SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Welke console ga je halen? Ik had de Ps4 gekocht bij de release, maar weer verkocht met 100 euro winst. Had toen geen Fifa overigens. Ik ga denk ik de Xbox One kopen aangezien ik toch beter kan opschieten met de Xbox.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vanmiddag lekker aan de nextgenHeb nog voor 15 euro aan VVV bonnen en een yourgiftcard van 40 euro. Straks even naar de Bijenkorf, Fifa 14 kopen
Je moet die packs ook kopen in WC fut en niet in normaal fut hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:21 schreef byah het volgende:
Wel beste moneysink dat WC
Nu al ruim 500k verbrand, beste speler uit al die packs, IF Michael Fucking Jadson
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet die packs ook kopen in WC fut en niet in normaal fut he
Tering, want ben jij dan allemaal aan het doen daar? 100 packs geopend?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:21 schreef byah het volgende:
Nu al ruim 500k verbrand, beste speler uit al die packs, IF Michael Fucking Jadson
Ik ook al zo ietsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tering, want ben jij dan allemaal aan het doen daar? 100 packs geopend?
Ja. 100 wc packs of zo. En dan nog een keer 100 die 5k packs. Je moet toch wat hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Los van degene die je dus al gratis krijgt![]()
Maar dan hoeven ze tenminste niet met een CDM op CB te spelenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Los van degene die je dus al gratis krijgt![]()
Geen kwaad over Tarasov hoor Timsonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze tenminste niet met een CDM op CB te spelen
Is leuk tijdverdrijf, zolang je er zelf maar geen honderd(en) euro's in steekt. Anders is het een verslaving.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. 100 wc packs of zo. En dan nog een keer 100 die 5k packs. Je moet toch wat he
Nope. Ik heb tijd geleden mijn account met die van een vriend van me samengevoegd. Omdat we toch eigenlijk alleen nog fifa speelde op vrijdag avond als ik bij hem was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is leuk tijdverdrijf, zolang je er zelf maar geen honderd(en) euro's in steekt. Anders is het een verslaving.
Ben ook al zowat all-in gegaan omdat ik per se Robben wil hebben, maar nog geen geluk. Wel al Neymar/Neuer/Dani Alves/Falcao/Suarez mogen discardenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:21 schreef byah het volgende:
wel leuk als je een ajax theedoek wilquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit het wordt
En die sponsor, wat moet dat zijn dan? Cartoon Network?
tafellakenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel leuk als je een ajax theedoek wil
De ps4 trouwens! Wordt vanmiddag bezorgd. Van de ps3 in totaal 7 jaar plezier gehad. Ben benieuwd wat dit tijdperk allemaal gaat brengenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke console ga je halen? Ik had de Ps4 gekocht bij de release, maar weer verkocht met 100 euro winst. Had toen geen Fifa overigens. Ik ga denk ik de Xbox One kopen aangezien ik toch beter kan opschieten met de Xbox.
Ik ben wel blij dat ik Fifa niet had want dan was het moeilijker geweest hem weg te doen. Ik had dan BF4 op de Ps4 en toen ik het daarna weer op de Ps3 wilde gaan spelen was het echt verschrikkelijk.
Veel plezier, maar dat moet wel goed komen. Van wat ik gezien heb is denk ik het grootste verschil dat je diagonaal kan scoren met Fifa 14.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De ps4 trouwens! Wordt vanmiddag bezorgd. Van de ps3 in totaal 7 jaar plezier gehad. Ben benieuwd wat dit tijdperk allemaal gaat brengen
Tot nu toe nog vrij weinigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De ps4 trouwens! Wordt vanmiddag bezorgd. Van de ps3 in totaal 7 jaar plezier gehad. Ben benieuwd wat dit tijdperk allemaal gaat brengen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit het wordt
En die sponsor, wat moet dat zijn dan? Cartoon Network?
Ik had heel sterk het idee dat het allemaal wel mee viel qua verbeteringen. Als ik BF4 als voorbeeld neem vond ik het niet eens zoveel mooier ofzo. Alleen toen ik van de Ps4 het weer op de Ps3 ging spelen merkte ik pas weer hoe groot het verschil was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tot nu toe nog vrij weinigAl vermaak ik me nog wle met bf4 en fifa. Je zal op het begin wel aardig moeten wennen aan ps4 denk ik. Speelt best anders dan ps3. Al vond ik het zelf wel veel fijner spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |