, ik heb vandaag op Moes(ondanks dat hij volgens sommige stinkt) gestemd en tegen martijn gestemd.

pi_6395181
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 16:21 schreef itsme het volgende:
.

---Edit: lieve itsme, laat je toch niet zo gaan. Laten we het nu leuk houden en niet meer op de man spelen. Dat geldt overigens ook voor de anderen---

ja prima, maar ik was niet degene die daar mee begon dacht ik zo.
tuurlijk ik moet de wijste zijn maar soms ben ik ook wel eens niet perfect.
ja ik weet het is moeilijk te geloven.
pi_6395253
Arthur moet toch maar blijven. Ook al is het een vreselijk persoon, de ruzies zijn geweldig. Ik vind het super om te zien dat hij ontzettend wordt afgeslacht door zijn mede-bewoners en dat hij uit liefde voor 'zijn' Ursula toch blijft proberen de relatie te behouden. Gewoon om te kijken hoelang hij dat vol gaat houden moet hij blijven.
Stefan mag nu van mij wel exit. Hij heeft De Zwakste Schakel gewonnen en zijn verhaallijn is wel op, lijkt me.
pi_6395708
helaas zzzstaat arthur nog steeds in de gevarenzone.

maar dat kan ook komen omdat de poll 2 dagen uit de lucht is geweest.
mensen we kunnen weer stemmen

pi_6412713
Poll Week 8: Wie moet blijven?

Arthur (24) 7%
Dennis (15) 4%
Laurens (22) 7%
Stefan (25) 8%
Martijn (48) 15%
Wouter (15) 4%
Marc (12) 3%
Mustapha (145) 47%
Number of votes: 306.

Gevarenzone:
1 Marc met 3%
2 Wouter en Dennis met 4%
3 Laurens en Arthur met 7%
4 Stefan met 8%

geen gevaar: mustapha en Martijn.

Hoe kan Martijn zo populair zijn die zie je nooit

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat BB Arthur overmorgen weg gaat sturen.
Onder het mom van dat hij de minste stemmen heeft gehad, maar eigenlijk omdat ze inzien dat bb niet goed is voor Arthur

Of toch niet omdat dankzij Arthur de kijkcijfers weer wat omhoog zijn gegaan?

Ik hoop dat hij nog mag blijven.
Laat dan Laurens of Dennis of martijn of Stefan maar weg gaan.
niet eer een nieuwe.
Wer een bewijs dat het totaal geen nut heeft om de mensen in het buitenland te stoppen.
de meeste worden er toch uitgestemd.

dinsdag 22 oktober 2002 @ 16:38:20 #100
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6413014
Arthur mag (nog eventjes ) blijven.
Laurens mag wat mij betreft weg....Nietszeggende Miepkraak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')