Is dat de enige rede waarop ze gecast word?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:23 schreef DragonFodder het volgende:
Vind maar eens een film waarin je Eva Greens tetten níet ziet!
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat de enige rede waarop ze gecast word?
Waar ik het over heb is niet echt basic stuff...quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben geen dokterWeet wel wat basisdingen over eetstoornissen.
Wat voor eetstoornis gaat het over dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waar ik het over heb is niet echt basic stuff...
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor eetstoornis gaat het over dan?
quote:
Hij maakte gewoon een leuk opzetje naar een grappig plaatje.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Dat klinkt goed, maar zo bedoel je het vast niet.
Of eigenlijk toch niet.
Wat bedoel je?
Ik vond 'm leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
Doet die gif het bij jullie niet of is de grap in mijn hoofd weer grappiger dan in het echt? Jullie zien dat hij de pizza niet opgegeten krijgt omdat die zijn mond ontwijkt?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
Doet die gif het bij jullie niet of is de grap in mijn hoofd weer grappiger dan in het echt? Jullie zien dat hij de pizza niet opgegeten krijgt omdat die zijn mond ontwijkt?
dank je. Jij begrijpt me tenminste.quote:
nee, het was blijkbaar een fail van een heel andere ordequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef wyccie het volgende:
Oh, het was een grap.![]()
Ik zie de gif wel, maar dacht gewoon dat het een slechte fotokeuze was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |