quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
No reason, maar er zit geen volgorde in de nummeringquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef picodealion het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk weer gaan nummeren?
1138 komt bovendien vaker langs. 1999 is ook wel een mooie!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
No reason, maar er zit geen volgorde in de nummering
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij al een beknopte versie heeft geschreven van hoe hij wil dat het eindigt voor als hij dood is/gaat voor dat het klaar is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Lemans24 het volgende:
Ok, hij heeft een hele nare schrijfstijl, niet doorheen te komen. En dan ook nog een TV-serie ervan maken, ipv een filmtrilogie.
Nou ja, hij gaat zelf waarschijnlijk ook dood voordat het kaatste boek af is, dat sluit mooi aan bij het afmaken van hoofdpersonen waar mensen aan gehecht waren.
1138 is dan ook een filmgerelateerd nummerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1138 komt bovendien vaker langs. 1999 is ook wel een mooie!
9999 wilde ik eigenlijk ervan maken, 9 is zo'n mooi getal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1138 komt bovendien vaker langs. 1999 is ook wel een mooie!
Deels, maar niet zo erg als bij bv The Da Vinci Code, Harry Potter of Twilight.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:27 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb alle GoT boeken met plezier gelezen. ook de prequels.
ik heb het idee dat het mensen tegen staat om dat het zo'n hype is geworden.
Daar was ik een tijd geleden weer mee begonnen om te zien of anderen klakkeloos door zouden nummeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef picodealion het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk weer gaan nummeren?
Nee, totaal willekeurig welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar was ik een tijd geleden weer mee begonnen om te zien of anderen klakkeloos door zouden nummeren.
We zijn nu al bij 1999!quote:
Anarchy!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Zullen we gewoon doen waar we zin in hebben en er geen verplichtingen aan geven?
Ja, dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Zullen we gewoon doen waar we zin in hebben en er geen verplichtingen aan geven?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Al had ik me er sowieso niet aan gehouden.
Dat maken we godverdomme zelf wel uit!quote:
Al je reacties zijn op dezelfde toon, dat je daar zelf niet moe van begint te worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dude, dat je die niet snapt!
We hebben het over anarchisme...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |