die zijn hier geen modsquote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ga niet haten op LR en typisch jongedame
quote:
Ik ben nog steeds in shock dat Paxcon moderator is geworden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo onzeker. Wijs Etsu maar terecht in zijn falen. Het is maar goed dat ik Paxcon tot moderator heb laten maken.
Hvj Etsu
Uhh. Het zit hier vol met huilebalken. En als er bans vallen zitten de huilebalken in mijn DM. Jullie zoeken het maar lekker uit met jullie zooitjequote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij deed niks aan die huilebalk over de stok daardoor is de ellende en de ruzie begonnen.
GGMM zou dit nooit toestaan.
ooh gelukkigquote:Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
die zijn hier geen mods
ik haat hen niet hoor
Nee manquote:
ja preciesquote:Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en al die users die maanden mogen trollen hier, in VBL krijg je gewoon ban van de forum.
kijk maar naar etsu
verplaats de forum dan of sluit hetquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh. Het zit hier vol met huilebalken. En als er bans vallen zitten de huilebalken in mijn DM. Jullie zoeken het maar lekker uit met jullie zooitje
Blame het sluiten van JNGquote:
Wanneer pinksterenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Mensen nog leuke plannen dit pinksterweekend?
wauw dit is officieel afstand nemen insoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh. Het zit hier vol met huilebalken. En als er bans vallen zitten de huilebalken in mijn DM. Jullie zoeken het maar lekker uit met jullie zooitje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |