en dan tel je de OP's nog niet eens meequote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
Dit is al het 9de topic vandaag.
(8x300) + 48 = 2448 posts in GRTD.
Misschien stel je teveel eisen.quote:
Zijn het niet 301 posts?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
Dit is al het 9de topic vandaag.
(8x300) + 48 = 2448 posts in GRTD.
mods hier zijn gewoon kutquote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt aids vinden als ik daarheen moet omdat dit ineens na 4249 delen niet meer goed staat
ik denk dat het binnen enkele dagen gerealiseerd gaat wordenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt aids vinden als ik daarheen moet omdat dit ineens na 4249 delen niet meer goed staat
jeetjequote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan tel je de OP's nog niet eens mee
Surequote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat het binnen enkele dagen gerealiseerd gaat worden
Uhh nee? Deze reeks heeft hier altijd gestaan. Jullie komen opeens met een groep en verneuken heel GRTD en willen het dan verplaatsen?quote:
nee man kano vond het ook een goed idee hij wil ons niet meerquote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh nee? Deze reeks heeft hier altijd gestaan. Jullie komen opeens met een groep en verneuken heel GRTD en willen het dan verplaatsen?Ga gewoon zelf weg dan.
serieus?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
ik wil niet naar vbl
want ik heb daar een ban
snappenjullie
opeens met een groepquote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh nee? Deze reeks heeft hier altijd gestaan. Jullie komen opeens met een groep en verneuken heel GRTD en willen het dan verplaatsen?Ga gewoon zelf weg dan.
jaquote:
Als iedereen gewoon ophoudt met dat gezeur dan is er niks aan de hand..quote:
Jij deed niks aan die huilebalk over de stok daardoor is de ellende en de ruzie begonnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
niemand verneukt hier niksquote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
ja inderdaadquote:
Niet zo onzeker. Wijs Etsu maar terecht in zijn falen. Het is maar goed dat ik Paxcon tot moderator heb laten maken en niet hijquote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn het niet 301 posts?Of tel je OP niet mee?
en al die users die maanden mogen trollen hier, in VBL krijg je gewoon ban van de forum.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja inderdaad
dat soort rare praktijken altijd hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |