quote:En als het alleen maar negatief zou zijn, zou je dan ook piepen??
Op zondag 20 oktober 2002 21:53 schreef itsme het volgende:[..]
nee kijk je eigenlijk wel
Samen met het feit dat Mustapha continu beschermt word door BB verwacht ik nu toch dat hij gaat winnen.
quote:Ik heb voorkeur voor Mustapha en Margriet.
Hij is populair bij veel Nederlanders en ik denk dat als ik zelf een Marokkaanse was dat ik toch een voorkeur voor hem zou hebben.
quote:Omdat "Twentenaar zijn" minder binding geeft dan "Marokkaan zijn".
Op zondag 20 oktober 2002 22:28 schreef kavu het volgende:
[..]
tuurlijk is dat zo .. ik heb ook nooit gezegd dat het niet zo is .. maar waarom hoor ik het hier wel over mus en niet over martijn ..
Overigens denk ik niet het voordeel zo groot is voor Moes. En ik denk ook niet dat hij gaat winnen. Hij wordt tweede achter Margriet.
quote:Dat zou heel goed kunnen, omdat Mustapha ook veel tegenstanders heeft.... meer dan Margriet. En al die tegenstanders gaan dan voor Mustapha bellen natuurlijk (ja, ik ga er nog steeds van uit dat het eerlijk gebeurt)
Op zondag 20 oktober 2002 22:41 schreef Gert het volgende:
Overigens denk ik niet het voordeel zo groot is voor Moes. En ik denk ook niet dat hij gaat winnen. Hij wordt tweede achter Margriet.
quote:Even offtopic, maar ik moet even op dit zinnetje reageren.
Op zondag 20 oktober 2002 21:25 schreef kavu het volgende:[..]
Hij is ook bovenal nederlander.
Waarom kan hij dan niet gewoon normaal Nederlands praten???
Ik heb ook een Spaanse vriend, spaanse vriendinnen, een turkse collega, allemaal opgevoed hier in Nederland. En ze spreken allemaal PERFECT nederlands. Waarom kunnen Mustapha en de meeste marokanen dat dan ook niet gewoon.
Voor mij is iemand pas een Nederlander, als hij goed de taal spreekt, en als hij zich aanpast aan de Nederlandse cultuur. Dan pas ben je voor mij een echte Nederlander!
En ik weet zeker dat ik nu neer gezet word door jullie, als een racist. Maar dat is gewoon mijn mening.
Als ik in Marokko ga wonen, dan moet ik me ook aanpassen aan hun cultuur, dus al die buitenlanders die hier in Nederland komen wonen, moeten zich ook gewoon aanpassen!
Ik bedoel, Ting spreekt ook toch perfect Nederlands.
Blijven........ ARTHUR!
Tja en weg dat weten jullie allemaal wel.....Mustapha
quote:Ik versta Mustapha beter dan Martijn
Op maandag 21 oktober 2002 12:30 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Even offtopic, maar ik moet even op dit zinnetje reageren.
Ik heb ook een Spaanse vriend, spaanse vriendinnen, een turkse collega, allemaal opgevoed hier in Nederland. En ze spreken allemaal PERFECT nederlands. Waarom kunnen Mustapha en de meeste marokanen dat dan ook niet gewoon.
Voor mij is iemand pas een Nederlander, als hij goed de taal spreekt, en als hij zich aanpast aan de Nederlandse cultuur. Dan pas ben je voor mij een echte Nederlander!
En ik weet zeker dat ik nu neer gezet word door jullie, als een racist. Maar dat is gewoon mijn mening.
Als ik in Marokko ga wonen, dan moet ik me ook aanpassen aan hun cultuur, dus al die buitenlanders die hier in Nederland komen wonen, moeten zich ook gewoon aanpassen!
Ik bedoel, Ting spreekt ook toch perfect Nederlands.
Als ik had kunnen stemmen dan mocht Arthur blijven en Mustafa mag van mij thuis verder slapen.
quote:Volgens mij heb jij dat punt al veel eerder gemaakt, dus het is echt niet nodig om dat te blijven herhalen. En eerlijk waar, ik snap niet waar je het over hebt. Mustapha is voor mij prima te verstaan. Veel beter ook dan Joyce en Martijn. Bedoel je te zeggen dat die 2 ook geen echte Nederlanders zijn?
Op maandag 21 oktober 2002 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
Even offtopic, maar ik moet even op dit zinnetje reageren.
En al ben ik het met je eens dat mensen die hier komen wonen het best zo snel mogelijk Nederlands kunnen leren, heb jij wel eens geprobeerd om bv Arabisch of Chinees te leren.. zo eenvoudig is dat niet, om een andere taal perfect leren beheersen. Niet voor mensen zonder talenknobbel iig. Bovendien, Nederlanders in den vreemde klitten ook samen, hebben behoefte aan drop, haring en poffertjes. Dus ja, ik vind jou erg kort door de bocht gaan. Zou het ook waarderen als dit soort discussies over inburgering wat minder gevoerd werden hier, het is geen politiek forum.
On-topic:
Arthur mag blijven
Martijn moet weg
quote:Kijk, dat is pas kort door de bocht! Waarom waarom dan toch?
Op maandag 21 oktober 2002 12:57 schreef Qt het volgende:On-topic:
Martijn moet weg
quote:AMEN
Op maandag 21 oktober 2002 13:05 schreef Roache_ het volgende:[..]
*knip, en Martijn meer naakt, zonder blokjes dit keer Yorin, zendt anders niks uit.
quote:Hihi.. ik vind Martijn helemaal niet aantrekkelijk, sorry. Hij mag van mij vertrekken omdat ik hem zo nietszeggend vind. Laurens en Stefan zijn allebei veel irritanter om naar te kijken, maar ok.. als ik jou er blij mee maak, mag Stefan ook wel vertrekken
Op maandag 21 oktober 2002 13:05 schreef Roache_ het volgende:
Kijk, dat is pas kort door de bocht! Waarom waarom dan toch?
quote:Zo'n nietszeggende gespierde ietwat dommige jongen........ Je kunt me niet blijer maken, alsof Sinterklaas een paar maanden eerder is aangekomen. Goodies goodies...
Op maandag 21 oktober 2002 13:14 schreef Qt het volgende:[..]
Hihi.. ik vind Martijn helemaal niet aantrekkelijk, sorry. Hij mag van mij vertrekken omdat ik hem zo nietszeggend vind. Laurens en Stefan zijn allebei veel irritanter om naar te kijken, maar ok.. als ik jou er blij mee maak, mag Stefan ook wel vertrekken
quote:Wat een onzin .. hij spreekt prima nederlands .. wat een degenererende opmerking !!
Op maandag 21 oktober 2002 12:30 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Daar kunnen anderen nog heel veel van leren.
---Edit: lieve itsme, laat je toch niet zo gaan. Laten we het nu leuk houden en niet meer op de man spelen. Dat geldt overigens ook voor de anderen---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-10-2002 17:02]
quote:Moet je horen Mevrouw Piep in persoon
Op zondag 20 oktober 2002 22:37 schreef schatje het volgende:[..]
En als het alleen maar negatief zou zijn, zou je dan ook piepen??
Ik vind eigenlijk dat iedere bewoner redelijk evenwichtig in beeld wordt gebracht.
[..]Ik heb voorkeur voor Mustapha en Margriet.
Maar ben het niet met je eens dat alle bewoners redelijk evenwichtig in beeld worden gebracht
De een word toch wel wat vriendelijker in beeld gebracht als een ander.
Waarom wel de groffe woorden van Margriet maar niet die van Mustapha b.v in beeld?
Maar goed de mannen
Arthur: blijven
Mustapha (ja wel mag blijven. ik verwacht nog wel een paar ruzietjes )
Laurens vervangbaar
Martijn mag weg, ik vind hem erg nietszeggend
Dennis, vind ik eigenlijk erg tegen vallen, had meer van hem verwacht.
Stefan: sorry die mag ook weg. Zijn eros truc werkt niet meer en verder heeft hij weinig interessants in te brengen
de 2 nieuwe mogen blijven
als ik zou kunnen stemmen (grr) dan zou ik voor Arthur kiezen
Arthur (15) 5%
Dennis (14) 5%
Laurens (17) 6%
Stefan (21) 8%
Martijn (39) 15%
Wouter (12) 4%
Marc (9) 3%
Mustapha (127) 50%
Number of votes: 254.
quote:Rustig Itsme!!! Denk aan je hart!
Op maandag 21 oktober 2002 16:21 schreef itsme het volgende:
en voor ifulikemeofzoiets.*** KNIP *** voordat Cynix of QT gaat censureren.
Maar ergens heb je wel gelijk hoor.
* CJ had gehoopt dat die afkoelperiode wel zou helpen, maar we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren blijkbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-10-2002 18:00]
quote:Wat heb ik nou weer gedaan!
Op maandag 21 oktober 2002 17:03 schreef CJ het volgende:Rustig Itsme!!! Denk aan je hart!
Maar ergens heb je wel gelijk hoor.
* CJ had gehoopt dat die afkoelperiode wel zou helpen, maar we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren blijkbaar.
![]()
Oh ja, ik heb vandaag op Moes(ondanks dat hij volgens sommige stinkt) gestemd en tegen martijn gestemd.
quote:ja prima, maar ik was niet degene die daar mee begon dacht ik zo.
Op maandag 21 oktober 2002 16:21 schreef itsme het volgende:
.---Edit: lieve itsme, laat je toch niet zo gaan. Laten we het nu leuk houden en niet meer op de man spelen. Dat geldt overigens ook voor de anderen---
maar dat kan ook komen omdat de poll 2 dagen uit de lucht is geweest.
mensen we kunnen weer stemmen
Arthur (24) 7%
Dennis (15) 4%
Laurens (22) 7%
Stefan (25) 8%
Martijn (48) 15%
Wouter (15) 4%
Marc (12) 3%
Mustapha (145) 47%
Number of votes: 306.
Gevarenzone:
1 Marc met 3%
2 Wouter en Dennis met 4%
3 Laurens en Arthur met 7%
4 Stefan met 8%
geen gevaar: mustapha en Martijn.
Hoe kan Martijn zo populair zijn die zie je nooit
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat BB Arthur overmorgen weg gaat sturen.
Onder het mom van dat hij de minste stemmen heeft gehad, maar eigenlijk omdat ze inzien dat bb niet goed is voor Arthur
Of toch niet omdat dankzij Arthur de kijkcijfers weer wat omhoog zijn gegaan?
Ik hoop dat hij nog mag blijven.
Laat dan Laurens of Dennis of martijn of Stefan maar weg gaan.
niet eer een nieuwe.
Wer een bewijs dat het totaal geen nut heeft om de mensen in het buitenland te stoppen.
de meeste worden er toch uitgestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |