Ik heb bijna geen series. The 4400, Twin Peaks, Kingdom Hospital, Sherlock Holmes, Tales of the Unexpected, Hercules Poirot.quote:
Is dat wat? Ik heb altijd meer Columbo gekekenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen series. The 4400, Twin Peaks, Kingdom Hospital, Sherlock Holmes, Tales of the Unexpected, Hercules Poirot.
Te druk?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:34 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn nichtje logeert hier. Pfff, ik ben niet gemaakt voor het vaderschap, hoe leuk het ook was vandaag
3quote:
Dat, en ze heeft een hele levendige fantasie. We hebben de hele tuin afgespeurd naar krokodillen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha. Leuke leeftijd is dat wel, dan zijn ze vaak zo spraakzaam en hebben ze een eigen willetje. Al vind ik alle leeftijden leuk
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat, en ze heeft een hele levendige fantasie. We hebben de hele tuin afgespeurd naar krokodillen.
Mijn anti krokodillenzout heeft gewerkt blijkbaar, want geen beest te bespeuren.quote:
Een medisch ietsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gentse neuzen?
[ afbeelding ]
Wat wil je weten?
Ik hou wel van pizzaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
Njosben jij een soort van ninja turtle?
Welke turtle zou jij zijn Pico?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
Njosben jij een soort van ninja turtle?
Ik vind ze het leukst als ze volwassen zijn en voor zichzelf kunnen zorgenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha. Leuke leeftijd is dat wel, dan zijn ze vaak zo spraakzaam en hebben ze een eigen willetje. Al vind ik alle leeftijden leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |