Welterusten ik ga ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie nu ook dat ze allemaal nog volledig anoniem zijn in hun kostuum
Wel grappigMaar ik ga nu afsluiten, dag.
Ow die heb ik eens live gezien samen met Long Distance Calling (Ow en Sahg, kan ik me niet veel van herinneren eigenlijkquote:
Gregorian chanting? Ala Enigma?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ghost doet toch veel Latijn in hun teksten inclusief de beetje kerkkoor zang setting? (Of hoe je het ook moet uitleggen)
Maar wel leuk als je zoiets aan een festival kunt overhoudt. Dat had ik met Watain paar jaar terug.
Haha wtfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme in slaap gevallen gisteravond en nu nog geen interessante chat met je gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gister ook. Vandaag alleen nog wat verkouden. Sorry man.quote:
heb diarreequote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik gister ook. Vandaag alleen nog wat verkouden. Sorry man.
Moet je maar een keer niet zo veel zuipen.quote:
dat zei mijn baas ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je maar een keer niet zo veel zuipen.
Ik ga wel gewoon altijd werken als ik ziek ben want als je man genoeg bent om te werken dan ben je daarna ook man genoeg om te zuipenquote:
ik normaal ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon altijd werken als ik ziek ben want als je man genoeg bent om te werken dan ben je daarna ook man genoeg om te zuipen
Wat, zij hebben toch die stok gepikt?quote:
Iets met kadden.quote:
En daarom vind ik men hier niet lief en uit ik dat door middel van puberaal gescheld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |