Dit nummer ook 15 minuten lang.quote:
Huhquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dm je morgen de plannen om letmein op zijn bakkes te slaan
zoiets heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd
Ieder zijn ding in het weekend. De een verkleed t zich en trekt vrouwenkleding aan, de ander stijlt zijn haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door de weeks hangt mijn haar met krul naar achter, maar in het weekend gaat de stijltang erin hangende voor mijn ogen.
Soms op maandagen ook wel als je niet oppast
Ik luister. Ik durf niet door te spoelen want ik weet dat dat bij dit soort nummers niet moetquote:
Kotsen van 5 biertjesquote:
Ik voel mij gelukkig niet schuldig aan het eerste.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding in het weekend. De een verkleed t zich en trekt vrouwenkleding aan, de ander stijlt zijn haar.
Doe maar niet zo rebels.
Haha, kan wel hoor. Niet een heel diepgaand nummer, maar ik was meer ook naar Ijslandse landschappen aan het kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik luister. Ik durf niet door te spoelen want ik weet dat dat bij dit soort nummers niet moet
kwam echt niet door het bierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kotsen van 5 biertjes
[..]
Ik voel mij gelukkig niet schuldig aan het eerste.
ha die wietparkiet zekerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Sommige users blijven me verbazen (terwijl je denkt dat het niet meer mogelijk was)
Haha neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ha die wietparkiet zeker
wat een bolle mongool is dat
Bedankt Ama. Ook jouw aanwezigheid weet mij nog op dagelijkse basis te verblijden met telkens weer nieuwe schitterende karaktereigenschappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Sommige users blijven me verbazen (terwijl je denkt dat het niet meer mogelijk was)
Ik kan het anders best waarderenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kotsen van 5 biertjes
[..]
Ik voel mij gelukkig niet schuldig aan het eerste.
[..]
Haha, kan wel hoor. Niet een heel diepgaand nummer, maar ik was meer ook naar Ijslandse landschappen aan het kijken(En het is best rustgevend)
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Ama. Ook jouw aanwezigheid weet mij nog op dagelijks basis te verblijden met telkens weer nieuwe schitterende karaktereigenschappen.
Dan waardeer je heel die band welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het anders best waarderen
En het deed mij veel plezier om het eens te uiten.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
En het deed mij veel plezier om het eens te uiten.
Ja. Weleens gezien zelfs maar vind het niet heel bijzonder. Wel één van de grondleggers binnen hun genre daarentegen.quote:
Heb met mijn pa de hele tijd staan kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Weleens gezien zelfs maar vind het niet heel bijzonder. Wel één van de grondleggers binnen hun genre daarentegen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb met mijn pa de hele tijd staan kijken
was wel tof
en hij is nu trouwens helemaal fan van ghost
Ja erg gothisch ja maar we hebben hun hele concert afgekekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ghost doet toch veel Latijn in hun teksten inclusief de beetje kerkkoor zang setting? (Of hoe je het ook moet uitleggen)
Maar wel leuk als je zoiets aan een festival kunt overhoudt. Dat had ik met Watain paar jaar terug.
Zie nu ook dat ze allemaal nog volledig anoniem zijn in hun kostuumquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja erg gothisch ja maar we hebben hun hele concert afgekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |