SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Welke console ga je halen? Ik had de Ps4 gekocht bij de release, maar weer verkocht met 100 euro winst. Had toen geen Fifa overigens. Ik ga denk ik de Xbox One kopen aangezien ik toch beter kan opschieten met de Xbox.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vanmiddag lekker aan de nextgenHeb nog voor 15 euro aan VVV bonnen en een yourgiftcard van 40 euro. Straks even naar de Bijenkorf, Fifa 14 kopen
Je moet die packs ook kopen in WC fut en niet in normaal fut hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:21 schreef byah het volgende:
Wel beste moneysink dat WC
Nu al ruim 500k verbrand, beste speler uit al die packs, IF Michael Fucking Jadson
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet die packs ook kopen in WC fut en niet in normaal fut he
Tering, want ben jij dan allemaal aan het doen daar? 100 packs geopend?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:21 schreef byah het volgende:
Nu al ruim 500k verbrand, beste speler uit al die packs, IF Michael Fucking Jadson
Ik ook al zo ietsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tering, want ben jij dan allemaal aan het doen daar? 100 packs geopend?
Ja. 100 wc packs of zo. En dan nog een keer 100 die 5k packs. Je moet toch wat hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Los van degene die je dus al gratis krijgt![]()
Maar dan hoeven ze tenminste niet met een CDM op CB te spelenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Los van degene die je dus al gratis krijgt![]()
Geen kwaad over Tarasov hoor Timsonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze tenminste niet met een CDM op CB te spelen
Is leuk tijdverdrijf, zolang je er zelf maar geen honderd(en) euro's in steekt. Anders is het een verslaving.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. 100 wc packs of zo. En dan nog een keer 100 die 5k packs. Je moet toch wat he
Nope. Ik heb tijd geleden mijn account met die van een vriend van me samengevoegd. Omdat we toch eigenlijk alleen nog fifa speelde op vrijdag avond als ik bij hem was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is leuk tijdverdrijf, zolang je er zelf maar geen honderd(en) euro's in steekt. Anders is het een verslaving.
Ben ook al zowat all-in gegaan omdat ik per se Robben wil hebben, maar nog geen geluk. Wel al Neymar/Neuer/Dani Alves/Falcao/Suarez mogen discardenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:21 schreef byah het volgende:
wel leuk als je een ajax theedoek wilquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit het wordt
En die sponsor, wat moet dat zijn dan? Cartoon Network?
tafellakenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel leuk als je een ajax theedoek wil
De ps4 trouwens! Wordt vanmiddag bezorgd. Van de ps3 in totaal 7 jaar plezier gehad. Ben benieuwd wat dit tijdperk allemaal gaat brengenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke console ga je halen? Ik had de Ps4 gekocht bij de release, maar weer verkocht met 100 euro winst. Had toen geen Fifa overigens. Ik ga denk ik de Xbox One kopen aangezien ik toch beter kan opschieten met de Xbox.
Ik ben wel blij dat ik Fifa niet had want dan was het moeilijker geweest hem weg te doen. Ik had dan BF4 op de Ps4 en toen ik het daarna weer op de Ps3 wilde gaan spelen was het echt verschrikkelijk.
Veel plezier, maar dat moet wel goed komen. Van wat ik gezien heb is denk ik het grootste verschil dat je diagonaal kan scoren met Fifa 14.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De ps4 trouwens! Wordt vanmiddag bezorgd. Van de ps3 in totaal 7 jaar plezier gehad. Ben benieuwd wat dit tijdperk allemaal gaat brengen
Tot nu toe nog vrij weinigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De ps4 trouwens! Wordt vanmiddag bezorgd. Van de ps3 in totaal 7 jaar plezier gehad. Ben benieuwd wat dit tijdperk allemaal gaat brengen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit het wordt
En die sponsor, wat moet dat zijn dan? Cartoon Network?
Ik had heel sterk het idee dat het allemaal wel mee viel qua verbeteringen. Als ik BF4 als voorbeeld neem vond ik het niet eens zoveel mooier ofzo. Alleen toen ik van de Ps4 het weer op de Ps3 ging spelen merkte ik pas weer hoe groot het verschil was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tot nu toe nog vrij weinigAl vermaak ik me nog wle met bf4 en fifa. Je zal op het begin wel aardig moeten wennen aan ps4 denk ik. Speelt best anders dan ps3. Al vond ik het zelf wel veel fijner spelen.
Sowieso is alles lelijk met dat logo er opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:35 schreef Kiid het volgende:
Als ik dit zeg dan krijg ik altijd het verwijt dat ik niet objectief ben, maar vind die uit-shirts van Ajax echt om te janken de laatste jaren. Dat gif groen met blauw was afzichtelijk, om over dat roze maar te zwijgen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het waren allemaal grappies
Gewoon normaal thuisshirt, uitshirt weer dat blauwe met groen
Waarheid als een koe gr grquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso is alles lelijk met dat logo er op
gr gr
jij mag niks over logo's zeggen mister pillenlogo als UIquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso is alles lelijk met dat logo er op
gr gr
Oh god, weet je wel waar je nu aan begint?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij mag niks over logo's zeggen mister pillenlogo als UI
Smaak is toch relatief?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
bohhhh ajax logo![]()
tevens dat blauw groene uit shirt niet mooi vinden
Beter dan die Spanjaarden die Blind en De Vrij in hun pakjes krijgen..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Net weer even een handjevol wc packs geopend... Krijg ik zoveel Spanjaarden omdat ik Nederland als land heb gekozen...? EAIDS
Haha ja zo had ik er nog niet over nagedacht... Heb nu Xavi en Iniesta allebei, maar nog steeds Afellay LW...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan die Spanjaarden die Blind en De Vrij in hun pakjes krijgen..
nog ff en je ga me vertellen dat je die opel juttezakken wel mooi vindquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Smaak is toch relatief?
Maar het is gewoon een lelijk shirt. Daar kan smaak niets aan veranderen.
quote:
en geld terug als nl het wk wintquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Net bij de media markt een 60 inch televisie van Samsung zien staan voor 999 euro![]()
Gaat nergens meer over, zo groot
Inclusief gratis nieuwe tv meubel omdat die er anders niet inpast?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Net bij de media markt een 60 inch televisie van Samsung zien staan voor 999 euro![]()
FYPquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef Toefjes het volgende:
En na de Media markt ging ik naar de V&D, haha, moest ik aan de inmiddels legendarische zelfverzonnen grap van DS2 denken
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef Toefjes het volgende:
En na de Media markt ging ik naar de V&D, haha, moest ik aan de inmiddels legendarische zelfverzonnen grap van DS2 denken
Nou, je kunt m ook aan de muur hangen. Maar ik heb niet zo'n grote muur denk ik. Echt een joekel van een ding. Lijkt me best kut om Fifa op te spelen eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Inclusief gratis nieuwe tv meubel omdat die er anders niet inpast?
Steeds met je hoofd bewegen alsof je naar tennis zit te kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, je kunt m ook aan de muur hangen. Maar ik heb niet zo'n grote muur denk ik. Echt een joekel van een ding. Lijkt me best kut om Fifa op te spelen eigenlijk
Die heb ik niet eens zelf bedacht.. hij was eigenlijk zelfs voor mij te slecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef Toefjes het volgende:
wel leuk voor films en series. MAar voor (online) gamen ben je denk ik altijd het beste af met zo klein mogelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, je kunt m ook aan de muur hangen. Maar ik heb niet zo'n grote muur denk ik. Echt een joekel van een ding. Lijkt me best kut om Fifa op te spelen eigenlijk
in? geld teveel ofzo. gewoon ergens op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Inclusief gratis nieuwe tv meubel omdat die er anders niet inpast?
Zo klein mogelijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel leuk voor films en series. MAar voor (online) gamen ben je denk ik altijd het beste af met zo klein mogelijk
[..]
in? geld teveel ofzo. gewoon ergens op.
Lijkt mij ook niet echt fijn nee. Of je moet er heel ver van af zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 51", full-HD op mijn kamer. Het went wel heel snel moet ik zeggen en hij kostte mij destijds 700 euro (in aanbieding)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
wat was die grap dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens zelf bedacht.. hij was eigenlijk zelfs voor mij te slecht.
Ik moet weer lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik stem op de V&D want die hebben een restaurant op de bovenverdieping.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:
Wedden dat volgende keer als je bij de V&D bent, of de V&D ziet, je aan deze grap moet denken?quote:
ik hoop het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wedden dat volgende keer als je bij de V&D bent, of de V&D ziet, je aan deze grap moet denken?
Valt mee. ik heb deze:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel leuk voor films en series. MAar voor (online) gamen ben je denk ik altijd het beste af met zo klein mogelijk
[..]
in? geld teveel ofzo. gewoon ergens op.
lelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt mee. ik heb deze: [ afbeelding ] Heb ik meteen veel opbergruimte. Hoef ik daar niet nog een aparte kast voor neer te zetten.
Nee staat wel mooi.quote:
Ik vind het juist wel mooi, zeker als het hele ding wat opgevuld is met een geluidssysteem, console, boeken, DVDs, etc.quote:
mijn hangt er zo bijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee staat wel mooi.Al zien de verhoudingen er een beetje vreemd uit op het plaatje. En de kleuren zijn in het echt ook net wat anders.
Nicequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn hangt er zo bijaan een plaat, want een hekel aan kabels in het zicht
![]()
[ afbeelding ]
netjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NiceAl zie je bij mij ook haast geen kabels. Alleen bij het stukje waar de kabels uit de muur komen.
Heb hem nu zo:
[ afbeelding ]
Ben nog bezig met verhuizen dus moeten nog wat meer spullen in enzo.
Wat een bazenkast.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NiceAl zie je bij mij ook haast geen kabels. Alleen bij het stukje waar de kabels uit de muur komen.
Heb hem nu zo:
[ afbeelding ]
Ik heb die tv net 3 dagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
netjesen een grotere tv kan altijd
dat is het belangrijkst
tevens maakt een witte plaat ambilight wel echt![]()
Ja, ikea heeft best toffe spullen.quote:
Als je een beetje handig bent, kun je daar ook een of andere grote plaat achter je tv knallen, zodat het wat netter oogt. Maar ik ben zelf niet zo handig, alleen van de ideeënquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb hem nu zo:
[ afbeelding ]
Heb je bij de ikea ook dingen voor geloof ik. Al vind ik het wel best zo. Mijn bank en tafel zijn ook al zwart. Als ik daar dan nog een plank o.i.d neerzet wordt het wel erg donker.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent, kun je daar ook een of andere grote plaat achter je tv knallen, zodat het wat netter oogt. Maar ik ben zelf niet zo handig, alleen van de ideeën
Beetje matige aanbiedingen deze week. Ik ga ook proberen minder te kopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Timmy heeft zijn eerste wk hamsters ook binnen![]()
Wat je ermee moet weet ik ook niet maar dat maakt niet uit
Big Americans en die Aziatische maaltijdenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje matige aanbiedingen deze week. Ik ga ook proberen minder te kopen.
Hamsters moet je tegen de muur aanschoppen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Timmy heeft zijn eerste wk hamsters ook binnen![]()
Wat je ermee moet weet ik ook niet maar dat maakt niet uit
Ik dacht Jet-rottweilersquote:
Nette kamer zo te zienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn hangt er zo bijaan een plaat, want een hekel aan kabels in het zicht
![]()
[ afbeelding ]
Absoluut. Alleen moet dat plintwerk onder de deur nog afgemaakt worden, is die muur schots en scheef gemetseldquote:
dit is niet mijn kamer hoor maar een google afbeelding van het idee dat ik hebquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan die Spanjaarden die Blind en De Vrij in hun pakjes krijgen..
Prachtige uitvindingen tegenwoordig ja. Bestaat alweer 20 jaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:17 schreef Toefjes het volgende:
Heb zo'n Bluetooth dingetje gekocht. Plug je in je speaker set, kun je je muziek van je telefoon of tablet draadloos streamen naar je stereoWat een mooie uitvindingen doen ze toch tegenwoordig
Oh, nee, dat je het zo aan je speakerset kunt koppelen, en dat je dan via Deezer alles via je phone kunt streamen vanuit elk plekje in je huis toch niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prachtige uitvindingen tegenwoordig ja. Bestaat alweer 20 jaar.
Ik snap niet dat je een speler zo erg kan haten dat je hem gaat discarden.. behalve Ibrabo en Biabanaan maar die zitten er toch niet in.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:26 schreef Kiid het volgende:
Blind is de enige niet-dubbele die ik heb gediscard.
Haha, vond ik gewoon leuk om te doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je een speler zo erg kan haten dat je hem gaat discarden.. behalve Ibrabo en Biabanaan maar die zitten er toch niet in.
Als je de term overpowered heel letterlijk op gaat vatten niet nee, maar met zijn snelheid icm een van de hoogste dribbling van alle spelers uit het spel (WC mode) is hij wel OP in de traditionele FUT manier van denken. Zoals bijvoorbeeld ook overpenised Welliton en Nilmar dat waren in het verleden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Muriel is niet OP want hij kan niet goed koppen.
Reageer is op je DM ouwequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, nee, dat je het zo aan je speakerset kunt koppelen, en dat je dan via Deezer alles via je phone kunt streamen vanuit elk plekje in je huis toch niet?
OOOH ik snapte het al niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Op die eerste foto heeft hij de bal onder zijn shirt
Zo dik is hij niet
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo dik is hij niet
Oh thanks dat had ik niet gezien. Maar hij is wel vies dik hoor. Ook al heel vaak uit de selectie gezet om die reden. Daarom speelt hij zo weinig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo dik is hij niet
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo dik is hij niet
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:17 schreef The_Yakuza het volgende:
The_Yakuza is niet zo goed in het herkennen van Fok! sarcasme
Deze was toch echt wel heel obviousquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Je bent gewoon een eindbaasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:17 schreef The_Yakuza het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet per se een compliment imo
Voor mij wel hihihihiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet per se een compliment imo
Er is werkelijk geen onvertogen woord gevallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:26 schreef Tim86 het volgende:
Beetje jammer dat jullie hem meteen weer hebben weggepest.
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:04 schreef Jeroen38 het volgende:
hallo allemaal , ik lees al een tijdje mee maar heb me nu ook geregistreerd ,
Ik speel ook FUT world cup en de gewone. Krijgen jullie ook steeds een foutmelding bij online world cup ?
Ze hadden gewoon die met die Leeuw erop moeten doen, had hem meteen gekochtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor aidsMaak godverdomme eens een fatsoenlijk uitshirt dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het shirt zelf nog wel gaan. Maar die broekjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor aidsMaak godverdomme eens een fatsoenlijk uitshirt dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn lijkt me
Als het nou gewoon helemaal donker of helemaal lichtblauw zou zijn dan viel het nog wel mee maar wat moet je nou met die vage driehoekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:31 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon die met die Leeuw erop moeten doen, had hem meteen gekocht
Heb je daar vaker last van, dat je niet weet wat je met een driehoek moet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het nou gewoon helemaal donker of helemaal lichtblauw zou zijn dan viel het nog wel mee maar wat moet je nou met die vage driehoek
Ontzettend vaakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je daar vaker last van, dat je niet weet wat je met een driehoek moet?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je daar vaker last van, dat je niet weet wat je met een driehoek moet?
Dutank weet daar wel raad mee.quote:
hihi ajax gehandicaptensportquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
Zo voelt het altijd als ik het opneem voor DS2 en hij zich dan tegen me keert.
[ afbeelding ]
En dan alsnog boven de rest van Nederland eindigen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze ook mee mogen voetballen in het eerste van Ajax
4quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze ook mee mogen voetballen in het eerste van Ajax
Dan zal Ramos alsnog wel blijven denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Beerens en Heitinga wellicht naar Hertha BSC...
Het lijkt inderdaad wat veel van het goede daar...misschien willen ze gewoon 2 echt goede spitsen, en komen ze beiden. Ik denk dat het in dat geval einde verhaal is voor Schieber.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal Ramos alsnog wel blijven denk ik.
Vraag me sowieso af wat Dortmund van plan is met zowel hem als Immobile.
Ze komen ook allebei, is al rond. Ramos al een tijdje en Immobile ook sinds gisteren. Schieber kan er helemaal niets van, dus die kan sowieso weg. Ze hebben Auba ook nog rondlopen die evt. de spits in kan, dus genoeg opties.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wat veel van het goede daar...misschien willen ze gewoon 2 echt goede spitsen, en komen ze beiden. Ik denk dat het in dat geval einde verhaal is voor Schieber.
Auba kan ook op de flank, die andere twee zijn toch echt meer pure spitsen. Als Schieber weggaat mogen Immobile en Ramos het mooi samen uitvechten. Ik denk dat er dan vast wel een waardige opvolger van Lewa tussen zit. Misschien niet zo'n geweldenaar, maar wel een degelijke vervanger.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze komen ook allebei, is al rond. Ramos al een tijdje en Immobile ook sinds gisteren. Schieber kan er helemaal niets van, dus die kan sowieso weg. Ze hebben Auba ook nog rondlopen die evt. de spits in kan, dus genoeg opties.
Die Dolph Jansen duikt ook overal op hè.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Dolph Jansen duikt ook overal op hè.
Misschien was zijn lever wel allergisch voor Xtcquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het is een gitzwarte dag voor Dutank...
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-xtc-overleden.html
En er wordt gewaarschuwd voor vervuilde pillen, en hoog gedoseerde pillen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het is een gitzwarte dag voor Dutank...
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-xtc-overleden.html
88 jaar. Dat haalt de gemiddelde alcoholist toch niet. Netjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien was zijn lever wel allergisch voor Xtc
Ik hoorde vanochtend ook zoiets op het nieuws op de radio ja. Handig, precies op het moment dat er weer een rits festivals voor de deur staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En er wordt gewaarschuwd voor vervuilde pillen, en hoog gedoseerde pillen.
Dus jongens en meisjes: Gebruik geen drugs, maar als je zo nodig wil gebruiken: laat het eerst testen, en eet geen hele pillen op. Doseer met kwart pilletjes dan. Combineer het niet met alcohol of andere stimulerende middelen.
Verschil zit hem erin dat je elke dag een glas wijn kan drinken zonder problemen, elke dag een xtc pil is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
88 jaar. Dat haalt de gemiddelde alcoholist toch niet. Netjes.
Wel handig dat ze het mededelen, mensen die het voor het eerst doen hebben geen idee waar ze aan beginnen als ze in 1 keer een hele pil opvreten. Of vrolijk aan die rommel als het 35 graden isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend ook zoiets op het nieuws op de radio ja. Handig, precies op het moment dat er weer een rits festivals voor de deur staan.
Klopt. Als je XTC te vaak gebruikt krijg je tollerantie, je serotonine voorraad raakt op, en uiteindelijk heeft het 0,0 effect meer. Daarom is het ook niet verslavend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verschil zit hem erin dat je elke dag een glas wijn kan drinken zonder problemen, elke dag een xtc pil is een ander verhaal.
Een extra waarschuwinkje is dan inderdaad geen overbodige luxe. Al durf ik best te voorspellen dat dat signaal een deel van de doelgroep natuurlijk niet gaat bereiken. Maar dat is dan hun eigen schuld, moeten ze af en toe maar een krant lezen of het nieuws kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel handig dat ze het mededelen, mensen die het voor het eerst doen hebben geen idee waar ze aan beginnen als ze in 1 keer een hele pil opvreten. Of vrolijk aan die rommel als het 35 graden isDat is vragen om problemen natuurlijk.
Ja, en je zeker verdiepen in de materie. Doe je dat niet, dan is het toch een geval van eigen schuld dikke bult.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een extra waarschuwinkje is dan inderdaad geen overbodige luxe. Al durf ik best te voorspellen dat dat signaal een deel van de doelgroep natuurlijk niet gaat bereiken. Maar dat is dan hun eigen schuld, moeten ze af en toe maar een krant lezen of het nieuws kijken
''Real have a chance to win the world cup.''quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Die ventjes in Real Madrid shirt zetten zichzelf zo hard voor lul
Doet me denken aan GJE dit soort mensen
Dolf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Dolph Jansen duikt ook overal op hè.
Er kwam zoveel onzin voorbij in dat filmpje, heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
''Real have a chance to win the world cup.''
oh sorry. In de war met Dolph Lundgrenquote:
Die vent die er verstand van leek te hebben en zei dat Bale het niet goed ging doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er kwam zoveel onzin voorbij in dat filmpje, heerlijk
Die kerel die er verstand van leek te hebben, maar dan toch met stalen gezicht beweerde dat hij dat niet-bestaande talent ooit had zien spelen (wat de interviewer zelf was)
Die neger die dacht dat USA een goede kans maakte als ze maar goede spelers kochten
Die Real ventjes met een wagonlading onzin over Real en de World Cup, Bale die voor Italië speelt, Spanje die absoluut geen regerend wereldkampioen waren etc!!
Dat klopt natuurlijk ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vent die er verstand van leek te hebben en zei dat Bale het niet goed ging doen
Ja spreek iedereen in NL aan met een basketbal petje en je krijgt hetzelfdequote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Confetti het volgende:
Je kan makkelijk een soortgelijk filmpje maken met Nederlanders over de nfl. Dan lachen de Amerikanen ons uit
Gewoon zeggen dat je er geen reet verstand van hebt is ook altijd nog een optie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja spreek iedereen in NL aan met een basketbal petje en je krijgt hetzelfde
Leuk dat soort filmpjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Die ventjes in Real Madrid shirt zetten zichzelf zo hard voor lul
Doet me denken aan GJE dit soort mensen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Confetti het volgende:
Je kan makkelijk een soortgelijk filmpje maken met Nederlanders over de nfl. Dan lachen de Amerikanen ons uit
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja spreek iedereen in NL aan met een basketbal petje en je krijgt hetzelfde
Gewoon niet bluffen zoals POTS al zegt en gewoon eerlijk zijn. Is bepaald geen schande, al sta je met je voetbalshirtje dan wat meer voor lul. Die Lie Witness News dingen van Kimmel zijn ook altijd briljant. Vragen aan mensen wat ze van de Superbowl vonden met bullshit vragen of vragen over verkiezingen die nog moeten plaatsvinden waarin mensen trots vertellen dat ze hebben gestemdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je er geen reet verstand van hebt is ook altijd nog een optie.
Ik heb vroeger zo'n shirt van Scottie Pippen gehad. Gewoon omdat ik hem wel stoer vond ofzo, en ik die rode shirts van de Bulls gewoon mooi vond. Maar als iemand me had gevraagd naar allerlei NBA weetjes, had ik met mijn mond vol tanden gestaan. Maar beter dat, dan onzin uitkramenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon niet bluffen zoals POTS al zegt en gewoon eerlijk zijn. Is bepaald geen schande, al sta je met je voetbalshirtje dan wat meer voor lul. Die Lie Witness News dingen van Kimmel zijn ook altijd briljant. Vragen aan mensen wat ze van de Superbowl vonden met bullshit vragen of vragen over verkiezingen die nog moeten plaatsvinden waarin mensen trots vertellen dat ze hebben gestemd
Toen ik dat soort dingen had wist ik er wel wat vanaf, maar was ik echt niet gaan bluffen bij dit soort vragenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb vroeger zo'n shirt van Scottie Pippen gehad. Gewoon omdat ik hem wel stoer vond ofzo, en ik die rode shirts van de Bulls gewoon mooi vond. Maar als iemand me had gevraagd naar allerlei NBA weetjes, had ik met mijn mond vol tanden gestaan. Maar beter dat, dan onzin uitkramen
Ik heb ook zo'n pet gehad, maar ik weet er ook geen ruk van. Ik vind het trouwens wel echt een mooie sport: ik kan er gerust een hele middag naar kijken, en gefascineerd luisteren naar het commentaar van Charles Urbanusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik dat soort dingen had wist ik er wel wat vanaf, maar was ik echt niet gaan bluffen bij dit soort vragen
Ik heb wel ooit een Yankees pet gehad terwijl ik baseball strontsaai vind
Leukquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit mijn kladblokje op te ruimen.Was dit alweer helemaal vergeten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk
Jouw creaties komen wel vaak terug, helaas post je ze 50% van de keren zelf
Nou als de PS4 ook de disconnect glitch heeft tyf ik m gelijk weer op marktplaatsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:12 schreef Rijst het volgende:
Toefjes wat is je psn dan gaan we potje spelen
Strijdplanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef Exorbitantes het volgende:
Wat een tyfusspel. Helemaal opgewerkt naar de finale, ging er even goed voor zetten. 5 minuten over de opstelling gedaan en ja hoor. Binnen 2 seconden sta je 1 - 0 achter door die kick-of glitch en kan je hele strijdplan de prullenbak in. Kut spel.
Nog nooit last van gehad, heb je de ps4 al binnen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou als de PS4 ook de disconnect glitch heeft tyf ik m gelijk weer op marktplaats
Ja, ik ben nog zo'n speler die plezier wil hebben met Fifa. Niet iemand die glitchjes nodig heeft om te winnen. Die klotegast past niet eens. Alleen maar wegschieten of L + Y. Maarja je wint ermee hehquote:
Nee, maar ik heb er ook geen zin meer in, kut tering spel. Zit je 20 minuten je best te doen om de groep te winnen: Disconnect. En daarna nog dat berichtje dat quitten echt van je DNF afgaat. Echt, val dood daar in dat kut Canada.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad, heb je de ps4 al binnen?
Wat is er nou voor plezier aan als je een strijdplan gaat maken. En gaat zitten stressen als iemand een kick off glitch doet, ben je dat nou nog niet gewendquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:20 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog zo'n speler die plezier wil hebben met Fifa. Niet iemand die glitchjes nodig heeft om te winnen. Die klotegast past niet eens. Alleen maar wegschieten of L + Y. Maarja je wint ermee heh
Normale fut is ook veel leuker man, en op de ps4 heb je dat gezeik ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er ook geen zin meer in, kut tering spel. Zit je 20 minuten je best te doen om de groep te winnen: Disconnect. En daarna nog dat berichtje dat quitten echt van je DNF afgaat. Echt, val dood daar in dat kut Canada.
Geen strijdplan in de zin van tactische berekeningenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er nou voor plezier aan als je een strijdplan gaat maken. En gaat zitten stressen als iemand een kick off glitch doet, ben je dat nou nog niet gewend
Tegen mij heeft er nog nooit iemand uit gescoord, dus van mij mogen ze het lekker blijven doen
Als je bij de gewone FUT wel div1 haalt maar in de WC versie niet kunt winnen, mag je ook best kritisch naar jezelf kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:26 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Geen strijdplan in de zin van tactische berekeningen. Bedoel er gewoon mijn vaste speelstijl mee. En ik frustreer mij omdat dit niet realistisch is, zo'n bal naar voren rammen en dan loeren op een 80+ strenght spits die hem er rommelig inkopt. Misschien tegen jou niet, maar tegen genoeg anderen wel.
Ik speel zowel met FUT als season divisie 1. Dus het ligt niet aan het niveau maar gewoon aan sneue zolderjochies die niet zonder een glitch kunnen.
Ik ben dan ook de enige die ze opslaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk
Jouw creaties komen wel vaak terug, helaas post je ze 50% van de keren zelf
misgunners hatersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lindje ruimt erg vaak zijn kladblokje op idd
Ik raak godverdomme op mn vrije dag meer gestressed dan op een werkdagquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Normale fut is ook veel leuker man, en op de ps4 heb je dat gezeik ook niet
Heb je hem al????quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik raak godverdomme op mn vrije dag meer gestressed dan op een werkdag
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je bij de gewone FUT wel div1 haalt maar in de WC versie niet kunt winnen, mag je ook best kritisch naar jezelf kijken.
blijf het grappig en raar vinden dat je na zoveel klagen wel gelijk weer rustig fifa 14 voor de ps4 haaltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was gewoon een flutverhaaltje om aan te geven dat je de kick off glitch stom vindtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:26 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Geen strijdplan in de zin van tactische berekeningen. Bedoel er gewoon mijn vaste speelstijl mee. En ik frustreer mij omdat dit niet realistisch is, zo'n bal naar voren rammen en dan loeren op een 80+ strenght spits die hem er rommelig inkopt. Misschien tegen jou niet, maar tegen genoeg anderen wel.
Ik speel zowel met FUT als season divisie 1. Dus het ligt niet aan het niveau maar gewoon aan sneue zolderjochies die niet zonder een glitch kunnen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, tussen 16:00 en 19:30 komt iequote:
Volgens mij is een heroïne verslaving comfortabelerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
blijf het grappig en raar vinden dat je na zoveel klagen wel gelijk weer rustig fifa 14 voor de ps4 haalt
Even normaal doen tegen mn nieuwe maatje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je bij de gewone FUT wel div1 haalt maar in de WC versie niet kunt winnen, mag je ook best kritisch naar jezelf kijken.
Ik speel nu gewoon single matches.. maar dan erger ik me nog steeds. Zo af en toe is er iemand die wel een beetje gaat skillen en een beetje passen dat kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:20 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog zo'n speler die plezier wil hebben met Fifa. Niet iemand die glitchjes nodig heeft om te winnen. Die klotegast past niet eens. Alleen maar wegschieten of L + Y. Maarja je wint ermee heh
Hoop dat het met 15 eruit gaat. Eveneens het wegdrukken van cutscenes met "X".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was gewoon een flutverhaaltje om aan te geven dat je de kick off glitch stom vindt
Zeg dat dan
Kom op, het spel zelf is wel leuk, maar het is toch ook niet leuk als je een porno film kijkt, en elke keer als je net klaar wilt komen dat de film stopt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]Misschien eens een ander spel dan alleen maar fifa gaan spelen?
Ja. Maar ik heb hier nog weinig van mijn USB gepost op wat plaatjes na.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef ThadCastle het volgende:
Het kladblokje van Lindgren. is net zo heilig als de USB van DS2?
gewoon hopen dat er helemaal geen cutscenes zijn. Zo irritantquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Hoop dat het met 15 eruit gaat. Eveneens het wegdrukken van cutscenes met "X".
Leuk dat je eindelijk een vriendje hebtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Even normaal doen tegen mn nieuwe maatje.
Dus gewoon je potje in je hoofd met een beetje fantasie afmaken, dan zijn al je problemen de wereld uitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, het spel zelf is wel leuk, maar het is toch ook niet leuk als je een porno film kijkt, en elke keer als je net klaar wilt komen dat de film stopt?
Misschien rare vergelijking wel. Maar volgens mij klopt het wel
Dat kan ik ook wel waarderen. FUT WC inderdaad. Vind het een leuke opzet. Eerlijker ook. Wat vind jij van FUT WC?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel nu gewoon single matches.. maar dan erger ik me nog steeds. Zo af en toe is er iemand die wel een beetje gaat skillen en een beetje passen dat kan ik wel waarderen.
Of ging dit over FUT WC?
In welke zin?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef ThadCastle het volgende:
Het kladblokje van Lindgren. is net zo heilig als de USB van DS2?
ja snap ik al die filmpjes van je zijn banwaardig hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb hier nog weinig van mijn USB gepost op wat plaatjes na.
Terwijl het dus juist fijner speeltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als ik dit zo lees hier, lijkt Fut WC wel de entree tot het riool van de Fifa community
Nou, gewoon mn coins krijgen, plus bonus van de groepswinst, geen DNF en zo'n kut pakje met 1 spelerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus gewoon je potje in je hoofd met een beetje fantasie afmaken, dan zijn al je problemen de wereld uit
Niks aan. Gisteren wel offline de cup gewonnen.. maar online ga ik niet meer doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Dat kan ook wel waarderen. FUT WC inderdaad. Vind het een leuke opzet. Eerlijker ook. Wat vind jij van FUT WC?
Why niet online?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niks aan. Gisteren wel offline de cup gewonnen.. maar online ga ik niet meer doen.
Nee hoor. Niet als je een link post (maar die heb ik niet)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja snap ik al die filmpjes van je zijn banwaardig hier
Offline kreeg ik vanochtend ook al een disconnectquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niks aan. Gisteren wel offline de cup gewonnen.. maar online ga ik niet meer doen.
Timmy Simons erin; slot op de deur.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat was dan überhaupt het strijdplan? Hopen op geen tegengoals, de boel dichthouden? En dan maar kijken of je er wat van kan maken voorin, en zo niet, hopen op geluk bij de pingels?
Valt mee, allemaal van dit soort shitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja snap ik al die filmpjes van je zijn banwaardig hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Offline kreeg ik vanochtend ook al een disconnect
Op professional won ik met meer moeite.. en er was eigenlijk ook niks aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Offline is makkelijk. 4 goals maken, en dan lekker iets anders doen.
En Toefjes was er gisteren ofzo nog zo enthousiast overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als ik dit zo lees hier, lijkt Fut WC wel de entree tot het riool van de Fifa community
Duh... Offline spelen is sowieso niks aanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op professional won ik met meer moeite.. en er was eigenlijk ook niks aan.
Het is ook best een leuk spelletje, alleen die glitch verziekt alles.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Toefjes was er gisteren ofzo nog zo enthousiast over
Je bedoelt dat disconnecten? Als ie er zelfs tijdens offline mode uitknalt, ligt het wss aan je internet/router en niet aan EAquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is ook best een leuk spelletje, alleen die glitch verziekt alles.
Bij mij scoorde iemand gister zo nog. Mijn keeper kwam uit zichzelf uit en de bal stuiterde voor de 16 nog over de keeper heenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er nou voor plezier aan als je een strijdplan gaat maken. En gaat zitten stressen als iemand een kick off glitch doet, ben je dat nou nog niet gewend
Tegen mij heeft er nog nooit iemand uit gescoord, dus van mij mogen ze het lekker blijven doen
Dus mn internet doet het keurig. Tot het allerlaatste fluitsignaal zie ik op mijn televisie wat iemand duizenden kilometers verderop doet, geeft UPC briljant door.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bedoelt dat disconnecten? Als ie er zelfs tijdens offline mode uitknalt, ligt het wss aan je internet/router en niet aan EAMisschien ff je router resetten?
Beste speler van het spelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat doet Gomez nou weer in dat rijtje?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt mee, allemaal van dit soort shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Oh sorry, dat probleem. Wist niet dat dat bij offline ook gebeurdequote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus mn internet doet het keurig. Tot het allerlaatste fluitsignaal zie ik op mijn televisie wat iemand duizenden kilometers verderop doet, geeft UPC briljant door.
En net dat ene moment, waar een topic voor loopt in het EA forum, waar dit bekende probleem besproken wordt zou komen door mijn routertje?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:45 schreef Kiid het volgende:
Ik heb het juist andersom. Ik vind WC moeilijker en daarom leuker. In gewone UT speelde ik alleen maar op voorzetten en sommige werden tot bloedens toe verkracht door TOTS Toni. Die liep zowat 2.5:1 ongeacht de vele quits.
Want mensen hebben zo'n hekel aan mensen die altijd over de flanken gaan. Die haat berichten waren soms best grappig. Vooral als Toni er dan 4/5 had ingelegd. En daarom vond ik het juist leuk om te doen
Klinkt lekker hypocriet allemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij mij scoorde iemand gister zo nog. Mijn keeper kwam uit zichzelf uit en de bal stuiterde voor de 16 nog over de keeper heen. Wilde eigenlijk direct quitten omdat ik een tyfus hekel heb aan mensen die zo moeten scoren, maar ik heb hem toch maar van de mat geveegd met 6-2. En iedere doelpunten shushen en rond rennen op het veld zoals hij ook deed
Dus je praat de ene OP goed, en bij de andere quit je doorgaans direct?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:45 schreef Kiid het volgende:
Ik heb het juist andersom. Ik vind WC moeilijker en daarom leuker. In gewone UT speelde ik alleen maar op voorzetten en sommige werden tot bloedens toe verkracht door TOTS Toni. Die liep zowat 2.5:1 ongeacht de vele quits.
Want mensen hebben zo'n hekel aan mensen die altijd over de flanken gaan. Die haat berichten waren soms best grappig. Vooral als Toni er dan 4/5 had ingelegd. En daarom vond ik het juist leuk om te doen
Quod licet lovi, non licet bovi amiritequote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je praat de ene OP goed, en bij de andere quit je doorgaans direct?
Mwah, dat vind ik niet helemaal hetzelfde. Nu moet ik zeggen dat die 'glitch' zelden werkt, maar dat van gister was gewoon dom.quote:
Je moet wel een beetje hypocriet zijn om te overleven in het fifa wereldje. Ik heb ook een hekel aan irritante tegenstanders, bespeur ik dat ze me willen narren zal ik er alles aan doen om ze het leven nog zuurder te maken.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik niet helemaal hetzelfde. Nu moet ik zeggen dat die 'glitch' zelden werkt, maar dat van gister was gewoon dom.
Maar het spelen op voorzetten kan je gewoon goed verdedigen hoor. Flanken afdekken, niet happen en CB's op tijd selecteren. Alleen zijn niet zoveel mensen die dat echt kunnen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Quod licet lovi, non licet bovi amirite
Over powered? Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je praat de ene OP goed, en bij de andere quit je doorgaans direct?
je kan het zo goed verdedigen als je wilt. Maar gebeurt nog vaak genoeg dat spelers van 1.60 kopduel winnen van spelers van 1.90+quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik niet helemaal hetzelfde. Nu moet ik zeggen dat die 'glitch' zelden werkt, maar dat van gister was gewoon dom.
Maar het spelen op voorzetten kan je gewoon goed verdedigen hoor. Flanken afdekken, niet happen en CB's op tijd selecteren. Alleen zijn niet zoveel mensen die dat echt kunnen
Dat weten wij, maar hij miss nietquote:
Wat ze van af de aftrap doen is ook gewoon een voorzet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over powered? Wat heeft dat ermee te maken?
Voorzetten is gewoon een normaal iets in voetbal, toch? Niet helemaal vergelijkbaar met wat ze vanaf de aftrap doen
Juist ja. Goed te verdedigen, alleen weinig mensen kunnen dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sterker nog: Het ouderwetse Ajax voetbal waar iedereen op fapt is 4-3-3 met 2 buitenspelers die graag een voorzet geven op de spits. Zo heb ik het voetbal leren kennen. John van t Schip met vlijmscherpe voorzetten vanaf rechtsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over powered? Wat heeft dat ermee te maken?
Voorzetten is gewoon een normaal iets in voetbal, toch? Niet helemaal vergelijkbaar met wat ze vanaf de aftrap doen
Die kick-off glitch is ook geen echte glitch, maar een exploit. Mensen maken misbruik van het feit dat de verdediging bij de aftrap niet goed automatisch staat opgesteld waardoor ze kunnen scoren. Dit kan je zelf alsnog grotendeels verhelpen/voorkomen door terug te lopen met een speler.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar dat spel had veel meer goede elementen en was vooral erg compleet. "Totaalvoetbal" > tiki taka.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sterker nog: Het ouderwetse Ajax voetbal waar iedereen op fapt is 4-3-3 met 2 buitenspelers die graag een voorzet geven op de spits. Zo heb ik het voetbal leren kennen. John van t Schip met vlijmscherpe voorzetten vanaf rechts
Lang verhaal om je punt duidelijk te maken Timquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kick-off glitch is ook geen echte glitch, maar een exploit. Mensen maken misbruik van het feit dat de verdediging bij de aftrap niet goed automatisch staat opgesteld waardoor ze kunnen scoren. Dit kan je zelf alsnog grotendeels verhelpen/voorkomen door terug te lopen met een speler.
Het feit dat cross abuse overpowered is, is ook geen echte glitch, maar een exploit. Mensen maken misbruik van het feit dat pacehoeren langs de lijn onrealistisch moeilijk af te stoppen zijn, crosses 9 vd 10 keer altijd op maat zijn en dat aanvallers relatief vaak kopduels winnen van verdedigers door slechte positionering van de A.I.. Dit kan je alsnog grotendeels verhelpen/voorkomen door de flankspelers eerder aan te pakken en te anticiperen op het voorspelbare spelletje van je tegenstander.
DSL is er niet..iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lang verhaal om je punt duidelijk te maken TimMaar helemaal eensch.
Maar het de irritatie is de voorzet, en de kopgoal. niet hoe de voorzet tot stand komt. Ik denk als ik 6 goals maak, met totaalvoetbal, voorzet vanaf rechts en een goal van Benteke, dat ik gewoon boze berichtjes krijg hoor. Terwijl ik dat voetbal wel nastreef.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dat spel had veel meer goede elementen en was vooral erg compleet. "Totaalvoetbal" > tiki taka.
Vandaar dat ik ook ''glitch'' tussen haakjes deed. En ik denk niet eens dat het zo zeer de positionering van de spelers is, maar gewoon het feit dat mijn keeper ongevraagd automatisch uit zijn doel komt terwijl het niet nodig is. Het rendement is enorm laag aangezien ik altijd mijn CDM daar neer zet, alleen gister lukte het iemand dus wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kick-off glitch is ook geen echte glitch, maar een exploit. Mensen maken misbruik van het feit dat de verdediging bij de aftrap niet goed automatisch staat opgesteld waardoor ze kunnen scoren. Dit kan je zelf alsnog grotendeels verhelpen/voorkomen door terug te lopen met een speler.
Het feit dat cross abuse overpowered is, is ook geen echte glitch, maar een exploit. Mensen maken misbruik van het feit dat pacehoeren langs de lijn onrealistisch moeilijk af te stoppen zijn, crosses 9 vd 10 keer altijd op maat zijn en dat aanvallers relatief vaak kopduels winnen van verdedigers door slechte positionering van de A.I.. Dit kan je alsnog grotendeels verhelpen/voorkomen door de flankspelers eerder aan te pakken en te anticiperen op het voorspelbare spelletje van je tegenstander.
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het de irritatie is de voorzet, en de kopgoal. niet hoe de voorzet tot stand komt. Ik denk als ik 6 goals maak, met totaalvoetbal, voorzet vanaf rechts en een goal van Benteke, dat ik gewoon boze berichtjes krijg hoor. Terwijl ik dat voetbal wel nastreef.
Misschien verbaas ik me meer over het feit dat jij lijkt te genieten van haatberichtjes, terwijl je je net zo erg irriteert aan het spel van anderen. Wat gij niet wilt dat u geschiedt...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook ''glitch'' tussen haakjes deed. En ik denk niet eens dat het zo zeer de positionering van de spelers is, maar gewoon het feit dat mijn keeper ongevraagd automatisch uit zijn doel komt terwijl het niet nodig is. Het rendement is enorm laag aangezien ik altijd mijn CDM daar neer zet, alleen gister lukte het iemand dus wel.
Als je op zo'n manier gaat beredeneren dan kan je alles wel een exploit noemen. Hoeveel mensen kom je wel niet tegen die 100.000 van die hoge steekballen de lucht in schieten en erachteraan rennen? Ik vind het spelen over de vleugels een acceptabele manier van spelen en daarom doe ik het. En zoals je zegt, als de flanken goed af dekt en de CB's van te voren op de goede positie zet dan kan dat al een hoop doelpunten schelen. En dan nog vallen ze er soms in, maar dat heb je ook als je van 40 meter schiet.
Het is nou eenmaal geen Fifa 13 meer waar je naar hartelust kan dribbelen aangezien de first touch om te janken is in Fifa 14. Heb wel eens eerder filmpjes hier gepost van mijn speelstijl in Fifa 13, maar dat is nu gewoon onmogelijk
is dat d'en ander de bal meteen naar voren schietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien verbaas ik me meer over het feit dat jij lijkt te genieten van haatberichtjes, terwijl je je net zo erg irriteert aan het spel van anderen. Wat gij niet wilt dat u geschiedt...
Ik kijk er anders tegenaan. Als iemand mij verslaat met alleen maar voorzetten dan vind ik dat best. Als iemand constant hoge steekballen doet, prima. Alleen ik vind het wel triest als je vanaf de aftrap probeert te scoren door middel van een ''glitch'' of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien verbaas ik me meer over het feit dat jij lijkt te genieten van haatberichtjes, terwijl je je net zo erg irriteert aan het spel van anderen. Wat gij niet wilt dat u geschiedt...
En dat is dus mijn punt: in WC lukt me dat juist weer welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze dat 1st touch op de schop nemen want dat is de reden waarom mensen het over de vleugels zoeken en met hoge steekballen. Je kan verdomme niet eens 4/5 snelle passes achter elkaar doen op het middenveld zonder dat er 1 de bal weer achterlijk aanneemt. Met Fifa 12/13 was dit zoveel beter
iddquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze dat 1st touch op de schop nemen want dat is de reden waarom mensen het over de vleugels zoeken en met hoge steekballen. Je kan verdomme niet eens 4/5 snelle passes achter elkaar doen op het middenveld zonder dat er 1 de bal weer achterlijk aanneemt. Met Fifa 12/13 was dit zoveel beter
Mijn punt is gewoon dat als je ervoor kiest om te A) kick-off "glitchen", of B) non-stop crosses spammen, of C) LB+Y abusen je gaat voor het exploiten van een zwakte van het spel. IRL werkt het niet zo en als dit soort dingen niet OP waren in FIFA zou niemand het zo aanpakken. Het is ieders goed recht, maar om mensen die A doen te beschuldigen van onsportief gedrag terwijl je zelf steeds B doet is gewoon erg hypocriet imoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook ''glitch'' tussen haakjes deed. En ik denk niet eens dat het zo zeer de positionering van de spelers is, maar gewoon het feit dat mijn keeper ongevraagd automatisch uit zijn doel komt terwijl het niet nodig is. Het rendement is enorm laag aangezien ik altijd mijn CDM daar neer zet, alleen gister lukte het iemand dus wel.
Als je op zo'n manier gaat beredeneren dan kan je alles wel een exploit noemen. Hoeveel mensen kom je wel niet tegen die 100.000 van die hoge steekballen de lucht in schieten en erachteraan rennen? Ik vind het spelen over de vleugels een acceptabele manier van spelen en daarom doe ik het. En zoals je zegt, als de flanken goed af dekt en de CB's van te voren op de goede positie zet dan kan dat al een hoop doelpunten schelen. En dan nog vallen ze er soms in, maar dat heb je ook als je van 40 meter schiet.
Het is nou eenmaal geen Fifa 13 meer waar je naar hartelust kan dribbelen aangezien de first touch om te janken is in Fifa 14. Heb wel eens eerder filmpjes hier gepost van mijn speelstijl in Fifa 13, maar dat is nu gewoon onmogelijk
Nou, dan zijn we eruit. Want dat komt op mij over als pure willekeur. Maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kijk er anders tegenaan. Als iemand mij verslaat met alleen maar voorzetten dan vind ik dat best. Als iemand constant hoge steekballen doet, prima. Alleen ik vind het wel triest als je vanaf de aftrap probeert te scoren door middel van een ''glitch'' of hoe je het ook wilt noemen.
En ja, ik vind het best grappig als iemand zegt: ''you are so bad at this game'' terwijl ik met 6-0 won.
Heb je dan geen last van spetters?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Ik gebruik in WC ook gewoon de hoge steekbal. Zij doen het ook, en het is best effectief.
Curved schot hebben ze wel netjes gefixed met de 1e patch.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
En volgend jaar rammen we alle ballen weer bij de eerste paal en zitten we daar weer op te zeiken
xDquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je dan geen last van spetters?
Vind dat wel meevallen eigenlijk. In het begin even wennen, maar nu totaal geen last van. Het is ook iets waarmee de topspelers zich nu meer kunnen onderscheiden. Vorig jaar had je allemaal vage handicapshit en won ik met OP silvers en low rated spelers makkelijker dan met topteams omdat er toch maar een paar stats belangrijk waren. Dit jaar is dat een stuk beter imo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef Kiid het volgende:
Ik doe het niet omdat het ''OP'' is, ik speel over de flanken omdat ik mij KAPOT erger aan die klote first touch en het feit dat de spelers geen 4/5 passes achter elkaar kunnen spelen zonder dat er 1 weer de bal op een idiote wijze aanneemt of laat springen van zijn voet. Als ik over de flanken speel heb ik daar geen last van. En ik wil gewoon niet met LB Y's spelen, dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn punt is gewoon dat als je ervoor kiest om te A) kick-off "glitchen", of B) non-stop crosses spammen, of C) LB+Y abusen je gaat voor het exploiten van een zwakte van het spel. IRL werkt het niet zo en als dit soort dingen niet OP waren in FIFA zou niemand het zo aanpakken. Het is ieders goed recht, maar om mensen die A doen te beschuldigen van onsportief gedrag terwijl je zelf steeds B doet is gewoon erg hypocriet imo
Ja idd, die is wel goed gefixed zowaar, Enige ooit die tijdens een editie van fifa is gefixed thoughquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Curved schot hebben ze wel netjes gefixed met de 1e patch.
Op de een of andere manier laten ze die hoge steekball er in zitten. Al jaren trouwens.
Combineren? Juist niet man, veel te snel om te kunnen combineren. En gooi maar eens voor de gein wat LB Y's dan zie je meteen hoe gemakkelijk je de verdediging van de tegenstander voorbij bent ook al lijkt de pass kansloos. Tiki-taka, bedoel je dus gewoon pingpong passing? Echt normaal combineren is het niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
In WC is het veel fijner combineren en aanvallen opzetten. In die modus speelt het eindelijk weer eens vloeiend tiki-taka. En zijn lb+Y abusers makkelijker te verdedigen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe het niet omdat het ''OP'' is, ik speel over de flanken omdat ik mij KAPOT erger aan die klote first touch en het feit dat de spelers geen 4/5 passes achter elkaar kunnen spelen zonder dat er 1 weer de bal op een idiote wijze aanneemt of laat springen van zijn voet. Als ik over de flanken speel heb ik daar geen last van. En ik wil gewoon niet met LB Y's spelen, dus dan maar zo.
Ik zie het hypocriete er niet in. Ik speel gewoon over de vleugels wat prima te verdedigen als je weet wat je doet. Alleen de meeste mensen zijn niet goed met Fifa, maar dat is mijn probleem toch niet?
Dat ja. Het punt dat wij allebei maken is dat een kick-off exploit hetzelfde is als het exploiten van cross abuse. Maar dat ziet hij (Kiid dus) niet in. Dan wordt het lastig en gaan we het sowieso niet eens wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we eruit. Want dat komt op mij over als pure willekeur. Maar dat is mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |