Jullie zijn ook net een paar weken samenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:33 schreef Lemans24 het volgende:
Nou zeg, er wordt gewoon over mij gepraat als ik er niet ben
Leuk weekend gehad, allemaal?
En nee, wij hebben nog nooit ruzie gehad. Ik ken overigens nog meer stellen die nooit ruzie hebben, is echt een fabeltje dat dat in iedere relatie voorkomt, of zelfs dat het nodig is voor een goede relatie.
Ja, ik heb in het verleden een paar jaar samengewoond, vrijwel vanaf het begin van die relatie. Ik wil het samenwonen nu voorlopig even uitstellen, zeker niet binnen een half jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jullie zijn ook net een paar weken samendenk dat weinig stellen dan al ruzie hebben, vanaf hun roze wolk.
Heb je eigenlijk al eens een serieuze, langdurige relatie gehad? Samengewoond?
Ja, dat denk ik ook. Ik heb met iedereen waar ik van hou en veel mee omga wel eens ruziequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat je jezelf niet laat zien als je nooit eens ruzie hebt.
Ruzie heb ik wel eens met familie. En nog iets vaker met winkelpersoneel, chauffeurs en verkopers in het buitenland, ook met vriendin erbij. Maar ruzie mét m'n vriendin is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat je jezelf niet laat zien als je nooit eens ruzie hebt.
Ah, herkenbaar. Wonen jullie ver van elkaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, ik heb in het verleden een paar jaar samengewoond, vrijwel vanaf het begin van die relatie. Ik wil het samenwonen nu voorlopig even uitstellen, zeker niet binnen een half jaar.
Nee, heel dichtbij elkaar gelukkig. Tien minuten fietsen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Wonen jullie ver van elkaar?
Ruzie met vreemden vind ik dan weer het andere uiterste en onnodig. Ik blijf liever beleefd tegenover mensen die ik niet ken, en uit mijn mening meer en dram liever door bij mensen die mij wel kennen. Lijkt mij gezonder, toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ruzie heb ik wel eens met familie. En nog iets vaker met winkelpersoneel, chauffeurs en verkopers in het buitenland, ook met vriendin erbij. Maar ruzie mét m'n vriendin is nergens voor nodig.
Ach, soms wil je je gelijk halen hè, uit principe. Doe het tegenwoordig minder dan vroeger, maar had vorig jaar nog wel ruzie in Indonesië met de chauffeur van een minibusje die me een poot probeerde uit te draaien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ruzie met vreemden vind ik dan weer het andere uiterste en onnodig. Ik blijf liever beleefd tegenover mensen die ik niet ken, en uit mijn mening meer en dram liever door bij mensen die mij wel kennen. Lijkt mij gezonder, toch?
Je gelijk halen dmv ruzie? Nee, daar herken ik me niet in. Ruzie heb ik met mensen die ik graag mag, omdat we een meningsverschil hebben die me aan het hart gaat. Met vreemden heb ik ergernissen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, soms wil je je gelijk halen hè, uit principe. Doe het tegenwoordig minder dan vroeger, maar had vorig jaar nog wel ruzie in Indonesië met de chauffeur van een minibusje die me een poot probeerde uit te draaien.
Als een minibuschauffeur glashard zegt dat ik meer moet betalen dan de persoon naast me, omdat ik toerist ben (in het Indonesisch, wat ik 'per ongeluk' verstond), heeft ie ruzie met me hoor. Dat is geen ergernis meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je gelijk halen dmv ruzie? Nee, daar herken ik me niet in. Ruzie heb ik met mensen die ik graag mag, omdat we een meningsverschil hebben die me aan het hart gaat. Met vreemden heb ik ergernissen.
Het zou bij mij ook een flinke discussie opleveren, maar voor mij hoort bij ruzie ook boosheid. En boosheid komt vaak voort uit onmacht imho. Plus, boosheid leidt tot de Dark Sidequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als een minibuschauffeur glashard zegt dat ik meer moet betalen dan de persoon naast me, omdat ik toerist ben (in het Indonesisch, wat ik 'per ongeluk' verstond), heeft ie ruzie met me hoor. Dat is geen ergernis meer.
Je hebt gelijk, het was een flinke discussie, die door het taalprobleem (onmacht) bijna een ruzie werd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het zou bij mij ook een flinke discussie opleveren, maar voor mij hoort bij ruzie ook boosheid. En boosheid komt vaak voort uit onmacht imho. Plus, boosheid leidt tot de Dark Side
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het zou bij mij ook een flinke discussie opleveren, maar voor mij hoort bij ruzie ook boosheid. En boosheid komt vaak voort uit onmacht imho. Plus, boosheid leidt tot de Dark Side
Ja dat half jaar hebben we vorige maand al gehad, en de vakantie relatietest ook doorstaan. Zelfs toen geen ruzie gehad, wel kleine irritaties. Maar als je die gewoon noemt naar elkaar toe is ook prima gewoon.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En hoe lang zijn jullie nu al samen? Meer dan een half jaar toch?
Wij hebben toch wel eens ruzie, maar ik heb dan ook een lastig karakter. Mijn ouders hadden nooit ruzie en zijn toch gescheiden. Ik denk wel dat ruzie normaal is in een relatie, anders kropt er een gewoon alles op ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat half jaar hebben we vorige maand al gehad, en de vakantie relatietest ook doorstaan. Zelfs toen geen ruzie gehad, wel kleine irritaties. Maar als je die gewoon noemt naar elkaar toe is ook prima gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |